Laten we er ons maar bij neerleggen dat die er nooit inkomtquote:Op woensdag 26 december 2018 20:41 schreef Zorro het volgende:
Elton John
Maar waarom deze en niet Goodbye Yellow Brick Road
Uiteraard, can’t wait. Twe jaar terug die muziek met Hans Zimmer in Ahoy gehoord, kippenvel.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:41 schreef Hamlapjes het volgende:
Elton John
Can You Feel The Love Tonight (al is dit niet de beste uitvoering)
The Lion King
Gaat iedereen ook de live action kijken die komend jaar uitkomt?
Van mij ook, dus ik blijf het zeggen. Je weet maar nooit.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Laten we er ons maar bij neerleggen dat die er nooit inkomt
Is mijn favoriete nummer van hem
Het is echt jammer. Elton John heeft echt mooie nummers en dan staat dit er wel in. En Nikita vast ook welquote:Op woensdag 26 december 2018 20:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Laten we er ons maar bij neerleggen dat die er nooit inkomt
Is mijn favoriete nummer van hem
Mijn ultieme jeugdtrauma in 4KHD.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:41 schreef Hamlapjes het volgende:
Elton John
Can You Feel The Love Tonight (al is dit niet de beste uitvoering)
The Lion King
Gaat iedereen ook de live action kijken die komend jaar uitkomt?
Pumba?quote:Op woensdag 26 december 2018 20:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
wie was in 1994 het eerste karakter dat een scheet liet in een Disney-film?
Jawelquote:Op woensdag 26 december 2018 20:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Don't you feel the love tonight ?
Oh deze vind ik ook mooi hoor, maar Yellow Brick Road is wel vele malen mooier.quote:Op woensdag 26 december 2018 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is echt jammer. Elton John heeft echt mooie nummers en dan staat dit er wel in. En Nikita vast ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |