Het ontzettende fanboi-ism van sommige users/is ook wel treurig. Het lijken wel geloofsextremisten vaakquote:Op maandag 17 december 2018 02:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is dus ook de reden dat ik hier zit
Ik vond het niveau soms ook net iets te laagquote:Op maandag 17 december 2018 02:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het ontzettende fanboi-ism van sommige users/is ook wel treurig. Het lijken wel geloofsextremisten vaak
U bent toch wel mijn favoriete patiënt moet ik zeggen.quote:Op maandag 17 december 2018 02:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Geef hier! Ik lik het er wel even af. Das geen gezicht zo met die witte sliert eraan.
AiU ziet ook het liefst schone dokters, van top tot teen en alles wat er tussen zitquote:Op maandag 17 december 2018 02:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
U bent toch wel mijn favoriete patiënt moet ik zeggen.
De meest bereidwillige zeker?quote:Op maandag 17 december 2018 02:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
U bent toch wel mijn favoriete patiënt moet ik zeggen.
Nou ik zie liever geen dingen tussen de tenen.quote:Op maandag 17 december 2018 02:27 schreef devzero het volgende:
[..]
AiU ziet ook het liefst schone dokters, van top tot teen en alles wat er tussen zit
Is dat de plaats waar je al je mislukte dates "achterlaat"?quote:Op maandag 17 december 2018 02:29 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
In de kelder heb ik geen ramen.
Aan de ene kant snap ik het wel. Maar je kan niet verwachten dat iedereen van alles alles af weet.quote:Op maandag 17 december 2018 02:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond het niveau soms ook net iets te laagmaar in tegenstelling tot DIG, nam iedereen zich heel erg serieus
kamelentenen ...quote:Op maandag 17 december 2018 02:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou ik zie liever geen dingen tussen de tenen.![]()
Jaaaa ik weet het. Te flauw voor woorden.
Een lekker enthousiaste patiënt.quote:Op maandag 17 december 2018 02:30 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
De meest bereidwillige zeker?
Uit veiligheidsoverwegingen kan ik daar geen uitspraak over doen.quote:Op maandag 17 december 2018 02:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Is dat de plaats waar je al je mislukte dates "achterlaat"?
Mijn team onderhoudt een HPC ("supercomputer") faciliteit en je krijgt af en toe wel dat soort support requests "My code used to run on my computer 10 years ago and now it gives an error on your systems. Please fix it". Tsja, wat dan de fout is of wat ze gedaan hebben is misschien handig om er bij te zetten, maar goed, vriendelijk blijven en helpenquote:Op maandag 17 december 2018 02:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aan de ene kant snap ik het wel. Maar je kan niet verwachten dat iedereen van alles alles af weet.
Dat je topics a la:"HIJ DOET HET NIET EN HEB HEM AL EEN KEER UIT GEZET WAT NU?!?!?!" dicht flikkert snap ik. Maar dat je standaard als disclaimer in je toppa moet gaan zetten dat je, ja de search gebruikt hebt, en ja, gegoogled, en ja, de standaarddingen al geprobeerd hebt vond ik ook wel ver gaan
De politie in Eindhoven heeft wel betere dingen te doen dan dat raadsel van die vermiste mannen op te lossen hoor.quote:Op maandag 17 december 2018 02:36 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Uit veiligheidsoverwegingen kan ik daar geen uitspraak over doen.
quote:
"This is due to an issue caused by some DLLs in the system32 folder. Please delete it and try again."quote:Op maandag 17 december 2018 02:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn team onderhoudt een HPC ("supercomputer") faciliteit en je krijgt af en toe wel dat soort support requests "My code used to run on my computer 10 years ago and now it gives an error on your systems. Please fix it". Tsja, wat dan de fout is of wat ze gedaan hebben is misschien handig om er bij te zetten, maar goed, vriendelijk blijven en helpen
quote:Op maandag 17 december 2018 02:40 schreef devzero het volgende:
[..]
De politie in Eindhoven heeft wel betere dingen te doen dan dat raadsel van die vermiste mannen op te lossen hoor.
a) linuxquote:Op maandag 17 december 2018 02:41 schreef PartyHard het volgende:
[..]
"This is due to an issue caused by some DLLs in the system32 folder. Please delete it and try again."
Zit jij in de verslavingszorgquote:Op maandag 17 december 2018 02:46 schreef devzero het volgende:
[..]
a) linux
b) wij onderhouden de machines.
Het probleem zit bijna altijd bij de gebruiker, maar zonder gebruikers geen baan.
dokters, agenten. Jij houdt wel van mannen in uniform hequote:Op maandag 17 december 2018 02:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En alle agenten die zich er wel mee bezig gehouden hebben kunnen niet meer praten
soms denk ik van wel jaquote:Op maandag 17 december 2018 02:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zit jij in de verslavingszorg
rm * danquote:Op maandag 17 december 2018 02:46 schreef devzero het volgende:
[..]
a) linux
b) wij onderhouden de machines.
Het probleem zit bijna altijd bij de gebruiker, maar zonder gebruikers geen baan.
quote:Op maandag 17 december 2018 02:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zit jij in de verslavingszorg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |