En hoe was de rest?quote:Op zondag 28 juni 2026 19:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb nog D.S & Durga - Steamed Rainbow
Thomas De Monaco - Sol Salgado Extrait
Kismet Olfactove - Wedding in Oaxaca
Reservation - Blue Piscine
Komt dit je bekend voor?
Prima luchtjes, maar alleen de eerste die ik had gebruikt had de zodanige wow factor dat ik daar een flesje van heb gekocht. De prijs was een beetje yikes (250 voor 75 ml) dus het is niet iets voor dagelijks. Ik had bij het flesje een flinke proefmonster gekregen van Juliette has a gun- Powder Love die ik vandaag op heb gedaan. Erg zoet, marshmallow achtig en ik zie mezelf hier ook wel ooit een flesje van kopenquote:
Another 13 van Le Labo is mijn all time favoriet. Probeer die ook maar eens!quote:
Ik heb ook weer een sample set besteld. Ben benieuwd. Hopelijk morgen met de post.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2026 16:02 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb ook weer een sample set besteld. Ben benieuwd. Hopelijk morgen met de post.
Weet ik niet zo goed meer, kan het niet terugzien in mijn bestellijst. Blessed Barraka van INITIO iig. Sticky Fingers van Francesca Bianchi en nog 3 anderen.quote:
Laat weten hoe je ze vindtquote:Op woensdag 15 juli 2026 17:51 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Weet ik niet zo goed meer, kan het niet terugzien in mijn bestellijst. Blessed Barraka van INITIO iig. Sticky Fingers van Francesca Bianchi en nog 3 anderen.
Carnal Bliss: Niet lekker, veel te zoet en boterig. Kwaliteit ook wat goedkoper dan ik gewend benquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |