O'Caseys op donderdag <3quote:
Roken is verboten, dus niemand heeft nog een aansteker tegenwoordigquote:Op woensdag 26 december 2018 21:12 schreef MTheBassman het volgende:
Ik mis de tijd dat men nog aanstekers in de lucht zwaaide ipv hun mobieltjes
Als je nog teamgenoten nodig hebtquote:Op woensdag 26 december 2018 21:09 schreef Cee het volgende:
Even top 2000 a go go kijken dit uurtje en de rest van de avond zo veel mogelijk muziekfeiten lezen voor de popquiz van morgenavond.
Maar is het top2000 waardig?quote:Op woensdag 26 december 2018 21:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Prima nummertje naar mijn bescheiden mening, hoor
Toevallig deed ik dat een paar jaar geleden door bijvoorbeeld te checken wat het oudste nummer in de top 2000 was en die vraag kwam voorbij.quote:
Prima nummer, maar zou nooit in me opkomen bij het samenstellen van mijn stemlijstquote:Op woensdag 26 december 2018 21:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Prima nummertje naar mijn bescheiden mening, hoor
Mja, dat misschien niet direct, maar er staan veel slechtere nummers in de lijst.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar is het top2000 waardig?
Ik kan dit prima luisteren maar zou het niet één van de beste nummers noemen
We zitten helaas vol!quote:Op woensdag 26 december 2018 21:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je nog teamgenoten nodig hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |