Volgens mij is die hangar ook maar superklein....quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:02 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Mijn vader is er heen geweest en die is al 3 jaar dood. Ik verbaas me ook nog steeds als ik die reclame hoor. Dat gaat oneindig door die musical.
collega’s van Symphquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ken werkelijk niemand die daar ooit heen gegaan is. Wie zijn die mensen die erheen gaan? Is het zo'n geheime cult waar je opeens bij hoort als je er een keer heen gegaan bent? Ik wil het niet riskeren.
keuzelijst genotquote:Op dinsdag 25 december 2018 16:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zie trouwens dat The Invisible Man van Queen is geweest. Ik ken dat nummer niet. Maar vraag me wel af. Hoezo ga je ineens op zo'n nummer stemmen dat niet in de film zit en ook niet tot de 30 bekendste nummers van Queen behoort?
save mequote:Op dinsdag 25 december 2018 16:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgend jaar moet Mustapha er in![]()
Schijnt toch wel een spektakel te zijn zoals hij mij destijds vertelde.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgens mij is die hangar ook maar superklein....
Dat dus. Staat ook gewoon op Greatest Hits II van Queenquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:01 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij hoort het wel bij de 30 bekendste Queen nummers
Dan nog steeds. T is niet t eerste nummer waaraan ik denk als ik naar de film ben geweest en wat nummers van Queen op de radio hoor dat je dan een lijstje samenstelt en denkt: verrek, op welk Queen nummer zal ik eens stemmen? Ah nee natuurlijk The Invisible Manquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:03 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat dus. Staat ook gewoon op Greatest Hits II van Queen
Die is vet op Live Killers en dan overgaand in Bohemian Rhapsody.quote:Op dinsdag 25 december 2018 16:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Volgend jaar moet Mustapha er in![]()
Toch maar eens langs de opticienquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:07 schreef MTheBassman het volgende:
Cielke ziet er weer enig uit vanavond
Je moet wat als je geen Top 2000 meer mag presenterentwitter:berthaandrikman twitterde op dinsdag 25-12-2018 om 17:01:51Vrolijk kerstfeest! https://t.co/xrI24Szwni reageer retweet
De rest moeten we er maar bij denken.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is top maar niet in deze goedkope halve edit
Ik ben er geweest. Zeven jaar geleden alweer.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ken werkelijk niemand die daar ooit heen gegaan is. Wie zijn die mensen die erheen gaan? Is het zo'n geheime cult waar je opeens bij hoort als je er een keer heen gegaan bent? Ik wil het niet riskeren.
Vreselijke man.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je moet wat als je geen Top 2000 meer mag presenterentwitter:berthaandrikman twitterde op dinsdag 25-12-2018 om 17:01:51Vrolijk kerstfeest! https://t.co/xrI24Szwni reageer retweet
nu je t zegt, ik vind t geen gemisquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee, toen ik het van de mannen niet zag maakte ik me nog geen zorgen, maar als ik het van de vrouwen al niet meer zie...quote:
MarvelAidsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |