Bijna elke kerel die geurtjes draagt, zul je bedoelenquote:Op maandag 26 december 2022 17:34 schreef quirina het volgende:
Bijna elke kerel die ik ken heeft Dior Sauvage. Vind het een beetje saai worden die geur.
Daar zal men lak aan hebbenquote:Op maandag 26 december 2022 17:34 schreef quirina het volgende:
Bijna elke kerel die ik ken heeft Dior Sauvage. Vind het een beetje saai worden die geur.
Waar haal jij die Hayaati Gold Elixir en wat kost dat?quote:Op woensdag 28 december 2022 15:38 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik ben de laatste tijd een beetje in to de Arabische geuren. Kosten werkelijk geen drol en meestal een behoorlijke kwaliteit. Kan me dan ook soms niet bedwingen om gewoon maar iets blind te bestellen en te zien of het bevalt
Dus vandaag:
[ afbeelding ] op mijn linkerpols en
[ afbeelding ] op mijn rechterpols.
Die Ejaazi is wat mij betreft wat te generiek/sportief (een beetje Sauvage-achtige stijl, sorry) maar die Hayaati Gold Elixir is lekker warm, fruitig en kruidig, beetje Opium pour Homme-achtig qua stijl. Dat is wat mij betreft een blijvertje.
Notino en een hoop andere webshops.quote:Op dinsdag 21 maart 2023 11:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waar haal jij die Hayaati Gold Elixir en wat kost dat?
Opium pour homme is een van mijn favoriete geuren.
Een jaar na mijn vorige post ben ik nog steeds dol op bodymists (minder zwaar dan eau de toilette en/of parfum).quote:Op maandag 7 november 2022 21:36 schreef Tokay het volgende:
Leuk dat dit topic weer omhoog is geschopt! De laatste maanden draag ik vaak bodymists in plaats van eau de toilettes en parfums. Ik vind die al gauw zo zwaar. De geurtjes van Bath and Body Works zijn favoriet.Vooral de bloemige en citroenige. Zijn er hier nog meer fans van B&BW?
Vandaag koos ik Sunshine Mimosa
[ link | afbeelding ]
A bright, bubbly splash of champagne and the happy scent of sweet citrus.
Ik heb vast nog ergens een flesjes Amando Noir van tig jaar oudquote:Op maandag 26 december 2022 17:34 schreef quirina het volgende:
Daar moet ik weer eens een nieuwe fles van kopen. Het blijft een behoorlijk unieke geur.quote:
Ik draag deze al 30 jaar. Stelt nooit teleur.quote:Op woensdag 22 november 2023 06:06 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Is dat wat? Ik zit eraan te denken die ook te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |