Ik heb ook nog andere patiënten hè!quote:
Maar dokter dit moet ik altijd voor u doen. Ik begin er handig in te wordenquote:Op maandag 17 december 2018 02:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Helemaal prima, u hebt er gevoel voor, dat merk ik meteen als ervaren dokter.
En ik andere doktersquote:Op maandag 17 december 2018 02:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb ook nog andere patiënten hè!
Als u maar trouw uw therapiesessies met mij doet kan u best een second opinion vragen.quote:
Fijn dokter. U bent er een uit duizenden. Voel me altijd speciaal bij u.quote:Op maandag 17 december 2018 02:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als u maar trouw uw therapiesessies met mij doet kan u best een second opinion vragen.
Jij bent toch ook heel speciaal.quote:Op maandag 17 december 2018 02:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Fijn dokter. U bent er een uit duizenden. Voel me altijd speciaal bij u.
Kusje kroel.quote:Op maandag 17 december 2018 02:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij bent toch ook heel speciaal.
Dat is dus ook de reden dat ik hier zitquote:Op maandag 17 december 2018 01:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tweakers, kwam er ook veel vroeger maar daar kreeg ik toch ook wel heel vaak een-gevoel.
Er werd heel elitair gedaan vaak ook. "IK heb er verstand van, JIJ bent dom en daarom beantwoord ik je vraag niet hahahaha!".![]()
"Gebruik de search! Dit is topic 1241 hierover!" En dan vond je in de search 1240 topics die meteen gesloten waren met de mededeling dat je de search moest gebruiken
Hihi. Mag ik nu mijn hesje terug?quote:Op maandag 17 december 2018 02:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Altijd fijn, na zo'n onderzoek nog ff kroelen.
Sow waar kom jij ineens vandaan? Had je niet binnen horen komenquote:Op maandag 17 december 2018 02:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is dus ook de reden dat ik hier zit
Nee haha. Misschien beter van niet.quote:Op maandag 17 december 2018 02:19 schreef devzero het volgende:
oh, ik mis een heel verhaalmoet ik terug lezen?
Er is wat opgekomen.quote:Op maandag 17 december 2018 02:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hihi. Mag ik nu mijn hesje terug?
Geef hier! Ik lik het er wel even af. Das geen gezicht zo met die witte sliert eraan.quote:
Ik moest even naar buiten met een 8jarige om uilen te gaan kijkenquote:Op maandag 17 december 2018 02:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Sow waar kom jij ineens vandaan? Had je niet binnen horen komen
Nou valt best mee hoor. Ik kijk direct tegen 2 heuvels aan.quote:
Awwweequote:Op maandag 17 december 2018 02:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest even naar buiten met een 8jarige om uilen te gaan kijken
zeggen al je dates datquote:Op maandag 17 december 2018 02:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik kijk direct tegen 2 heuvels aan.
Neequote:Op maandag 17 december 2018 02:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Awwweeleuk.
Had je ze kunnen spotten buiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |