abonnement Unibet Coolblue
pi_184471574
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 11:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]

En dat is raar omdat...?
Nou ja, dan kunnen we met dat argument de hele tweede kamer wel afschaffen, is het niet?

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 11:13 schreef Nattekat het volgende:

Baudet gaat voor kwaliteit boven kwantiteit, en dat is precies wat je van kamerleden zou verwachten. Ik wil niet dat er beslissingen gemaakt worden door poppetjes die er niks van begrijpen maar toch aanwezig zijn om aan jouw quotum te voldoen.
Zoals ijs_beer zegt: ik zou zeker geen quota in willen stellen. Dat zou ik buitengewoon kinderachtig vinden. Maar ik zou hier wel willen stellen dat Baudet gewoon zijn verantwoordelijkheid als kamerlid vrijwel volledig verzaakt.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  vrijdag 18 januari 2019 @ 12:12:48 #252
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_184471626
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 11:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik denk dat je hier pas echt iets over kan zeggen na de volgende verkiezingen. Voorlopig is het een jonge partij met maar 2 zetels waarbij de focus ligt op uitbreiding van de partij zelf. Je hoeft van Baudet niet te eisen dat ie aan debatten gaat deelnemen waar ie niks kan toevoegen.
Hij heeft behoorlijk wat debatten laten liggen. Als de partij op zoveel zaken niks toe kan voegen is dat veelzeggend
Laffe huichelaar
  vrijdag 18 januari 2019 @ 12:26:47 #253
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184471897
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 11:44 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik denk dat je hier pas echt iets over kan zeggen na de volgende verkiezingen. Voorlopig is het een jonge partij met maar 2 zetels waarbij de focus ligt op uitbreiding van de partij zelf. Je hoeft van Baudet niet te eisen dat ie aan debatten gaat deelnemen waar ie niks kan toevoegen.
Thierry Baudet zit er dus vooral voor Thierry Baudet, dat is dan duidelijk.
We have always been at war with Eastasia.
pi_184511853
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 12:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hij heeft behoorlijk wat debatten laten liggen. Als de partij op zoveel zaken niks toe kan voegen is dat veelzeggend
Net een stukje van Baudet gezien over het Klimaatakkoord. Ik sta aan zijn kant, maar hij bakt er niet veel van.

VVD en CDA kunnen naar mijn stem fluiten, maar als Baudet z'n huiswerk niet doet, dan gaat die stem ook niet naar FvD.

SGP dan maar?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zondag 20 januari 2019 @ 14:28:30 #256
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_184511981
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 14:20 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Net een stukje van Baudet gezien over het Klimaatakkoord. Ik sta aan zijn kant, maar hij bakt er niet veel van.

VVD en CDA kunnen naar mijn stem fluiten, maar als Baudet z'n huiswerk niet doet, dan gaat die stem ook niet naar FvD.

SGP dan maar?
De vier partijen die tegen de klimaatwet (iets anders dan het klimaatakkoord) hebben gestemd zijn SGP, PvdD, PVV en FvD.

De voornaamste verschillen zijn:

SGP vindt dat de klimaatwet te ongunstig uitpakt voor mensen met lage inkomens, en wil daarom terug naar de tekentafel.
PvdD vindt dat de maatregelen en ambities niet ver genoeg gaan, en
PVV en FvD zijn van mening dat de wetenschap op dit punt geen hout snijdt, en dat er feitelijk geen probleem is dat om een oplossing vraagt.

Take your pick.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 januari 2019 @ 20:08:09 #257
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_184518455
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 14:20 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Net een stukje van Baudet gezien over het Klimaatakkoord. Ik sta aan zijn kant, maar hij bakt er niet veel van.

VVD en CDA kunnen naar mijn stem fluiten, maar als Baudet z'n huiswerk niet doet, dan gaat die stem ook niet naar FvD.

SGP dan maar?
Ik stem vooralsnog op de partij, niet op Baudet. Ik denk echt dat het al een hoop kan schelen als hij ondersteuning krijgt van mensen die echt weten waar ze het over hebben in een bepaald vakgebied. En in de Provinciale Staten of EK zit er sowieso geen Baudet.

Voor mij is heel dat klimaatakkoord de reden dat het FvD gaat worden, daarvoor wilde ik gewoon kijken naar de mogelijkheden in de provincie. Niet dat het veel had uitgemaakt, stemde 4 jaar terug op een lokale partij, maar hé.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 23 januari 2019 @ 11:48:45 #258
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184569727

Lavenderboy Baudet denkt even een Hanke Bruins-Slot op een aanmatigend toontje op haar nummer te kunnen zetten maar dat backfiret als een rocketlauncher recht in z'n gezicht.
We have always been at war with Eastasia.
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 23 januari 2019 @ 11:53:06 #259
408813 crew  trein2000
pi_184569825
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 11:48 schreef -XOR- het volgende:

Lavenderboy Baudet denkt even een Hanke Bruins-Slot op een aanmatigend toontje op haar nummer te kunnen zetten maar dat backfiret als een rocketlauncher pantserhouwitzer recht in z'n gezicht.
Ftfy
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 januari 2019 @ 11:54:31 #260
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_184569854
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 11:48 schreef -XOR- het volgende:

Lavenderboy Baudet denkt even een Hanke Bruins-Slot op een aanmatigend toontje op haar nummer te kunnen zetten maar dat backfiret als een rocketlauncher recht in z'n gezicht.
Ben je nog verder gekomen dan alleen de titel? Want daar lijkt het niet echt op.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 januari 2019 @ 11:54:51 #261
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_184569861
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 11:53 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ftfy
:D
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_184569904
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 20:08 schreef Nattekat het volgende:

Ik denk echt dat het al een hoop kan schelen als hij ondersteuning krijgt van mensen die echt weten waar ze het over hebben in een bepaald vakgebied.
Wat zijn precies de criteria voor "echt weten waar ze het over hebben in een bepaald vakgebied"?

Want ik denk niet dat hij vanuit de academische wereld veel bijval gaat krijgen voor zijn stelling dat antropogene klimaatverandering een hoax is.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 23 januari 2019 @ 11:59:29 #263
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184569954
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 11:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ben je nog verder gekomen dan alleen de titel? Want daar lijkt het niet echt op.
Hij moet z'n hautaine en vrouwonvriendelijke toontje wat matigen want dat gaat op den duur tegen hem werken. Hij doet nu net alsof Bruins-Slot niet helemaal snapt hoe de psyche van een legerofficier in elkaar zit. Bovendien noemt hij haar schattig terwijl ze ongetwijfeld meer ballen heeft dan meneer de bloempjesplukker, of denk je dat hij een zelfde toon tegen Buma had aangeslagen.
We have always been at war with Eastasia.
  Moderator woensdag 23 januari 2019 @ 12:00:12 #264
236264 crew  capricia
pi_184569969
Ik vind het ronduit seksistisch van Baudet. Hij zou deze woorden nooit tegen een man gebruikt hebben.
Definitely not CIA
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 januari 2019 @ 12:01:07 #265
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_184569987
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 11:56 schreef Molurus het volgende:

[..]

Wat zijn precies de criteria voor "echt weten waar ze het over hebben in een bepaald vakgebied"?

Want ik denk niet dat hij vanuit de academische wereld veel bijval gaat krijgen voor zijn stelling dat antropogene klimaatverandering een hoax is.
Al iets verder komen dan helemaal 0 ervaring, zoals een bepaalde minister van defensie in het vorige kabinet. En ik denk dat jij ook wel snapt hoe de verdeling van portefeuilles gaat binnen de grote fracties, ze gaan iemand die niet eens een computer heeft niet alle IT-zaken laten afhandelen in de kamer.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 januari 2019 @ 12:02:47 #266
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_184570017
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:00 schreef capricia het volgende:
Ik vind het ronduit seksistisch van Baudet. Hij zou deze woorden nooit tegen een man gebruikt hebben.
Zullen we eens gewoon kappen met dit soort onzinbeschuldigingen zonder een greintje bewijs? Voegt helemaal niks toe. Prima als je er kritiek op hebt, maar dit valt precies in hetzelfde hokje als een stel herrieschoppende Marokkanen die bij het minste geringste al racisme roepen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 januari 2019 @ 12:05:34 #267
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_184570068
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 11:59 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Hij moet z'n hautaine en vrouwonvriendelijke toontje wat matigen want dat gaat op den duur tegen hem werken. Hij doet nu net alsof Bruins-Slot niet helemaal snapt hoe de psyche van een legerofficier in elkaar zit. Bovendien noemt hij haar schattig terwijl ze ongetwijfeld meer ballen heeft dan meneer de bloempjesplukker, of denk je dat hij een zelfde toon tegen Buma had aangeslagen.
Hij noemde haar niet schattig, maar een uitspraak van haar. En daar heeft ie zeker gewoon een punt. Wat schieten we er in godsnaam mee op om Rusland gewoon constant als de grote vijand te zien? Tuurlijk moet je ze goed in de gaten houden en tuurlijk moet je altijd op je hoede zijn, maar er wordt hier echt schromelijk overdreven. Voor je het weet zitten we in de Tweede Koude Oorlog door dit gedoe.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_184570128
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:00 schreef capricia het volgende:
Ik vind het ronduit seksistisch van Baudet. Hij zou deze woorden nooit tegen een man gebruikt hebben.
En dan heeft ze hem toch prima van repliek gediend. Klaar. Zo moet het, vrouwen moeten voor zichzelf opkomen en niet altijd in die slachtofferrol duiken.
  woensdag 23 januari 2019 @ 12:09:11 #269
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184570147
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hij noemde haar niet schattig, maar een uitspraak van haar. En daar heeft ie zeker gewoon een punt. Wat schieten we er in godsnaam mee op om Rusland gewoon constant als de grote vijand te zien? Tuurlijk moet je ze goed in de gaten houden en tuurlijk moet je altijd op je hoede zijn, maar er wordt hier echt schromelijk overdreven. Voor je het weet zitten we in de Tweede Koude Oorlog door dit gedoe.
Dat kun je naief vinden, maar schattig is er qua woordgebruik overheen, het komt over alsof een vrouw niet over het leger zou kunnen meepraten. Het valt me op dat alle Scruton-adepten de mond vol hebben van taalverloedering van en beinvloed door allochtonen, maar als Baudet zich niet fatsoenlijk kan uitdrukken moeten we vooral op de inhoud letten.
We have always been at war with Eastasia.
pi_184570239
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 11:59 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Hij moet z'n hautaine en vrouwonvriendelijke toontje wat matigen want dat gaat op den duur tegen hem werken. Hij doet nu net alsof Bruins-Slot niet helemaal snapt hoe de psyche van een legerofficier in elkaar zit. Bovendien noemt hij haar schattig terwijl ze ongetwijfeld meer ballen heeft dan meneer de bloempjesplukker, of denk je dat hij een zelfde toon tegen Buma had aangeslagen.
Ach ja, Baudet graaft zijn eigen graf wel.
pi_184570267
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zullen we eens gewoon kappen met dit soort onzinbeschuldigingen zonder een greintje bewijs? Voegt helemaal niks toe. Prima als je er kritiek op hebt, maar dit valt precies in hetzelfde hokje als een stel herrieschoppende Marokkanen die bij het minste geringste al racisme roepen.
Ik ben het wel eens met Baudet dat Rusland geen reele dreiging is. Daarom kan wat mij betreft het defensiebudget flink naar beneden. Echter Baudet wil het defensie budget juist verhogen? Wie ziet hij dan als vijand?

[ Bericht 8% gewijzigd door trein2000 op 23-01-2019 12:25:53 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 januari 2019 @ 12:16:30 #272
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_184570270
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:09 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Dat kun je naief vinden, maar schattig is er qua woordgebruik overheen, het komt over alsof een vrouw niet over het leger zou kunnen meepraten. Het valt me op dat alle Scruton-adepten de mond vol hebben van taalverloedering van en beinvloed door allochtonen, maar als Baudet zich niet fatsoenlijk kan uitdrukken moeten we vooral op de inhoud letten.
Zo lang er geen enkel bewijs is voor seksisme los van de onderbuik is er geen seksisme, klaar. Dat is gewoon een gigantisch zwaktebod in welke discussie dan ook en mag best eens mee gekapt worden. Geef normale argumenten of geef ze niet.

En dat zijn taalgebruik wel een beetje aan de zwakke kant zit zal ik niet ontkennen, dit had ie ook op een normale manier kunnen verwoorden, maar ik vind het wat overdreven om er weer van alles achter te zoeken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_184570302
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:09 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Dat kun je naief vinden, maar schattig is er qua woordgebruik overheen, het komt over alsof een vrouw niet over het leger zou kunnen meepraten. Het valt me op dat alle Scruton-adepten de mond vol hebben van taalverloedering van en beinvloed door allochtonen, maar als Baudet zich niet fatsoenlijk kan uitdrukken moeten we vooral op de inhoud letten.
Ach, Baudet zei 30 minuten lang behoorlijk treffende dingen. Hoeveel woorden zal hij hebben gesproken in die 30 minuten? Best een aantal! Als dan een paar mensen, die niet je grootste fan zijn, vallen over twee woorden, die ook nog eens niet direct over de inhoud gaan, dan heb jij het vrij aardig gedaan.
  Moderator woensdag 23 januari 2019 @ 12:18:46 #274
236264 crew  capricia
pi_184570307
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Zullen we eens gewoon kappen met dit soort onzinbeschuldigingen zonder een greintje bewijs? Voegt helemaal niks toe. Prima als je er kritiek op hebt, maar dit valt precies in hetzelfde hokje als een stel herrieschoppende Marokkanen die bij het minste geringste al racisme roepen.
Jij denkt dat ie dezelfde woorden voor een man zou hebben gekozen? :')
Definitely not CIA
  Moderator woensdag 23 januari 2019 @ 12:19:44 #275
236264 crew  capricia
pi_184570325
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:08 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

En dan heeft ze hem toch prima van repliek gediend. Klaar. Zo moet het, vrouwen moeten voor zichzelf opkomen en niet altijd in die slachtofferrol duiken.
Dat deed ze ook prima.

Verandert echter niets aan de seksistische woordkeuze van Baudet.
Definitely not CIA
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 januari 2019 @ 12:29:08 #276
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_184570476
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:18 schreef capricia het volgende:

[..]

Jij denkt dat ie dezelfde woorden voor een man zou hebben gekozen? :')
Weet ik niet, zullen we nooit weten ook. Zelfs als het overduidelijk zou zijn, zou je prima moeten kunnen beargumenteren waarom een dergelijke uitspraak niet moet kunnen. Zo lang je dat niet kan is het gewoon een zwaktebod en een aanval op de persoon.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 23 januari 2019 @ 12:29:46 #277
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184570486
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:18 schreef maan_man het volgende:

[..]

Ach, Baudet zei 30 minuten lang behoorlijk treffende dingen. Hoeveel woorden zal hij hebben gesproken in die 30 minuten? Best een aantal! Als dan een paar mensen, die niet je grootste fan zijn, vallen over twee woorden, die ook nog eens niet direct over de inhoud gaan, dan heb jij het vrij aardig gedaan.
Dat sluit ik niet uit. Wat hij in dat fragmentje zei over bias vond ik ook niet zo heel absurd maar hij toont zijn misogyne inborst weer eens en door zijn overmoed weet Bruins-Slot hem mooi weg te counteren. Op voxpop-rechts zou men eens moeten beseffen dat een notie van beschaving in het parlement ideologisch voorafgaat aan inhoudelijk debat.
We have always been at war with Eastasia.
pi_184570526
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Weet ik niet, zullen we nooit weten ook. Zelfs als het overduidelijk zou zijn, zou je prima moeten kunnen beargumenteren waarom een dergelijke uitspraak niet moet kunnen. Zo lang je dat niet kan is het gewoon een zwaktebod en een aanval op de persoon.
Dat is al gedaan. Alleen kritiek op de grote leider is natuurlijk uit den boze dus de standaard reactie is het deflecteren.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 januari 2019 @ 12:38:09 #279
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_184570653
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:29 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Dat sluit ik niet uit. Wat hij in dat fragmentje zei over bias vond ik ook niet zo heel absurd maar hij toont zijn misogyne inborst weer eens en door zijn overmoed weet Bruins-Slot hem mooi weg te counteren. Op voxpop-rechts zou men eens moeten beseffen dat een notie van beschaving in het parlement ideologisch voorafgaat aan inhoudelijk debat.
Ik zal de laatste zijn die gaat ontkennen dat Baudet een iets wat verkeerde stijl van een debat voeren heeft en ik denk/hoop dat de rest dat ook in ziet. Hij maakt het net zoals zijn 'vijanden' zoals hierboven iets te makkelijk persoonlijk, waarmee de treffende inhoud vaak verloren gaat.

Ik zal iig niet zo snel meer op Baudet stemmen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 23 januari 2019 @ 12:45:26 #280
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_184570815
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik zal de laatste zijn die gaat ontkennen dat Baudet een iets wat verkeerde stijl van een debat voeren heeft en ik denk/hoop dat de rest dat ook in ziet. Hij maakt het net zoals zijn 'vijanden' zoals hierboven iets te makkelijk persoonlijk, waarmee de treffende inhoud vaak verloren gaat.

Ik zal iig niet zo snel meer op Baudet stemmen.
Ik zou nooit op FvD stemmen omdat ik inhoudelijk ver van ze af sta maar zie wel dat Baudet een zeker retorisch talent heeft alleen vergaloppeert hij zich nogal eens. Hier deed hij het trouwens wel meesterlijk:

We have always been at war with Eastasia.
pi_184570818
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Al iets verder komen dan helemaal 0 ervaring, zoals een bepaalde minister van defensie in het vorige kabinet. En ik denk dat jij ook wel snapt hoe de verdeling van portefeuilles gaat binnen de grote fracties, ze gaan iemand die niet eens een computer heeft niet alle IT-zaken laten afhandelen in de kamer.
Mwah, als bestuurder hoef je niet per se veel operationele kennis te hebben. De directeur van Philips zal met z'n studie economie ook niet al te veel verstand hebben van gloeilampen. En dat is ook nergens voor nodig.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_184570845
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:45 schreef Molurus het volgende:
De directeur van Philips zal met z'n studie economie ook niet al te veel verstand hebben van gloeilampen.
Philips doet dan ook al een tijdje niets meer met lampen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_184570870
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 11:48 schreef -XOR- het volgende:

Lavenderboy Baudet denkt even een Hanke Bruins-Slot op een aanmatigend toontje op haar nummer te kunnen zetten maar dat backfiret als een rocketlauncher recht in z'n gezicht.
Onnodig badinerend weer en dan krijg je een keer het deksel op je neus ja. Seksistisch en misogyn vind ik dan weer een brug te ver, die man doet niet anders dan deze retoriek bezigen. Het is allemaal gewoon een paar divisietjes te hoog voor hem.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_184570898
quote:
12s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:46 schreef nostra het volgende:

[..]

Philips doet dan ook al een tijdje niets meer met lampen.
Haha, touche. :) Maar je begrijpt het punt hoop ik.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_184572980
Baudet zou wat minder tijd in de Tweede Kamer moeten besteden en wat meer tijd aan speeches voorbereiden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 januari 2019 @ 15:21:10 #286
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_184573812
quote:
9s.gif Op woensdag 23 januari 2019 14:30 schreef Ludachrist het volgende:
Baudet zou wat minder tijd in de Tweede Kamer moeten besteden en wat meer tijd aan speeches voorbereiden.
Eerst is er kritiek dat ie er te weinig is, nu is er kritiek dat ie er te veel is :')
Kan die man überhaupt wel iets goed doen?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_184574433
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Eerst is er kritiek dat ie er te weinig is, nu is er kritiek dat ie er te veel is :')
Kan die man überhaupt wel iets goed doen?
Ik weet dat Baudet een gevoelig onderwerp is voor je, maar dit was gewoon een grapje.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 januari 2019 @ 15:56:25 #288
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_184574608
quote:
9s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik weet dat Baudet een gevoelig onderwerp is voor je, maar dit was gewoon een grapje.
Nou, hahaha.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_184577296
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nou, hahaha.
Zo schattig als je boos doet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_184579166
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:00 schreef capricia het volgende:
Ik vind het ronduit seksistisch van Baudet. Hij zou deze woorden nooit tegen een man gebruikt hebben.
Seksisme nog wel. Doe even niet zo kleinzielig. Dit is geen Amerika waar alles om de ranzige identity politics draait.
pi_184583721
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 11:48 schreef -XOR- het volgende:

Lavenderboy Baudet denkt even een Hanke Bruins-Slot op een aanmatigend toontje op haar nummer te kunnen zetten maar dat backfiret als een rocketlauncher recht in z'n gezicht.
Je ziet trouwens heel vaak dat wanneer Baudet onderbroken wordt, hij veel moeite heeft om een gevat antwoord te geven.

Nu stamelt hij wat met ''ja eh maar eh, dat was het punt niet'' en herhaalt hij wat hij eerder zei.

Als hij meer gevat was geweest, had hij een grap kunnen maken. Een compliment kunnen geven, of de kritikaster kunnen spelen, bijvoorbeeld ''dapper van je, dat meen ik oprecht, maar vindt je het niet intens treurig dat die hele missie in Afghanistan voor niets is geweest? Onze missie heeft er niets verandert hoor''

Ik heb de langere versie ook gezien, 30 minuten, en dan zie je Baudet ook worstelen.

Wilders doet het wat dat betreft een stuk slimmer. Gewoon als je kijkt naar de vorm van het spel.
pi_184583834
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:47 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Je ziet trouwens heel vaak dat wanneer Baudet onderbroken wordt, hij veel moeite heeft om een gevat antwoord te geven.

Nu stamelt hij wat met ''ja eh maar eh, dat was het punt niet'' en herhaalt hij wat hij eerder zei.

Als hij meer gevat was geweest, had hij een grap kunnen maken. Een compliment kunnen geven, of de kritikaster kunnen spelen, bijvoorbeeld ''dapper van je, dat meen ik oprecht, maar vindt je het niet intens treurig dat die hele missie in Afghanistan voor niets is geweest? Onze missie heeft er niets verandert hoor''

Ik heb de langere versie ook gezien, 30 minuten, en dan zie je Baudet ook worstelen.

Wilders doet het wat dat betreft een stuk slimmer. Gewoon als je kijkt naar de vorm van het spel.
In vrijwel ieder debat komt-ie niet bepaald goed uit de verf, nee.
pi_184583875
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:09 schreef -XOR- het volgende:
Dat kun je naief vinden, maar schattig is er qua woordgebruik overheen, het komt over alsof een vrouw niet over het leger zou kunnen meepraten
Dat komt zo over voor iemand die in Baudet een bepaald persoon wilt zien. Haar standpunt is schattig naiëf (super dom). Wat mij betreft zou je d'r daarom ook gewoon zo mogen omschrijven, maar dat terzijde. Dat ze heeft bijgedragen aan de ellende in Afghanistan doet er in elk geval niets aan af. Sterker nog, meedoen aan de bezetting (en dus in de officiële complottheorie geloven) is misschien nog wel het toppunt van schattige naïviteit.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2019 22:57:03 ]
pi_184583918
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:55 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Dat komt zo over voor iemand die in Baudet een bepaald persoon wilt zien.
Het is hoe dan ook geen handige woordkeuze en vertroebelt het weer de discussie omdat Baudet het leuker vindt om van die quasi-grappige opmerkingen te maken en op de man te spelen.

Hij weet altijd wel weer een manier te vinden waardoor het weer niet over de inhoud gaat maar over zijn clowneske optreden. Maar goed, daar geilt Baudet dan ook gewoon op natuurlijk. Voor de politiek is het echter geen handige eigenschap.
pi_184583936
Ik zie op dat soort stamel-momenten vooral blijvende verbaasdheid in zijn ogen. Verbaasdheid over de oneindige stroom aan domme, irrelevante en nietszeggende toevoegingen van zijn collega's.
pi_184583955
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:59 schreef EipNiC het volgende:
Ik zie op dat soort stamel-momenten vooral blijvende verbaasdheid in zijn ogen. Verbaasdheid over de oneindige stroom aan domme, irrelevante en nietszeggende toevoegingen van zijn collega's.
Dat hij er weinig van begrijpt en vooral met zichzelf bezig is was al wel wat langer duidelijk.
pi_184583995
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:59 schreef EipNiC het volgende:
Ik zie op dat soort stamel-momenten vooral blijvende verbaasdheid in zijn ogen. Verbaasdheid over de oneindige stroom aan domme, irrelevante en nietszeggende toevoegingen van zijn collega's.
Het is niet het talent van Baudet om op het juiste moment met de juiste woorden toe te slaan.
pi_184584015
Maar goed, dat zullen we in de toekomst nog wel meer gaan zien.
pi_184584033
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is hoe dan ook geen handige woordkeuze en vertroebelt het weer de discussie omdat Baudet het leuker vindt om van die quasi-grappige opmerkingen te maken en op de man te spelen.

Hij weet altijd wel weer een manier te vinden waardoor het weer niet over de inhoud gaat maar over zijn clowneske optreden. Maar goed, daar geilt Baudet dan ook gewoon op natuurlijk. Voor de politiek is het echter geen handige eigenschap.
De user zei ook: ''...het komt over alsof een vrouw niet over het leger zou kunnen meepraten'', terwijl het eniet over 'het leger' maar om de positie van Rusland in veel bredere zin ging. Bijzonder domme analyse in een poging een anti-Baudet puntje te kunnen maken. Die twee gaan meestal hand in hand. Over vertroebelen gesproken. Het was een overbodige afsluiting van z'n riedeltje, maar het vertroebelen, dat doet z'n haatclubje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2019 23:03:55 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')