Lekker borrelen met deze dagen. Ik vind het fijn. Geniet ervan.quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mezzo Giorno heet ie volgens mij
Razz is ook dikke prima
Beetje zoals Vrij Zijn van Borsato?quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
bij deze is dat wel logisch. Die is toen heel erg veel gedraaid en er is nog een aangepaste versie van gemaakt.
Ik borrel gewoon het hele jaar door, die 3 dagen zijn maar zo kortquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:42 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Lekker borrelen met deze dagen. Ik vind het fijn. Geniet ervan.
een echte visionairquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja Don Henley zag het al aankomen in 1989..
Heerlijk, je moet toch iets doen in deze donkere dagen.quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:42 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Lekker borrelen met deze dagen. Ik vind het fijn. Geniet ervan.
nou deze versie was met nieuwsberichten enzo..quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje zoals Vrij Zijn van Borsato?
()
Ik was 8.quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou deze versie was met nieuwsberichten enzo..
Weten jullie dat niet meer???
Dago was tijdens 9/11 7 ofzoquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
is compleet langs me heen gegaanquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik weet niet zo goed wat ik dacht....quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij dacht dat je plots een uil was?
Slijmbalquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet niet zo goed wat ik dacht....
Wat zie je er leuk uit, dat dacht ik dan weer wel
Helemaal mee eens hoor. Maar deze 3 zijn toch anders. Terugblik en of het nou leuk was of minder leuk, gewoon altijd een excuus om er een te pakken.quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik borrel gewoon het hele jaar door, die 3 dagen zijn maar zo kort
Ik kan mij alleen nog destijds dat concert herinneren met al die muzikanten/acteurs/sportersquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
ook dat is compleet langs me heen gegaanquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik kan mij alleen nog destijds dat concert herinneren met al die muzikanten/acteurs/sporters
https://en.wikipedia.org/wiki/America:_A_Tribute_to_Heroes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |