Nederland kennende... Elfletterig heeft wel gelijk dat er een trend gaande is dat er van allerlei dingen verboden worden omdat er ergens een groepje een probleem van maakt. Op z'n minst erg irritant, op z'n hoogst een poging om steeds wat van de Nederlandse open cultuur weg te hakken. Het irriteert mij al enorm en ik ben doorgaans niet iemand om snel opgefokt te raken. Ik vrees dat de tegenbeweging op een gegeven moment fors gaat zijn.quote:Op dinsdag 11 december 2018 10:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Elfletterig......
Van een peiling om de stemming te peilen over een bepaald evenement naar -> ZE GAAN DE GAYPARADE VERBIEDEN111!!!!![]()
![]()
De liberalen van GroenLinks kennende mondt zo'n peiling eerder uit in een bijsturing van zo'n grootschalig evenement. Bijvoorbeeld dat het iets minder grootschalig en massaal wordt of dat de toestroom beter gemanaged wordt bijvoorbeeld.
Want dat Amsterdam flink te lijden heeft onder de massale toeloop dat is wel duidelijk. Het is onderhand een toeristenreservaat geworden.
Al heb ik zelf - mede daardoor - helemaal niks met Amsterdam.
Nee joh, mooi stukje vrije expressie dat onder de juk van het tribalistische christendom of de tribalistische koran nooit zouden kunnen. Hoe boeddhisten etc. hier in staan weet ik trouwens niet. Zijn dat ook zo'n stel preutse mietjes?quote:Op dinsdag 11 december 2018 10:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Naakt op een boot dansen doet me eerlijk gezegd meer aan tribalisme denken.
voorbeeld?quote:Op dinsdag 11 december 2018 08:20 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Zo begint het altijd. Eerst vragen wat er beter kan of wat er veranderd moet worden..
En dan is het weg..
Noem een 'ding' dat is verboden nadat een groepje mensen er een probleem van maakte.quote:Op dinsdag 11 december 2018 10:51 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Nederland kennende... Elfletterig heeft wel gelijk dat er een trend gaande is dat er van allerlei dingen verboden worden omdat er ergens een groepje een probleem van maakt. Op z'n minst erg irritant, op z'n hoogst een poging om steeds wat van de Nederlandse open cultuur weg te hakken. Het irriteert mij al enorm en ik ben doorgaans niet iemand om snel opgefokt te raken. Ik vrees dat de tegenbeweging op een gegeven moment fors gaat zijn.
Ik heb bewust een beetje smeuïge TT gekozen, maar de strekking van het artikel is wel degelijk dat bij meerdere partijen de angst leeft dat GroenLinks aanstuurt op een verbod.quote:Op dinsdag 11 december 2018 10:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Elfletterig......
Van een peiling om de stemming te peilen over een bepaald evenement naar -> ZE GAAN DE GAYPARADE VERBIEDEN111!!!!![]()
![]()
De liberalen van GroenLinks kennende mondt zo'n peiling eerder uit in een bijsturing van zo'n grootschalig evenement. Bijvoorbeeld dat het iets minder grootschalig en massaal wordt of dat de toestroom beter gemanaged wordt bijvoorbeeld.
Want dat Amsterdam flink te lijden heeft onder de massale toeloop dat is wel duidelijk. Het is onderhand een toeristenreservaat geworden.
Al heb ik zelf - mede daardoor - helemaal niks met Amsterdam.
Bewust nepnieuws in de TT gezet dus.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb bewust een beetje smeuïge TT gekozen,
Nee, want de neiging om het evenement aan te tasten is wel degelijk reëel aanwezig. Zie volledige artikel in de OP, zie uitlatingen van Wassink, zie de vrees die bij andere partijen leeft.quote:Op dinsdag 11 december 2018 23:55 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Bewust nepnieuws in de TT gezet dus.
Aanpassing, ja. Niet het verdwijnen. Dat maak jij er weer van.quote:Op woensdag 12 december 2018 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, want de neiging om het evenement aan te tasten is wel degelijk reëel aanwezig. Zie volledige artikel in de OP, zie uitlatingen van Wassink, zie de vrees die bij andere partijen leeft.
En waarom precies zou het aangepast moeten worden? Uit welke hoek komt dat idee?quote:Op woensdag 12 december 2018 01:06 schreef Xa1pt het volgende:
Aanpassing, ja. Niet het verdwijnen. Dat maak jij er weer van.
Dat hoeft niet. Mocht dat gebeuren, dan waarschijnlijk uit de hoek van de respondenten.quote:Op woensdag 12 december 2018 01:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
En waarom precies zou het aangepast moeten worden? Uit welke hoek komt dat idee?
Nep 1 in TT: Wethouder Groot Wassink en andere belangrijke Groenlinksers in Amsterdam zijn communisten.quote:Op woensdag 12 december 2018 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, want de neiging om het evenement aan te tasten is wel degelijk reëel aanwezig. Zie volledige artikel in de OP, zie uitlatingen van Wassink, zie de vrees die bij andere partijen leeft.
https://www.oudestadt.nl/burgerdialoog-botenparade-pride/quote:Vragen
De eerste vraag is of u de botenparade in 2018 bezocht heeft (of niet). Omwonende die binnen gezichts/gehoorsafstand thuis was? Kies maar wat.
Daarna waardeert u de botenparade (van 1-10).
Vervolgens komen er 2 open vragen
(3.Wat waardeer je het meest aan de botenparade?;
4. Als je één ding zou kunnen veranderen aan de botenparade, wat zou dat dan zijn?).
Het antwoord daarop is beperkt tot 220 tekens. Op basis van steekwoorden uit uw antwoord reageert het systeem meteen met reacties die andere schreven (zie onder). De toegevoegde waarde van de gimmick is onduidelijk en werkt sturend.
Daarna volgen 3 achtergrond vragen “voor de statistische verwerking van het onderzoek”. Dat zijn vragen over leeftijd, waarvan ons de relevantie ontgaat evenals de postcode en als laatste of u zich identificeert met de lhbti gemeenschap, of niet. Na versturen ontvangt u een email om uw deelname te bevestigen.
Vul in
Voor de goede orde: wij hebben niets tegen het idee achter de Pride. Echter volgens ons is de laatste jaren de Pride: nog steeds te luid, te druk, en met te weinig handhaving. De gemeente heeft van een kritische noot nooit willen horen. Het zou goed zijn als de gemeente door deze enquête anders gaat denken over (de organisatie van) de Pride en evenementen in het algemeen. Of deze enquête daartoe bijdraagt ligt aan de antwoorden. Wij roepen u daarom op deze enquête in te vullen.
Je TT is keihard nepnieuws, beste jongen.quote:Op woensdag 12 december 2018 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
die laatste vetgedrukte quote is niet van de gemeente maar van een groep omwonenden volgens mijquote:Op woensdag 12 december 2018 11:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nep 1 in TT: Wethouder Groot Wassink en andere belangrijke Groenlinksers in Amsterdam zijn communisten.
Nep 2 in TT: Ze willen de botenparade slopen
De OP gaat verder met de verkettering
[..]
https://www.oudestadt.nl/burgerdialoog-botenparade-pride/
Het karakter van de Pride wijzigen (minder uitbundig, minder luid) kan je ook uitleggen als ''slopen''. Geen nepnieuws dus van Elfletterig.quote:"Ik vrees dat hier, net als met de I amsterdamletters, symboolpolitiek bedreven gaat worden om de GroenLinks-versie van Pride op te leggen aan de stad," zegt duoraadslid Claire Martens (VVD).
GroenLinks is voortgekomen uit de Communistische Partij Nederland. Specifiek meneer Groot Wassink een communist noemen is meer een verwensing dan zijn ideologie letterlijk benoemen, maar hij heeft wel denkbeelden die aardig dicht tegen het communisme aanschuren. Geen nepnieuws dus van Elfletterig.quote:De partij werd op 19 mei 1989 in de Beurs van Berlage in Amsterdam met trots aangekondigd. De partijen PSP, EVP, PPR en CPN zouden voortaan doorgaan als de nieuwe partij GroenLinks.
De Communistische Partij Nederland (CPN) werd opgericht in 1935, maar bestond daarvoor al onder een andere naam.
Klopt.quote:Op woensdag 12 december 2018 11:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
die laatste vetgedrukte quote is niet van de gemeente maar van een groep omwonenden volgens mij
er is voor zover wij weten ook geen sprake van het wijzigen van het karakter van de Pride, blijkt ook niet uit de vragenquote:Op woensdag 12 december 2018 11:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Het karakter van de Pride wijzigen (minder uitbundig, minder luid) kan je ook uitleggen als ''slopen''. Geen nepnieuws dus van Elfletterig.
Hij en andere belangrijke Amsterdamse groenlinksers zijn geen communisten.quote:Op woensdag 12 december 2018 11:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Specifiek meneer Groot Wassink een communist noemen is meer een verwensing dan zijn ideologie letterlijk benoemen, maar hij heeft wel denkbeelden die aardig dicht tegen het communisme aanschuren.
En wederom moet ik jou erop wijzen dat ik niemand heb beticht van homofobie. Ik schreef dat op ook op FOK! complete volksstammen niets moeten weten van de Canal Pride. De berichten die ik hier aanhaalde, ondersteunden die stelling. De strekking was in de meeste gevallen immers; 'ik heb niks tegen homo's, maar Canal Pride is smeerlapperij'.quote:Op woensdag 12 december 2018 11:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:
GroenLinks is voortgekomen uit de Communistische Partij Nederland. Specifiek meneer Groot Wassink een communist noemen is meer een verwensing dan zijn ideologie letterlijk benoemen, maar hij heeft wel denkbeelden die aardig dicht tegen het communisme aanschuren. Geen nepnieuws dus van Elfletterig.
Misschien kunnen jullie nu ophouden met persoonlijke aanvallen op Elfletterig en gewoon weer verder praten over de Pride. En daarmee bedoel ik niet, Koos, allerlei slappe quotes aanhalen als ''bewijs'' voor virulente homofobie op Fok.(ik rol weer bijna van mijn stoel van het lachen) Ik zeg het maar even voor de zekerheid.
quote:Op woensdag 12 december 2018 11:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hij en andere belangrijke Amsterdamse groenlinksers zijn geen communisten.
Het is een verwensing, scheldwoord, brandmerking, stropop, leugen, ---->> nepnieuws.
Maar echt geen communist hoor, echt niet.quote:Groot Wassink groeide op in Doetinchem. „Ik geloof niet dat mijn ouders vaak gestemd hebben, misschien wel nooit, voordat ik in de politiek ging.” De eerste keer dat hijzelf mocht stemmen, in 1994, werd het SAP-Rebel, „Trotskisten.”
Als hij, zoals op het uitslagenfeest woensdag, opkomt met zijn gebalde vuist in de lucht – „de communistengroet” – kijken ook sommige partijgenoten met gefronste wenkbrauwen naar Groot Wassink.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)p-zn-linkst-a1596960
Nieuwe titel is ok. Goeie vraag. Is niet nep.quote:Op woensdag 12 december 2018 11:48 schreef sp3c het volgende:
het is uberhaupt geen nieuws, nep of otherwise
het is de mening van TS, ik ga hem in dit geval aanpassen naar de originele titel want ik heb geen zin in lemmings in de trend 'van FVD-communisten willen bla' maar in principe heb je wel wat ruimte op FOK! wat dat betreft
maakt het nog geen nieuws maar op zijn hoogst onwaar in jouw ogen
Nee dus...quote:Op woensdag 12 december 2018 11:51 schreef Aquarii het volgende:
Maar echt geen communist hoor, echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |