en weer een ander trektquote:Op woensdag 26 december 2018 20:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De 1 trekt zijn discobroek aan, de ander zijn bioscoopbroek ja
quote:
Is gewoon een complot van de maffia.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dua Lipa is wel één van de grote van de afgelopen jaren.
Ik dacht van de Joodse NWOquote:Op woensdag 26 december 2018 20:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is gewoon een complot van de maffia.
Oh dus ik was niet de enige. Met dezelfde conclusie ook.quote:
Dit is het origineelquote:Op woensdag 26 december 2018 20:56 schreef houdjemond het volgende:
wanneer de cover leuker is dan het orgineel.
als het niveau maar goed genoeg is hoor je mij niet klagenquote:Op woensdag 26 december 2018 20:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Disney is de laatste tijd wel heel origineel bezig met zijn remakes
Wat jij wil.quote:
Toch is het zoquote:
quote:
Precies. Bruce Springsteen is het pas later zelf gaan zingen.quote:
Kijkquote:Op woensdag 26 december 2018 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Precies. Bruce Springsteen is het pas later zelf gaan zingen.
Volgens mij is het alleen pas later op een (live) album van hem gekomen.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Precies. Bruce Springsteen is het pas later zelf gaan zingen.
Nu nietquote:Op woensdag 26 december 2018 20:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgend jaar Im So Excited er weer in?
Juist, een demo en dus niet uitgebracht. En dat telt bij origineel.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:59 schreef houdjemond het volgende:
The first single by the Pointer Sisters as the trio of Anita, June and Ruth Pointer, "Fire" was recorded for the group's November 1978 album release Energy with Anita Pointer on lead. Record producer Richard Perry had introduced the song to the Pointers by playing them a tape of Bruce Springsteen singing it.
Staat op Live 75/85, opgenomen bij een concert in 1978. Zingt t al vrij lang dus.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:00 schreef Keyos het volgende:
[..]
Volgens mij is het alleen pas later op een (live) album van hem gekomen.
Beetje lastig punt idd. Ik kan ook niet zeggen dat iemand die een eigen nummer speelt een cover aan het maken is. Moeilijk...quote:
Hij heeft het geschreven en gezongen. Dus ik vind het een cover.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Juist, een demo en dus niet uitgebracht. En dat telt bij origineel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |