Jammer is dat idd.. een vriendin van me verdraagt het ook niet..quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:03 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
en anders:
[ afbeelding ]
En alleen als mijn huid het trekt: grote delen van het jaar trekt mijn huid geen parfum
Alle geuren van Bogart?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:27 schreef Zolderkamer het volgende:
Hmm ik ben nog in de wennende fase..
De Shock nu al een poosje op en hij is heerlijk.. als 1 van de weinigen uit die serie..
Maar het is geen projectiekanon helaas.. hij blijft wel lang maar vrij dicht op de huid..
Ik ben dol op powerhouses.. 80's discotijdperk geurtjes enzo..
Bij Jac Bogart heb je niet meer dan een kwart a halve spray nodig..
Als je die helemaal indrukt ruik je een half jaar naar dat spul.. en dat met een cirkelomtrek van 3 kilometer... Dat is hoe geurtjes moeten werken..![]()
De rest moet ik nog uitvoerig (laten) besnuffelen..
[..]
Jammer is dat idd.. een vriendin van me verdraagt het ook niet..
Zo lullig als ik weer eens super enthousiast vertel wat ik nu weer "ontdekt" heb..
Veel... One Man Show Ruby en de Gold hebben atoomkracht.. een aantal anderen ook, zie ook reviews op Basenotes of youtube..quote:
Dat is toch helemaal niet prettig? Ik vind het altijd weerzinwekkend als iemand in zo'n parfumwolk looptquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:19 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Veel... One Man Show Ruby en de Gold hebben atoomkracht.. een aantal anderen ook, zie ook reviews op Basenotes of youtube..
De gewone One Man Show vind ik heerlijk, maar die komt niet mee met de rest qua lang blijven hangen en projectie.. bij mij althans..
De rest niet in een te kleine ruimte op spuiten..![]()
![]()
Oh en als je ergens naartoe gaat, komt eerst je geurtje binnen en daarna jij pas zeg maar.. echt ridicuul..
Dat ligt eraan.. denk aan: snor.. matje.. disco.. roze glitterpakken..quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet prettig? Ik vind het altijd weerzinwekkend als iemand in zo'n parfumwolk loopthet mag best een beetje subtiel blijven
Goede geur wel..quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:47 schreef CoExist het volgende:
At the moment ”Sauvage” van Dior, de parfum variant en heb ook de deo stick.
Al mis ik nog steeds mijn vertrouwde “Boss In Motion” de blauwe en witte bollen van Hugo Boss.
Die blauwequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:53 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Goede geur wel..
Boss blauw en wit vind je op ebay
Even op de verkoper klikken en je ziet alle ratings.. als je met paypal betaald heb je kopers bescherming en binnen de eu geen gedoe met douane of bijkomende kosten..quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:06 schreef CoExist het volgende:
[..]
Die blauwe![]()
Ik ga ff kijken, is het wel echt en vertrouwd?
Zit je niet met productie datums enzo? Was een geur uit 2004.
In 2001 had ik “Latitude Longitude” van Nautica.
Vond ik ook echt heerlijk! Maar ook uit de handel gehaald.
Idk ik vind dat eigenlijk altijd wel prettig. Tenzij het om mega zoete vrouwen parfum gaat 🤮quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet prettig? Ik vind het altijd weerzinwekkend als iemand in zo'n parfumwolk loopthet mag best een beetje subtiel blijven
quote:Op maandag 23 september 2019 21:42 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Is er eigenlijk een (online) plek waar je gebruikte luchtjes kan ruilen/kopen? Ben benieuwd naar een aantal Tom Ford luchtjes maar no way dat ik steeds de hoofdprijs ga betalen voor een volle verpakking.
Ja hierrrrr!quote:Op maandag 23 september 2019 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
Dan ga je toch gewoon in de parfumerie ruiken
Thanks. Ziet er wel een beetje dood uit. Basenotes bestaat voornamelijk uit Amerikaanse users, toch?quote:Op maandag 23 september 2019 21:51 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
[..]
Ja hierrrrr!![]()
Maar ook wel op Basenotes..
Even ruiken aan een geur is niet echt wat je wilt eigenlijk.. je wilt hem wat vaker kunnen testen, proberen, ervaren etc..
Eigenlijk is een mini ook het kleinste wat je moet hebben om te proberen.. die samplebuisjes zijn net te klein om een geur echt te ontdekken.. tenminste naar mijn beleving
Wat Zolderkamer zegt. Daarnaast heb ik vaak bij luchtjes dat de longevity (i.e. hoe lang je het ruikt) tegenvalt. Dan is een tester met spray het minste wat je nodig hebt om een beetje gedegen onderzoek te doen...quote:Op maandag 23 september 2019 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
Dan ga je toch gewoon in de parfumerie ruiken
Een verzameling mini's op de kop tikken is ook nog wel eens leuk om te proberen, maar dan moet je wel zeker weten dat ze niet verlopen zijn, of gewoon heel weinig betalen, ik durf de gok meestal wel te nemen..quote:Op maandag 23 september 2019 21:55 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Thanks. Ziet er wel een beetje dood uit. Basenotes bestaat voornamelijk uit Amerikaanse users, toch?
Vlaggetjes staan bij de users.. komen overal vandaan eigenlijkquote:Op maandag 23 september 2019 21:55 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Thanks. Ziet er wel een beetje dood uit. Basenotes bestaat voornamelijk uit Amerikaanse users, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |