Ik doelde meer op de vluchtigheid van de parfums...quote:Op zondag 4 januari 2026 13:47 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Zijn niet slecht, maar zeker niet bijzonder.
Heel veel mensen lopen ermee, zeker zo na de feestdagen.
In de Douglas zag ik Kouros staan en deze post schoot door mijn gedachte.quote:Op zondag 24 november 2024 18:39 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Er is een reden dat 'vieze' stoffen als muskus, bevergeil, ambergris al eeuwen peperduur zijn en in parfums verwerkt worden. Namelijk dat ze in beperkte mate vooral onbewust geroken worden en in beperkte hoeveelheden ook lekker ruiken. Juist omdat ze vrij dicht bij de natuurlijke geur van mensen komen, vallen ze minder bewust op.
https://www.discovermagaz(...)-prized-by-perfumers
Ik durf zelfs te stellen dat dit soort geuren een stuk minder aanstootgevend zijn dan de nu populaire vanille/karamel/perzik-geuren.
Je zou voor de lol een keer Kouros of een andere animale geur klassieker moeten proberen.
Iemand is nog niet helemaal over zijn ex heen.quote:Op maandag 2 februari 2026 22:47 schreef Donna het volgende:
Kouros is mijn ex zijn geurtje. Echt goddelijk. Als hij de kinderen ophaalt ruikt m'n hele huis lekker.
Jawel hoor, no worries. Er zijn ook mensen gewoon goed met hun ex.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:28 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Iemand is nog niet helemaal over zijn ex heen.
Over het algemeen vind ik 'animalic' geuren bijna nooit werken bij mezelf. Hoe dan ook, ik heb ééntje met ambergris, 'stinkt' ook, alleen is het heel licht en op de één of andere manier prikkelt het wel ontzettend mijn interesse en vind ik het een heerlijk geurtje. Ik wil er nog wel zo'n eentje vinden, maar 9 van de 10 keer vind ik het niet werken.quote:Op maandag 2 februari 2026 22:38 schreef Rnie het volgende:
Ik spoot hem op mijn pols en vond hem bizar meuren. Twee uur later rook hij iets minder sterk en was hij ineens krankzinnig lekker. Wat een transformatie. ik schaf hem aan, maar voor thuisgebruik na het douchen, voordat ik mijn bed in duik. Ik vind het voor een casual werksetting iets té
Welke heb je?quote:Op woensdag 4 februari 2026 12:11 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Over het algemeen vind ik 'animalic' geuren bijna nooit werken bij mezelf. Hoe dan ook, ik heb ééntje met ambergris, 'stinkt' ook, alleen is het heel licht en op de één of andere manier prikkelt het wel ontzettend mijn interesse en vind ik het een heerlijk geurtje. Ik wil er nog wel zo'n eentje vinden, maar 9 van de 10 keer vind ik het niet werken.
Ieder zijn keuze, maar voor mij voelt het alsof je citroen luchtverfrisser opspuit.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |