abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183651451
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 22:15 schreef sp3c het volgende:

[..]

we moeten helemaal niets afschaffen maar het is raar als we een punt gaan maken over rekening houden met elkaar en vervolgens de klachten van de daadwerkelijke bewoners van tafel schuiven
Ik heb ook wel eens last van bepaalde feestelijke gelegenheden, ik ben ook een inwoner en ik eis dat dit wordt afgeschaft gofferdomme!
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 22:16 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Moskeeėn hebben hier niks mee te maken.
De verdachtmaking is hier dat GL de canal parade wilt afschaffen, dat is een politieke incorrecte daad, terwijl GL altijd verweten word politiekcorrect te zijn.

Ik ben voorstander van demonstratierechten, ook in deze vorm. En GL is dat ook altijd geweest.
Maar het kan geen kwaad om de mate van overlast in de gaten te houden. Dat is oa "naar het volk luisteren" Ook al zoiets wat GL verweten wordt niet te doen. Nu luisteren ze wel met deze peiling
Wat een onzin. Het is niet alsof dit dagelijks is. Je hebt niet zomaar het recht om te zeggen, 'yo ik heb hier last van, verbied het want de rest van de buurt vind dat ook'. Anders kan ik wel een lijstje beginnen... Maar als jij werkelijk die mening hebt dan verwacht ik ook geen weerspraak meer op dat bepaalde acties van individuen onwenselijk zijn en dat ze moeten verdwijnen.
  Moderator maandag 10 december 2018 @ 22:20:11 #202
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_183651456
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 22:19 schreef MadJackthePirate het volgende:

Ik heb ook wel eens last van bepaalde feestelijke gelegenheden, ik ben ook een inwoner en ik eis dat dit wordt afgeschaft gofferdomme!
nou en man, niemand kan het wat schelen tot ze in je tuin staan te dansen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_183651483
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 22:20 schreef sp3c het volgende:

[..]

nou en man, niemand kan het wat schelen
Het stoere modje op FOK! heeft ook een mening oei oei oei zeg
  Moderator maandag 10 december 2018 @ 22:21:59 #204
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_183651487
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 22:21 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Het stoere modje op FOK! heeft ook een mening oei oei oei zeg
soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow
pi_183651561
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 22:21 schreef sp3c het volgende:

[..]

soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow
Als je een bepaalde mening hebt hoef je het niet ineens te nuanceren om het salonfähig te maken. Je mag best zeggen dat je mij een lul vindt, maar om het dan met een ninja-edit aan te gaan passen...

Edit: Maar goed GL staat natuurlijk vrij in wat ze doen, ze moeten doen wat ze niet laten kunnen en ik wens ze succes in de blablabla...
  Moderator maandag 10 december 2018 @ 22:28:53 #206
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_183651642
ik ken je uberhaupt niet dus ik heb geen idee tbh en als jij een probleem hebt met je lokale moskee dan moet je bij je lokale overheid gaan klagen ipv er hier over te klagen in topics waar het niet heel erg irrelevant is

enige wat GL hier doet is vragen hoe men over het evenement denkt en wat er beter kan

snap niet zo goed dat iedereen erover loopt te trippen
pi_183651731
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 22:28 schreef sp3c het volgende:
ik ken je uberhaupt niet dus ik heb geen idee tbh, als jij een probleem hebt met je lokale moskee dan moet je bij je lokale overheid gaan klagen

enige wat GL hier doet is vragen hoe men over het evenement denkt en wat er beter kan

Het gaat mij er meer om dat het om 1 dag in het jaar gaat, waar medium overlast van komt (ADE heeft sowieso meer overlast maar heeft niet eens een overtuiging). En dan is de mening van het volk ineens wel belangrijk, maar het raadgevend referendum... Nee fuck die shit.

Clowneske bedoelingen daar. Het was ook niet als aanval op jou als persoon bedoelt, maar meer over de mensen die deze maatregel nu lopen te verdedigen, terwijl het volstrekte willekeur betreft. Dus ik heb straks een poot om op te staan als maar genoeg mensen in mijn wijk zeggen dat de moskee irritant is (dat is het niet btw)?
pi_183651746
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 22:19 schreef MadJackthePirate het volgende:

Wat een onzin. Het is niet alsof dit dagelijks is. Je hebt niet zomaar het recht om te zeggen, 'yo ik heb hier last van, verbied het want de rest van de buurt vind dat ook'. Anders kan ik wel een lijstje beginnen... Maar als jij werkelijk die mening hebt dan verwacht ik ook geen weerspraak meer op dat bepaalde acties van individuen onwenselijk zijn en dat ze moeten verdwijnen.
Lees mijn reactie nog eens goed..... Ik ben voor vrije meningsuiting, ook een demonstratie in deze vorm, schreef ik, dus.... ik ben tegen het verbieden van de Canal. Parade.
Dat er buurtbewoners zijn die het wel willen verbieden kan best zijn. Maar dat is niet mijn mening als buitenstaander. Ik woon niet daar en ik heb er nooit last van.
Maar een overheid moet de openbare orde bewaken en daar valt ook onder de overlast voor bewoners te beperken. En hoe doe je dat? Te beginnen om de meningen te peilen.
pi_183651785
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 22:34 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Lees mijn reactie nog eens goed..... Ik ben voor vrije meningsuiting, ook een demonstratie in deze vorm, schreef ik, dus.... ik ben tegen het verbieden van de Canal. Parade.
Dat er buurtbewoners zijn die het wel willen verbieden kan best zijn. Maar dat is niet mijn mening als buitenstaander. Ik woon niet daar en ik heb er nooit last van.
Maar een overheid moet de openbare orde bewaken en daar valt ook onder de overlast voor bewoners te beperken. En hoe doe je dat? Te beginnen om de meningen te peilen.
Misschien kunnen ze daarna een plintentrapje gaan halen en de luchtbel uit een waterpas gaan halen. Lijken me even nuttige bezigheden dan deze verspilling van tijd. Zo van "nee het wordt niet substantieel aangepast of verboden, maar we komen toch je mening vragen". :') Persoonlijk vind ik dat je dan wel heel stoer kan schermen met het polsen van eenieders meningen, maar als de uitkomst al vaststaat is dat pure tijdsverspilling.
pi_183651852
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 22:36 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Misschien kunnen ze daarna een plintentrapje gaan halen en de luchtbel uit een waterpas gaan halen. Lijken me even nuttige bezigheden dan deze verspilling van tijd. Zo van "nee het wordt niet substantieel aangepast of verboden, maar we komen toch je mening vragen". :') Persoonlijk vind ik dat je dan wel heel stoer kan schermen met het polsen van eenieders meningen, maar als de uitkomst al vaststaat is dat pure tijdsverspilling.
Een peiling houden is geen bindend referendum . En het kan nuttig zijn om exacter te weten hoe men de overlast beperkt kan houden op die dag.
Voorlopig heeft GL en dit college en gemeenteraad geen plan de canal parade te verbieden.... al die ophef is erg voorbarig en dogmatisch politiekcorrect of het lijkt maar zo en de boze burgers zoeken een stok om GL mee te slaan.
pi_183651870
Gezien de groeiende homohaat in de stad zou ik eerder nog een homofeest erbij doen.
pi_183651879
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 22:40 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Een peiling houden is geen bindend referendum . En het kan nuttig zijn om exacter te weten hoe men de overlast beperkt kan houden op die dag.
Voorlopig heeft GL en dit college en gemeenteraad geen plan de canal parade te verbieden.... al die ophef is erg voorbarig en dogmatisch politiekcorrect of het lijkt maar zo en de boze burgers zoeken een stok om GL mee te slaan.
Ik sprak daarom ook over een raadgevend referendum. En misschien moet GL men dan geen reden geven om hen te wantrouwen door dit soort achterlijke plannen ten uitvoer te brengen/te opperen.
pi_183651986
quote:
0s.gif Op zondag 9 december 2018 22:29 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou nou, hate... Volgens mij krijg je een stijve terwijl je het vertelt.

Hoe dan ook, Amsterdam kan wat mij betreft in de grond zakken. Die willen niet bij Nederland horen, dan moeten ze het zelf maar weten.

Daarbij zie ik hier het probleem niet zo. Niemand is aan het onderzoeken of ze de gay pride af moeten schaffen, ze houden enkel een enquete over hoe men er tegenover staat.

Als het overgrote merendeel die rare optocht, waar homo's in gekke pakjes paraderen en politiek correct Nederland voorop staat om ze op die boten om beurten in de mond te nemen om maar te tonen hoe oke ze zijn, liever ziet verdwijnen omdat het voor de gemiddelde amsterdammer meer ellende dan plezier oplevert mag dat best gezegd worden lijkt me.
lekker wegkijken.
pi_183652209
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 22:42 schreef MadJackthePirate het volgende:

door dit soort achterlijke plannen ten uitvoer te brengen/te opperen.
Je vindt het achterlijk de meningen van buurtbewoners te peilen welke overlast men heeft?
Moet dat een taboe zijn?
pi_183652258
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 23:01 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je vindt het achterlijk de meningen van buurtbewoners te peilen welke overlast men heeft?
Moet dat een taboe zijn?
Laat ik het zo verduidelijken: Als je het gaat peilen en je gaat er bij voorbaat geen actie naar ondernemen is het zinloos. Ten tweede, als je na peiling van 'de buurt' actie gaat ondernemen bij een landelijk georiėnteerde activiteit die 1x per jaar plaats vindt dan hoeft de gewone burger ook geen respect meer te hebben voor de zogenaamde tradities en gebruiken. Corrigeer me waar ik het fout heb hoor...
  Moderator dinsdag 11 december 2018 @ 04:43:43 #216
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_183654687
ja maar tussen afschaffen en geen actie ondernemen zit natuurlijk nog een wereld van mogelijkheden ... niet allemaal negatief
  dinsdag 11 december 2018 @ 08:16:08 #217
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_183655559
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 23:04 schreef MadJackthePirate het volgende:
Laat ik het zo verduidelijken: Als je het gaat peilen en je gaat er bij voorbaat geen actie naar ondernemen is het zinloos.
Jij snapt duidelijk niet hoe politiek werkt! ;) _O-
quote:
Ten tweede, als je na peiling van 'de buurt' actie gaat ondernemen bij een landelijk georiėnteerde activiteit die 1x per jaar plaats vindt dan hoeft de gewone burger ook geen respect meer te hebben voor de zogenaamde tradities en gebruiken. Corrigeer me waar ik het fout heb hoor...
Dit is helemaal geen; als dan -stelling. Wat lul je man.

Als ik actie ga ondernemen op een landelijke activiteit die 1 x per jaar plaatsvindt (oddly specific) dan hoeft niemand meer respect te hebben voor zogenaamde tradities en gebruiken...

Whut? :D

Dus als ik de landelijke vastgoeddag niet op woensdagmiddag, maar op donderdag ga organiseren dan hoef ik geen respect meer te hebben voor het Brabantse worstenbroodje? :D

:?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_183655576
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 22:28 schreef sp3c het volgende:
ik ken je uberhaupt niet dus ik heb geen idee tbh en als jij een probleem hebt met je lokale moskee dan moet je bij je lokale overheid gaan klagen ipv er hier over te klagen in topics waar het niet heel erg irrelevant is

Zo begint het altijd. Eerst vragen wat er beter kan of wat er veranderd moet worden..

En dan is het weg..
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  dinsdag 11 december 2018 @ 08:23:50 #219
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_183655597
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 december 2018 08:20 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Zo begint het altijd. Eerst vragen wat er beter kan of wat er veranderd moet worden..

En dan is het weg..
Vreselijk inderdaad.
De ondergang van de nobele stoommachine. ;( Het noeste handarbeid. :) De ziektes en de infecties. Het oud-Hollandsch Palinghangen (Afschaffing hiervan zorgde voor enorme rellen in Amsterdam, maar gelukkig leven we nog :o ). Vrouwen verbranden vanwege hekserij. ;(

Eerst vragen of het misschien beter of anders kan ... en dan is het weg.

Wat een drama.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_183655605
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 22:49 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

lekker wegkijken.
Je ziet toch wie het schrijft
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_183655714
Wat laten sommigen hier zich op de kast jagen door hun eigen verzinsels :D :')
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_183656025
Wat een topic is dit weer.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_183656633
Elfletterig...... :')

Van een peiling om de stemming te peilen over een bepaald evenement naar -> ZE GAAN DE GAYPARADE VERBIEDEN111!!!! :r :r

De liberalen van GroenLinks kennende mondt zo'n peiling eerder uit in een bijsturing van zo'n grootschalig evenement. Bijvoorbeeld dat het iets minder grootschalig en massaal wordt of dat de toestroom beter gemanaged wordt bijvoorbeeld.

Want dat Amsterdam flink te lijden heeft onder de massale toeloop dat is wel duidelijk. Het is onderhand een toeristenreservaat geworden.

Al heb ik zelf - mede daardoor - helemaal niks met Amsterdam.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_183656860
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 21:23 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dat is al een tijdje collectief ontstegen. Met de gay parade als resultaat.
Mooi, ook hoe je het verwoordt. Dat religie ontstegen kan worden. Ben met je eens dat religie van een soort tribalisme is waar we vanaf moeten.
pi_183657229
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 10:29 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Mooi, ook hoe je het verwoordt. Dat religie ontstegen kan worden. Ben met je eens dat religie van een soort tribalisme is waar we vanaf moeten.
Naakt op een boot dansen doet me eerlijk gezegd meer aan tribalisme denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')