Nou, wat zoek je?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:19 schreef Discombobulate het volgende:
Wat is de beste Guerlain voor mannen?
Mijn favoriet qua ander merk is op dit moment Issey Miyake L'Eau D'Issey Pour Homme, maar vind Guerlain gewoon echt levels boven al het andere. Heb ook wat bekende dingen zoals Dior Sauvage, maar vind dat eigenlijk maar matig. Dus tja, wat zoek ik? Het mag wel wat uniek zijn en iets meer fruitachtigs, Issey Miyake is dat ook. Dus niet te veilig en niet te ouderwets denk ik.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:35 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Nou, wat zoek je?
Persoonlijk vind ik L'instant de Guerlain pour Homme erg lekker. Een warme citrus-geur. Veilig maar toch een eigen karakter. Habit Rouge is wat ouderwets en kan wat penetrant ruiken, iets te voor mij. Maar wel een eigen smoel en een klassieker. Verder zijn heel veel mensen weg van 'l Homme ideal. Maar die vind ik weer te veilig en generiek.
Shalimar is qua marketing op vrouwen gericht maar kan prima voor mannen. Ik jat 'm wel eens van mijn vriendin.
Mocht je op Sean Connery willen lijken: Jicky. Qua marketing ook op vrouiwen gericht maar Sean Connery gebruikte hem naar verluid ook. Beetje ouderwets: Citrus, kattepis, ronduit lekker. En niet iedereen heeft 'm anno 2024.
Als je L'eau D'issay bevalt, zou je ook eens Dior Homme Sport (met Sport!) kunnen proberen, die lijkt er wel wat op maar dan anders. Je kunt natuurlijk ook gewoon wat sampletjes bestellen, even googlen, er zijn minstens twee Nederlandse bedrijfjes die sampletjes maken en versturen. De een is wat goedkoper dan de andere.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Mijn favoriet qua ander merk is op dit moment Issey Miyake L'Eau D'Issey Pour Homme, maar vind Guerlain gewoon echt levels boven al het andere. Heb ook wat bekende dingen zoals Dior Sauvage, maar vind dat eigenlijk maar matig. Dus tja, wat zoek ik? Het mag wel wat uniek zijn en iets meer fruitachtigs, Issey Miyake is dat ook. Dus niet te veilig en niet te ouderwets denk ik.
Ik ga sowieso nog even de stad in komende tijd, maar dacht ik kan het hier ook alvast vragen.
Je hoort wel eens dat die op Rive Gauche pour Homme zou lijken maar dat haal ik er ook totaal niet uit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:25 schreef Monomeism het volgende:
Een van m'n luchtjes uit het verleden.
Begin jaren 90
Lang niet gekocht. Lang niet geroken.
Ik kan me de geur gek genoeg ook niet meer herinneren.
Deze Azzaro kopen in 2024 was een overschatting van mijn geheugen.
Of mijn geur is veranderd. Of de samenstelling van de ingrediënten.
[ afbeelding ]
Het is zeker niet onaangenaam, maar ook niet geweldig lekker.
Dat luchtje ken ik niet. Er zit in ieder geval een soort van 'salmiak' achtig luchtje aan als je het net op spuit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 15:38 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Je hoort wel eens dat die op Rive Gauche pour Homme zou lijken maar dat haal ik er ook totaal niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |