Een stuk hoger.quote:
terechtquote:
jij bent afquote:Op woensdag 26 december 2018 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
terecht
ik koop ook nog de versie, all i want is patat
Ja maar je kan als bedrijf niet voor eeuwig teren op je oude successen, er zijn maar zoveel goede films die je kan re-maken voordat ze opraken.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje creatieve armoede, ja, maar het zijn wel zekerheidjes qua succes en gelukkig komt er ook nog wel meer dan alleen maar remakes uit de studio.
Het is natuurlijk sowieso niet te doen een goede vervanger van Robin Williams te vinden en in de theaterversies is de Genie al meerdere keren gespeeld door een zwarte man, dus dat zal daar wel vandaan komen.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:48 schreef Keyos het volgende:
[..]
Alleen die Murphy als Genie in Aladdin vind ik een beetje twijfelachtig.
Liep een keer langs zijn toerbus, op 10 meter afstand al dikke wietluchtquote:Op woensdag 26 december 2018 20:50 schreef Evertjan het volgende:
Willie Nelson die hield wel van een goede joint
Maar het is frietquote:Op woensdag 26 december 2018 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
terecht
ik koop ook nog de versie, all i want is patat
woon gewoon boven de rivieren dus patat!!quote:
das vervelend voor haar, maar komt ged uit voor jou!quote:Op woensdag 26 december 2018 20:50 schreef datismijnmening het volgende:
Hoi eerder terug dan verwacht, mijn schatje heeft voedselvergiftiging ofzo![]()
Dat keek ik vroeger, stoere truck was datquote:Op woensdag 26 december 2018 20:51 schreef Keyos het volgende:
Eén van de Highwayman, Uncle Willie <3
Ieder nadeel heb zijn voordeel toch?quote:Op woensdag 26 december 2018 20:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
das vervelend voor haar, maar komt ged uit voor jou!
Volledig mee eens, maar er ligt nog een hele stapel aan animatie die live action kan worden, dus ik ben bang dat we er voorlopig ook nog niet vanaf zijn. Tenzij ze gaan floppen.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja maar je kan als bedrijf niet voor eeuwig teren op je oude successen, er zijn maar zoveel goede films die je kan re-maken voordat ze opraken.
lekker wijfquote:
vind ik welquote:Op woensdag 26 december 2018 20:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ieder nadeel heb zijn voordeel toch?
Gelukkig, er zijn nog verstandige mensenquote:Op woensdag 26 december 2018 20:53 schreef Djeez het volgende:
Wat is dit voor bagger? Na een prachtige plaat van Willie Nelson?
Welkom bij de Top 2000.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:53 schreef Djeez het volgende:
De 1 trekt zijn discobroek aan, de ander zijn bioscoopbroek jaquote:
Of zijn broek uit.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De 1 trekt zijn discobroek aan, de ander zijn bioscoopbroek ja
Er zou echt een regel moeten zijn dat muziek van afgelopen 10 jaar +1000 plaatsen, zodat er wel heel veel stemmen op moeten komen om in de top2000 te komen.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:53 schreef Djeez het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |