Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je in de meetlijst? Geef het dan even door, dan zetten we je erin.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
Zal je eens laten gillen ipv lachen.quote:Op maandag 17 december 2018 01:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Okay dokter.
Even tussendoor.
Ik moet morgen echt naar de dokter. Voor een uitstrijkje.
Ik kan nu al vertellen dat ik moet lachen als ik daar met mijn mik open lig. En dat komt door jou
Is ook wel zo, maar in een aantal fora gaat het er veel te hard aan toequote:Op maandag 17 december 2018 01:13 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik maak me hier wel een beetje schuldig aan somsMaar ik heb me ook zo moeten bewijzen. Althans zo voelt het. Ben ook eerst in de zeik genomen. Als je daarop ingaat heb je al een punt verdiend. De meeste loggen uit en komen nooit meer terug.
Oelalalalaaaaquote:Op maandag 17 december 2018 01:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zal je eens laten gillen ipv lachen.
Maar daar wil je nog niet dood gevonden worden. In de KLB sc.quote:Op maandag 17 december 2018 01:15 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar in een aantal fora gaat het er veel te hard aan toe![]()
Kreeg volgens mij dit jaar ook mee dan er in KLB ook een users zijn weggepest?
Ouwe hosselaarquote:Op maandag 17 december 2018 01:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zal je eens laten gillen ipv lachen.
Maar dat is toch juist een hele slechte zaak?quote:Op maandag 17 december 2018 01:17 schreef Already_in_use het volgende:
Maar daar wil je nog niet dood gevonden worden. In de KLB sc.
Ik snap het gewoon oprecht niet, er komt een nieuwe user binnen en dan ga je er zonder dat je die kent af lopen zeiken en/of compleet negeren?quote:Op maandag 17 december 2018 01:15 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar in een aantal fora gaat het er veel te hard aan toe![]()
Kreeg volgens mij dit jaar ook mee dan er in KLB ook een users zijn weggepest?
Eens, prima vermaakt daar jaar of 6 geledenquote:
Dat is het ook. Wel allemaal klagen dat het rustig en saai en dood is maar ondertussen fresh meat meteen de deur wijzen.quote:Op maandag 17 december 2018 01:18 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ouwe hosselaar
[..]
Maar dat is toch juist een hele slechte zaak?
De keiharde waarheid, en die users zie je nooit weer terugquote:Op maandag 17 december 2018 01:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon oprecht niet, er komt een nieuwe user binnen en dan ga je er zonder dat je die kent af lopen zeiken en/of compleet negeren?
Sommige mensen zijn volhouders en de zwakken vallen meteen door de mand dan.quote:Op maandag 17 december 2018 01:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon oprecht niet, er komt een nieuwe user binnen en dan ga je er zonder dat je die kent af lopen zeiken en/of compleet negeren?
Sneu ook voor de Admins en alles wat daar onder zit, iedereen probeert er wat leuks van te maken en te houden maar toch kan de lijn omhoog niet worden ingezetquote:Op maandag 17 december 2018 01:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat is het ook. Wel allemaal klagen dat het rustig en saai en dood is maar ondertussen fresh meat meteen de deur wijzen.
Dat werkt natuurlijk niet hè.
Ik vind het een kutsysteemquote:Op maandag 17 december 2018 01:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn volhouders en de zwakken vallen meteen door de mand dan.
Wel mooi systeem
Die zit al weer in Spanje hoor, die ouwe.quote:
Sommige mods doen net zo hard daaraan mee. Dat weg pesten.quote:Op maandag 17 december 2018 01:25 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Sneu ook voor de Admins en alles wat daar onder zit, iedereen probeert er wat leuks van te maken en te houden maar toch kan de lijn omhoog niet worden ingezet
Je kan er alleen zo weinig tegen doen helaasquote:Op maandag 17 december 2018 01:27 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Sommige mods doen net zo hard daaraan mee. Dat weg pesten.
Check maar of mijn kutsysteem nog werkt.quote:Op maandag 17 december 2018 01:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het een kutsysteem![]()
En jij moet duidelijk een lesje krijgen jongedame! Draai je maar eens om!
"Ik post hier als user. Niet mijn subforum."-argument zie je dan nogal eens opduikenquote:Op maandag 17 december 2018 01:27 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Precies. Daarom heeft robijntje die keuze ook gemaakt om te gaan.quote:Op maandag 17 december 2018 01:28 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Je kan er alleen zo weinig tegen doen helaas
Checking in three.... two..... one....quote:Op maandag 17 december 2018 01:28 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Check maar of mijn kutsysteem nog werkt.
In de koelkast zetten en weer opdrinken, Jesse Klaver zou trots op je zijnquote:Op maandag 17 december 2018 01:28 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Allang, al pis ik nu wel nog steeds bier
Circulaire economiegenotquote:Op maandag 17 december 2018 01:30 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
In de koelkast zetten en weer opdrinken, Jesse Klaver zou trots op je zijn
Tenzij je een complete debiel bent, valt dat best mee.quote:Op maandag 17 december 2018 01:17 schreef Already_in_use het volgende:
En dat is helemaal 1 grote kliek. Heb je er 1 tegen dan heb je ze allemaal tegen.
Sneu, en ook triest dat het zo moetquote:Op maandag 17 december 2018 01:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Precies. Daarom heeft robijntje die keuze ook gemaakt om te gaan.
Of inblikken en dan als budgetbier verkopenquote:Op maandag 17 december 2018 01:30 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Bear Grylls ook wel denk ikquote:Op maandag 17 december 2018 01:30 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja, mag vrijdag dezelfde rit weer makenquote:
Oeffffquote:Op maandag 17 december 2018 01:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Checking in three.... two..... one....
Uiteraard, meerdere metingen zijn nodig om een goed beeld te krijgen van je gezondheid.quote:
Hoiquote:Op maandag 17 december 2018 01:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tenzij je een complete debiel bent, valt dat best mee.
Binnen & buitenkantquote:Op maandag 17 december 2018 01:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uiteraard, meerdere metingen zijn nodig om een goed beeld te krijgen van je gezondheid.
Hoezo dan? Moet je doen dan? Zit je in de auto nu?quote:Op maandag 17 december 2018 01:31 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja, mag vrijdag dezelfde rit weer maken
mehquote:Op maandag 17 december 2018 01:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tenzij je een complete debiel bent, valt dat best mee.
Heb wel eens ergere dingen geproeftquote:Op maandag 17 december 2018 01:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"Waar ben je bang voor in het leven?"
-"Dat ik ooit in een situatie kom waarin ik mijn eigen pis moet drinken om te overleven."
Vanavond gedaan, een carbid kanon ophalenquote:Op maandag 17 december 2018 01:37 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hoezo dan? Moet je doen dan? Zit je in de auto nu?
Ik begrijp het dokter. Doe wat u nodig acht.quote:Op maandag 17 december 2018 01:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uiteraard, meerdere metingen zijn nodig om een goed beeld te krijgen van je gezondheid.
Is dat voor nieuwjaar? Dat is toch gewoon een melkbus?quote:Op maandag 17 december 2018 01:39 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Vanavond gedaan, een carbid kanon ophalen![]()
Maar paste niet op de aanhanger dus vrijdag weer een terug met een grotere aanhanger + takel want dat ding woog 300+ kilo dus ook maar weer meteen mij rug verneukt
Ja voor nieuwjaar, maar wel een maatje groterquote:Op maandag 17 december 2018 01:41 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Is dat voor nieuwjaar? Dat is toch gewoon een melkbus?![]()
Nou das ook lekker. Hadden ze niet even kunnen doorgeven dat het niet op een normale aanhanger kon.
De therapie kan wel eens langdurig zijn, maar u hoeft zich niet ongerust te maken. Naderhand zult u zich véééél beter voelen.quote:Op maandag 17 december 2018 01:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik begrijp het dokter. Doe wat u nodig acht.
Nou dan regel ook maar oorbeschermers.quote:Op maandag 17 december 2018 01:42 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja voor nieuwjaar, maar wel een maatje groter![]()
Dat heeft mijn broertje allemaal geregeld, maar niet goed genoeg dus
Ik vertrouw op uw kundigheid.quote:Op maandag 17 december 2018 01:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De therapie kan wel eens langdurig zijn, maar u hoeft zich niet ongerust te maken. Naderhand zult u zich véééél beter voelen.
quote:Op maandag 17 december 2018 01:44 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou dan regel ook maar oorbeschermers.
Heb er wel eens bijgestaan met zo'n melkbus en carbiet. Zo'n kanon is nog beetje erger vermoed ik.
Pfoe, het wordt hier wel warm hoor.quote:Op maandag 17 december 2018 01:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik vertrouw op uw kundigheid.
Ik doe alles wat zou kunnen helpen.
Man man man. Earthshake.quote:Op maandag 17 december 2018 01:49 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit formaat ongeveer alleen wat dikker, maar dan met massief staal onderstel![]()
En dat zouden we wel even op een aanhanger tillen
Dokter bent u overhit?quote:Op maandag 17 december 2018 01:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pfoe, het wordt hier wel warm hoor.
Het helpt vast als u even bovenop gaat.quote:Op maandag 17 december 2018 01:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dokter bent u overhit?
Trek snel je kleren uit.
Deze mag je uitleggen want dit snap ik nietquote:Op maandag 17 december 2018 01:50 schreef Already_in_use het volgende:
Geniet nog even van je favo muziek. Voor je het weet is het voorbij.
Waar wil je me precies hebben?quote:Op maandag 17 december 2018 01:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het helpt vast als u even bovenop gaat.
Dat je voorzichtig moet doen met je oren met dat kanon.quote:Op maandag 17 december 2018 01:54 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Deze mag je uitleggen want dit snap ik niet
Oorkleppen op, geen probleemquote:Op maandag 17 december 2018 01:57 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat je voorzichtig moet doen met je oren met dat kanon.
Eerst ter hoogte van mijn middel graag.quote:Op maandag 17 december 2018 01:56 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Waar wil je me precies hebben?![]()
"WATTE??!?!"quote:Op maandag 17 december 2018 01:57 schreef Already_in_use het volgende:
Tuuuuuuuuuaiuuuuuuuuuuuuhhhuuttttt
Okay. Dat obstakel zit wel in de weg. Wacht ik ga erop zitten dan is het wegquote:Op maandag 17 december 2018 01:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerst ter hoogte van mijn middel graag.
Helemaal prima, u hebt er gevoel voor, dat merk ik meteen als ervaren dokter.quote:Op maandag 17 december 2018 02:00 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Okay. Dat obstakel zit wel in de weg. Wacht ik ga erop zitten dan is het weg
Ik heb ook nog andere patiënten hè!quote:
Maar dokter dit moet ik altijd voor u doen. Ik begin er handig in te wordenquote:Op maandag 17 december 2018 02:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Helemaal prima, u hebt er gevoel voor, dat merk ik meteen als ervaren dokter.
En ik andere doktersquote:Op maandag 17 december 2018 02:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb ook nog andere patiënten hè!
Als u maar trouw uw therapiesessies met mij doet kan u best een second opinion vragen.quote:
Fijn dokter. U bent er een uit duizenden. Voel me altijd speciaal bij u.quote:Op maandag 17 december 2018 02:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als u maar trouw uw therapiesessies met mij doet kan u best een second opinion vragen.
Jij bent toch ook heel speciaal.quote:Op maandag 17 december 2018 02:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Fijn dokter. U bent er een uit duizenden. Voel me altijd speciaal bij u.
Kusje kroel.quote:Op maandag 17 december 2018 02:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij bent toch ook heel speciaal.
Dat is dus ook de reden dat ik hier zitquote:Op maandag 17 december 2018 01:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tweakers, kwam er ook veel vroeger maar daar kreeg ik toch ook wel heel vaak een-gevoel.
Er werd heel elitair gedaan vaak ook. "IK heb er verstand van, JIJ bent dom en daarom beantwoord ik je vraag niet hahahaha!".![]()
"Gebruik de search! Dit is topic 1241 hierover!" En dan vond je in de search 1240 topics die meteen gesloten waren met de mededeling dat je de search moest gebruiken
Hihi. Mag ik nu mijn hesje terug?quote:Op maandag 17 december 2018 02:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Altijd fijn, na zo'n onderzoek nog ff kroelen.
Sow waar kom jij ineens vandaan? Had je niet binnen horen komenquote:Op maandag 17 december 2018 02:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is dus ook de reden dat ik hier zit
Nee haha. Misschien beter van niet.quote:Op maandag 17 december 2018 02:19 schreef devzero het volgende:
oh, ik mis een heel verhaalmoet ik terug lezen?
Er is wat opgekomen.quote:Op maandag 17 december 2018 02:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hihi. Mag ik nu mijn hesje terug?
Geef hier! Ik lik het er wel even af. Das geen gezicht zo met die witte sliert eraan.quote:
Ik moest even naar buiten met een 8jarige om uilen te gaan kijkenquote:Op maandag 17 december 2018 02:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Sow waar kom jij ineens vandaan? Had je niet binnen horen komen
Nou valt best mee hoor. Ik kijk direct tegen 2 heuvels aan.quote:
Awwweequote:Op maandag 17 december 2018 02:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest even naar buiten met een 8jarige om uilen te gaan kijken
zeggen al je dates datquote:Op maandag 17 december 2018 02:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik kijk direct tegen 2 heuvels aan.
Neequote:Op maandag 17 december 2018 02:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Awwweeleuk.
Had je ze kunnen spotten buiten?
Het ontzettende fanboi-ism van sommige users/is ook wel treurig. Het lijken wel geloofsextremisten vaakquote:Op maandag 17 december 2018 02:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is dus ook de reden dat ik hier zit
Ik vond het niveau soms ook net iets te laagquote:Op maandag 17 december 2018 02:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het ontzettende fanboi-ism van sommige users/is ook wel treurig. Het lijken wel geloofsextremisten vaak
U bent toch wel mijn favoriete patiënt moet ik zeggen.quote:Op maandag 17 december 2018 02:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Geef hier! Ik lik het er wel even af. Das geen gezicht zo met die witte sliert eraan.
AiU ziet ook het liefst schone dokters, van top tot teen en alles wat er tussen zitquote:Op maandag 17 december 2018 02:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
U bent toch wel mijn favoriete patiënt moet ik zeggen.
De meest bereidwillige zeker?quote:Op maandag 17 december 2018 02:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
U bent toch wel mijn favoriete patiënt moet ik zeggen.
Nou ik zie liever geen dingen tussen de tenen.quote:Op maandag 17 december 2018 02:27 schreef devzero het volgende:
[..]
AiU ziet ook het liefst schone dokters, van top tot teen en alles wat er tussen zit
Is dat de plaats waar je al je mislukte dates "achterlaat"?quote:Op maandag 17 december 2018 02:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
In de kelder heb ik geen ramen.
Aan de ene kant snap ik het wel. Maar je kan niet verwachten dat iedereen van alles alles af weet.quote:Op maandag 17 december 2018 02:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond het niveau soms ook net iets te laagmaar in tegenstelling tot DIG, nam iedereen zich heel erg serieus
kamelentenen ...quote:Op maandag 17 december 2018 02:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou ik zie liever geen dingen tussen de tenen.![]()
Jaaaa ik weet het. Te flauw voor woorden.
Een lekker enthousiaste patiënt.quote:Op maandag 17 december 2018 02:30 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
De meest bereidwillige zeker?
Uit veiligheidsoverwegingen kan ik daar geen uitspraak over doen.quote:Op maandag 17 december 2018 02:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Is dat de plaats waar je al je mislukte dates "achterlaat"?
Mijn team onderhoudt een HPC ("supercomputer") faciliteit en je krijgt af en toe wel dat soort support requests "My code used to run on my computer 10 years ago and now it gives an error on your systems. Please fix it". Tsja, wat dan de fout is of wat ze gedaan hebben is misschien handig om er bij te zetten, maar goed, vriendelijk blijven en helpenquote:Op maandag 17 december 2018 02:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aan de ene kant snap ik het wel. Maar je kan niet verwachten dat iedereen van alles alles af weet.
Dat je topics a la:"HIJ DOET HET NIET EN HEB HEM AL EEN KEER UIT GEZET WAT NU?!?!?!" dicht flikkert snap ik. Maar dat je standaard als disclaimer in je toppa moet gaan zetten dat je, ja de search gebruikt hebt, en ja, gegoogled, en ja, de standaarddingen al geprobeerd hebt vond ik ook wel ver gaan
De politie in Eindhoven heeft wel betere dingen te doen dan dat raadsel van die vermiste mannen op te lossen hoor.quote:Op maandag 17 december 2018 02:36 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Uit veiligheidsoverwegingen kan ik daar geen uitspraak over doen.
quote:
"This is due to an issue caused by some DLLs in the system32 folder. Please delete it and try again."quote:Op maandag 17 december 2018 02:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn team onderhoudt een HPC ("supercomputer") faciliteit en je krijgt af en toe wel dat soort support requests "My code used to run on my computer 10 years ago and now it gives an error on your systems. Please fix it". Tsja, wat dan de fout is of wat ze gedaan hebben is misschien handig om er bij te zetten, maar goed, vriendelijk blijven en helpen
quote:Op maandag 17 december 2018 02:40 schreef devzero het volgende:
[..]
De politie in Eindhoven heeft wel betere dingen te doen dan dat raadsel van die vermiste mannen op te lossen hoor.
a) linuxquote:Op maandag 17 december 2018 02:41 schreef PartyHard het volgende:
[..]
"This is due to an issue caused by some DLLs in the system32 folder. Please delete it and try again."
Zit jij in de verslavingszorgquote:Op maandag 17 december 2018 02:46 schreef devzero het volgende:
[..]
a) linux
b) wij onderhouden de machines.
Het probleem zit bijna altijd bij de gebruiker, maar zonder gebruikers geen baan.
dokters, agenten. Jij houdt wel van mannen in uniform hequote:Op maandag 17 december 2018 02:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En alle agenten die zich er wel mee bezig gehouden hebben kunnen niet meer praten
soms denk ik van wel jaquote:Op maandag 17 december 2018 02:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zit jij in de verslavingszorg
rm * danquote:Op maandag 17 december 2018 02:46 schreef devzero het volgende:
[..]
a) linux
b) wij onderhouden de machines.
Het probleem zit bijna altijd bij de gebruiker, maar zonder gebruikers geen baan.
quote:Op maandag 17 december 2018 02:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zit jij in de verslavingszorg
Dat heeft wel wat ja. Maar niet een dokters of pliesiepak.quote:Op maandag 17 december 2018 02:46 schreef devzero het volgende:
[..]
dokters, agenten. Jij houdt wel van mannen in uniform he
Slaap ze en succes morgen bij je uitstrijkje. Niet te hard lachen hoor.quote:Op maandag 17 december 2018 02:50 schreef Already_in_use het volgende:
Schatjes ik ga slapen.
Slaap lekker
Je hebt wel terug gelezen. Ouwe boefquote:Op maandag 17 december 2018 02:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Slaap ze en succes morgen bij je uitstrijkje. Niet te hard lachen hoor.
welterustenquote:Op maandag 17 december 2018 02:50 schreef Already_in_use het volgende:
Schatjes ik ga slapen.
Slaap lekker
Je had het al over de dokter in het vorig topicquote:Op maandag 17 december 2018 02:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Je hebt wel terug gelezen. Ouwe boef
Owquote:Op maandag 17 december 2018 02:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Je had het al over de dokter in het vorig topic
Waar het hart vol van is..quote:Op maandag 17 december 2018 02:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ow![]()
Djeeez gaat het al zolang over de dokter
Jij kunt het hebben.quote:Op maandag 17 december 2018 02:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond het zo arrogant klinken en kon misschien verkeerd op gevat worden
quote:Op maandag 17 december 2018 02:50 schreef Already_in_use het volgende:
Schatjes ik ga slapen.
Slaap lekker
quote:Op maandag 17 december 2018 03:13 schreef devzero het volgende:
mark zal zo wel langskomen, die zet zijn wekker meestal om 3:30 zodat hij kan winnen deze maand
Te veelquote:Op maandag 17 december 2018 03:15 schreef devzero het volgende:
je moet er wat voor overhebben om te winnen hoor
Het gaat wel weer die kant op zo. Was weer eens na het eten in slaap gevallen.quote:Op maandag 17 december 2018 03:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet tot 7 uur opblijven? Ben je ziek of zo
het gebeurt de bestenquote:Op maandag 17 december 2018 03:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het gaat wel weer die kant op zo. Was weer eens na het eten in slaap gevallen.
Nou, als je nu niet naar bed gaat, dan komen moentje en ik wel langs om dat echt te doen.quote:Op maandag 17 december 2018 03:18 schreef Already_in_use het volgende:
Kan iemand mijn telefoon afpakken ?
quote:Op maandag 17 december 2018 03:13 schreef devzero het volgende:
mark zal zo wel langskomen, die zet zijn wekker meestal om 3:30 zodat hij kan winnen deze maand
aloa heeft ook gewoon een keer gewonnen.quote:Op maandag 17 december 2018 04:12 schreef devzero het volgende:
zeker mooi mark. Met eeuwig 2de aloa achter je zul je zeker winnen
toen zat zeker iedereen te slapenquote:Op maandag 17 december 2018 04:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
aloa heeft ook gewoon een keer gewonnen.
om te antwoorden in true mark/aloa fasion:quote:Op maandag 17 december 2018 04:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Aloa=mark=haags=moentjuh=danny dacht ik. Maar is niet bij te houden natuurlijk.
dat denk ik dus al een jaarquote:Op maandag 17 december 2018 04:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ik ooit nog eens niet lui wordt ga ik lolkloons maken.
Never gonna happen dus.
Ik al een jaar of 15.quote:
quote:
Klopt GGMM bijvoorbeeldquote:Op maandag 17 december 2018 01:27 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
drink een kop koffie of 3 en je kunt er tegenaanquote:Op maandag 17 december 2018 04:48 schreef sp3c het volgende:
ik hen er nog niet zo'n zin an moet ik zeggen
kan makkelijkquote:Op maandag 17 december 2018 04:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik had vannacht een heel gesprek met iemand uit Bulgarije.
prima tieten ookquote:
Dven?quote:Op maandag 17 december 2018 04:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik had vannacht een heel gesprek met iemand uit Bulgarije.
quote:
Lekker man. Ik ben onderweg.quote:Op maandag 17 december 2018 05:39 schreef devzero het volgende:
wel goed. Maar ik hoef nog niet naar werk
Prima hoor, slaap lekker.quote:Op maandag 17 december 2018 05:40 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]![]()
Ik zal nu braaf gaan slapen..
Dan kun jij lekker genieten van de ochtend..![]()
dan doe ik dat vanmiddag wel ergens..
Hoe gaat het nu tussen jullie?quote:Op maandag 17 december 2018 05:42 schreef devzero het volgende:
ik ga er ook vandoor. Moet gaan slapen van Limoentje.
quote:Op maandag 17 december 2018 05:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima hoor, slaap lekker.
Mis driepink nog. Volgens mij heeft hij zich weer verslapen.quote:Op maandag 17 december 2018 05:50 schreef devzero het volgende:
zal zo wel weer drukker worden als rabbit wakker wordt en moentje hier komt!
jaaaaaaaaaaaaa daar is ze hoorquote:Op maandag 17 december 2018 06:03 schreef Limoentjuh het volgende:
Goedemorgen Haags
NOODGANG !!!! Meneer de kerstman
Slaap lekkerquote:Op maandag 17 december 2018 05:42 schreef devzero het volgende:
ik ga er ook vandoor. Moet gaan slapen van Limoentje.
Was al een tijdje opquote:Op maandag 17 december 2018 06:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa daar is ze hoor
Me2quote:Op maandag 17 december 2018 06:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Was al een tijdje op![]()
Straks werkgenot
Te veel van allesquote:Op maandag 17 december 2018 06:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Teveel gedronken/gefeest en te weinig geslapen ?
quote:Op maandag 17 december 2018 06:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Te veel van alles![]()
Zaterdag 0730 tot gister 2000 niet geslapen
Ach, savonds een vent..quote:Op maandag 17 december 2018 06:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dan snap ik wel dat je je nu niet goed zou voelen ja. En dan nog hele dag werken
Sterkte !!
Hadden een verjaardag, gingen bij mij verder, maar niemand kon slapenquote:Op maandag 17 december 2018 06:17 schreef noodgang het volgende:
[..]
Waarom sla je een nacht over dan?
Hehe logischquote:Op maandag 17 december 2018 06:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hadden een verjaardag, gingen bij mij verder, maar niemand kon slapen
quote:Op maandag 17 december 2018 06:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik ook in coma.gelegen.
Lekker soms hequote:Op maandag 17 december 2018 06:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik ook in coma.gelegen.
Ik ook. Paar uurtjes maar.quote:Op maandag 17 december 2018 06:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja, maar jij veel te kort.
Laat opgebleven ? Of niet kunnen slapen?quote:Op maandag 17 december 2018 06:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ook. Paar uurtjes maar.
Ja was best leukquote:Op maandag 17 december 2018 06:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Goed weekend gehad meissie?
En winkelen in Milaan met jou was wel fantastischquote:Op maandag 17 december 2018 06:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Goed weekend gehad meissie?
Gewoon niet gaan slapen.. moeilijk slaap kunnen pakken.quote:
Beidequote:Op maandag 17 december 2018 06:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Laat opgebleven ? Of niet kunnen slapen?
ik had het ook over jou jaquote:Op maandag 17 december 2018 06:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ook. Paar uurtjes maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |