quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:12 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nee hoor, de mijne is mooi, de jouwe niet
simpel
Ik vind het best vermakelijk.quote:
Nou dat van die mannen begreep ik ook niet helemaalquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:11 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, toen ik het van de mannen niet zag maakte ik me nog geen zorgen, maar als ik het van de vrouwen al niet meer zie...
Speltip: kies uw soundtrack goed. Benieuwd of Spinners ooit nog eens de lijst haaltquote:
hij heeft nu een dagelijkse show op radio5 en dat doet hij best leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nu je t zegt, ik vind t geen gemis
dan is hij daar eindelijk op zn plaatsquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij heeft nu een dagelijkse show op radio5 en dat doet hij best leuk eigenlijk
quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:11 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, toen ik het van de mannen niet zag maakte ik me nog geen zorgen, maar als ik het van de vrouwen al niet meer zie...
Godver, mijn woorden.quote:
Dat is wel heel extreem. Zo eentje op de 300-400 liedjes vind ik acceptabel.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier gelukkig iets minder Cats dan die bizarre overdaad bij de Evergreen top1000
ik ben er ook te jong voor hoorquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:16 schreef MTheBassman het volgende:
Dit noem ik nou muziek waar ik echt te jong voor ben.
Beter een te volle maag dan een lege maagquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:17 schreef Cee het volgende:
Ik heb vanmiddag te veel cake gegeten waardoor ik nu geen honger meer heb.
En een poes in je broek?quote:
dag hoorquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:18 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En een poes in je broek?
Ik laat mezelf wel uit.
die past precies bij dit liedjequote:
moet je het wel eerst vangenquote:Op dinsdag 25 december 2018 17:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dat dit nummer inderdaad maar losgelaten mag worden
Ja, thanks.quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:19 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
freddie toch? nog gefeliciteerd trouwens
quote:Op dinsdag 25 december 2018 17:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, thanks.![]()
Hij is uitgeput nu, mijn ouders waren op bezoek en mijn vader heeft hem helemaal moegespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |