abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 november 2018 @ 09:20:43 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_183095387
O+ Vertel hier je mede-FOK!kers hoe lekker jij vandaag ruikt! O+



Het zou leuk zijn als je behalve de naam en een plaatje, ook wat info post over je lievelingsgeur van dit moment! ^O^

Uitgebreide parfuminformatie (recensies, geuromschrijvingen e.d.) vind je o.a. via onderstaande links:

basenotes.net - Engelstalig discussieforum over geurtjes
Now Smell This
parfum.startpagina.nl
Alaparfumerie
Perfume Smelling Things
The Scented Salamander

Met andere parfumliefhebbers op FOK! kun je van gedachten wisselen over je nieuwste parfumontdekking of je all time favorites in het zustertopic LIF / Geurtjes Discussie, Review & Ruiltopic - Deel 20 waar je ook je eventuele miskopen |:( en/of (overtollige) parfummonsters te ruil kunt aanbieden. ;)

8-) .
disclaimer
  maandag 12 november 2018 @ 09:25:17 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_183095451
Stylessence dus 8-)


disclaimer
pi_183095750
Missoni!
  maandag 12 november 2018 @ 10:12:13 #4
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183096196
Ik ben vandaag een kerstboom.. *O*

pi_183098722
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
Stylessence dus 8-)


[ afbeelding ]
Aahh het zusje van Style *;
"That's a catchy diagnosis, you could dance to that." [#115]
pi_183098935
In het vorige topic vroeg iemand naar de kruidvatgeuren van Master Perfumer. Die zijn hartstikke goed, los van de prijs. Ze kennen niet echt een bijzondere ontwikkeling tijdens de draagduur die je van dure luchtjes mag verwachten, maar anders dan dat zijn het enorm goede geuren. En voor de prijs van één fles merkgeur kan je bij de Kruidvat dus de hele collectie oppikken.

Nou heb ik het wel over de herengeuren. Met de damesgeuren heb ik geen ervaring.

Een ander merk wat ontzettend goede kwaliteit voor de prijs levert, is het relatief onbekende Perry Ellis. Die zitten meer in de range ¤30-40 per 100ml
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_183099614
Zwitsal O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_183101483
Eau du Bolus. Net half uur op de pot gezeten dus is in mijn trui getrokken.
U MAD?
  maandag 12 november 2018 @ 14:57:34 #9
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183101652
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2018 12:51 schreef Jordy-B het volgende:
In het vorige topic vroeg iemand naar de kruidvatgeuren van Master Perfumer. Die zijn hartstikke goed, los van de prijs. Ze kennen niet echt een bijzondere ontwikkeling tijdens de draagduur die je van dure luchtjes mag verwachten, maar anders dan dat zijn het enorm goede geuren. En voor de prijs van één fles merkgeur kan je bij de Kruidvat dus de hele collectie oppikken.
Goede info..!
En qua projectie? Dicht op de huid of valt iedereen stil bij binnenkomst? O-)
En hoe lang houden ze stand?

De geuren van Jacques Bogart zijn ook niet te duur en van atoomkracht trouwens..
Zonder gein ruik je die op 15 meter afstand buitenshuis..
Een kwart op de sprayknop drukken en de hele ruimte word gevuld..
Niet gebruiken als je op kamers woont, in een auto zit, of niet van reacties houd _O-


[ Bericht 17% gewijzigd door Zolderkamer op 12-11-2018 15:04:51 ]
pi_183102173
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2018 14:57 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Goede info..!
En qua projectie? Dicht op de huid of valt iedereen stil bij binnenkomst? O-)
En hoe lang houden ze stand?

De geuren van Jacques Bogart zijn ook niet te duur en van atoomkracht trouwens..
Zonder gein ruik je die op 15 meter afstand buitenshuis..
Een kwart op de sprayknop drukken en de hele ruimte word gevuld..
Niet gebruiken als je op kamers woont, in een auto zit, of niet van reacties houd _O-

Projectie weet ik niet zo goed, maar genoeg om complimenten te krijgen van mensen die je niet geknuffeld hebt. Levensduur is een uur of acht, maar dat weet ik niet zeker, omdat de geuren zich niet zo ontwikkelen en je neus dus went.

Die geuren van Perry Ellis zijn wel een stuk sterker. Ik heb onder andere Perry Ellis M (warme, kanelige wintergeur) en die houdt het letterlijk langer dan een etmaal vol als persoonlijke hygiëne hem niet in de weg zou zetten.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_183142298
Gucci Flora
pi_183159516
Iemand hier ervaring met de volgende herengeuren: Van Gils Ice en Azzaro Chrome United?
En dan met name de longevity en de projectie.

Ik mocht namelijk van mijn zus als bedankje een van bovenstaande geuren uitzoeken en ik ken ze verder niet.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183160093
Dior Sauvage _O_
  donderdag 15 november 2018 @ 10:49:21 #14
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_183160573
Het koudere weer is (eindelijk) hier dus het is weer tijd voor de Pure Malt van Mugler _O_

pi_183162287
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 09:40 schreef StateOfMind het volgende:
Iemand hier ervaring met de volgende herengeuren: Van Gils Ice en Azzaro Chrome United?
En dan met name de longevity en de projectie.

Ik mocht namelijk van mijn zus als bedankje een van bovenstaande geuren uitzoeken en ik ken ze verder niet.
ik vind fragrantica.com een prima website voor dergelijke vragen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_183162364
Yves Saint Laurent
pi_183162385
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 12:48 schreef Atak het volgende:
Yves Saint Laurent
had eerder bruno banani bij jou verwacht
pi_183162441
Y-3 Black Label by Yohji Yamamoto
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 15 november 2018 @ 14:00:25 #19
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183163537
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 09:40 schreef StateOfMind het volgende:
Iemand hier ervaring met de volgende herengeuren: Van Gils Ice en Azzaro Chrome United?
En dan met name de longevity en de projectie.

Ik mocht namelijk van mijn zus als bedankje een van bovenstaande geuren uitzoeken en ik ken ze verder niet.
Ik zou Azzaro nemen
Van Gils is hopeloos.. Ze hadden ooit de perfecte geur.. maar die hebben ze veranderd met een citroenachtige tint erin.. Nu is het een vrouwelijke mannengeur geworden.. Doodzonde..

Deze compleet zwarte en dus niet een andere verpakking of die met zilverrandjes oid, is een perfecte geur.. Hij is helaas niet officieel meer te krijgen, maar je vind hem soms nog wel ergens..

Ik zou hem als vaste geur hebben als ie nog overal te krijgen was..

Al het andere wat ik van ze geprobeerd heb (ze hebben me een zooi samples gestuurd *tip) is simpelweg troep: Ze vervliegen, hebben geen projectie, en ze zijn niet heel erg lekker..

De enige redelijk goede geur die op het moment te krijgen is, is Van Gils Live
Oh en de laatste twee nieuwe (elite en 1) heb ik nog niet geprobeerd..

Dus als je het mij vraagt is Azzaro de juiste keuze uit die twee..

Had je trouwens de Aldi aftershaves nog geprobeerd en wat vond je ervan?
pi_183169426
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:00 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik zou Azzaro nemen
Van Gils is hopeloos.. Ze hadden ooit de perfecte geur.. maar die hebben ze veranderd met een citroenachtige tint erin.. Nu is het een vrouwelijke mannengeur geworden.. Doodzonde..

Deze compleet zwarte en dus niet een andere verpakking of die met zilverrandjes oid, is een perfecte geur.. Hij is helaas niet officieel meer te krijgen, maar je vind hem soms nog wel ergens..
[ afbeelding ]
Ik zou hem als vaste geur hebben als ie nog overal te krijgen was..

Al het andere wat ik van ze geprobeerd heb (ze hebben me een zooi samples gestuurd *tip) is simpelweg troep: Ze vervliegen, hebben geen projectie, en ze zijn niet heel erg lekker..

De enige redelijk goede geur die op het moment te krijgen is, is Van Gils Live
Oh en de laatste twee nieuwe (elite en 1) heb ik nog niet geprobeerd..

Dus als je het mij vraagt is Azzaro de juiste keuze uit die twee..

Had je trouwens de Aldi aftershaves nog geprobeerd en wat vond je ervan?
Het is de Azzaro geworden, ze had mij niet meer te pakken gekregen en heeft toen maar gewoon deze op de gok meegenomen voor mij. Net ff opgedaan en het ruikt lekker. Nu maar eens afwachten hoe lang en goed de geur blijft hangen.

Ik heb vorig jaar van Van Gils nog de Strictly for Men gehad en die vond ik best aardig eigenlijk.

De lokale had ze niet, zoals ik eigenlijk wel verwacht had. Die is altijd zeer slecht geassorteerd.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 16 november 2018 @ 08:33:21 #21
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_183178366
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:00 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik zou Azzaro nemen
Van Gils is hopeloos.. Ze hadden ooit de perfecte geur.. maar die hebben ze veranderd met een citroenachtige tint erin.. Nu is het een vrouwelijke mannengeur geworden.. Doodzonde..

Deze compleet zwarte en dus niet een andere verpakking of die met zilverrandjes oid, is een perfecte geur.. Hij is helaas niet officieel meer te krijgen, maar je vind hem soms nog wel ergens..
[ afbeelding ]
Ik zou hem als vaste geur hebben als ie nog overal te krijgen was..

Al het andere wat ik van ze geprobeerd heb (ze hebben me een zooi samples gestuurd *tip) is simpelweg troep: Ze vervliegen, hebben geen projectie, en ze zijn niet heel erg lekker..

De enige redelijk goede geur die op het moment te krijgen is, is Van Gils Live
Oh en de laatste twee nieuwe (elite en 1) heb ik nog niet geprobeerd..

Dus als je het mij vraagt is Azzaro de juiste keuze uit die twee..

Had je trouwens de Aldi aftershaves nog geprobeerd en wat vond je ervan?
Die fles van Gils had m'n pa vroeger altijd in de badkamer staan. Volgens mij zelf ook nog weleens gebruikt de eerste keren dat ik ging stappen. _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door Twiitch op 16-11-2018 08:38:25 ]
  vrijdag 16 november 2018 @ 08:54:41 #22
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183178538
Vandaag is het Cadillac dag.. Gek genoeg en bij uitzondering heeft dit automerk best redelijke geuren.. (ik heb de black versie ook) meestal is het huilen met de pet op met automerkgeurtjes..


quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 19:43 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Het is de Azzaro geworden, ze had mij niet meer te pakken gekregen en heeft toen maar gewoon deze op de gok meegenomen voor mij. Net ff opgedaan en het ruikt lekker. Nu maar eens afwachten hoe lang en goed de geur blijft hangen.

Ik heb vorig jaar van Van Gils nog de Strictly for Men gehad en die vond ik best aardig eigenlijk.

De lokale had ze niet, zoals ik eigenlijk wel verwacht had. Die is altijd zeer slecht geassorteerd.
Goede keuze denk ik..
Ik heb wel de Azzaro pour homme, die prima blijft hangen en een redelijke projectie heeft.. maar de chrome versie ken ik niet..

Strictly for men: net zoals je zegt: best aardig.. maar als je de oude ruikt dan begrijp je wat ik bedoel.. (dan valt de rest in het niet)
Ik vind heel veel geurtjes vrouwelijk geworden na een reformulatie trouwens.. moet er niets van hebben..

Ik ben een beetje meer van de 70/80 powerhouses zeg maar..
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 november 2018 08:33 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Die fles van Gils had m'n pa vroeger altijd in de badkamer staan. Volgens mij zelf ook nog weleens gebruikt de eerste keren dat ik ging stappen. _O_
Oh dan had je volgens mij een veel te mannelijk geurtje op _O- (zoals iedere puber denk ik..)
Ik had de eerste paar keer stappen alleen geld voor Amando Amigo.. Heerlijk geurtje was dat, maar tegen de tijd dat ik binnen kwam was ie al weg.. :')
Mijn pa had hooguit Denim musk staan.. :') (wat trouwens wel een erg goede musk is)
  vrijdag 16 november 2018 @ 08:56:32 #23
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_183178552
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 november 2018 08:54 schreef Zolderkamer het volgende:
Vandaag is het Cadillac dag.. Gek genoeg en bij uitzondering heeft dit automerk best redelijke geuren.. (ik heb de black versie ook) meestal is het huilen met de pet op..
[ afbeelding ]

[..]

Goede keuze denk ik..
Ik heb wel de Azzaro pour homme, die prima blijft hangen en een redelijke projectie heeft.. maar de chrome versie ken ik niet..

Strictly for men: net zoals je zegt: best aardig.. maar als je de oude ruikt dan begrijp je wat ik bedoel.. (dan valt de rest in het niet)
Ik vind heel veel geurtjes vrouwelijk geworden na een reformulatie trouwens.. moet er niets van hebben..

Ik ben een beetje meer van de 70/80 powerhouses zeg maar..

[..]

Oh dan had je volgens mij een veel te mannelijk geurtje op _O- (zoals iedereen denk ik..)
Ik had de eerste paar keer stappen alleen geld voor Amando Amigo.. Heerlijk geurtje was dat, maar tegen de tijd dat ik binnen kwam was ie al weg.. :')
Mijn pa had hooguit Denim musk staan.. :') (wat trouwens wel een erg goede musk is)
Ja hij was wel erg zwaar, dat herinner ik me nog goed. Maar ja, toen rookte iedereen nog in de kroeg dus je merkte er toch niks van.

Ik heb zelf nog de Azzaro Chrome Legend staan. 25¤ voor 100 ml, prima spul.
  vrijdag 16 november 2018 @ 08:59:04 #24
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183178569
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 november 2018 08:56 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ja hij was wel erg zwaar, dat herinner ik me nog goed. Maar ja, toen rookte iedereen nog in de kroeg dus je merkte er toch niks van.

Ik heb zelf nog de Azzaro Chrome Legend staan. 25¤ voor 100 ml, prima spul.
Hij past ook perfect bij een rokende man met bruine leren jas inderdaad.. :Y O+
pi_183286744
"That's a catchy diagnosis, you could dance to that." [#115]
pi_183286967
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 12:49 schreef wielrennerdt het volgende:

[..]

had eerder bruno banani bij jou verwacht
Racist.
  woensdag 21 november 2018 @ 17:28:42 #27
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183287653
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 10:18 schreef wielrennerdt het volgende:
Dior Sauvage _O_
deze boy weet _O_
#KICKOUTZP
pi_183416602
Tom Ford noir extreme
  donderdag 29 november 2018 @ 16:30:44 #29
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183448594


Net nieuw binnen, in de black friday online shopping-spree op de gok gekocht (nou ja, goed geïnformeerd via Fragrantica, maar niet daadwerkelijk geroken). Zwaar zoet, maar bevat een klein beetje kruidigheid, Ik begrijp de opmerkingen dat deze geur ook prima als damesgeur kan, maar dat dondert niet, het is een fijne, warme wintergeur :D

[ Bericht 13% gewijzigd door Jordy-B op 29-11-2018 22:47:01 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_183448792
Calvin Klein - Obsession (for men)

Dat is al jaren mijn geurtje!
  donderdag 29 november 2018 @ 22:53:59 #32
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183449097
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 22:30 schreef Jordy-B het volgende:
[ afbeelding ]

Net nieuw binnen, in de black friday online shopping-spree op de gok gekocht (nou ja, goed geïnformeerd via Fragrantica, maar niet daadwerkelijk geroken). Zwaar zoet, maar bevat een klein beetje kruidigheid, Ik begrijp de opmerkingen dat deze geur ook prima als damesgeur kan, maar dat dondert niet, het is een fijne, warme wintergeur :D
Tedje is altijd goed inderdaad :Y ^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 22:39 schreef het_synergy_effect het volgende:
Calvin Klein - Obsession (for men)

Dat is al jaren mijn geurtje!
En die ook *O*

Note to self: nieuwe fles kopen
pi_183451519


Deze vandaag. Zoete geur. Deze moet je eerst schudden voor je hem opdoet. :D



En die wordt het morgen.
Is een best zwaar luchtje.
Maar wel heerlijk. Ik ruik mezelf ook de hele dag met die parfum.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
pi_183451683
Alyssa Ashley - Black Musk parfumolie O+

Iemand nog andere (betaalbare) EdT's of EdP's met zwarte musk om aan te raden?
pi_183451733
DKNY pure, vanille met iets peperigs.
  vrijdag 30 november 2018 @ 08:05:20 #36
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_183451789
Dior Homme Intense, ook gekocht tijdens black friday. Schijnbaar een luchtje voor in de avond maar ik draag 'm vandaag gewoon op werk.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  vrijdag 30 november 2018 @ 08:16:32 #37
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_183451850
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2018 14:00 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik zou Azzaro nemen
Van Gils is hopeloos.. Ze hadden ooit de perfecte geur.. maar die hebben ze veranderd met een citroenachtige tint erin.. Nu is het een vrouwelijke mannengeur geworden.. Doodzonde..

Deze compleet zwarte en dus niet een andere verpakking of die met zilverrandjes oid, is een perfecte geur.. Hij is helaas niet officieel meer te krijgen, maar je vind hem soms nog wel ergens..
[ afbeelding ]
Ik zou hem als vaste geur hebben als ie nog overal te krijgen was..

....
Die is bij mij net helemaal op. ik had er ook nog een twaalftal mini flesjes van op de kop getikt bij een faillisementsverkoop, maar ook die zijn leeg, dus jammer, maar helaas.
Die Van Gils 1 is wel een aanrader trouwens, maar wel een heel andere geur.
  vrijdag 30 november 2018 @ 08:21:09 #38
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_183451886
Sheer van Intimacy.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 30 november 2018 @ 12:12:41 #39
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183454975


Ooit eens blind gekocht.. Dicht op de huid, niet heel sterk, maar wel een prima afwisseling en spotgoedkoop..
Zou hem niet nog eens kopen (dan heb ik genoeg anders wat ik nog wil proberen)
Maar het is wel een apart geurtje.. de naam corduroy past ook echt goed..

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 08:16 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Die is bij mij net helemaal op. ik had er ook nog een twaalftal mini flesjes van op de kop getikt bij een faillisementsverkoop, maar ook die zijn leeg, dus jammer, maar helaas.
Die Van Gils 1 is wel een aanrader trouwens, maar wel een heel andere geur.
Ik voeder mezelf ook met mini's idd :D
Je moet toch wat he? :')

Heb ooit eens een hele dubbele verzameling opgekocht die ik vrolijk aan het opmaken ben.. er zijn ook heel wat geurtjes die niet meer goed zijn helaas.. Maar het gros is goed..
Is wel een ideale manier om aan samples te komen trouwens.. samples zijn eigenlijk te klein om de geur echt te kunnen beleven.. en je moet ze overal los aanvragen als dat al mogelijk is..

Bij mini's kun je ze net iets langer gebruiken met wat tussenpozen, zodat je de geur echt kent..
Met ooit geteste samples heb ik de geur niet onthouden, behalve als ik direct daarna een fles gekocht heb.. losse mini's zijn wel prijzig trouwens.. in partijtjes moet je er net tegenaan lopen..

Ik ben wel erg benieuwd geworden naar van Gils 1 nu.. Misschien maar even een sample vragen..
Ze zijn wel heel erg behulpzaam in de aftersales, alle lof, maar ze vertelden wel dat de strictly for men dezelfde was als hun originele eerste.. en dat is echt niet zo.. Hij lijkt er alleen een beetje op.. Maargoed, ik kan me voorstellen dat de huidige medewerkers niet op de hoogte zijn van een geur van wat is het? 20 jaar geleden?
  vrijdag 30 november 2018 @ 14:44:17 #40
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_183457826
quote:
Ik ben wel erg benieuwd geworden naar van Gils 1 nu.. Misschien maar even een sample vragen..

Mijn favoriet is al sinds jaren


Maar die Van Gils 1 is wat mij betreft een instant klassieker.
  vrijdag 30 november 2018 @ 18:25:22 #41
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183461790
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 14:44 schreef DrDarwin het volgende:
Maar die Van Gils 1 is wat mij betreft een instant klassieker.
Oeh.. toch maar eens verder naar boven schuiven op mn todo lijstje
  woensdag 5 december 2018 @ 20:12:28 #42
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_183556045
Deze vandaag



En deze morgen

Vervelende stoepboer!
pi_183665550
"That's a catchy diagnosis, you could dance to that." [#115]
pi_183773509
Nooit geurtje op

ik rook al en dat maakt mn neus al minder

als ik nog parfum op heb kan ik mn neus nog minder gebruiken en dat maakt me zenuwachtig,,,
pi_183774053
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 21:31 schreef possetje het volgende:
Nooit geurtje op

ik rook al en dat maakt mn neus al minder

als ik nog parfum op heb kan ik mn neus nog minder gebruiken en dat maakt me zenuwachtig,,,
Stoppen met roken dus. Is toch nergens goed voor.

Hier vandaag Acqua Di Parma.
  zondag 16 december 2018 @ 23:53:14 #46
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_183777070
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 17:58 schreef 010P het volgende:
[ afbeelding ]
^O^
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_183779807


Mijn andere geurtje uit de black friday haul.

Sandelhout, peper, gember, kardemom. Fris kruidig, poederig, en op mijn huid in het eerste kwartier een hint van ribes waar ik gek op ben.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 17 december 2018 @ 13:26:42 #48
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_183784083
Twilight bodyspray van Lush O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:35:21 #49
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188311826
Niemand meer geurtjes op in de afgelopen 200 zoveel dagen? :X

Ik heb net weer een partijtje besteld bij allbeauty:








Het begon met Claude Montana... Die is altijd lastig te vinden, ik zocht eigenlijk de Homme maar die was alweer weg, deze schijnt ook erg goed te zijn..

Toen moest ik natuurlijk altijd nog eens CK One Shock proberen en zag dat de tas gratis meekwam boven de 30 pond besteed aan CK dus heb ik de IN2U ook maar meebesteld.. De Halston kon ik niet omheen vanwege de prijs.. en de deo was ook niet te duur (per stuk zijn ze goedkoper dan de set) Totaal was 78.95 dus prima te doen imo

Ben benieuwd.. ik ken er geen eentje van dus dat word weer feest als ze binnen zijn.. *O*

De code voor de tas is CKMEN30 (ze hebben meer cadeautjes.. onder de tab "offers" al werkt dat volgens mij alleen als de site op Engelse taal staat)
Ik kreeg nog een kortingsdinggeval na het bestellen.. als je via deze link krijgen zowel jij en ik 10% korting
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 13:03:05 #50
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_188312889


en anders:


En alleen als mijn huid het trekt: grote delen van het jaar trekt mijn huid geen parfum ;(
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 22 augustus 2019 @ 21:27:54 #51
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188579287
Hmm ik ben nog in de wennende fase..
De Shock nu al een poosje op en hij is heerlijk.. als 1 van de weinigen uit die serie..
Maar het is geen projectiekanon helaas.. hij blijft wel lang maar vrij dicht op de huid..

Ik ben dol op powerhouses.. 80's discotijdperk geurtjes enzo..

Bij Jac Bogart heb je niet meer dan een kwart a halve spray nodig..
Als je die helemaal indrukt ruik je een half jaar naar dat spul.. en dat met een cirkelomtrek van 3 kilometer... Dat is hoe geurtjes moeten werken.. :Y

De rest moet ik nog uitvoerig (laten) besnuffelen..

quote:
17s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 13:03 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]

en anders:
[ afbeelding ]

En alleen als mijn huid het trekt: grote delen van het jaar trekt mijn huid geen parfum ;(
Jammer is dat idd.. een vriendin van me verdraagt het ook niet..
Zo lullig als ik weer eens super enthousiast vertel wat ik nu weer "ontdekt" heb..
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 19:12:40 #52
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_188711639
quote:
14s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 21:27 schreef Zolderkamer het volgende:
Hmm ik ben nog in de wennende fase..
De Shock nu al een poosje op en hij is heerlijk.. als 1 van de weinigen uit die serie..
Maar het is geen projectiekanon helaas.. hij blijft wel lang maar vrij dicht op de huid..

Ik ben dol op powerhouses.. 80's discotijdperk geurtjes enzo..

Bij Jac Bogart heb je niet meer dan een kwart a halve spray nodig..
Als je die helemaal indrukt ruik je een half jaar naar dat spul.. en dat met een cirkelomtrek van 3 kilometer... Dat is hoe geurtjes moeten werken.. :Y

De rest moet ik nog uitvoerig (laten) besnuffelen..
[..]

Jammer is dat idd.. een vriendin van me verdraagt het ook niet..
Zo lullig als ik weer eens super enthousiast vertel wat ik nu weer "ontdekt" heb..
Alle geuren van Bogart?
BAM dit is 3KB
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 19:15:22 #53
132458 noescom
Libertariër
pi_188711676


Is al jaren mijn go-to geurtje.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 19:19:34 #54
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188711710
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 19:12 schreef Loll het volgende:

[..]

Alle geuren van Bogart?
Veel... One Man Show Ruby en de Gold hebben atoomkracht.. een aantal anderen ook, zie ook reviews op Basenotes of youtube..
De gewone One Man Show vind ik heerlijk, maar die komt niet mee met de rest qua lang blijven hangen en projectie.. bij mij althans..

De rest niet in een te kleine ruimte op spuiten.. :X _O-

Oh en als je ergens naartoe gaat, komt eerst je geurtje binnen en daarna jij pas zeg maar.. echt ridicuul..

[ Bericht 0% gewijzigd door Zolderkamer op 30-08-2019 19:25:53 ]
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 19:26:20 #55
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_188711769
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 19:28:50 #56
132458 noescom
Libertariër
pi_188711785


Deze is ook lekker.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 19:31:28 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_188711814
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 19:19 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Veel... One Man Show Ruby en de Gold hebben atoomkracht.. een aantal anderen ook, zie ook reviews op Basenotes of youtube..
De gewone One Man Show vind ik heerlijk, maar die komt niet mee met de rest qua lang blijven hangen en projectie.. bij mij althans..

De rest niet in een te kleine ruimte op spuiten.. :X _O-

Oh en als je ergens naartoe gaat, komt eerst je geurtje binnen en daarna jij pas zeg maar.. echt ridicuul..
Dat is toch helemaal niet prettig? Ik vind het altijd weerzinwekkend als iemand in zo'n parfumwolk loopt :X het mag best een beetje subtiel blijven :')
disclaimer
pi_188711817
Estée Lauder-Pleasures eau de parfum.
En bodycreme Estée Lauder-Beautiful.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 19:44:10 #59
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188711950
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 19:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat is toch helemaal niet prettig? Ik vind het altijd weerzinwekkend als iemand in zo'n parfumwolk loopt :X het mag best een beetje subtiel blijven :')
Dat ligt eraan.. denk aan: snor.. matje.. disco.. roze glitterpakken.. *O*

Maar ja nee voor een leuke babbel op de bank of een date is het niet aan te raden nee.. ):O
pi_188716439
At the moment ”Sauvage” van Dior, de parfum variant en heb ook de deo stick.


Al mis ik nog steeds mijn vertrouwde “Boss In Motion” de blauwe en witte bollen van Hugo Boss.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 00:53:58 #61
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188716514
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 00:47 schreef CoExist het volgende:
At the moment ”Sauvage” van Dior, de parfum variant en heb ook de deo stick.


Al mis ik nog steeds mijn vertrouwde “Boss In Motion” de blauwe en witte bollen van Hugo Boss.
Goede geur wel..

Boss blauw en wit vind je op ebay :Y
pi_188716646
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 00:53 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Goede geur wel..

Boss blauw en wit vind je op ebay :Y
Die blauwe O+
Ik ga ff kijken, is het wel echt en vertrouwd?
Zit je niet met productie datums enzo? Was een geur uit 2004.

In 2001 had ik “Latitude Longitude” van Nautica.
Vond ik ook echt heerlijk! Maar ook uit de handel gehaald.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 01:41:22 #63
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_188716890
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 01:06 schreef CoExist het volgende:

[..]

Die blauwe O+
Ik ga ff kijken, is het wel echt en vertrouwd?
Zit je niet met productie datums enzo? Was een geur uit 2004.

In 2001 had ik “Latitude Longitude” van Nautica.
Vond ik ook echt heerlijk! Maar ook uit de handel gehaald.
Even op de verkoper klikken en je ziet alle ratings.. als je met paypal betaald heb je kopers bescherming en binnen de eu geen gedoe met douane of bijkomende kosten..

Ik koop veel bij allbeauty en voorheen ook wel bij fragrancedirect.. beide uit engeland, en hebben vaak ook wel wat lastiger te verkrijgen geurtjes.. maar in kleine partijtjes want ze zijn soms zo weer uitverkocht..
Het is meestal oude voorraad maar zolang het in een doosje zit gebeurd er weinig mee.. ik heb er nog nooit problemen mee gehad en ook genoeg geurtjes die al lang uit de handel zijn..
Wel met uv(zon)licht.. daar worden ze niet beter op..
pi_188718255
Ik heb alleen het allerbeste deze.

En voordat die 100ml eens op is zijn we waarschijnlijk jaren verder.

  zaterdag 31 augustus 2019 @ 10:31:14 #65
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_188718493
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 19:31 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Dat is toch helemaal niet prettig? Ik vind het altijd weerzinwekkend als iemand in zo'n parfumwolk loopt :X het mag best een beetje subtiel blijven :')
Idk ik vind dat eigenlijk altijd wel prettig. Tenzij het om mega zoete vrouwen parfum gaat 🤮
BAM dit is 3KB
pi_189090466
Is er eigenlijk een (online) plek waar je gebruikte luchtjes kan ruilen/kopen? Ben benieuwd naar een aantal Tom Ford luchtjes maar no way dat ik steeds de hoofdprijs ga betalen voor een volle verpakking.
  maandag 23 september 2019 @ 21:48:35 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_189090557
Dan ga je toch gewoon in de parfumerie ruiken :?
disclaimer
  maandag 23 september 2019 @ 21:51:57 #68
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189090637
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 21:42 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Is er eigenlijk een (online) plek waar je gebruikte luchtjes kan ruilen/kopen? Ben benieuwd naar een aantal Tom Ford luchtjes maar no way dat ik steeds de hoofdprijs ga betalen voor een volle verpakking.
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
Dan ga je toch gewoon in de parfumerie ruiken :?
Ja hierrrrr! :7

Maar ook wel op Basenotes..

Even ruiken aan een geur is niet echt wat je wilt eigenlijk.. je wilt hem wat vaker kunnen testen, proberen, ervaren etc..

Eigenlijk is een mini ook het kleinste wat je moet hebben om te proberen.. die samplebuisjes zijn net te klein om een geur echt te ontdekken.. tenminste naar mijn beleving

[ Bericht 5% gewijzigd door Zolderkamer op 23-09-2019 21:59:14 ]
pi_189090703
quote:
14s.gif Op maandag 23 september 2019 21:51 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

[..]

Ja hierrrrr! :7

Maar ook wel op Basenotes..

Even ruiken aan een geur is niet echt wat je wilt eigenlijk.. je wilt hem wat vaker kunnen testen, proberen, ervaren etc..

Eigenlijk is een mini ook het kleinste wat je moet hebben om te proberen.. die samplebuisjes zijn net te klein om een geur echt te ontdekken.. tenminste naar mijn beleving
Thanks. Ziet er wel een beetje dood uit. Basenotes bestaat voornamelijk uit Amerikaanse users, toch?

quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2019 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
Dan ga je toch gewoon in de parfumerie ruiken :?
Wat Zolderkamer zegt. Daarnaast heb ik vaak bij luchtjes dat de longevity (i.e. hoe lang je het ruikt) tegenvalt. Dan is een tester met spray het minste wat je nodig hebt om een beetje gedegen onderzoek te doen...
pi_189090750
Kontgeur dankzij de Indo keuken.
  maandag 23 september 2019 @ 21:59:27 #71
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189090766
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 21:55 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

Thanks. Ziet er wel een beetje dood uit. Basenotes bestaat voornamelijk uit Amerikaanse users, toch?

Een verzameling mini's op de kop tikken is ook nog wel eens leuk om te proberen, maar dan moet je wel zeker weten dat ze niet verlopen zijn, of gewoon heel weinig betalen, ik durf de gok meestal wel te nemen..
Er zit altijd wel iets bij wat goed is..
pi_189123540


*;
"That's a catchy diagnosis, you could dance to that." [#115]
  donderdag 26 september 2019 @ 09:20:07 #73
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_189124996

quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 21:55 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Thanks. Ziet er wel een beetje dood uit. Basenotes bestaat voornamelijk uit Amerikaanse users, toch?
Vlaggetjes staan bij de users.. komen overal vandaan eigenlijk
pi_189887420
"That's a catchy diagnosis, you could dance to that." [#115]
pi_189892809
Ik draag al 10 jaar lang deze;



Wil wat nieuws proberen, maar weet niet precies wat?

Het liefst een licht, mannelijk geurtje dat niet al te dominant is maar wel lang aanhoudt en te onderscheiden is wanneer er andere geurtjes gedragen worden (bijv. deodorant).

Wat raden jullie aan?
  maandag 11 november 2019 @ 12:31:07 #76
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189893011
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2019 12:10 schreef craziness het volgende:
Ik draag al 10 jaar lang deze;

[ afbeelding ]

Wil wat nieuws proberen, maar weet niet precies wat?

Het liefst een licht, mannelijk geurtje dat niet al te dominant is maar wel lang aanhoudt en te onderscheiden is wanneer er andere geurtjes gedragen worden (bijv. deodorant).

Wat raden jullie aan?
Wil je wel weer iets zoets zoals JPG?

Ik heb geen vaste maar wel een paar meest gebruikte..

Obsession van CK maar dat is wel een gedateerd geurtje, moet je van houden..
Verder ben ik dol op One man show van Jacques Bogart

En van Claude Montana ben ik nog nooit een slecht geurtje tegengekomen..
Dat is een briljant huis met oa hun Graphite.. (pure puntenslijpergeur _O- maar wel zeer goed uitgekiend, wat bij al hun geuren het geval is)

Ik denk dat One man show het meest toegankelijk is..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  maandag 11 november 2019 @ 12:32:22 #77
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_189893026
Gasolie
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_189893069
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2019 12:31 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Wil je wel weer iets zoets zoals JPG?

Ik heb geen vaste maar wel een paar meest gebruikte..

Obsession van CK maar dat is wel een gedateerd geurtje, moet je van houden..
Verder ben ik dol op One man show van Jacques Bogart

En van Claude Montana ben ik nog nooit een slecht geurtje tegengekomen..
Dat is een briljant huis met oa hun Graphite.. (pure puntenslijpergeur _O- maar wel zeer goed uitgekiend, wat bij al hun geuren het geval is)

Ik denk dat One man show het meest toegankelijk is..
Ja, liefst wel iets zoets inderdaad. Ik ga One Man Show uitproberen :)
  maandag 11 november 2019 @ 12:39:30 #79
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189893117
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2019 12:36 schreef craziness het volgende:

[..]

Ja, liefst wel iets zoets inderdaad. Ik ga One Man Show uitproberen :)
Ben benieuwd wat je ervan vind.. Hij is niet heel duur ook dus een buil val je er nooit aan ^O^
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_189893230
quote:
14s.gif Op maandag 11 november 2019 12:39 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat je ervan vind.. Hij is niet heel duur ook dus een buil val je er nooit aan ^O^
Ik zag het ja, 25 euro op bol.com.
pi_189893393
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2019 12:49 schreef craziness het volgende:

[..]

Ik zag het ja, 25 euro op bol.com.
https://www.parfumdeo.nl/(...)edt-fles-100-ml.html

Als dit de goede is zou ik voor deze website gaan, leuk kleinschalig bedrijfje met een hele fijne service.
"That's a catchy diagnosis, you could dance to that." [#115]
pi_189893509
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 13:01 schreef 010P het volgende:

[..]

https://www.parfumdeo.nl/(...)edt-fles-100-ml.html

Als dit de goede is zou ik voor deze website gaan, leuk kleinschalig bedrijfje met een hele fijne service.
Dat is de goede! Bedankt voor de tip!
pi_189893522
pi_189893661
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2019 13:10 schreef craziness het volgende:

[..]

Dat is de goede! Bedankt voor de tip!
Graag gedaan!

De levertijd en verzendkosten liggen wel wat hoger dan de gemiddelde webshop maar ik vind het met de prijsverschillen wel vaak de moeite waard om hier te bestellen :)
"That's a catchy diagnosis, you could dance to that." [#115]
pi_189893702
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 13:19 schreef 010P het volgende:

[..]

Graag gedaan!

De levertijd en verzendkosten liggen wel wat hoger dan de gemiddelde webshop maar ik vind het met de prijsverschillen wel vaak de moeite waard om hier te bestellen :)
Oh, dus je hebt al ervaring met de webshop. Zijn de parfums altijd van goede kwaliteit / origineel? Dat is altijd wat ik mij afvraag wanneer ze erg goedkoop aangeboden worden :P.
pi_189893846
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2019 13:21 schreef craziness het volgende:

[..]

Oh, dus je hebt al ervaring met de webshop. Zijn de parfums altijd van goede kwaliteit / origineel? Dat is altijd wat ik mij afvraag wanneer ze erg goedkoop aangeboden worden :P.
Wat ik tot nu toe geleverd heb gekregen (denk zo'n 6-8 bestellingen) is allemaal origineel en van goede kwaliteit gebleken, ze hebben ook veel producten die bijna nergens te vinden zijn en dat vind ik vooral erg leuk aan deze webshop.
"That's a catchy diagnosis, you could dance to that." [#115]
  maandag 11 november 2019 @ 14:31:37 #87
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189894387
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2019 12:49 schreef craziness het volgende:

[..]

Ik zag het ja, 25 euro op bol.com.
Bij mijn favoriete winkel 12,58 (en vaak ook wel in de aanbieding voor 10) :7
nvm modderspuit elf geeft ook modder..
https://www.allbeauty.com(...)toilette-spray-100ml
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_189943896
Iemand nog tips voor een nieuwe geur, EdT/EdP/Parfum?
  donderdag 14 november 2019 @ 20:49:18 #89
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189944184
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:29 schreef Nober het volgende:
Iemand nog tips voor een nieuwe geur, EdT/EdP/Parfum?
Noem eens een rijtje met je ervaringen?
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_189944494
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:49 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Noem eens een rijtje met je ervaringen?
Heb al een jaar dezelfde, Paco Rabanne one million. Zit te denken aan Hugo Boss bottled intense of Chanel homme allure sport of Terre d'Hermes eau intense vetiver.
pi_189944658
Armani Si _O_
Sometimes when I close my eyes, I can't see.
  donderdag 14 november 2019 @ 21:37:40 #92
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_189945145
Grey Flannel :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 14 november 2019 @ 22:56:17 #93
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189946978


Claude Montana Homme Noir Sacre

quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:05 schreef Nober het volgende:

[..]

Heb al een jaar dezelfde, Paco Rabanne one million. Zit te denken aan Hugo Boss bottled intense of Chanel homme allure sport of Terre d'Hermes eau intense vetiver.
Chanel is een fijne.. maar dan zou ik zelf voor egoiste gaan..
En voor boss botteled moet je gewoon naar de lidl.. Xbolt heet dat spul.. kost drie euroish en is iets fruitiger maar verder exact hetzelfde.. (ze hebben ook een one million clone, gewoon meerapen want zo slecht is die ook niet.. die heet No.1)



quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:37 schreef Hyperdude het volgende:
Grey Flannel :)
Geoffrey Beene _O_


Zooo fijn geurtje.. blijft niet heel lang hangen bij mij...
Maar had ik al gezegd dat ie lekker was? O+
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  vrijdag 15 november 2019 @ 10:47:19 #94
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_189951344
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2019 22:56 schreef Snowballed het volgende:
[ afbeelding ] Hoe is de projectie van de Lidl clone? En hoelang blijft die hangen?

Claude Montana Homme Noir Sacre
[..]

Chanel is een fijne.. maar dan zou ik zelf voor egoiste gaan..
En voor boss botteled moet je gewoon naar de lidl.. Xbolt heet dat spul.. kost drie euroish en is iets fruitiger maar verder exact hetzelfde.. (ze hebben ook een one million clone, gewoon meerapen want zo slecht is die ook niet.. die heet No.1)

[ afbeelding ]
[..]

Geoffrey Beene _O_


Zooo fijn geurtje.. blijft niet heel lang hangen bij mij...
Maar had ik al gezegd dat ie lekker was? O+
BAM dit is 3KB
  vrijdag 15 november 2019 @ 10:50:47 #95
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189951404
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 10:47 schreef Loll het volgende:

[..]

Wou je ook nog iets zeggen? :+
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_189951759
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:14 schreef Already_in_use het volgende:
Armani Si _O_
Heb ik ook, is heerlijk :)

Ok heb nu wat van Cartier op. Was van even proefmonstertje, weet de ma'am niet. Ook lekker :)
  vrijdag 15 november 2019 @ 11:25:08 #97
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189951866
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 10:47 schreef Loll het volgende:

[..]

Oh wacht je hebt de quote vernield.. :P

Projectie en longevity is gewoon goed..
Al ligt dat ook een beetje aan het huidtype.. Maar ik ken duurdere merkgeurtjes die minder presteren..

Ik benoem hem ook niet voor niets.. er staan hier nog een stuk of vier goedkope botteled clones die het noemen niet waard zijn.. :N

[ Bericht 2% gewijzigd door Snowballed op 15-11-2019 15:30:00 ]
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_190081880

= Abercrombie & Fitch First Instinct
pi_190081923
Laura Biagiotti Roma Uomo. Net als elke dag.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_190082203
Sampletje. Heeft wel mijn interesse naar Guerlain gewekt.

  zaterdag 23 november 2019 @ 14:22:31 #101
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_190082490
Spotgoedkoop drogisterij geurtje.. Maar prima te doen..
Beetje fris metalig groen ondanks dat de naam heel anders doet vermoeden

One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_190082504
Gaultier homme
  zondag 24 november 2019 @ 07:58:22 #103
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_190093767
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 24 november 2019 @ 13:15:31 #104
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_190096984
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  zondag 24 november 2019 @ 15:00:43 #105
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_190098881
AXE Colission
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  vrijdag 29 november 2019 @ 20:12:05 #106
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_190189662
Deze is vandaag mn luchtje:

Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
  zaterdag 30 november 2019 @ 11:10:28 #107
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_190197369
Enige goede uit de hele serie met deze flessen:
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 3 december 2019 @ 11:05:02 #108
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_190246135
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_190246362
Aqua Di Parma - Oud



Met afstand de lekkerste/beste die ik ooit gehad heb.
pi_190300631
Zadig & Voltaire –This Is Her
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_190305411
Ik heb altijd deze in huis:

Lancome:
Tresor
Tresor Nuit
Miracle
Hypnose
Poeme

En dan wil ik nog weleens afwisselen met Wish van Chopard, Poison van Dior en Dylan Blue for Women van Versace
pi_190352726
quote:
Deze vandaag
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 9 december 2019 @ 21:07:50 #113
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_190352774
quote:
17s.gif Op maandag 9 december 2019 21:05 schreef Miam het volgende:

[..]

Deze vandaag
Lekker luchtje O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_190362584
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2019 21:07 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Lekker luchtje O+
Jaaa is héérlijk!

Vandaag weer 🥰
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 10 december 2019 @ 14:31:11 #115
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_190362610
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2019 14:29 schreef Miam het volgende:

[..]

Jaaa is héérlijk!

Vandaag weer 🥰
Het is mijn favoriete luchtje , heb em altijd op :D O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_190366579
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 december 2019 14:31 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Het is mijn favoriete luchtje , heb em altijd op :D O+
Dan ruik jij elke dag lekker 🤗
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_190568909
Mijn favo kruidige EDP



[ Bericht 61% gewijzigd door Erasmus op 21-12-2019 00:57:00 ]
  zaterdag 21 december 2019 @ 16:01:09 #118
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_190576713
Vandaag Mugler....Alien Man
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
  zondag 22 december 2019 @ 00:15:47 #119
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_190588321
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 november 2019 11:25 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Oh wacht je hebt de quote vernield.. :P

Projectie en longevity is gewoon goed..
Al ligt dat ook een beetje aan het huidtype.. Maar ik ken duurdere merkgeurtjes die minder presteren..

Ik benoem hem ook niet voor niets.. er staan hier nog een stuk of vier goedkope botteled clones die het noemen niet waard zijn.. :N
Ik heb ze nu al een tijdje maar je hebt helemaal gelijk. Ik ben erg tevreden over de Lidl clones.
BAM dit is 3KB
pi_190741992
Een luchtje van burberry.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  dinsdag 7 januari 2020 @ 19:30:22 #121
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_190923749
Een van mijn alttime favorites

Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_190929312
Deze blijft werelds.

Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  woensdag 8 januari 2020 @ 00:42:57 #123
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_190929607
Zweetgeur, lig met gastroenteritis en 38,5 graden op bed :r
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_190930253
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2019 21:42 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Is er eigenlijk een (online) plek waar je gebruikte luchtjes kan ruilen/kopen? Ben benieuwd naar een aantal Tom Ford luchtjes maar no way dat ik steeds de hoofdprijs ga betalen voor een volle verpakking.
Je kunt vragen of ze een tester voor je vullen zodat je het een paar kunt dragen eerst.
pi_190930264


Deze is zo lekker _O_

Maar droeg vandaag



[ Bericht 33% gewijzigd door 00wildchild op 08-01-2020 02:53:18 ]
pi_191186103


Mijn nieuwe favoriet, samen met Versace l'Homme.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 19 februari 2020 @ 11:49:43 #127
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_191582311
Vandaag:
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_206574070
Ik heb mijn edt's weer een beetje ontstoft, dus tijd om nieuw leven te blazen in dit topic.

Vandaag:

Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_206574418
Ik krijg nog geld van je.
pi_206585973
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_206585981
Noa vandaag
pi_206591212
quote:
Een van de lekkerste geuren die ik ken. Mensen zeggen dat het naar benzine ruikt, maar zelf heb ik dit er nog nooit in geroken.
Ik krijg nog geld van je.
pi_206591242
Eentje van boss.

Deze.
  maandag 7 november 2022 @ 16:14:48 #134
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_206591556
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_206591646
pi_206591666
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2019 12:10 schreef craziness het volgende:
Ik draag al 10 jaar lang deze;

[ afbeelding ]

Wil wat nieuws proberen, maar weet niet precies wat?

Het liefst een licht, mannelijk geurtje dat niet al te dominant is maar wel lang aanhoudt en te onderscheiden is wanneer er andere geurtjes gedragen worden (bijv. deodorant).

Wat raden jullie aan?
Zie mijn vorige post
pi_206591731
Of Fahrenheit
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206592161
quote:
1s.gif Op maandag 7 november 2022 16:34 schreef StateOfMind het volgende:
Of Fahrenheit
Absolute aanrader maar wel helemaal de andere kant van het spectrum: Eerder warm en herfstig dan fris.
Wat meer in de frisse/Le Male richting zou Dior Sauvage zijn, of de uiterst betaalbare maar verder prima Sauvage-rip-off Extreme Stories van La Rive. Nog meer de frisse/citrus kant op is L'eau D'Issay.

quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 15:41 schreef Rnie het volgende:

[..]
Een van de lekkerste geuren die ik ken. Mensen zeggen dat het naar benzine ruikt, maar zelf heb ik dit er nog nooit in geroken.
Ook mijn favoriet. Net na M7 van YSL.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  maandag 7 november 2022 @ 21:36:43 #139
71048 Tokay
makes your day!
pi_206595970
Leuk dat dit topic weer omhoog is geschopt! De laatste maanden draag ik vaak bodymists in plaats van eau de toilettes en parfums. Ik vind die al gauw zo zwaar. De geurtjes van Bath and Body Works zijn favoriet. O+ Vooral de bloemige en citroenige. Zijn er hier nog meer fans van B&BW?

Vandaag koos ik Sunshine Mimosa


A bright, bubbly splash of champagne and the happy scent of sweet citrus.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_206595985
Hugo boss bottled night


Heel lang niet op gehad maar blijft wel goed
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_206596313
Mijn andere is ook lekker fris vind ik
pi_206596964
Zijn jullie ook van de kloongeurtjes? Ikzelf ben een behoorlijk selectieve Armaf & Al Haramain fan. Naast dat Armaf & Al Haramain fantastische kloons maken, maken ze ook rotzooi wat je van zijn levensdagen niet op moet spuiten.

Geurtje van de dag....good ol' Cool Water

Ik krijg nog geld van je.
pi_206597059
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 17:20 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Absolute aanrader maar wel helemaal de andere kant van het spectrum: Eerder warm en herfstig dan fris.
Wat meer in de frisse/Le Male richting zou Dior Sauvage zijn, of de uiterst betaalbare maar verder prima Sauvage-rip-off Extreme Stories van La Rive. Nog meer de frisse/citrus kant op is L'eau D'Issay.
[..]
Ook mijn favoriet. Net na M7 van YSL.
Heb je weleens Hitfire van La Rive geroken? Voor 3 minuten is het exact Fahrenheit, daarna kakt hij compleet in en ruikt hij zo ontzettend smerig. :r
Ik krijg nog geld van je.
pi_206598210
pi_206633182
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_206934816
Libre YSL
  maandag 5 december 2022 @ 12:28:37 #147
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_206950076
Ik heb al 35 jaar hetzelfde geurtje en dat is Anais Anais van Cacharel.
https://www.google.nl/img(...)DiBVAQMyggegUIARCBBQ..i&docid=BrT41AW9Y96ZAM&w=2200&h=2200&q=anais%20anais&ved=2ahUKEwiTxbeNr-L7AhUE2rsIHbDiBVAQMyggegUIARCBBQ
To BG or not to BG!
pi_206950348
So blue van Mancera
pi_206950583
L'Homme Intense (EdP) van YSL

pi_206953784
Al jaren dezelfde

Sicker than your average.
pi_206978056
Molecule 1
  woensdag 7 december 2022 @ 06:29:18 #152
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_206978070
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_207130417


Als Donald Trump en favoriete EdT heeft, dan is het deze. Hangen gebleven in de jaren '80 en allesbehalve subtiel. You see, it's powerful. It's the most powerful thing America has known.

Één voorzichtig pufje opgedaan, dat is nog aangenaam te noemen. Bij 2 keer spuiten krijg je klachten vanwege de chemtrail die je achterlaat. Drie keer spuiten is een misdaad tegen de mensheid.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_207134572
Olympea intense
pi_207155822



Ik draag alleen een beetje make up als ik een uitje heb, en ook van de luchtjes ben ik niet echt.
Wel probeer ik in de parfumerie weleens wat uit om me vervolgens een rolberoerte te schrikken van de prijs en het snel weer terug te zetten
Afgelopen week mezelf toch eens even verwend en j'adore van Dior gekocht.

[ Bericht 26% gewijzigd door Deisyy op 09-04-2023 08:51:31 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_207155858
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 08:47 schreef Poppejans het volgende:
Ik draag alleen een beetje make up als ik een uitje heb, en ook van de luchtjes ben ik niet echt.
Wel probeer ik in de parfumerie weleens wat uit om me vervolgens een rolberoerte te schrikken van de prijs en het snel weer terug te zetten
Afgelopen week mezelf toch eens even verwend en j'adore van Dior gekocht.
Het is allemaal niet goedkoop nee. Als ik er een lekker luchtje tussen zie staan ga ik altijd eerst googlen naar de reviews. Of hij lang blijft hangen vooral. En tuurlijk zal dat bij iedereen wel wat anders zijn, maar als ik veel negatieve reviews tegen kom laat ik 'm staan.

Heb best wat luchtjes thuis (en doe ze zelden op :') ) Ik heb ze bijna allemaal gekregen. Mijn ervaring is dat de duurdere merken niet altijd top hoeven te zijn. Degene die bij mij het beste blijft hangen is het luchtje van Ariana Grande :P
  dinsdag 20 december 2022 @ 09:12:08 #157
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_207155991
Zat een sample bij een pakketje scheerspullen en deze beviel mij zo dat ik een flesje gekocht heb, denk de eerste keer dat een sample bij mij niet meteen de prullenbak inging. Vriendin vind deze niet zo geslaagd maar die gaat maar buiten staan.

pi_207156031
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 december 2022 09:12 schreef Twiitch het volgende:
Zat een sample bij een pakketje scheerspullen en deze beviel mij zo dat ik een flesje gekocht heb, denk de eerste keer dat een sample bij mij niet meteen de prullenbak inging. Vriendin vind deze niet zo geslaagd maar die gaat maar buiten staan.

[ afbeelding ]
Ruikt dat naar kikker gemengd met stierenstront? Ziet er niet echt heel aanlokkelijk uit ;(
U MAD?
  dinsdag 20 december 2022 @ 09:22:33 #159
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_207156070
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2022 09:17 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ruikt dat naar kikker gemengd met stierenstront?
Dat zijn de top notes ja.
pi_207169307
Ik ruik nergens naar hopelijk. Ik gebruik een druppel olijfolie als dagcreme. Alleen als in in bad heb gelegen ruik ik naar Dove Badschuim. Maar sinds de energiecrisis komt het daar minder snel van. Ook het handzeeppompje heeft een luchtje.

Ik heb voor Sinterklaas een grote collectie Rituals spullen gekregen maar ben intolerant tegenover deze geur. Ik heb het in de kelder moeten opbergen.
pi_207170417
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2022 08:48 schreef unfocused het volgende:
Ik heb voor Sinterklaas een grote collectie Rituals spullen gekregen maar ben intolerant tegenover deze geur. Ik heb het in de kelder moeten opbergen.
Kerstcadeau.

Vandaag Spicebomb.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 21 december 2022 @ 12:47:44 #162
71048 Tokay
makes your day!
pi_207171834


Japanese Cherry Blossom, een bloemig/fruitige geurmist van Bath & Body Works. Zo lekker! *; O+

main accords:
floral
fresh
woody
white floral
fruity
powdery
yellow floral
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  woensdag 21 december 2022 @ 15:29:00 #163
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_207173864
Vandaag:
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_207177222
pi_207177311
At the moment ruik ik zo:

Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_207177318
:@
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_207180005
Chloe
pi_207183163
Naar aanleiding van dit topic maar weer eens een luchtje op gedaan.





Mijn favoriet O+
  donderdag 22 december 2022 @ 12:23:57 #169
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_207184888
Testertje van deze :9

Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_207190182
Instant Crush Mancera
pi_207240617
Intense café montale
pi_207241217

Uit de Les Absolut Des Orients-lijn van Guerlain. Leerachtig en animaal. Enorm animaal. Alsof ik uit het leeuwenverblijf in Artis ontsnapt ben.Wel leuk voor de afwisseling.

Heeft er iemand nog tips die in het rijtje YSL M7, Aramis Devin en Dior Homme passen?
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_207241458
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 16:20 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
Uit de Les Absolut Des Orients-lijn van Guerlain. Leerachtig en animaal. Enorm animaal. Alsof ik uit het leeuwenverblijf in Artis ontsnapt ben.Wel leuk voor de afwisseling.

Heeft er iemand nog tips die in het rijtje YSL M7, Aramis Devin en Dior Homme passen?
Kouros :P Over animaal gesproken ;)
Ik krijg nog geld van je.
  maandag 26 december 2022 @ 17:32:52 #174
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_207242151
quote:
Die heb ik ook :D
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_207242179
Bijna elke kerel die ik ken heeft Dior Sauvage. Vind het een beetje saai worden die geur.
pi_207242272
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 17:34 schreef quirina het volgende:
Bijna elke kerel die ik ken heeft Dior Sauvage. Vind het een beetje saai worden die geur.
Bijna elke kerel die geurtjes draagt, zul je bedoelen ;)

Maar inderdaad. Volgens mij was dat ook de meest verkochte herengeur van dit jaar.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  dinsdag 27 december 2022 @ 08:06:02 #177
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_207250045
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 17:34 schreef quirina het volgende:
Bijna elke kerel die ik ken heeft Dior Sauvage. Vind het een beetje saai worden die geur.
Daar zal men lak aan hebben :P
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_207250296
Joop
pi_207283116
Ik ben de laatste tijd een beetje in to de Arabische geuren. Kosten werkelijk geen drol en meestal een behoorlijke kwaliteit. Kan me dan ook soms niet bedwingen om gewoon maar iets blind te bestellen en te zien of het bevalt
Dus vandaag:

op mijn linkerpols en
op mijn rechterpols.

Die Ejaazi is wat mij betreft wat te generiek/sportief (een beetje Sauvage-achtige stijl, sorry :@ ) maar die Hayaati Gold Elixir is lekker warm, fruitig en kruidig, beetje Opium pour Homme-achtig qua stijl. Dat is wat mij betreft een blijvertje.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_207283411
Ik ga binnenkort eens uitmesten wat toch niet helemaal mijn ding is. Ik denk dat ik zo 4 of 5 betrekkelijk betaalbare geuren heb die leuk waren om een keer te proberen maar toch niet voor regelmatig gebruik. O.a. Bogart One Man Show, Club 75 en bovengenoemde Lattafa Ejaazi, Heeft hier iemand interesse tegen de verzendkosten of zou de kringloop er iets mee kunnen?
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_208476843


Voor de afwisseling weer eens een wat veiliger geurtje.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_208477483
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 15:38 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik ben de laatste tijd een beetje in to de Arabische geuren. Kosten werkelijk geen drol en meestal een behoorlijke kwaliteit. Kan me dan ook soms niet bedwingen om gewoon maar iets blind te bestellen en te zien of het bevalt
Dus vandaag:

[ afbeelding ] op mijn linkerpols en
[ afbeelding ] op mijn rechterpols.

Die Ejaazi is wat mij betreft wat te generiek/sportief (een beetje Sauvage-achtige stijl, sorry :@ ) maar die Hayaati Gold Elixir is lekker warm, fruitig en kruidig, beetje Opium pour Homme-achtig qua stijl. Dat is wat mij betreft een blijvertje.
Waar haal jij die Hayaati Gold Elixir en wat kost dat?

Opium pour homme is een van mijn favoriete geuren.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_208486217
Ik draag op het moment graag Jean Paul Gaultier en dan Scandal. Je hebt drie of vier verschillende soorten scandal parfums en dan heb ik de ‘gewone’.
pi_208486519
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 maart 2023 11:51 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Waar haal jij die Hayaati Gold Elixir en wat kost dat?

Opium pour homme is een van mijn favoriete geuren.
Notino en een hoop andere webshops.
Nu ik die uitspraak van mij teruglees moet ik hem trouwens wel nuanceren. Die Haayati is een heel stuk fruitiger en minder kruidig dan Opium pour homme. Ik denk niet dat ik die vergelijking nog een keer zou maken. Zeker geen verkeerde geur maar wel behoorlijk verschillend.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  donderdag 9 november 2023 @ 12:56:03 #185
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_211242671
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
  donderdag 9 november 2023 @ 14:01:09 #186
71048 Tokay
makes your day!
pi_211243278
quote:
14s.gif Op maandag 7 november 2022 21:36 schreef Tokay het volgende:
Leuk dat dit topic weer omhoog is geschopt! De laatste maanden draag ik vaak bodymists in plaats van eau de toilettes en parfums. Ik vind die al gauw zo zwaar. De geurtjes van Bath and Body Works zijn favoriet. O+ Vooral de bloemige en citroenige. Zijn er hier nog meer fans van B&BW?

Vandaag koos ik Sunshine Mimosa

[ link | afbeelding ]
A bright, bubbly splash of champagne and the happy scent of sweet citrus.
Een jaar na mijn vorige post ben ik nog steeds dol op bodymists (minder zwaar dan eau de toilette en/of parfum).
Het Amerikaanse merk Bath & Body Works is nog steeds favoriet, en mijn collectie bodymists is sindsdien, uhm, flink uitgebreid. B-) :@

Vandaag draag ik Golden Ocean Pearl



What it smells like: a gust of sweet ocean air at sunset.
Fragrance notes: bergamot breeze, vanilla orchid and golden amber.
Zacht en poederig O+
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_211246689
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2022 17:34 schreef quirina het volgende:
Bijna elke kerel die ik ken heeft Dior Sauvage. Vind het een beetje saai worden die geur.
Ik heb vast nog ergens een flesjes Amando Noir van tig jaar oud :) . Gebruik het nooit meer, kan het zelf ook niet ruiken (geen reukvermogen).
pi_211257350
Dark Purple Montale
  Moderator zondag 12 november 2023 @ 11:24:28 #189
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211270404
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_211270498
Nu even helemaal niets. Ik ruik al een week "anders tot niets" met m'n griep/verkoudheid want m'n neus zit dicht maar op m'n werk was het de week daarvoor nog Paco Rabanne pour homme (1973). Blijft een classic. :)

[ Bericht 24% gewijzigd door Monomeism op 12-11-2023 11:41:27 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_211271579
quote:
Daar moet ik weer eens een nieuwe fles van kopen. Het blijft een behoorlijk unieke geur.


Vandaag L'homme ideal EDP uit een sampletje. Maar niet helemaal mijn ding, een beetje te inwisselbare allemansvriend.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  zondag 12 november 2023 @ 14:10:21 #192
402274 Cruzinats
prijs de Heer
pi_211271858
Voor uitgaan draag ik graag YSL kouros, Blijft toch een klassieker 8-)


Nu het weer wat kouder begint te worden draag ik deze weer.
  Moderator zondag 12 november 2023 @ 21:12:59 #193
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_211276207


Valentino Uomo
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_211315919
Vanavond


Van een sampletje. Ik heb eigenlijk genoeg geuren en deze is ook wat redundant. Maar ik kan me bijna niet inhouden om hem toch te kopen. Zo lekker warm en knus met dit koude, regenachtige weer.

Maar goed L'Air du Desert Marocain staat ook nog op mijn lijstje.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  donderdag 16 november 2023 @ 22:19:44 #195
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_211318659
quote:
Hoe bevalt deze?
BAM dit is 3KB
pi_211318743
  woensdag 22 november 2023 @ 06:06:32 #197
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_211376971
quote:
Is dat wat? Ik zit eraan te denken die ook te kopen.
  Moderator woensdag 22 november 2023 @ 08:18:37 #198
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211377445
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2023 06:06 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
Is dat wat? Ik zit eraan te denken die ook te kopen.
Ik draag deze al 30 jaar. Stelt nooit teleur.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_211379246
Fahrenheit _O_ _O_
pi_211379262
Vandaag YSL La Nuit De L'Homme EdT



[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 22-11-2023 11:26:16 ]
pi_211440463
Koud, vies, regenachtig, dus:

Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 27 november 2023 @ 08:19:48 #202
206731 Mortaxx
Doomer
pi_211440503


M'n favo. Vaak complimenten over gehad van vrouwen 🤭
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  maandag 27 november 2023 @ 08:57:34 #203
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_211440829
De groene deo van Rexona
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_211440893
De geur van zweet, sigarettenrook en verschaald bier.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator maandag 27 november 2023 @ 09:06:13 #205
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211440919
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 27 november 2023 @ 09:33:22 #206
206731 Mortaxx
Doomer
pi_211441190
quote:
Basic mannetje ben je ook
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  Moderator maandag 27 november 2023 @ 10:02:18 #207
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211441530
quote:
1s.gif Op maandag 27 november 2023 09:33 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Basic mannetje ben je ook
Je moet het allemaal niet te ingewikkeld maken makker.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 27 november 2023 @ 11:29:42 #208
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_211442575
Niet van nature een woest aantrekkelijke lichaamsgeur hebben die vrijwel elke vrouw weke knieën geeft. :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_211445344
Therme Zen White Lotus bodymist.

Al jaren mijn lievelingsgeur O+
pi_211511945
Jean-Paul Gaultier, ik ben geen fan van zijn vormgeving maar de geur is te lekker.....krijg er ook vaak complimenten over.
pi_211511973

Zo lekker O+.
  maandag 4 december 2023 @ 08:09:48 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_211512326
disclaimer
pi_211512396
L'or van Dior
  maandag 4 december 2023 @ 15:48:39 #214
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_211516071
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 08:09 schreef SQ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze idd van mijn schoonoma gekregen, ook fijn.

Vandaag draag ik echter weer (want de 100ML moet op:)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 4 december 2023 @ 15:49:23 #215
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_211516077
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2022 15:45 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]

Als Donald Trump en favoriete EdT heeft, dan is het deze. Hangen gebleven in de jaren '80 en allesbehalve subtiel. You see, it's powerful. It's the most powerful thing America has known.

Één voorzichtig pufje opgedaan, dat is nog aangenaam te noemen. Bij 2 keer spuiten krijg je klachten vanwege de chemtrail die je achterlaat. Drie keer spuiten is een misdaad tegen de mensheid.
Old spice heeft een waardige opvolger, zie ik.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_211687709
Lancome Oud Bouquet.
pi_211689198
Gisteren al een vroeg kerstgeschenkje van m'n vrouw gekregen.

Dior Elixer Parfum... heerlijk geurtje.
pi_211705252
Olympea - Paco Rabanne
  woensdag 10 januari 2024 @ 13:52:05 #219
71048 Tokay
makes your day!
pi_211983238


quote:
”A soft, snuggle-in blend of vanilla cashmere cream, caramel woods and frosted clementine.”
Poederig zachte en lichtzoete geur, perfect voor deze ijskoude dagen! O+
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  Moderator woensdag 10 januari 2024 @ 13:58:42 #220
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211983308
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_211983356
Fahrenheit
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_211983419
Aqua di gio.

Parfum.
pi_211983680
quote:
In de 90s blijven hangen? ;)

Veels te vaak geroken, als ik het nu ruik moet ik kokhalzen :r
Ik krijg nog geld van je.
pi_211983685
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 14:04 schreef StateOfMind het volgende:
Fahrenheit
Fahrenheit > Sauvage _O_
Ik krijg nog geld van je.
  Moderator woensdag 10 januari 2024 @ 15:16:34 #225
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211983974
quote:
2s.gif Op woensdag 10 januari 2024 14:44 schreef Rnie het volgende:

[..]
In de 90s blijven hangen? ;)

Veels te vaak geroken, als ik het nu ruik moet ik kokhalzen :r
Toevallig met kerst weer een keer gekocht. Ik had hem al een aantal jaartjes niet meer staan. Ik blijf het een lekker luchtje vinden :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_211984713
quote:
2s.gif Op woensdag 10 januari 2024 14:44 schreef Rnie het volgende:

[..]
In de 90s blijven hangen? ;)

Veels te vaak geroken, als ik het nu ruik moet ik kokhalzen :r
Hoe ruikt het dan? Zo flamboyant als de fles eruit ziet?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_211984731
quote:
10s.gif Op woensdag 10 januari 2024 15:16 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Toevallig met kerst weer een keer gekocht. Ik had hem al een aantal jaartjes niet meer staan. Ik blijf het een lekker luchtje vinden :)
“Jaartjes”.

Dit kan echt niet. ;(

Maar hoe ruikt het? :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_211984802
quote:
10s.gif Op woensdag 10 januari 2024 16:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hoe ruikt het dan? Zo flamboyant als de fles eruit ziet?
Ik ruik kaneel, heel veel kaneel.

https://www.fragrantica.com/perfume/Joop/Joop-Homme-1251.html De reviewsectie van Fragrantica is onverbeterlijk _O-

Enkele pareltjes:

Smells like warm urine. its extremely nauseating, Could be used as chloroform. 11/10


Smells dirty and a bit sweet. Like a man who can barely afford a home.
Ik krijg nog geld van je.
pi_211984954
quote:
2s.gif Op woensdag 10 januari 2024 16:47 schreef Rnie het volgende:

[..]
Ik ruik kaneel, heel veel kaneel.

https://www.fragrantica.com/perfume/Joop/Joop-Homme-1251.html De reviewsectie van Fragrantica is onverbeterlijk _O-

Enkele pareltjes:

Smells like warm urine. its extremely nauseating, Could be used as chloroform. 11/10


Smells dirty and a bit sweet. Like a man who can barely afford a home.


Nee dit zou moderator @onlogisch nooit dragen. :o
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_211989563
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_211990854
quote:
10s.gif Op woensdag 10 januari 2024 16:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Hoe ruikt het dan? Zo flamboyant als de fles eruit ziet?
Sterk, heeeeeel heeeeeeeel sterk.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_211990870
Paar kleine sprietjes en de komende 15 uur kunnen ze 150 meter verderop al ruiken dat je er aan komt
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_211996020
Instant crush Mancera
  Moderator vrijdag 12 januari 2024 @ 09:52:19 #234
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_212001331
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_212002225
Momenteel lavendel wc spray.
Straks Fahrenheit.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_212012838
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_212013524
Idôle van Lancôme
pi_212013895


De nostalgie fans zeggen het online allemaal. Het is veranderd. Minder sterk. En ze zijn er boos over. Ik ben in ieder geval blij dat het überhaupt nog probeert te bestaan na al die jaren. Volgens mij is het er alleen nog voor de generatie die er destijds helemaal weg van was. Millennials sterven ter plekke van walging van jaren 80 luchtjes haha. Gekocht een tijdje terug, en het was ondanks de boze reacties van nostalgie Kouros fans voor mij toch een moment van herkenning maar het is inderdaad niet meer wat het was. Ik heb de originele Kouros geur niet meer geroken sinds eind jaren 80 en ik kon me de geur toch al niet meer precies herinneren. Behalve dat ik deze geur heerlijk vond ruiken en destijds veel te vaak gebruikte en het op een gegeven moment gewoon helemaal zat was. Na het zien van een aantal reviews kreeg ik heimwee en werd bang dat deze geur op een dag niet meer verkocht zou worden. Ik ben ook niet helemaal teleurgesteld maar het blijft minder lang hangen. Kouros is een schoon maar toch vies luchtje dat je, of totaal haat met passie, of er juist helemaal weg van bent. Voor mij geldt het laatste. Het is in ieder geval niet een gender neutraal woke bloemig huppelende crowd pleaser zal ik maar zeggen. Waarschijnlijk ga ik er nog een paar bij bestellen die ik ver achter in mijn kast ga bewaren. Wel erg jammer dat ook de fles niet meer precies dezelfde is zoals in de jaren tachtig. Alleen de dop heeft nog de zilveren randen.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_212014372
Sang Bleu Le Galion for men lijkt sterk op de oude Kouros als je deze geur zo mist.
pi_212014671
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 13:28 schreef Monomeism het volgende:
[ afbeelding ]

De nostalgie fans zeggen het online allemaal. Het is veranderd. Minder sterk. En ze zijn er boos over. Ik ben in ieder geval blij dat het überhaupt nog probeert te bestaan na al die jaren. Volgens mij is het er alleen nog voor de generatie die er destijds helemaal weg van was. Millennials sterven ter plekke van walging van jaren 80 luchtjes haha. Gekocht een tijdje terug, en het was ondanks de boze reacties van nostalgie Kouros fans voor mij toch een moment van herkenning maar het is inderdaad niet meer wat het was. Ik heb de originele Kouros geur niet meer geroken sinds eind jaren 80 en ik kon me de geur toch al niet meer precies herinneren. Behalve dat ik deze geur heerlijk vond ruiken en destijds veel te vaak gebruikte en het op een gegeven moment gewoon helemaal zat was. Na het zien van een aantal reviews kreeg ik heimwee en werd bang dat deze geur op een dag niet meer verkocht zou worden. Ik ben ook niet helemaal teleurgesteld maar het blijft minder lang hangen. Kouros is een schoon maar toch vies luchtje dat je, of totaal haat met passie, of er juist helemaal weg van bent. Voor mij geldt het laatste. Het is in ieder geval niet een gender neutraal woke bloemig huppelende crowd pleaser zal ik maar zeggen. Waarschijnlijk ga ik er nog een paar bij bestellen die ik ver achter in mijn kast ga bewaren. Wel erg jammer dat ook de fles niet meer precies dezelfde is zoals in de jaren tachtig. Alleen de dop heeft nog de zilveren randen.
Ik weet niet of ik Kouros nou een typisch jaren '80-geur vind. Dan denk ik eerder aan Azzarro pour, wat Homme Jacquers Bogard-dingen of Anteus. Niet aan de (verdomd lekkere) pislucht van Kouros. Dat is een categorie apart.
Overigens staat in dezelfde categorie al een tijdje Koublai Kahn van Lutens op mijn wensenlijstje, het is wel een rib uit je lijf, dus ik moet nog even het juiste excuus afwachten.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_212015444
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 14:58 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Ik weet niet of ik Kouros nou een typisch jaren '80-geur vind. Dan denk ik eerder aan Azzarro pour, wat Homme Jacquers Bogard-dingen of Anteus.
Nee zeker niet typisch vergeleken bij andere rare luchtjes uit die tijd. Je rook wel als ieder ander uit die tijd dus origineel was je destijds met Kouros ook weer niet. ;) En Quorum. Ik had trouwens vorig jaar ook Azzaro Pour Homme (de 200 ml maar liefst) zonder twijfel besteld. Was ook een favo van me destijds. Daar liep ook al iedereen mee rond. Raar dat toen ik die na jaren weer in huis had en 'm weer eens op deed ik deze helemaal niet meer zo lekker vond als ik 'm me dacht te herinneren. Heb 'm zojuist even aan m'n neus gezet. Waarom doet het me in godsnaam aan "drop" of een soort van "salmiak" denken? Is deze ook anders van formule ofzo? Is mijn geur veranderd? Misschien deed de hype destijds me blind geloven dat ik 'm echt lekker vond? Geen idee. Ik ga me er maar toe zetten 'm af en toe weer te proberen. Want best zonde als ik 'm niet ga dragen. Nou ja, hij zal in ieder geval niet heel snel opgaan op die manier. Maar ja, daar koop je je luchtjes niet voor.

quote:
Niet aan de (verdomd lekkere) pislucht van Kouros. Dat is een categorie apart.
Overigens staat in dezelfde categorie al een tijdje Koublai Kahn van Lutens op mijn wensenlijstje, het is wel een rib uit je lijf, dus ik moet nog even het juiste excuus afwachten.
Gewoon doen en de rest van de maand tosties eten. ;)
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_212015685
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2024 14:21 schreef quirina het volgende:
Sang Bleu Le Galion for men lijkt sterk op de oude Kouros als je deze geur zo mist.
Oh echt? Ik kende wel/had gehoord van ....

Milton-Lloyd The Man Silver - Fragrance for Men - 50ml Eau de Toilette
https://webparfums.nl/products/the-man-silver-by-milton-lloyd
Heb ik via Amazon besteld omdat "men" er lyrisch over was omdat het het origineel voor 95% zou benaderen, maar deze mist toch wel wat in de opening die wat al te sterk is en al direct naar het effect gaat wanneer je Kouros al een uurtje op hebt. Verder wel ok ....denk ik. Twijfel.

Rich & Ruitz Sak Pase eau de parfum 100ml
https://beautystoremarket(...)eau-de-parfum-100ml/
(heb ik niet dus kan er weinig over zeggen)

... maar deze tip van jou moet ik maar eens gaan zoeken dan. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 13-01-2024 16:58:32 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_212040646
Zag zojuist helemaal achter in de badkamer kast nog een doosje Aramis staan, zat nog een klein beetje in.

Wist helemaal niet dat ik die nog had :D
Kan er goed een jaar staan.

Net even gesprietst om te ruiken.

Denk dat als mijn Fahrenheit op is, ik weer eens een keer een flesje Aramis ga halen :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_212041029
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2024 19:08 schreef StateOfMind het volgende:
Zag zojuist helemaal achter in de badkamer kast nog een doosje Aramis staan, zat nog een klein beetje in.

Wist helemaal niet dat ik die nog had :D
Kan er goed een jaar staan.

Net even gesprietst om te ruiken.

Denk dat als mijn Fahrenheit op is, ik weer eens een keer een flesje Aramis ga halen :Y
Ik zou dan even snel zijn. Estee Lauder stopt namelijk met het hele Aramis-merk. Aramis zelf is nu nog tegen normale prijzen te krijgen, Havana etc kun je inmiddels vergeten. (Ik zelf al een reserve ingeslagen, het is een opa-geur maar op zijn tijd heel fijn.)
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_212041315
Thanks ^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_212099554
Vandaag de Shalimar mij toegeëigend. Gewoon omdat het kan.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_212115587
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 19:36 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Ik zou dan even snel zijn. Estee Lauder stopt namelijk met het hele Aramis-merk. Aramis zelf is nu nog tegen normale prijzen te krijgen, Havana etc kun je inmiddels vergeten. (Ik zelf al een reserve ingeslagen, het is een opa-geur maar op zijn tijd heel fijn.)
Woke wereld wil deze 'dominante' mannen geuren niet meer. Iedereen moet naar fruit kauwgum ruiken.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_212115630
Ik las na wat googlen dat dat merk elders ondergebracht wordt binnen de divisie.

Aramis, ELC’s men’s line, will move into another division within the company. The other licenses will begin to end between now and 2023.

https://www.beautypackagi(...)-fragrance-division/
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_212118774
quote:
1s.gif Op zondag 21 januari 2024 12:13 schreef StateOfMind het volgende:
Ik las na wat googlen dat dat merk elders ondergebracht wordt binnen de divisie.

Aramis, ELC’s men’s line, will move into another division within the company. The other licenses will begin to end between now and 2023.

https://www.beautypackagi(...)-fragrance-division/
Dat is dan beter nieuws. Wel vreemd dat behalve Aramis zelf en New West, de rest van de Aramis-lijn niet of nauwelijks nog te krijgen is.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_212121601
Hoeveel betalen julllie voor een goed geurtje?

ik ben opzoek naar goed geurtje. Het probleem is met online winkelen dat je het niet kan ruiken :+
pi_212121842
Normaliter betaal ik 40 euro max voor 100ml, en dan varieer ik tussen Versace Homme, Hugo Boss Number One en Aramis.

En heel soms verwen ik mij met Dior Fahrenheit.

Ik weet van welke geursoorten ik hou, en als ik een keer een nieuwe geur wil proberen dan kijk ik altijd op fragrantica.com hoelang een geur gemiddeld blijft hangen en zo.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_212121960
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 18:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoeveel betalen julllie voor een goed geurtje?

ik ben opzoek naar goed geurtje. Het probleem is met online winkelen dat je het niet kan ruiken :+
Max 100 voor 30ml
Sicker than your average.
pi_212123223
Issey Miyake L'Eau D'Issey Pour Homme

Wel echt een heel goed geurtje. Weet iemand nog een goede Guerlain voor mannen? Dat merk is wel echt levels boven al het andere. Top tier gewoon.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator maandag 22 januari 2024 @ 10:06:01 #254
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_212127384
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 22 januari 2024 @ 16:19:06 #255
505599 Speklap3000
#AllSpekIsBeautiful
pi_212131072
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
pi_212136087
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2024 15:40 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Dat is dan beter nieuws. Wel vreemd dat behalve Aramis zelf en New West, de rest van de Aramis-lijn niet of nauwelijks nog te krijgen is.
Heb vandaag voor de zekerheid toch maar een extra Aramis 110ml Edt besteld voor achter in de kast voor het geval die toch een keer stopt. Die ik al had staan is ook nog voor 95% vol. Gebruik 'm niet vaak.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_212273155


1995
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_212318919
BO since 1971.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_212505855


Officieel een damesgeur maar volgens de legende droeg Sean Connery 'm ook. En aangezien ik heel veel op Sean Connery lijk ( :6 ), kan ik het ook..

Beetje de stinkerigheid van Kouros met het frisse van 4711.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_212548948
Manifesto van YSL
pi_212550300
Dior Dolce Vita O+

Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 6 maart 2024 @ 03:06:49 #262
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_212710874
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_212733304
Chloe

https://www.douglas.nl/nl/p/5011070002

Al jarenlang, helaas is toch het geliefde geurtje veranderd, was eerder wat meer houtgeur.
pi_212812674
Vandaag voor het sinds lange tijd een oude favoriet weer gekocht.

Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_213079106


Lonestar Memories.
Leer en amber. Nog even gebruik van maken nu het nog koud en guur weer is. Met warm weer is deze niet te doen.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_213097417


8-) Old Spice
Ik krijg nog geld van je.
pi_213119380
Not a perfume
Juliette Has A Gun.
pi_213121157
Amber olie.
pi_213139098
Geen bevergeil?
pi_213139247
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 18:14 schreef quirina het volgende:
Geen bevergeil?
Nee. Helaas niks met bevergeil. Maar ter compensatie zal ik morgen Koublai Khan opdoen, die ik eindelijk heb gekocht. Kantoordag. Arme collega's.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')