SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Geen DJ
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Weet ik het.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
[ Bericht 11% gewijzigd door Dagoduck op 25-12-2018 16:36:01 ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
GHOSTBUSTERS|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
GHOSTBUSTERSThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:timingquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Scatman John is ook al jaren dood"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Ik wist niet dat Eddie Van Halen bij Queen speelde."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik dacht dat alleen John Dea Con?quote:Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Volgend jaar moeten ze maar eens een film maken over de Mosselman.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Deze van Queen hoeft niet van mij eigenlijk"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
short moviequote:Op dinsdag 25 december 2018 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Volgend jaar moeten ze maar eens een film maken over de Mosselman.![]()
prima nummerquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:31 schreef MTheBassman het volgende:
Deze van Queen hoeft niet van mij eigenlijk
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Fuk ik ben vorige week nog naar de tandarts geweest.quote:
Het komt zo wel heel dichtbij
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
nee ze draaien 2050 ook ffquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Oh ja, deze
Eerste oh ja'tje van de reeks"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Je doet je username geen eer aan. Dikke bas in dat nummer man.quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:31 schreef MTheBassman het volgende:
Deze van Queen hoeft niet van mij eigenlijkThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Flappie ookquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:33 schreef Persefoneia het volgende:
Hier had Glittering Prize kunnen staan.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
New Gold Dream danquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:33 schreef Persefoneia het volgende:
Hier had Glittering Prize kunnen staan.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Zoiets?quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wil je de lijst in de OP zetten?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
of Papa Roach met Last Resortquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:33 schreef Persefoneia het volgende:
Hier had Glittering Prize kunnen staan.![]()
Ik doe met je mee. Oja, deze.quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:32 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja, deze
Eerste oh ja'tje van de reeks|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
[/quote]Ja prima basje, maar ik vond het nummer op zich niet echt uiterst bijzonder of zoquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je doet je username geen eer aan. Dikke bas in dat nummer man.
Hij is verder niet slecht hoor"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Goede tip!quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die in Assen is altijd wel leuk om te bekijken![]()
gelukkig was roger tayl or ookquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen John Dea Con?![]()
Hier had Kanye West met Golddigger kunnen staanHaters can be so lame and vicious
Of Black Sabbath - War Pigs.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hier had ook nog een nummer van bluf kunnen staan.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hihi mallerdquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:35 schreef Evertjan het volgende:
ik ga het Top 2000 cafe in en doe een kerstbomen-cover over mijn bril heen![]()
Hier zit echt helemaal niemand op te wachten
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
of kensingtonquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:35 schreef Dagoduck het volgende:
Hier had ook nog een nummer van bluf kunnen staan.![]()
Goed nummer van The Kovacs, ook de beste cd wat zij gemaakt hebben.Life can be a bitch, so like it..![]()
Kutplaat.
Klinkt als een kirrende tiener"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
had ik prima gevondenquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:35 schreef Dagoduck het volgende:
Hier had ook nog een nummer van bluf kunnen staan.![]()
Is al 237 plekken gezakt gelukkig, hopelijk kunnen we deze gedag zeggen volgend jaar."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Was al aan het zoeken, helemaal overheen gelezen.quote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
En maar zeggen dat je nog geen zin had in een borrelquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was al aan het zoeken, helemaal overheen gelezen.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Taylor Swiffer ..... Dust it off! Dust it off!
Haters can be so lame and vicious
Ben er al met al wel aan toe ja.quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En maar zeggen dat je nog geen zin had in een borrel|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bohh, wat een lekker wijf is het ook.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
jonge klare?quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben er al met al wel aan toe ja.![]()
Wel mooie meid, alleen jammer van de muziek
En terecht na dit nummerquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben er al met al wel aan toe ja.
-Scorpion_17![]()
iets te dun voor mijn smaakquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:37 schreef Dagoduck het volgende:
Bohh, wat een lekker wijf is het ook.![]()
Kan me niet (meer) herinneren dat ooit te hebben genuttigd.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het tweede glas wijn is een feit
Dat 9/11 geneuzel steeds
9/11|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ik mag het hopenquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:39 schreef Evertjan het volgende:
is dit de enige notering van mevrouw Swift in de lijst
En nu weer muziek![]()
![]()
Mooi nummertje, zou er alleen nooit aan gedacht hebben deze in de lijst te zetten
Die Italiaanse? Ik ben nu aan de Razz-sinas. De rest van de likeur is voor morgen en het feestje van de motorclub met oud en nieuw.quote:![]()
Mezzo Giorno heet ie volgens mijquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:40 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Die Italiaanse? Ik ben nu aan de Razz-sinas. De rest van de likeur is voor morgen en het feestje van de motorclub met oud en nieuw.
Razz is ook dikke prima
Ja Don Henley zag het al aankomen in 1989..quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:40 schreef JaneDoe het volgende:
elk nummer over ny gaat ineens over 9/11
Hij dacht dat je plots een uil was?quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Lekker mee oehoehoe-en, Symph schrok zich doodHaters can be so lame and vicious
bij deze is dat wel logisch. Die is toen heel erg veel gedraaid en er is nog een aangepaste versie van gemaakt.quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:40 schreef JaneDoe het volgende:
elk nummer over ny gaat ineens over 9/11I love music |Ajax forever
quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja Don Henley zag het al aankomen in 1989..
Make love, not war ☮![]()
Lekker borrelen met deze dagen. Ik vind het fijn. Geniet ervan.quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mezzo Giorno heet ie volgens mij
Razz is ook dikke prima![]()
![]()
Ik ga even wat kaarsjes en lampjes ontsteken. Het begint nu wel donker in de kamer te worden.Make love, not war ☮![]()
Beetje zoals Vrij Zijn van Borsato?quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
bij deze is dat wel logisch. Die is toen heel erg veel gedraaid en er is nog een aangepaste versie van gemaakt.
()
Ik borrel gewoon het hele jaar door, die 3 dagen zijn maar zo kortquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:42 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Lekker borrelen met deze dagen. Ik vind het fijn. Geniet ervan.Haters can be so lame and vicious
een echte visionairquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja Don Henley zag het al aankomen in 1989..Juin uit Eigen Tuin!![]()
Heerlijk, je moet toch iets doen in deze donkere dagen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:42 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Lekker borrelen met deze dagen. Ik vind het fijn. Geniet ervan.
Dank, jij ook
nou deze versie was met nieuwsberichten enzo..quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje zoals Vrij Zijn van Borsato?
()
Weten jullie dat niet meer???I love music |Ajax forever
Ik was 8.quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou deze versie was met nieuwsberichten enzo..
Weten jullie dat niet meer???|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dago was tijdens 9/11 7 ofzoquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Weten jullie dat niet meer???![]()
is compleet langs me heen gegaanquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Weten jullie dat niet meer???![]()
ik weet niet zo goed wat ik dacht....quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij dacht dat je plots een uil was?
Wat zie je er leuk uit, dat dacht ik dan weer welJuin uit Eigen Tuin!![]()
Slijmbalquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet niet zo goed wat ik dacht....
Wat zie je er leuk uit, dat dacht ik dan weer wel
Helemaal mee eens hoor. Maar deze 3 zijn toch anders. Terugblik en of het nou leuk was of minder leuk, gewoon altijd een excuus om er een te pakken.quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik borrel gewoon het hele jaar door, die 3 dagen zijn maar zo kort
Proost, voor iedereen trouwens![]()
![]()
![]()
Ik kan mij alleen nog destijds dat concert herinneren met al die muzikanten/acteurs/sportersquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Weten jullie dat niet meer???
https://en.wikipedia.org/wiki/America:_A_Tribute_to_Heroes![]()
Mooiste steden ter wereld? Tis een hartstikke gore stad, afval overal enzo
Ik herken dit nummer alsof het gisteren was"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
ook dat is compleet langs me heen gegaanquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik kan mij alleen nog destijds dat concert herinneren met al die muzikanten/acteurs/sporters
https://en.wikipedia.org/wiki/America:_A_Tribute_to_Heroes![]()
Ja doei, jij bent al geweest meidquote:Haters can be so lame and vicious
Ik weet nog net waar ik die dag was. Kwam thuis van school zegt mijn moeder "Er zijn twee vliegtuigen in flats gevlogen", mijn antwoord "Ok, ik ga buitenspelen"quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Willen we meer of minder Foreigners?quote:Haters can be so lame and vicious
Ik voel me aangesprokenquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:46 schreef Symphonic het volgende:
![]()
Noorderlingen vinden dit niks.
Je moet nooit terugkiek’n"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet nog net waar ik die dag was. Kwam thuis van school zegt mijn moeder "Er zijn twee vliegtuigen in flats gevlogen", mijn antwoord "Ok, ik ga buitenspelen"
Immer.quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zit je nou nog te geilen op die spriet van 3 nummers geleden?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Urgent mag er wel bijquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Willen we meer of minder Foreigners?
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
goed zo.quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet nog net waar ik die dag was. Kwam thuis van school zegt mijn moeder "Er zijn twee vliegtuigen in flats gevlogen", mijn antwoord "Ok, ik ga buitenspelen"
Ik heb mijn collega’s op de hoogte gebracht, nadat een bekende in een chat of op een forum zei: er vloog een vliegtuig in een toren en oh wacht, daar komt er nog een![]()
Wie vindt het ook zo belachelijk dat Taylor maar 1x in de gehele Top 2000 staat? Het beste nummer van 1989 ontbreekt nb gewoon
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Nog gezien op Graspop, Foreigner, zou het nou niet echt een metalband noemen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ze staat er imo iets te vaak inquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:48 schreef Gretzl het volgende:
Wie vindt het ook zo belachelijk dat Taylor maar 1x in de gehele Top 2000 staat? Het beste nummer van 1989 ontbreekt nb gewoon![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je moet ook je ticket meenemen als je naar een pretpark gaat
The sooner it will be the better
Gonna have to see her right away
It's been a long time since the day I met her
I can't handle being without her one more day
Honey get the feeling that I'm going insane
Feel so stupid using these old cliches
You better hurry up baby
I ain't lying
We're down to nothing but a waste of time
Still remember everything she said
Make no promises make no debts
And all I want is just your one day weekend love
She sips her wine without a flinching
She's in control of it all the way
Looks so good pretending that she's listening
By the time I fall asleep she's gone away
She's got no mercy on a jealous heart
And she said it all right from the start
Make no promises make no debts
But I love that lady I gotta confess
That I want more than just a one day weekend love
All she wants is just my one day weekend love
The sooner it will be the better
Gonna have to see her right away
It's been a week now since she's been around here
I can't handle being without her one more day
ik vind het belachelijk dat ze er 1 keer instaat jaquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:48 schreef Gretzl het volgende:
Wie vindt het ook zo belachelijk dat Taylor maar 1x in de gehele Top 2000 staat? Het beste nummer van 1989 ontbreekt nb gewoonJuin uit Eigen Tuin!![]()
Blank Space?quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:48 schreef Gretzl het volgende:
Wie vindt het ook zo belachelijk dat Taylor maar 1x in de gehele Top 2000 staat? Het beste nummer van 1989 ontbreekt nb gewoon![]()
Volgend uur Southern Man.
James Taylor komt nogquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:48 schreef Gretzl het volgende:
![]()
Ik kan ook niet liefhebben.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
De grootste popster van de afgelopen 10 jaar. Een van de weinigen die nog grotendeels haar eigen liedjes schrijft. De briljante teksten die TS heeft geschreven zijn niet op 1 hand te tellenquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind het belachelijk dat ze er 1 keer instaat jaBloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Dagblad vh Noorden had hemquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:51 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb trouwens in de krant helemaal geen papieren versie kunnen ontdekken van de Top 2000T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Jepquote:
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Ligt hier nog wel op vinyl.quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:51 schreef Persefoneia het volgende:
Het eerste nummer van het volgende uur is echt uit mijn jeugd. Wat een heerlijke terugblik.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
1890Don't Let Me Be Misunderstood Santa Esmeralda
1889 If I Could Turn Back Time Cher
1888 Times Were When Cats
1887 Catch & Release Matt Simons
1886 The Road Ahead City To City
1885 Merry Xmas Everybody Slade
1884 Southern Man Neil Young
1883 Kids In America Kim Wilde
1882 Feel Like Flying Racoon
1881 Hard To Handle Black Crowes
1880 Hemingway Blřf
1879 Open Je Ogen Blřf
1878 Ms Jackson Outkast![]()
Te vroeg!quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:52 schreef Evertjan het volgende:
1880 Hemingway Blřf
1879 Open Je Ogen Blřf
Mooi moment om even iets anders te doen.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
rustig aan, het laatste nummer van dit uur is nog niet geweestquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:52 schreef Evertjan het volgende:
1880 Hemingway Blřf
1879 Open Je Ogen Blřf
Geweldig, twee Blřffers op rij...quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:52 schreef Evertjan het volgende:
1880 Hemingway Blřf
1879 Open Je Ogen Blřf
1878 Ms Jackson Outkast"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Zometeen 2x Blřf, joepie[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Zoutelande
Geweldig nummer.quote:
Het volgende uur bekeken en na dat nummer kan ik wel even gaan koken zo te zien.![]()
1884 Southern Man Neil Young![]()
1883 Kids In America Kim Wilde![]()
1880 Hemingway Blřf
1879 Open Je Ogen Blřf
1878 Ms Jackson Outkast
Kan beter dit uur"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Leuk uurtjequote:Op dinsdag 25 december 2018 16:52 schreef Evertjan het volgende:
1880 Hemingway Blřf
1879 Open Je Ogen Blřf
1878 Ms Jackson Outkast
-Scorpion_17![]()
![]()
![]()
Na Kim Wilde maar even rustig een drankje pakken om bij Outkastquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:54 schreef MTheBassman het volgende:
1880 Hemingway Blřf
1879 Open Je Ogen Blřf
1878 Ms Jackson Outkast
Kan beter dit uurweer in te schakelen.
Mooie van de broertjes[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
1890Don't Let Me Be Misunderstood Santa Esmeralda (Kill Bill!!)
1889 If I Could Turn Back Time Cher (Deadpool2!!!)
1888 Times Were When Cats (ook prima)
1887 Catch & Release Matt Simons (ok dan)
1886 The Road Ahead City To City (renault, is it you)
1885 Merry Xmas Everybody Slade (CHRISSSSTMAAAAAAS)
![]()
![]()
![]()
![]()
1882 Feel Like Flying Racoon![]()
1881 Hard To Handle Black Crowes![]()
1880 Hemingway Blřf (even koffie zetten)
1879 Open Je Ogen Blřf (even koffiepauze)
1878 Ms Jackson Outkast (einde koffiepauze)"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
Gewoon drie uur achter elkaar met 2 x dezelfde artiest in 1 uur. Is dat een triple-BINGO?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die laatste drie nummers van het volgende uur
Outkast is gewoon goed.quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
Die laatste drie nummers van het volgende uur|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat schaft de pot?quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben ik weer even tussen de kerstdinervoorbereidingen in|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben ik weer even tussen de kerstdinervoorbereidingen in
Veel te veel kinderen van familieleden dus gourmet. Jammer. Gisteren had mn pa tapas gemaakt. Dat was wel even genietenquote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Zie trouwens dat The Invisible Man van Queen is geweest. Ik ken dat nummer niet. Maar vraag me wel af. Hoezo ga je ineens op zo'n nummer stemmen dat niet in de film zit en ook niet tot de 30 bekendste nummers van Queen behoort?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Soldaat van Oranje.... speelt dat nou nog steeds?Haters can be so lame and vicious
Ik zag een Ekdom in de ochtend banner
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Volgend jaar moet Mustapha er inquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zie trouwens dat The Invisible Man van Queen is geweest. Ik ken dat nummer niet. Maar vraag me wel af. Hoezo ga je ineens op zo'n nummer stemmen dat niet in de film zit en ook niet tot de 30 bekendste nummers van Queen behoort?![]()
Ik ken werkelijk niemand die daar ooit heen gegaan is. Wie zijn die mensen die erheen gaan? Is het zo'n geheime cult waar je opeens bij hoort als je er een keer heen gegaan bent? Ik wil het niet riskeren.quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
Soldaat van Oranje.... speelt dat nou nog steeds?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Door op 35 Queennummers te stemmenquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zie trouwens dat The Invisible Man van Queen is geweest. Ik ken dat nummer niet. Maar vraag me wel af. Hoezo ga je ineens op zo'n nummer stemmen dat niet in de film zit en ook niet tot de 30 bekendste nummers van Queen behoort?
quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:52 schreef Evertjan het volgende:
1890Don't Let Me Be Misunderstood Santa Esmeralda![]()
1889 If I Could Turn Back Time Cher![]()
1888 Times Were When Cats![]()
1887 Catch & Release Matt Simons![]()
1886 The Road Ahead City To City![]()
1885 Merry Xmas Everybody Slade![]()
![]()
1882 Feel Like Flying Racoon![]()
1881 Hard To Handle Black Crowes![]()
1880 Hemingway Blřf![]()
1879 Open Je Ogen Blřf![]()
![]()
Oh ja, remake van the Lion king upcoming toch?quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgend jaar moet Mustapha er in
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik geloof dat mijn moeder erheen is geweest.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ken werkelijk niemand die daar ooit heen gegaan is. Wie zijn die mensen die erheen gaan? Is het zo'n geheime cult waar je opeens bij hoort als je er een keer heen gegaan bent? Ik wil het niet riskeren.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Matijn heeft een vreemde trui aan.
*vinkt af"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Volgens mij hoort het wel bij de 30 bekendste Queen nummersquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zie trouwens dat The Invisible Man van Queen is geweest. Ik ken dat nummer niet. Maar vraag me wel af. Hoezo ga je ineens op zo'n nummer stemmen dat niet in de film zit en ook niet tot de 30 bekendste nummers van Queen behoort?![]()
![]()
Mijn vader is er heen geweest en die is al 3 jaar dood. Ik verbaas me ook nog steeds als ik die reclame hoor. Dat gaat oneindig door die musical.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ken werkelijk niemand die daar ooit heen gegaan is. Wie zijn die mensen die erheen gaan? Is het zo'n geheime cult waar je opeens bij hoort als je er een keer heen gegaan bent? Ik wil het niet riskeren.![]()
Volgens mij is die hangar ook maar superklein....quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:02 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Mijn vader is er heen geweest en die is al 3 jaar dood. Ik verbaas me ook nog steeds als ik die reclame hoor. Dat gaat oneindig door die musical.Haters can be so lame and vicious
collega’s van Symphquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ken werkelijk niemand die daar ooit heen gegaan is. Wie zijn die mensen die erheen gaan? Is het zo'n geheime cult waar je opeens bij hoort als je er een keer heen gegaan bent? Ik wil het niet riskeren.![]()
keuzelijst genotquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
save mequote:Op dinsdag 25 december 2018 16:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgend jaar moet Mustapha er in![]()
![]()
Schijnt toch wel een spektakel te zijn zoals hij mij destijds vertelde.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgens mij is die hangar ook maar superklein....![]()
Dat dus. Staat ook gewoon op Greatest Hits II van Queenquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:01 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij hoort het wel bij de 30 bekendste Queen nummersOp woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Dan nog steeds. T is niet t eerste nummer waaraan ik denk als ik naar de film ben geweest en wat nummers van Queen op de radio hoor dat je dan een lijstje samenstelt en denkt: verrek, op welk Queen nummer zal ik eens stemmen? Ah nee natuurlijk The Invisible Manquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:03 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat dus. Staat ook gewoon op Greatest Hits II van QueenHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Die GIF-achtige dingen in de pauze vind ik echt te cringe voor woorden."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Don't Let Me Be Misunderstood
Die is vet op Live Killers en dan overgaand in Bohemian Rhapsody.quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgend jaar moet Mustapha er in![]()
Ik wil ook Dreamers Ball in de lijst![]()
Cielke ziet er weer enig uit vanavond
Deze is top maar niet in deze goedkope halve edit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
Toch maar eens langs de opticienquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:07 schreef MTheBassman het volgende:
Cielke ziet er weer enig uit vanavond![]()
![]()
Je moet wat als je geen Top 2000 meer mag presenterentwitter:berthaandrikman twitterde op dinsdag 25-12-2018 om 17:01:51Vrolijk kerstfeest! https://t.co/xrI24Szwni reageer retweet
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
De rest moeten we er maar bij denken.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is top maar niet in deze goedkope halve edit|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
"I got my Cher"?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik ben er geweest. Zeven jaar geleden alweer.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ken werkelijk niemand die daar ooit heen gegaan is. Wie zijn die mensen die erheen gaan? Is het zo'n geheime cult waar je opeens bij hoort als je er een keer heen gegaan bent? Ik wil het niet riskeren."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Vreselijke man.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je moet wat als je geen Top 2000 meer mag presenterentwitter:berthaandrikman twitterde op dinsdag 25-12-2018 om 17:01:51Vrolijk kerstfeest! https://t.co/xrI24Szwni reageer retweet
Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
nu je t zegt, ik vind t geen gemisquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
![]()
ZESTIEN MINUTEN JA, WAAROM DRAAI JE HEM DAN NIET|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Meh.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Nee, toen ik het van de mannen niet zag maakte ik me nog geen zorgen, maar als ik het van de vrouwen al niet meer zie...quote:![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
MarvelAidsquote:Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:12 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nee hoor, de mijne is mooi, de jouwe niet
simpel![]()
![]()
![]()
Ik vind het best vermakelijk.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nou dat van die mannen begreep ik ook niet helemaalquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:11 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, toen ik het van de mannen niet zag maakte ik me nog geen zorgen, maar als ik het van de vrouwen al niet meer zie...
Maar over smaak valt niet te twisten, zoals men zegt
Speltip: kies uw soundtrack goed. Benieuwd of Spinners ooit nog eens de lijst haaltquote:"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
hij heeft nu een dagelijkse show op radio5 en dat doet hij best leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nu je t zegt, ik vind t geen gemis![]()
dan is hij daar eindelijk op zn plaatsquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij heeft nu een dagelijkse show op radio5 en dat doet hij best leuk eigenlijk![]()
Ik heb hier niet echt veel mee."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:11 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, toen ik het van de mannen niet zag maakte ik me nog geen zorgen, maar als ik het van de vrouwen al niet meer zie...
Make love, not war ☮![]()
De Top 2000: EN PEE OHH Radio tweee.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Godver, mijn woorden.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit noem ik nou muziek waar ik echt te jong voor ben."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Tijd voor wat paling op het gourmetstel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is wel heel extreem. Zo eentje op de 300-400 liedjes vind ik acceptabel.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier gelukkig iets minder Cats dan die bizarre overdaad bij de Evergreen top1000[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ik ben er ook te jong voor hoorquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:16 schreef MTheBassman het volgende:
Dit noem ik nou muziek waar ik echt te jong voor ben.![]()
Beter een te volle maag dan een lege maagquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:17 schreef Cee het volgende:
Ik heb vanmiddag te veel cake gegeten waardoor ik nu geen honger meer heb.
Is het volgende nummer Matt Simons?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
hallo, Matt SimonsOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
En een poes in je broek?quote:
Ik laat mezelf wel uit.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Tringtring
Ja, hallo, Matt Simons[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mijn natuur.... dit nummer
dag hoorquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En een poes in je broek?
Ik laat mezelf wel uit.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat dit nummer inderdaad maar losgelaten mag worden
moet je het wel eerst vangenquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dat dit nummer inderdaad maar losgelaten mag worden![]()
Ja, thanks.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:19 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
freddie toch? nog gefeliciteerd trouwens![]()
Hij is uitgeput nu, mijn ouders waren op bezoek en mijn vader heeft hem helemaal moegespeeld.![]()
![]()
Millenial meuk ditHaters can be so lame and vicious
Tadadamdadamtadam|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, thanks.![]()
Hij is uitgeput nu, mijn ouders waren op bezoek en mijn vader heeft hem helemaal moegespeeld.![]()
![]()
Zonder zang was dit nummer beter geweestHaters can be so lame and vicious
That's why I'm sending them hugs and kisses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |