Ja dat zeg ik Hansquote:
Disney is de laatste tijd wel heel origineel bezig met zijn remakesquote:Op woensdag 26 december 2018 20:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Aankomend jaar komt er sowieso een bak aan mooie releases van Disney op filmgebied, jongens. Dat wordt me toch een potje genieten!
Na al dat eten nog een frikandel speciaalquote:Op woensdag 26 december 2018 20:47 schreef Nizno het volgende:
zo, weer thuis. nu echt een frikandel speciaal maken
Alleen die Murphy als Genie in Aladdin vind ik een beetje twijfelachtigquote:Op woensdag 26 december 2018 20:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Aankomend jaar komt er sowieso een bak aan mooie releases van Disney op filmgebied, jongens. Dat wordt me toch een potje genieten!
Zo'n beetje iedereen heeft sociaal gedaan.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:48 schreef JaneDoe het volgende:
slecht 3 delen gemist terwijl ik toch wel 5 hele uren sociaal heb gedaan
Werd je trui gewaardeerd?quote:Op woensdag 26 december 2018 20:47 schreef Nizno het volgende:
quote:Op woensdag 26 december 2018 20:47 schreef Nizno het volgende:
Ha ha.quote:
Ja lekker. Twee graag. Kan er nog wel bij.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:47 schreef Nizno het volgende:
heb op t werk gewoon simpele maaltijd gehad dus ik mag nog in alle rust voor de frikandelquote:Op woensdag 26 december 2018 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Na al dat eten nog een frikandel speciaal
Dat is wel een beetje creatieve armoede, ja, maar het zijn wel zekerheidjes qua succes en gelukkig komt er ook nog wel meer dan alleen maar remakes uit de studio.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Disney is de laatste tijd wel heel origineel bezig met zijn remakes
komt mooi uitquote:Op woensdag 26 december 2018 20:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo'n beetje iedereen heeft sociaal gedaan.
uiteraardquote:
heb ik aan iddquote:
Ik zie 'm hierboven ja, goeie truiquote:Op woensdag 26 december 2018 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb op t werk gewoon simpele maaltijd gehad dus ik mag nog in alle rust voor de frikandel
Past goed bij mn kersttrui;
All i want for christmas is een frikandel speciaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |