quote:Op maandag 17 december 2018 00:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hihi... doe de deken dan vast open voor me dan spring ik in 3...2...1... erbij.
Het word ook steeds rustiger, maar de gemeenschap hier word wel steeds hechter is mijn ervaringquote:Op maandag 17 december 2018 00:53 schreef devzero het volgende:
[..]
2005 wil zijn discussie terug. Nee echt, al sinds ik op fok zit hoor ik dat het bijna dood is. En het wordt de laatste jaren steeds rustiger hier, maar lijkt me meer een algemene trend met een ouderwets medium als een forum.
Wat is er raar aan dat als AiU in haar blote billen staat ze liever onder een deken wil liggen, anders wordt ze nog ziek en dat wil Grrrr toch ook niet.quote:Op maandag 17 december 2018 00:53 schreef R-woud88 het volgende:
Waarom krijg ik altijd van die rare gedachtes in dit topic
Dus er wordt al vanaf 2005 geroepen dat het bijna dood is op FOK?quote:Op maandag 17 december 2018 00:53 schreef devzero het volgende:
[..]
2005 wil zijn discussie terug. Nee echt, al sinds ik op fok zit hoor ik dat het bijna dood is. En het wordt de laatste jaren steeds rustiger hier, maar lijkt me meer een algemene trend met een ouderwets medium als een forum.
Wat voor gedachtes?quote:Op maandag 17 december 2018 00:53 schreef R-woud88 het volgende:
Waarom krijg ik altijd van die rare gedachtes in dit topic
quote:Op maandag 17 december 2018 00:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat is er raar aan dat als AiU in haar blote billen staat ze liever onder een deken wil liggen, anders wordt ze nog ziek en dat wil Grrrr toch ook niet.
Ik denk altijd in beeldenquote:
Hechte kliekjes zijn er altijd al geweest. Bv, heb nog een tijdje mee gedraait met Fok!Schaap (de fok vertegenvoordiging in de Dutch Power Cows) en dat was ook een hechte kliek, zelfs nog een paar dates aan overgehoudenquote:Op maandag 17 december 2018 00:54 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Het word ook steeds rustiger, maar de gemeenschap hier word wel steeds hechter is mijn ervaring
Wat?!?! Aiu ziek? Ik zal haar even grondig onderzoeken.quote:Op maandag 17 december 2018 00:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat is er raar aan dat als AiU in haar blote billen staat ze liever onder een deken wil liggen, anders wordt ze nog ziek en dat wil Grrrr toch ook niet.
Soort van kliekjes.quote:Op maandag 17 december 2018 00:54 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Het word ook steeds rustiger, maar de gemeenschap hier word wel steeds hechter is mijn ervaring
Misschien zelfs al eerder, maar zit pas vanaf 2003 op Fok!quote:Op maandag 17 december 2018 00:56 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dus er wordt al vanaf 2005 geroepen dat het bijna dood is op FOK?
Merk je echt dat het rustiger word ja?
Mijquote:Op maandag 17 december 2018 00:57 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Waar sprong ik nou bovenop?
En en? Hoe zag mijn bips eruit? Zou je het erop kunnen?quote:
Dat geloof ik ook wel, maar gewoon meer het idee dat FOK! steeds meer zit te teren op die hechte gemeenschap, zonder dat er van buitenaf nieuwe users bij komenquote:Op maandag 17 december 2018 00:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Hechte kliekjes zijn er altijd al geweest. Bv, heb nog een tijdje mee gedraait met Fok!Schaap (de fok vertegenvoordiging in de Dutch Power Cows) en dat was ook een hechte kliek, zelfs nog een paar dates aan overgehouden
Nee, dat ben ik totaal met je eensquote:
hosselaarquote:Op maandag 17 december 2018 00:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Hechte kliekjes zijn er altijd al geweest. Bv, heb nog een tijdje mee gedraait met Fok!Schaap (de fok vertegenvoordiging in de Dutch Power Cows) en dat was ook een hechte kliek, zelfs nog een paar dates aan overgehouden
Ik heb geen idee om het uit te zoeken, maar heb het idee dat de meesten hier een account van na 2011 hebben.quote:Op maandag 17 december 2018 00:59 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel, maar gewoon meer het idee dat FOK! steeds meer zit te teren op die hechte gemeenschap, zonder dat er van buitenaf nieuwe users bij komen
Kan prima, ook wel vaker dan 1 keerquote:Op maandag 17 december 2018 00:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En en? Hoe zag mijn bips eruit? Zou je het erop kunnen?
Moet ik aaaaahh zeggen dokter als je in mijn keel zit met dat stokje?quote:Op maandag 17 december 2018 00:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat?!?! Aiu ziek? Ik zal haar even grondig onderzoeken.
En een keer kaartjes gekregen voor een race event op zandvoort (terwijl ik niet eens van auto racen houquote:
Maar ik geloof van veel users niet dat dat hun eerste account isquote:Op maandag 17 december 2018 01:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb geen idee om het uit te zoeken, maar heb het idee dat de meesten hier een account van na 2011 hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |