Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je in de meetlijst? Geef het dan even door, dan zetten we je erin.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
Zal je eens laten gillen ipv lachen.quote:Op maandag 17 december 2018 01:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Okay dokter.
Even tussendoor.
Ik moet morgen echt naar de dokter. Voor een uitstrijkje.
Ik kan nu al vertellen dat ik moet lachen als ik daar met mijn mik open lig. En dat komt door jou
Is ook wel zo, maar in een aantal fora gaat het er veel te hard aan toequote:Op maandag 17 december 2018 01:13 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik maak me hier wel een beetje schuldig aan somsMaar ik heb me ook zo moeten bewijzen. Althans zo voelt het. Ben ook eerst in de zeik genomen. Als je daarop ingaat heb je al een punt verdiend. De meeste loggen uit en komen nooit meer terug.
Oelalalalaaaaquote:Op maandag 17 december 2018 01:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zal je eens laten gillen ipv lachen.
Maar daar wil je nog niet dood gevonden worden. In de KLB sc.quote:Op maandag 17 december 2018 01:15 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar in een aantal fora gaat het er veel te hard aan toe![]()
Kreeg volgens mij dit jaar ook mee dan er in KLB ook een users zijn weggepest?
Ouwe hosselaarquote:Op maandag 17 december 2018 01:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zal je eens laten gillen ipv lachen.
Maar dat is toch juist een hele slechte zaak?quote:Op maandag 17 december 2018 01:17 schreef Already_in_use het volgende:
Maar daar wil je nog niet dood gevonden worden. In de KLB sc.
Ik snap het gewoon oprecht niet, er komt een nieuwe user binnen en dan ga je er zonder dat je die kent af lopen zeiken en/of compleet negeren?quote:Op maandag 17 december 2018 01:15 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Is ook wel zo, maar in een aantal fora gaat het er veel te hard aan toe![]()
Kreeg volgens mij dit jaar ook mee dan er in KLB ook een users zijn weggepest?
Eens, prima vermaakt daar jaar of 6 geledenquote:
Dat is het ook. Wel allemaal klagen dat het rustig en saai en dood is maar ondertussen fresh meat meteen de deur wijzen.quote:Op maandag 17 december 2018 01:18 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ouwe hosselaar
[..]
Maar dat is toch juist een hele slechte zaak?
De keiharde waarheid, en die users zie je nooit weer terugquote:Op maandag 17 december 2018 01:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon oprecht niet, er komt een nieuwe user binnen en dan ga je er zonder dat je die kent af lopen zeiken en/of compleet negeren?
Sommige mensen zijn volhouders en de zwakken vallen meteen door de mand dan.quote:Op maandag 17 december 2018 01:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon oprecht niet, er komt een nieuwe user binnen en dan ga je er zonder dat je die kent af lopen zeiken en/of compleet negeren?
Sneu ook voor de Admins en alles wat daar onder zit, iedereen probeert er wat leuks van te maken en te houden maar toch kan de lijn omhoog niet worden ingezetquote:Op maandag 17 december 2018 01:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat is het ook. Wel allemaal klagen dat het rustig en saai en dood is maar ondertussen fresh meat meteen de deur wijzen.
Dat werkt natuurlijk niet hè.
Ik vind het een kutsysteemquote:Op maandag 17 december 2018 01:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn volhouders en de zwakken vallen meteen door de mand dan.
Wel mooi systeem
Die zit al weer in Spanje hoor, die ouwe.quote:
Sommige mods doen net zo hard daaraan mee. Dat weg pesten.quote:Op maandag 17 december 2018 01:25 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Sneu ook voor de Admins en alles wat daar onder zit, iedereen probeert er wat leuks van te maken en te houden maar toch kan de lijn omhoog niet worden ingezet
Je kan er alleen zo weinig tegen doen helaasquote:Op maandag 17 december 2018 01:27 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Sommige mods doen net zo hard daaraan mee. Dat weg pesten.
Check maar of mijn kutsysteem nog werkt.quote:Op maandag 17 december 2018 01:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het een kutsysteem![]()
En jij moet duidelijk een lesje krijgen jongedame! Draai je maar eens om!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |