Ja doei, jij bent al geweest meidquote:
Ik weet nog net waar ik die dag was. Kwam thuis van school zegt mijn moeder "Er zijn twee vliegtuigen in flats gevlogen", mijn antwoord "Ok, ik ga buitenspelen"quote:
Willen we meer of minder Foreigners?quote:
Ik voel me aangesprokenquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:46 schreef Symphonic het volgende:
![]()
Noorderlingen vinden dit niks.
Je moet nooit terugkiek’n
quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet nog net waar ik die dag was. Kwam thuis van school zegt mijn moeder "Er zijn twee vliegtuigen in flats gevlogen", mijn antwoord "Ok, ik ga buitenspelen"
Immer.quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zit je nou nog te geilen op die spriet van 3 nummers geleden?
Urgent mag er wel bijquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Willen we meer of minder Foreigners?
goed zo.quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet nog net waar ik die dag was. Kwam thuis van school zegt mijn moeder "Er zijn twee vliegtuigen in flats gevlogen", mijn antwoord "Ok, ik ga buitenspelen"
je moet ook je ticket meenemen als je naar een pretpark gaatquote:
ze staat er imo iets te vaak inquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:48 schreef Gretzl het volgende:
Wie vindt het ook zo belachelijk dat Taylor maar 1x in de gehele Top 2000 staat? Het beste nummer van 1989 ontbreekt nb gewoon
quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je moet ook je ticket meenemen als je naar een pretpark gaat
ik vind het belachelijk dat ze er 1 keer instaat jaquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:48 schreef Gretzl het volgende:
Wie vindt het ook zo belachelijk dat Taylor maar 1x in de gehele Top 2000 staat? Het beste nummer van 1989 ontbreekt nb gewoon
Blank Space?quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:48 schreef Gretzl het volgende:
James Taylor komt nogquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:48 schreef Gretzl het volgende:
Ik kan ook niet liefhebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |