"Ik post hier als user. Niet mijn subforum."-argument zie je dan nogal eens opduikenquote:Op maandag 17 december 2018 01:27 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Sommige mods doen net zo hard daaraan mee. Dat weg pesten.
Precies. Daarom heeft robijntje die keuze ook gemaakt om te gaan.quote:Op maandag 17 december 2018 01:28 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Je kan er alleen zo weinig tegen doen helaas
Checking in three.... two..... one....quote:Op maandag 17 december 2018 01:28 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Check maar of mijn kutsysteem nog werkt.
In de koelkast zetten en weer opdrinken, Jesse Klaver zou trots op je zijnquote:Op maandag 17 december 2018 01:28 schreef PartyHard het volgende:
[..]
Allang, al pis ik nu wel nog steeds bier
Circulaire economiegenotquote:Op maandag 17 december 2018 01:30 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
In de koelkast zetten en weer opdrinken, Jesse Klaver zou trots op je zijn
Tenzij je een complete debiel bent, valt dat best mee.quote:Op maandag 17 december 2018 01:17 schreef Already_in_use het volgende:
En dat is helemaal 1 grote kliek. Heb je er 1 tegen dan heb je ze allemaal tegen.
Sneu, en ook triest dat het zo moetquote:Op maandag 17 december 2018 01:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Precies. Daarom heeft robijntje die keuze ook gemaakt om te gaan.
Of inblikken en dan als budgetbier verkopenquote:Op maandag 17 december 2018 01:30 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Bear Grylls ook wel denk ikquote:Op maandag 17 december 2018 01:30 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja, mag vrijdag dezelfde rit weer makenquote:
Oeffffquote:Op maandag 17 december 2018 01:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Checking in three.... two..... one....
Uiteraard, meerdere metingen zijn nodig om een goed beeld te krijgen van je gezondheid.quote:
Hoiquote:Op maandag 17 december 2018 01:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tenzij je een complete debiel bent, valt dat best mee.
Binnen & buitenkantquote:Op maandag 17 december 2018 01:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uiteraard, meerdere metingen zijn nodig om een goed beeld te krijgen van je gezondheid.
Hoezo dan? Moet je doen dan? Zit je in de auto nu?quote:Op maandag 17 december 2018 01:31 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja, mag vrijdag dezelfde rit weer maken
mehquote:Op maandag 17 december 2018 01:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tenzij je een complete debiel bent, valt dat best mee.
Heb wel eens ergere dingen geproeftquote:Op maandag 17 december 2018 01:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
"Waar ben je bang voor in het leven?"
-"Dat ik ooit in een situatie kom waarin ik mijn eigen pis moet drinken om te overleven."
Vanavond gedaan, een carbid kanon ophalenquote:Op maandag 17 december 2018 01:37 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hoezo dan? Moet je doen dan? Zit je in de auto nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |