abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 januari 2019 @ 12:29:08 #276
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_184570476
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:18 schreef capricia het volgende:

[..]

Jij denkt dat ie dezelfde woorden voor een man zou hebben gekozen? :')
Weet ik niet, zullen we nooit weten ook. Zelfs als het overduidelijk zou zijn, zou je prima moeten kunnen beargumenteren waarom een dergelijke uitspraak niet moet kunnen. Zo lang je dat niet kan is het gewoon een zwaktebod en een aanval op de persoon.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 23 januari 2019 @ 12:29:46 #277
458878 -XOR-
uitsluitend
pi_184570486
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:18 schreef maan_man het volgende:

[..]

Ach, Baudet zei 30 minuten lang behoorlijk treffende dingen. Hoeveel woorden zal hij hebben gesproken in die 30 minuten? Best een aantal! Als dan een paar mensen, die niet je grootste fan zijn, vallen over twee woorden, die ook nog eens niet direct over de inhoud gaan, dan heb jij het vrij aardig gedaan.
Dat sluit ik niet uit. Wat hij in dat fragmentje zei over bias vond ik ook niet zo heel absurd maar hij toont zijn misogyne inborst weer eens en door zijn overmoed weet Bruins-Slot hem mooi weg te counteren. Op voxpop-rechts zou men eens moeten beseffen dat een notie van beschaving in het parlement ideologisch voorafgaat aan inhoudelijk debat.
pi_184570526
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Weet ik niet, zullen we nooit weten ook. Zelfs als het overduidelijk zou zijn, zou je prima moeten kunnen beargumenteren waarom een dergelijke uitspraak niet moet kunnen. Zo lang je dat niet kan is het gewoon een zwaktebod en een aanval op de persoon.
Dat is al gedaan. Alleen kritiek op de grote leider is natuurlijk uit den boze dus de standaard reactie is het deflecteren.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 januari 2019 @ 12:38:09 #279
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_184570653
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:29 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Dat sluit ik niet uit. Wat hij in dat fragmentje zei over bias vond ik ook niet zo heel absurd maar hij toont zijn misogyne inborst weer eens en door zijn overmoed weet Bruins-Slot hem mooi weg te counteren. Op voxpop-rechts zou men eens moeten beseffen dat een notie van beschaving in het parlement ideologisch voorafgaat aan inhoudelijk debat.
Ik zal de laatste zijn die gaat ontkennen dat Baudet een iets wat verkeerde stijl van een debat voeren heeft en ik denk/hoop dat de rest dat ook in ziet. Hij maakt het net zoals zijn 'vijanden' zoals hierboven iets te makkelijk persoonlijk, waarmee de treffende inhoud vaak verloren gaat.

Ik zal iig niet zo snel meer op Baudet stemmen.
100.000 katjes
Er eens op uit?
  woensdag 23 januari 2019 @ 12:45:26 #280
458878 -XOR-
uitsluitend
pi_184570815
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik zal de laatste zijn die gaat ontkennen dat Baudet een iets wat verkeerde stijl van een debat voeren heeft en ik denk/hoop dat de rest dat ook in ziet. Hij maakt het net zoals zijn 'vijanden' zoals hierboven iets te makkelijk persoonlijk, waarmee de treffende inhoud vaak verloren gaat.

Ik zal iig niet zo snel meer op Baudet stemmen.
Ik zou nooit op FvD stemmen omdat ik inhoudelijk ver van ze af sta maar zie wel dat Baudet een zeker retorisch talent heeft alleen vergaloppeert hij zich nogal eens. Hier deed hij het trouwens wel meesterlijk:

woensdag 23 januari 2019 @ 12:45:28 #281
167383 Molurus
the talking snake
pi_184570818
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Al iets verder komen dan helemaal 0 ervaring, zoals een bepaalde minister van defensie in het vorige kabinet. En ik denk dat jij ook wel snapt hoe de verdeling van portefeuilles gaat binnen de grote fracties, ze gaan iemand die niet eens een computer heeft niet alle IT-zaken laten afhandelen in de kamer.
Mwah, als bestuurder hoef je niet per se veel operationele kennis te hebben. De directeur van Philips zal met z'n studie economie ook niet al te veel verstand hebben van gloeilampen. En dat is ook nergens voor nodig.
Philosophy: questions that may never be answered.
Religion: answers that must never be questioned.
pi_184570845
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:45 schreef Molurus het volgende:
De directeur van Philips zal met z'n studie economie ook niet al te veel verstand hebben van gloeilampen.
Philips doet dan ook al een tijdje niets meer met lampen.
pi_184570870
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 11:48 schreef -XOR- het volgende:

Lavenderboy Baudet denkt even een Hanke Bruins-Slot op een aanmatigend toontje op haar nummer te kunnen zetten maar dat backfiret als een rocketlauncher recht in z'n gezicht.
Onnodig badinerend weer en dan krijg je een keer het deksel op je neus ja. Seksistisch en misogyn vind ik dan weer een brug te ver, die man doet niet anders dan deze retoriek bezigen. Het is allemaal gewoon een paar divisietjes te hoog voor hem.
  woensdag 23 januari 2019 @ 12:49:40 #284
167383 Molurus
the talking snake
pi_184570898
quote:
12s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:46 schreef nostra het volgende:

[..]

Philips doet dan ook al een tijdje niets meer met lampen.
Haha, touche. :) Maar je begrijpt het punt hoop ik.
Philosophy: questions that may never be answered.
Religion: answers that must never be questioned.
pi_184572980
Baudet zou wat minder tijd in de Tweede Kamer moeten besteden en wat meer tijd aan speeches voorbereiden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 januari 2019 @ 15:21:10 #286
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_184573812
quote:
9s.gif Op woensdag 23 januari 2019 14:30 schreef Ludachrist het volgende:
Baudet zou wat minder tijd in de Tweede Kamer moeten besteden en wat meer tijd aan speeches voorbereiden.
Eerst is er kritiek dat ie er te weinig is, nu is er kritiek dat ie er te veel is :')
Kan die man Łberhaupt wel iets goed doen?
100.000 katjes
Er eens op uit?
pi_184574433
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Eerst is er kritiek dat ie er te weinig is, nu is er kritiek dat ie er te veel is :')
Kan die man Łberhaupt wel iets goed doen?
Ik weet dat Baudet een gevoelig onderwerp is voor je, maar dit was gewoon een grapje.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 januari 2019 @ 15:56:25 #288
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_184574608
quote:
9s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik weet dat Baudet een gevoelig onderwerp is voor je, maar dit was gewoon een grapje.
Nou, hahaha.
100.000 katjes
Er eens op uit?
pi_184577296
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 15:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nou, hahaha.
Zo schattig als je boos doet.
pi_184579166
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:00 schreef capricia het volgende:
Ik vind het ronduit seksistisch van Baudet. Hij zou deze woorden nooit tegen een man gebruikt hebben.
Seksisme nog wel. Doe even niet zo kleinzielig. Dit is geen Amerika waar alles om de ranzige identity politics draait.
I'm 75 years old, and I still wake up with the little guy saluting.
pi_184583721
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 11:48 schreef -XOR- het volgende:

Lavenderboy Baudet denkt even een Hanke Bruins-Slot op een aanmatigend toontje op haar nummer te kunnen zetten maar dat backfiret als een rocketlauncher recht in z'n gezicht.
Je ziet trouwens heel vaak dat wanneer Baudet onderbroken wordt, hij veel moeite heeft om een gevat antwoord te geven.

Nu stamelt hij wat met ''ja eh maar eh, dat was het punt niet'' en herhaalt hij wat hij eerder zei.

Als hij meer gevat was geweest, had hij een grap kunnen maken. Een compliment kunnen geven, of de kritikaster kunnen spelen, bijvoorbeeld ''dapper van je, dat meen ik oprecht, maar vindt je het niet intens treurig dat die hele missie in Afghanistan voor niets is geweest? Onze missie heeft er niets verandert hoor''

Ik heb de langere versie ook gezien, 30 minuten, en dan zie je Baudet ook worstelen.

Wilders doet het wat dat betreft een stuk slimmer. Gewoon als je kijkt naar de vorm van het spel.
pi_184583834
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:47 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Je ziet trouwens heel vaak dat wanneer Baudet onderbroken wordt, hij veel moeite heeft om een gevat antwoord te geven.

Nu stamelt hij wat met ''ja eh maar eh, dat was het punt niet'' en herhaalt hij wat hij eerder zei.

Als hij meer gevat was geweest, had hij een grap kunnen maken. Een compliment kunnen geven, of de kritikaster kunnen spelen, bijvoorbeeld ''dapper van je, dat meen ik oprecht, maar vindt je het niet intens treurig dat die hele missie in Afghanistan voor niets is geweest? Onze missie heeft er niets verandert hoor''

Ik heb de langere versie ook gezien, 30 minuten, en dan zie je Baudet ook worstelen.

Wilders doet het wat dat betreft een stuk slimmer. Gewoon als je kijkt naar de vorm van het spel.
In vrijwel ieder debat komt-ie niet bepaald goed uit de verf, nee.
pi_184583875
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 12:09 schreef -XOR- het volgende:
Dat kun je naief vinden, maar schattig is er qua woordgebruik overheen, het komt over alsof een vrouw niet over het leger zou kunnen meepraten
Dat komt zo over voor iemand die in Baudet een bepaald persoon wilt zien. Haar standpunt is schattig naiŽf (super dom). Wat mij betreft zou je d'r daarom ook gewoon zo mogen omschrijven, maar dat terzijde. Dat ze heeft bijgedragen aan de ellende in Afghanistan doet er in elk geval niets aan af. Sterker nog, meedoen aan de bezetting (en dus in de officiŽle complottheorie geloven) is misschien nog wel het toppunt van schattige naÔviteit.
”Hun geest zit gevangen in hun goede geweten. De domheid van de goeden is ondoorgrondelijk schrander. Maar dat is de waarheid: de goeden moeten farizeeŽrs zijn – ze hebben geen keuze.” - F.N.
pi_184583918
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:55 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Dat komt zo over voor iemand die in Baudet een bepaald persoon wilt zien.
Het is hoe dan ook geen handige woordkeuze en vertroebelt het weer de discussie omdat Baudet het leuker vindt om van die quasi-grappige opmerkingen te maken en op de man te spelen.

Hij weet altijd wel weer een manier te vinden waardoor het weer niet over de inhoud gaat maar over zijn clowneske optreden. Maar goed, daar geilt Baudet dan ook gewoon op natuurlijk. Voor de politiek is het echter geen handige eigenschap.
pi_184583936
Ik zie op dat soort stamel-momenten vooral blijvende verbaasdheid in zijn ogen. Verbaasdheid over de oneindige stroom aan domme, irrelevante en nietszeggende toevoegingen van zijn collega's.
”Hun geest zit gevangen in hun goede geweten. De domheid van de goeden is ondoorgrondelijk schrander. Maar dat is de waarheid: de goeden moeten farizeeŽrs zijn – ze hebben geen keuze.” - F.N.
pi_184583955
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:59 schreef EipNiC het volgende:
Ik zie op dat soort stamel-momenten vooral blijvende verbaasdheid in zijn ogen. Verbaasdheid over de oneindige stroom aan domme, irrelevante en nietszeggende toevoegingen van zijn collega's.
Dat hij er weinig van begrijpt en vooral met zichzelf bezig is was al wel wat langer duidelijk.
pi_184583995
quote:
0s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:59 schreef EipNiC het volgende:
Het is niet het talent van Baudet om op het juiste moment met de juiste woorden toe te slaan.
pi_184584015
Maar goed, dat zullen we in de toekomst nog wel meer gaan zien.
pi_184584033
quote:
7s.gif Op woensdag 23 januari 2019 22:58 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is hoe dan ook geen handige woordkeuze en vertroebelt het weer de discussie omdat Baudet het leuker vindt om van die quasi-grappige opmerkingen te maken en op de man te spelen.

Hij weet altijd wel weer een manier te vinden waardoor het weer niet over de inhoud gaat maar over zijn clowneske optreden. Maar goed, daar geilt Baudet dan ook gewoon op natuurlijk. Voor de politiek is het echter geen handige eigenschap.
De user zei ook: ''...het komt over alsof een vrouw niet over het leger zou kunnen meepraten'', terwijl het eniet over 'het leger' maar om de positie van Rusland in veel bredere zin ging. Bijzonder domme analyse in een poging een anti-Baudet puntje te kunnen maken. Die twee gaan meestal hand in hand. Over vertroebelen gesproken. Het was een overbodige afsluiting van z'n riedeltje, maar het vertroebelen, dat doet z'n haatclubje.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')