Ik begrijp het dokter. Doe wat u nodig acht.quote:Op maandag 17 december 2018 01:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uiteraard, meerdere metingen zijn nodig om een goed beeld te krijgen van je gezondheid.
Is dat voor nieuwjaar? Dat is toch gewoon een melkbus?quote:Op maandag 17 december 2018 01:39 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Vanavond gedaan, een carbid kanon ophalen![]()
Maar paste niet op de aanhanger dus vrijdag weer een terug met een grotere aanhanger + takel want dat ding woog 300+ kilo dus ook maar weer meteen mij rug verneukt
Ja voor nieuwjaar, maar wel een maatje groterquote:Op maandag 17 december 2018 01:41 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Is dat voor nieuwjaar? Dat is toch gewoon een melkbus?![]()
Nou das ook lekker. Hadden ze niet even kunnen doorgeven dat het niet op een normale aanhanger kon.
De therapie kan wel eens langdurig zijn, maar u hoeft zich niet ongerust te maken. Naderhand zult u zich véééél beter voelen.quote:Op maandag 17 december 2018 01:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik begrijp het dokter. Doe wat u nodig acht.
Nou dan regel ook maar oorbeschermers.quote:Op maandag 17 december 2018 01:42 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja voor nieuwjaar, maar wel een maatje groter![]()
Dat heeft mijn broertje allemaal geregeld, maar niet goed genoeg dus
Ik vertrouw op uw kundigheid.quote:Op maandag 17 december 2018 01:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De therapie kan wel eens langdurig zijn, maar u hoeft zich niet ongerust te maken. Naderhand zult u zich véééél beter voelen.
quote:Op maandag 17 december 2018 01:44 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou dan regel ook maar oorbeschermers.
Heb er wel eens bijgestaan met zo'n melkbus en carbiet. Zo'n kanon is nog beetje erger vermoed ik.
Pfoe, het wordt hier wel warm hoor.quote:Op maandag 17 december 2018 01:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik vertrouw op uw kundigheid.
Ik doe alles wat zou kunnen helpen.
Man man man. Earthshake.quote:Op maandag 17 december 2018 01:49 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit formaat ongeveer alleen wat dikker, maar dan met massief staal onderstel![]()
En dat zouden we wel even op een aanhanger tillen
Dokter bent u overhit?quote:Op maandag 17 december 2018 01:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pfoe, het wordt hier wel warm hoor.
Het helpt vast als u even bovenop gaat.quote:Op maandag 17 december 2018 01:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dokter bent u overhit?
Trek snel je kleren uit.
Deze mag je uitleggen want dit snap ik nietquote:Op maandag 17 december 2018 01:50 schreef Already_in_use het volgende:
Geniet nog even van je favo muziek. Voor je het weet is het voorbij.
Waar wil je me precies hebben?quote:Op maandag 17 december 2018 01:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het helpt vast als u even bovenop gaat.
Dat je voorzichtig moet doen met je oren met dat kanon.quote:Op maandag 17 december 2018 01:54 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Deze mag je uitleggen want dit snap ik niet
Oorkleppen op, geen probleemquote:Op maandag 17 december 2018 01:57 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat je voorzichtig moet doen met je oren met dat kanon.
Eerst ter hoogte van mijn middel graag.quote:Op maandag 17 december 2018 01:56 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Waar wil je me precies hebben?![]()
"WATTE??!?!"quote:Op maandag 17 december 2018 01:57 schreef Already_in_use het volgende:
Tuuuuuuuuuaiuuuuuuuuuuuuhhhuuttttt
Okay. Dat obstakel zit wel in de weg. Wacht ik ga erop zitten dan is het wegquote:Op maandag 17 december 2018 01:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eerst ter hoogte van mijn middel graag.
Helemaal prima, u hebt er gevoel voor, dat merk ik meteen als ervaren dokter.quote:Op maandag 17 december 2018 02:00 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Okay. Dat obstakel zit wel in de weg. Wacht ik ga erop zitten dan is het weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |