Dat heeft danny uitgezet, dus google zal fok niet meer indexeren. Geloof ikquote:Op maandag 17 december 2018 01:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vroeger kwam ik fok altijd tegen in de zoekresultaten als ik iets zocht op internet. Zo ben ik hier uiteindelijk terecht gekomen ook.
Ik ook, meerdere keren, daarna het forum eens doorgenomen en heb toen een account aangemaakt om te gaan posten in VBL en ONZ/KLBquote:Op maandag 17 december 2018 01:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vroeger kwam ik fok altijd tegen in de zoekresultaten als ik iets zocht op internet. Zo ben ik hier uiteindelijk terecht gekomen ook.
gewoon slikken wat de dokter voorschrijft.quote:Op maandag 17 december 2018 01:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Moet ik aaaaahh zeggen dokter als je in mijn keel zit met dat stokje?
Veel mensen worden ook niet vriendelijk onthaalt als ze nieuw in een topic/sc komen. Waardoor ze meteen maar weer eieren voor hun geld kiezen.quote:Op maandag 17 december 2018 00:59 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel, maar gewoon meer het idee dat FOK! steeds meer zit te teren op die hechte gemeenschap, zonder dat er van buitenaf nieuwe users bij komen
quote:Op maandag 17 december 2018 01:01 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Kan prima, ook wel vaker dan 1 keer
Zondequote:Op maandag 17 december 2018 01:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat heeft danny uitgezet, dus google zal fok niet meer indexeren. Geloof ik
quote:Op maandag 17 december 2018 01:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
De dokter weet het vaak wel prima.quote:Op maandag 17 december 2018 01:03 schreef devzero het volgende:
[..]
gewoon slikken wat de dokter voorschrijft.
Doe eerst maar even je benen uit elkaar. Beginnen we met kijken of de reproductieve organen in orde zijn.quote:Op maandag 17 december 2018 01:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee inderdaad, en dat is juist doodzonde, ook voor het voortbestaan van FOK!quote:Op maandag 17 december 2018 01:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Veel mensen worden ook niet vriendelijk onthaalt als ze nieuw in een topic/sc komen. Waardoor ze meteen maar weer eieren voor hun geld kiezen.
Lol.quote:Op maandag 17 december 2018 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
Ik dacht eerst dat fok forum een grote ONZ was, en ging dus allemaal gekke dingen posten in CUL
Dat valt toch wel mee in dit topic? Newbies worden gewoon verwelkomt hierquote:Op maandag 17 december 2018 01:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Veel mensen worden ook niet vriendelijk onthaalt als ze nieuw in een topic/sc komen. Waardoor ze meteen maar weer eieren voor hun geld kiezen.
Dat bedoel ik niet kleinerend of zo hoorquote:
ik dacht eerst dat fok een iets minder serieuze versie van tweakers was (daar kwam ik vandaan en zat eerst vrnl in DIG). Gelukkig onz gevondenquote:Op maandag 17 december 2018 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
Ik dacht eerst dat fok forum een grote ONZ was, en ging dus allemaal gekke dingen posten in CUL
hier wel, maar op bepaalde forumdelen beschuldigen ze je een kloon te zijnquote:Op maandag 17 december 2018 01:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee in dit topic? Newbies worden gewoon verwelkomt hier
quote:Op maandag 17 december 2018 01:05 schreef R-woud88 het volgende:
[..]Word je er opgewonden van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes when I close my eyes, I can't see.
Moet je wel in de juiste SC posten, zoals deze, genoeg die daar geen trek in hebbenquote:Op maandag 17 december 2018 01:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee in dit topic? Newbies worden gewoon verwelkomt hier
Klopt, is soms echt tenenkrommend. Komt er een nieuwe user een sc in, meteen belachelijk gemaakt worden. Er zitten natuurlijk ook wel eikels en mutsen tussen maar vaak is het eerst afzeiken en dan na een tijdje mag je er misschien bij horen.quote:Op maandag 17 december 2018 01:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 december 2018 01:09 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Word je er opgewonden van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Okay dokter.quote:Op maandag 17 december 2018 01:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doe eerst maar even je benen uit elkaar. Beginnen we met kijken of de reproductieve organen in orde zijn.
Dat zal in veel forum's ook de doodsteek zijnquote:Op maandag 17 december 2018 01:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klopt, is soms echt tenenkrommend. Komt er een nieuwe user een sc in, meteen belachelijk gemaakt worden. Er zitten natuurlijk ook wel eikels en mutsen tussen maar vaak is het eerst afzeiken en dan na een tijdje mag je er misschien bij horen.
Tweakers, kwam er ook veel vroeger maar daar kreeg ik toch ook wel heel vaak eenquote:Op maandag 17 december 2018 01:09 schreef devzero het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat fok een iets minder serieuze versie van tweakers was (daar kwam ik vandaan en zat eerst vrnl in DIG). Gelukkig onz gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |