had ik prima gevondenquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:35 schreef Dagoduck het volgende:
Hier had ook nog een nummer van bluf kunnen staan.
Was al aan het zoeken, helemaal overheen gelezen.quote:
En maar zeggen dat je nog geen zin had in een borrelquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was al aan het zoeken, helemaal overheen gelezen.
Ben er al met al wel aan toe ja.quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En maar zeggen dat je nog geen zin had in een borrel
jonge klare?quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben er al met al wel aan toe ja.
En terecht na dit nummerquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben er al met al wel aan toe ja.
iets te dun voor mijn smaakquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:37 schreef Dagoduck het volgende:
Bohh, wat een lekker wijf is het ook.
zie hier de inhoudelijk kant van deze herriequote:
Kan me niet (meer) herinneren dat ooit te hebben genuttigd.quote:
vol overgavequote:
ik mag het hopenquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:39 schreef Evertjan het volgende:
is dit de enige notering van mevrouw Swift in de lijst
Die Italiaanse? Ik ben nu aan de Razz-sinas. De rest van de likeur is voor morgen en het feestje van de motorclub met oud en nieuw.quote:
Mezzo Giorno heet ie volgens mijquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:40 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Die Italiaanse? Ik ben nu aan de Razz-sinas. De rest van de likeur is voor morgen en het feestje van de motorclub met oud en nieuw.
Ja Don Henley zag het al aankomen in 1989..quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:40 schreef JaneDoe het volgende:
elk nummer over ny gaat ineens over 9/11
Hij dacht dat je plots een uil was?quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Lekker mee oehoehoe-en, Symph schrok zich dood
bij deze is dat wel logisch. Die is toen heel erg veel gedraaid en er is nog een aangepaste versie van gemaakt.quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:40 schreef JaneDoe het volgende:
elk nummer over ny gaat ineens over 9/11
quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja Don Henley zag het al aankomen in 1989..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |