En dan weten dat je het net hebt gelezen, maar er toch niet meer op komen.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Toevallig deed ik dat een paar jaar geleden door bijvoorbeeld te checken wat het oudste nummer in de top 2000 was en die vraag kwam voorbij.
Ga heus niet alle wiki’s af, noobie. Ik eindig altijd wel met m’n team in de top 3.
Haha nice!quote:Op woensdag 26 december 2018 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Toevallig deed ik dat een paar jaar geleden door bijvoorbeeld te checken wat het oudste nummer in de top 2000 was en die vraag kwam voorbij.
Ga heus niet alle wiki’s af, noobie. Ik eindig altijd wel met m’n team in de top 3.
Uhu, hierna Musequote:Op woensdag 26 december 2018 21:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Mja, dat misschien niet direct, maar er staan veel slechtere nummers in de lijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 december 2018 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu, hierna MuseMuse niet waarderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is toch Knights of Cydonia?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het favoriete Muse-nummer bij de niet-fans.
Ach, kan ik wel mee leven.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Treffend.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:16 schreef richolio het volgende:
Alsof Michael Jackson anno nu een liedje heeft gemaakt met Daft Punk, weten we ook weer hoe dat geklonken zou hebben
Echt héquote:Op woensdag 26 december 2018 21:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
genoegen nemen met een top 3-notering
Dat is toch gewoon met Bliss en New Born de fan-favoriet?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:16 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Dat is toch Knights of Cydonia?
Ik ken deze dus niet.
Ik had echt hoop op een "oh ja" bij jequote:Op woensdag 26 december 2018 21:16 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Dat is toch Knights of Cydonia?
Ik ken deze dus niet.
Voor of na zijn dood?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:16 schreef richolio het volgende:
Alsof Michael Jackson anno nu een liedje heeft gemaakt met Daft Punk, weten we ook weer hoe dat geklonken zou hebben
Als niet-fan vind ik uprising toch hun leukste.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bliss en New Born hebben wel even iets meer power. Dit is slappe zooi.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon met Bliss en New Born de fan-favoriet?
Doe ik niet daarom zoek ik van die top 2000 feitjes nog last minute op, want je weet maar nooit. Die extra punt maakt het verschil soms.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
genoegen nemen met een top 3-notering
Hej hej hejquote:Op woensdag 26 december 2018 21:17 schreef Qverath het volgende:
Over overgewaardeerde acts gesproken.
Zet 'm op iigquote:Op woensdag 26 december 2018 21:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Doe ik niet daarom zoek ik van die top 2000 feitjes nog last minute op, want je weet maar nooit. Die extra punt maakt het verschil soms.
Iemand zoekt ruzie!quote:Op woensdag 26 december 2018 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Sommige nummers welMaar ze zijn wel overrated
Helaas. Maar aan de andere kant ben ik blij dat ik dit nog niet kende.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik had echt hoop op een "oh ja" bij je
Dan vergeet je hem gewoon weer snelquote:Op woensdag 26 december 2018 21:19 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Helaas. Maar aan de andere kant ben ik blij dat ik dit nog niet kende.
ik vind ze helemaal niet boeiend, op Unintended na, maar ook daarin erger ik me dood aan dat gesnuif van Matthewquote:
Misleidende titelquote:Op woensdag 26 december 2018 21:19 schreef MTheBassman het volgende:
Mooi Liedje? Dat bepaal ik zelf wel
...FOR ME TO POOP ON!quote:
Ach, het is best een mooi liedje, vind ik. Had voor mij niet persé in de top2000 hoeven te staanquote:Op woensdag 26 december 2018 21:19 schreef MTheBassman het volgende:
Mooi Liedje? Dat bepaal ik zelf wel
eejjjjjjjjquote:Op woensdag 26 december 2018 21:21 schreef djenneke het volgende:
Hoi![]()
Ze beloofden mij een mooi liedje...![]()
Maar ik vind er niet zoveel aan
Weet je niet dat roken dodelijk is?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
Ineens mega veel behoefte aan een peuk
Dat dus. Zelf gestemd op Lopen tot de zon komtquote:
Geboren worden is dodelijkquote:Op woensdag 26 december 2018 21:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Weet je niet dat roken dodelijk is?
Ja dit dus.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach, het is best een mooi liedje, vind ik. Had voor mij niet persé in de top2000 hoeven te staan
Als een of andere hoogaangeschreven Amerikaanse singer/songwriter dit had gemaakt zou iedereen op de banken staan.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:21 schreef djenneke het volgende:
Hoi![]()
Ze beloofden mij een mooi liedje...![]()
Maar ik vind er niet zoveel aan
Wat, geen Lopen tot de zon komt?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
en dan ook meteen even mn acda en de Munnik top 5:
1. Dag Esmee
2. Groeten uit Maaiveld
3. Als je Bij Me Weggaat
4. Niet of Nooit Geweest
5. De Kapitein Deel II
Nee hoorquote:Op woensdag 26 december 2018 21:22 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Als een of andere hoogaangeschreven Amerikaanse singer/songwriter dit had gemaakt zou iedereen op de banken staan.
Maar ja je moet ergens aan doodgaan toch?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Weet je niet dat roken dodelijk is?
er staat iets van sandstorm op mn tvquote:Op woensdag 26 december 2018 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
Ken dit nummer niet. Hoe heet het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |