abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 donderdag 27 september 2018 @ 15:22:33 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182165138
Kopstukken

President - Donald Trump en kabinet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Race voor het Huis:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 8 augustus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Race voor de Senaat:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 8 augustus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Races voor governor:
SPOILER: juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 8 augustus
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Deze kaarten zijn van 14 september 2018 en RealClearPolitics

Voor uitgebreider gepraat over het buitenlandbeleid of de (absentie van) strategie hierin:
POL / Amerikaans Buitenlandbeleid: Trump de onderhandelaar
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 27 september 2018 @ 15:24:36 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182165181
kylegriffin1 twitterde op donderdag 27-09-2018 om 15:20:00 Richard Blumenthal on CNN: "If Judge Kavanaugh wants to clear his name ... he would demand an FBI investigation, and he would demand that these other witnesses, including his friend Mark Judge, be put under oath, be brought before the Judiciary Committee in a hearing." reageer retweet
Juist! Als iemand mij zou beschuldigen van zoiets wil ik dat de politie, de AIVD, de MIVD en voor mijn part de Padvinderij gaan onderzoeken wat er aan de hand was. Alles om mijn naam te zuiveren.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182165187
quote:
GOP Senate candidate using strip club owner’s plane to campaign

The Republican congressman running to replace Sen. Sherrod Brown (D) has reportedly been traveling to various campaign around Ohio in a private plane owned by a strip club owner.

Rep. Jim Renacci (R-Ohio) wrote in Federal Election Commission (FEC) filings that his campaign has spent as much as $2,500 on private travel expenses since January with Don Ksiezyk, a private pilot and owner of the Peek-A-Boos and the Bug-A-Boos strip clubs in Cleveland, according to The Columbus Dispatch.

Representatives for Renacci's campaign did not immediately respond to a request for comment from The Hill, and refused to answer questions from the Dispatch on whether Renacci and Ksiezyk had ever engaged in previous business relationships.

A review of flight records by the newspaper shows that Renacci used the plane to attend at least three campaign events across Ohio, including day trips to various areas of the state that allowed the congressman to return home afterward.

A spokeswoman for Renacci's campaign attacked the Dispatch, accusing the newspaper of "shaming" Ksiezyk for his businesses and supposedly ignoring decades-old claims of domestic violence that Brown has battled.

"The Dispatch has sadly hit a new low by publicly shaming a private citizen and Renacci campaign volunteer while giving a pass to Senator Sherrod Brown on his record of domestic violence," spokeswoman Leslie Shedd said in a statement.
https://thehill.com/homen(...)te-plane-to-campaign
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Overall beste user 2022 donderdag 27 september 2018 @ 15:25:50 #4
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182165203
Tittybars are american folklore!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182165234
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je kunt zelf niet bedenken waarom het geen sterk bewijs is?
Geen van de verklaringen gaan over de aanranding zelf. Ze gaan allen over het feit dat Ford, in 4 gevallen, heeft verteld vroeger te zijn aangerand (en bij 2 van de 4 heeft ze geen naam genoemd).
De verklaringen zijn dus "Ja, Ford heeft daar inderdaad ooit een keer iets over gezegd tegen mij".

Dat het dan ook nog eens haar man en 3 vrienden betreft maakt het niet gunstiger voor haar.

Ik kan zo aan 3 vrienden en m'n vrouw vertellen dat jij pedo bent. Noem je niet bij naam bij 2 gevallen. En dan een flinke tijd later beschuldig is jou persoonlijk van pedofilie.

Sterker nog, het hoeft niet eens echt te zijn gebeurd, onder vrienden kun je makkelijk dit fabriceren. Het tegendeel valt namelijk NOOIT te bewijzen zolang iedereen zich aan een heel simpel verhaal houdt, zelf niet onder ede.
Het zal ongeveer zo gaan: "Heeft Refrag jou ooit verteld over een pedofiel?", "Ja, dat heeft ie". Okay prima! Nu heb ik mijn verklaring.

Vervolgens kan gevraagd worden aan mijn vrienden of ze daadwerkelijk bewijs hebben. "Nah, dit was een tijd terug gewoon in een gesprek verteld, daar heb ik geen aantekeningen/opnames van"

Sterk bewijs inderdaad ^O^
Dit is wel vrij complotterig, hoor. Je stelt hier dus eigenlijk dat Ford in 2012 al bezig was om Kavenaugh erin te luizen, en daarom aan mensen heeft verteld dat ze aangerand is. Nu is het dan tijd om toe te slaan. Nogal een beschuldiging van iemand die stelt dat anderen mensen beschuldigen zonder bewijs.

En dan nog, als dat al zo is zou ik als onschuldig persoon zeggen dat er dan een FBI-onderzoek moet komen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182165262
quote:
Beetje een terugkerend thema. Scott en McCaskill bleken ook privejets te gebruiken voor hun campagne (terwijl het zogenaamd een bustour zou zijn). Maargoed Renacci maakte sowieso al geen enkele kans.
  donderdag 27 september 2018 @ 15:33:23 #7
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_182165362
Ik was het vorige deel nog een het opruimen maar ondertussen is het al een deel verder.

Anyway, ff uit elkaars haren. Laten we alles even afwachten en daarna weer verder tieren. maar hou het ontopic en niet on each other. Dank.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_182165373


[ Bericht 100% gewijzigd door westwoodblvd op 27-09-2018 15:36:57 ]
pi_182165420
quote:
14s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:33 schreef jogy het volgende:
Ik was het vorige deel nog een het opruimen maar ondertussen is het al een deel verder.

Anyway, ff uit elkaars haren. Laten we alles even afwachten en daarna weer verder tieren. maar hou het ontopic en niet on each other. Dank.
Waardeer dat de mods er wat dichter op zitten hier. Het lijkt wel alsof er iedere week weer een nieuw blik idioten wordt opengetrokken dus da's hard nodig.
pi_182165439
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:34 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Alleen wel raar dat de Deep State niet eenzelfde plan met Gorsuch had.
Ze dachten natuurlijk dat het geloofwaardiger was als ze Trump één persoon lieten nomineren, dan konden ze de tweede geloofwaardiger saboteren. Hierom zit ik dus niet in de deep state, ik zie dat soort dingen nog niet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182165449
quote:
7s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit is wel vrij complotterig, hoor. Je stelt hier dus eigenlijk dat Ford in 2012 al bezig was om Kavenaugh erin te luizen, en daarom aan mensen heeft verteld dat ze aangerand is. Nu is het dan tijd om toe te slaan. Nogal een beschuldiging van iemand die stelt dat anderen mensen beschuldigen zonder bewijs.

En dan nog, als dat al zo is zou ik als onschuldig persoon zeggen dat er dan een FBI-onderzoek moet komen.
Nee, in 2012 wilde ze enkel een 2e voordeur. Ze had toen ook geen naam genoemd, maar was vaag gebleven.
Die 4 verklaringen kunnen net zo goed afgelopen week bijelkaar gelogen zijn omdat ze merken niet verder te komen met dit verhaal.
pi_182165482
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:37 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nee, in 2012 wilde ze enkel een 2e voordeur. Ze had toen ook geen naam genoemd, maar was vaag gebleven.
Die 4 verklaringen kunnen net zo goed afgelopen week bijelkaar gelogen zijn omdat ze merken niet verder te komen met dit verhaal.
Ze loog tegen mensen dat ze ooit aangerand was omdat ze een tweede voordeur wilde? Ik kom hier geen wijs uit hoor.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182165513
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:37 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nee, in 2012 wilde ze enkel een 2e voordeur. Ze had toen ook geen naam genoemd, maar was vaag gebleven.
Die 4 verklaringen kunnen net zo goed afgelopen week bijelkaar gelogen zijn omdat ze merken niet verder te komen met dit verhaal.
Een tweede voordeur? Waar heb jij het nou weer over? :')
pi_182165523
quote:
7s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ze loog tegen mensen dat ze ooit aangerand was omdat ze een tweede voordeur wilde? Ik kom hier geen wijs uit hoor.
Had ze net zo goed even langs de Home Depot gekund.
pi_182165525
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:40 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Een tweede voordeur? Waar heb jij het nou weer over? :')
Haar verklaring, niet de mijne. :)
pi_182165538
Wat een circus maken ze ervan. :X
Hopelijk heeft Moron- in-chief een broodje hamburger en een coke bij de hand voor deze soap aflevering.
pi_182165557
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:40 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Een tweede voordeur? Waar heb jij het nou weer over? :')
Nu met link:
https://www.cnbc.com/2018(...)pared-testimony.html

quote:
She also writes that she was first prompted to discuss her allegation in 2012, during a couple's counseling session, because she wanted to install a second door on her family home during a remodel and her husband disagreed and did not understand her insistence.

"In explaining why I wanted to have a second front door, I described the assault in detail," Ford wrote in her remarks. "I recall saying that the boy who assaulted me could someday be on the U.S. Supreme Court and spoke a bit about his background."
pi_182165601
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:40 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Haar verklaring, niet de mijne. :)
Toen noemde ze wel een naam, schijnbaar.

quote:
My husband recalls that I named my attacker as Brett Kavanaugh.
Maar goed, daar gaf ze de reden waarom het ter sprake kwam destijds. Waarom is dat verder belangrijk? Het belangrijkste is dát ze erover begint, omdat je daarmee aangeeft dat het geen verzonnen verhaal is maar dat er mensen al 6 jaar geleden over geïnformeerd zijn.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182165625
Of is de conclusie nu dat ze graag een 2e voordeur wilde, daarom een aanranding verzon om die te krijgen en nu de eerder verzonnen aanranding nogmaals gebruikt om Kavenaugh dwars te zitten?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182165634
Ook al bekend dat Ford heeft aangegeven dat haar email gehackt zou zijn?
https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US

Benieuwd wat daar uit gaat komen :D

Edit: waren natuurlijk de russen in opdracht van Trump
pi_182165670
kylegriffin1 twitterde op donderdag 27-09-2018 om 15:00:00 Susan Collins told senators in a private meeting that she was trouble by Julie Swetnick's allegations, NYT reports. Holding a printout of Swetnick's declaration, she asked why the Judiciary Committee was not issuing a subpoena for Mark Judge.https://t.co/bctKPPEDpg reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182165692
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:47 schreef Ludachrist het volgende:
Of is de conclusie nu dat ze graag een 2e voordeur wilde, daarom een aanranding verzon om die te krijgen en nu de eerder verzonnen aanranding nogmaals gebruikt om Kavenaugh dwars te zitten?
Dit is natuurlijk de meest waarschijnlijke verklaring. Dat we daar niet eerder aan hebben gedacht.,
pi_182165739
CNN heeft een countdown clock. Lijkt me een veelzeggende metafoor voor de stand van Amerikaanse politiek anno 2018. :')
  donderdag 27 september 2018 @ 15:55:10 #24
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_182165766
Met die anekdote over de dubbele voordeur gaf Ford slechts aan zich niet veilig te voelen in haar eigen huis. Om dezelfde reden wilde ze ook een slaapkamer met twee uitgangen.Veelzeggend dat juist dat detail weer gebruikt wordt om haar verhaal een beetje te ridiculiseren.
pi_182165768
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:47 schreef Ludachrist het volgende:
Of is de conclusie nu dat ze graag een 2e voordeur wilde, daarom een aanranding verzon om die te krijgen en nu de eerder verzonnen aanranding nogmaals gebruikt om Kavenaugh dwars te zitten?
Wel onhandig van haar dat ze in haar fantasie een derde aanwezige bij het incident verzon :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182165826
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:55 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Wel onhandig van haar dat ze in haar fantasie een derde aanwezige bij het incident verzon :D
Pardon... een derde.. of zelfs een derde, vierde, en vijfde.
Weet ze niet meer zeker.
pi_182165856
Laat dat maar even in het vorige deel.

[ Bericht 49% gewijzigd door jogy op 27-09-2018 18:23:16 ]
pi_182165864
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:58 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Pardon... een derde.. of zelfs een derde, vierde, en vijfde.
Weet ze niet meer zeker.
In de slaapkamer zelf, tijdens de aanranding. Je weet wel, ene Mark Judge, de getuige die zich verstopt en die niet door Grassley & Co onder ede gehoord hoeft te worden :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 27 september 2018 @ 16:01:25 #29
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_182165878
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2018 15:55 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Wel onhandig van haar dat ze in haar fantasie een derde aanwezige bij het incident verzon :D
Leugenachtig secreet is het gewoon. Eerst een beetje haar man voorliegen zodat mevrouw het luxepaard even een tweede voordeur kon installeren, hoe bedoel je decadent, en daarna diezelfde leugen nog even hergebruiken om de vriendelijke Kavenaugh kapot te maken. Nou, ik ben blij als we van die Ford af zijn zeg!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 donderdag 27 september 2018 @ 16:02:25 #31
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182165892
‘Can you do this?’: Russia probe conflicts rampant among Rosenstein replacement

Er is natuurlijk ook nog Rosenstein vandaag....Maar als die moet gaan, kan het zo maar zijn dat Trump een ander probleem heeft....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182165896
quote:
Quelle surprise, ze is wel komen opdagen. Wat een onverwachte plotwending.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Overall beste user 2022 donderdag 27 september 2018 @ 16:04:39 #33
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182165920
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Quelle surprise, ze is wel komen opdagen. Wat een onverwachte plotwending.
Goh, wat raar.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182165922
Zal ik hem even intrappen?
I´m back.
pi_182165925
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:04 schreef Ulx het volgende:

[..]

Goh, wat raar.
Iemand voorspelde dat de kans 'miniem' was, dus ik hield daar ernstig rekening mee.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182165963
Wat Grassley zegt: hear, hear...
I´m back.
pi_182165971
quote:
14s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Iemand voorspelde dat de kans 'miniem' was, dus ik hield daar ernstig rekening mee.
Ben behoorlijk verrast :D
Gezien hoe vaak ze heeft afgewezen en met welke smoesjes (wil niet vliegen, maar rijden, en kan daardoor niet op maandag erbij zij).

Mooi dit. Benieuwd hoe dit zich gaat afspelen.
pi_182165989
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:07 schreef Refragmental het volgende:
Mooi dit. Benieuwd hoe dit zich gaat afspelen.
Ze doet haar verhaal, mensen beslissen of ze haar wel of niet geloven, Kavenaugh wordt wel of niet benoemd.

Dat is een beetje de samenvatting alvast.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182165998
quote:
7s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ze doet haar verhaal, mensen beslissen of ze haar wel of niet geloven, Kavenaugh wordt wel of niet benoemd.

Dat is een beetje de samenvatting alvast.
Vandaag de eventuele benoeming al? :? Lijkt me sterk.
pi_182166006
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:10 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Vandaag de eventuele benoeming al? :? Lijkt me sterk.
Morgen stemmen, als het goed is.
I´m back.
pi_182166017
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Morgen stemmen, als het goed is.
Ja, dat dacht ik ook al. Vond het al vreemd.
pi_182166023
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:10 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Vandaag de eventuele benoeming al? :? Lijkt me sterk.
Kan later zijn, maakt verder niet uit. Buiten dat ze haar verhaal doet en er wat vragen worden gesteld zal er weinig gebeuren, waarna iedereen voor zich mag beslissen of Kavenaugh wel of niet benoemd kan worden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182166039
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Morgen stemmen, als het goed is.
Morgen stemmen in het Committee. De definitieve stemming komt volgende week.
pi_182166077
De inleiding van Grassley klinkt fatsoenlijk.
Heeft zijn aide netjes geschreven.
Jammer datie het wat stottterend voorleest.
pi_182166084
Grassley's strategie is denk ik ervoor zorgen dat iedereen in slaap valt tijdens zijn openingsspeech zodat er niemand meer kijkt.
pi_182166090
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:13 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Morgen stemmen in het Committee. De definitieve stemming komt volgende week.
En als er geen meerderheid in de Committee is gaat het niet door. De stem van Flake is nog niet zeker.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182166115
quote:
14s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:16 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

En als er geen meerderheid in de Committee is gaat het niet door. De stem van Flake is nog niet zeker.
Jawel, kan alsnog doorgaan als Flake tegen is. Zou tegen de norm zijn, maar kan wel.
  donderdag 27 september 2018 @ 16:18:13 #48
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182166121
Het strookt niet wat Grassley zegt, met het verhaal van Ramirez en Avenatti voor zover ik weet.
pi_182166132
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:16 schreef westwoodblvd het volgende:
Grassley's strategie is denk ik ervoor zorgen dat iedereen in slaap valt tijdens zijn openingsspeech zodat er niemand meer kijkt.
Ja, 'trust Grassley' idd.
I´m back.
pi_182166136
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:18 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het strookt niet wat Grassley zegt, met het verhaal van Ramirez en Avenatti voor zover ik weet.
Ja, daar gaat iets fout.
Wat tweet Avenatti hierover?
  donderdag 27 september 2018 @ 16:20:55 #51
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182166174
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:19 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ja, daar gaat iets fout.
Wat tweet Avenatti hierover?
In het verleden dat hij bij herhaling contact heeft gezocht met hen, maar dat er nog geen antwoord was... althans, staat me bij, heb geen zin om het nu letterlijk na te zoeken.
pi_182166182
Grassley, jongen.
I´m back.
  Overall beste user 2022 donderdag 27 september 2018 @ 16:28:54 #53
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182166276
kylegriffin1 twitterde op donderdag 27-09-2018 om 16:26:13 Dianne Feinstein: "We believe [Mark] Judge should be subpoenaed so the Committee can hear from him directly." reageer retweet
BAM!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182166283
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:20 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

In het verleden dat hij bij herhaling contact heeft gezocht met hen, maar dat er nog geen antwoord was... althans, staat me bij, heb geen zin om het nu letterlijk na te zoeken.
Ach, ging om de actuele tweet.

Feinstein vat het nog eens fijntjes samen! De stemmingmaker. _O_

En Dr. Ford krijgt het nu lastig, emo. Hou vol, meid!
pi_182166317
Die gast achter Ford valt in slaap. Begrijpelijk met die chinese spion aan het woord :D
  Overall beste user 2022 donderdag 27 september 2018 @ 16:33:03 #56
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182166341
kylegriffin1 twitterde op donderdag 27-09-2018 om 16:30:10 Dianne Feinstein: "There's been a great deal of public discussion about the #MeToo movement today versus the Year of the Woman ... but while young women are standing up and saying 'no more,' our institutions have not progressed in how they treat women who come forward." (via ABC) https://t.co/B5KsAsiBpY reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 27 september 2018 @ 16:35:06 #57
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182166374
kylegriffin1 twitterde op donderdag 27-09-2018 om 16:34:17 Dianne Feinstein: "This is not a trial of Dr. Ford. It's a job interview for Brett Kavanaugh." reageer retweet
Oh yeah
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 27 september 2018 @ 16:38:19 #58
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182166439
TheOnion twitterde op donderdag 27-09-2018 om 16:37:04 Chuck Grassley Cranks Up Music In Senate Chamber To Drown Out Ford’s Testimony https://t.co/bPkWC7eeLe https://t.co/muVC74tLmg reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182166440
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:35 schreef Ulx het volgende:
kylegriffin1 twitterde op donderdag 27-09-2018 om 16:34:17 Dianne Feinstein: "This is not a trial of Dr. Ford. It's a job interview for Brett Kavanaugh." reageer retweet
Oh yeah
Zou jij iemand aannemen op een sleutelpositie die door vrouwen wordt beticht van seksueel overschrijdend gedrag?
  Overall beste user 2022 donderdag 27 september 2018 @ 16:39:37 #60
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182166458
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:38 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Zou jij iemand aannemen op een sleutelpositie die door vrouwen wordt beticht van seksueel overschrijdend gedrag?
Ik zou Kavanaugh al niet aannemen omdat hij zelf zegt dat hij een feestbeest was èn dat hij zo braaf was als een koorknaap. Ik vertrouw de man niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182166467
Heavy dit. Je ziet hoe zeer het haar raakt.
pi_182166487
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:39 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik zou Kavanaugh al niet aannemen omdat hij zelf zegt dat hij een feestbeest was èn dat hij zo braaf was als een koorknaap. Ik vertrouw de man niet.
Ja, ik zou sws tegen stemmen, maar ja. Ik zou hoogstens een independant overwegen.
I´m back.
  donderdag 27 september 2018 @ 16:45:37 #63
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182166564
Oh, interessant, dus voordat Kavanaugh al genomineerd was heeft ze een anonieme tip ingestuurd naar WaPo en haar representative.
pi_182166573
Wel knap. In 2012 voorspelde ze al dat Kavanaugh in de SC zou kunnen komen. ^O^
  donderdag 27 september 2018 @ 16:46:34 #65
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182166582
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:46 schreef Refragmental het volgende:
Wel knap. In 2012 voorspelde ze al dat Kavanaugh in de SC zou kunnen komen. ^O^
Could is een onbekend werkwoord voor je?
pi_182166586
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:46 schreef Refragmental het volgende:
Wel knap. In 2012 voorspelde ze al dat Kavanaugh in de SC zou kunnen komen. ^O^
Dat had je al eerder gezegd, ja.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_182166610
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Could is een onbekend werkwoord voor je?
Huh, staat er in mijn post, welke jij zojuist hebt gequote, niet "zou kunnen"?
  donderdag 27 september 2018 @ 16:48:53 #68
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182166626
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:47 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Huh, staat er in mijn post, welke jij zojuist hebt gequote, niet "zou kunnen"?
Dat staat er, maar het strookt niet met je sarcastische toonzetting.

In 2012 was deze meneer al rechter in hetzelfde hof als waar later Garland bijvoorbeeld van gekozen werd en hij heeft eerder al in hoge kringen in Washington gewerkt. Volstrekt geen rare gedachte dat hij wel eens genomineerd zou kunnen worden dus.
pi_182166632
Is hij een champion on women's rights???
I´m back.
pi_182166697
Sws toch een ernstig probleem aan het worden in die social media hoor. Al de mensen die hiermee te maken hebben ontvangen doodsbedreigingen, verwensingen etc. via de bekende social media.
I´m back.
pi_182166727
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:46 schreef Refragmental het volgende:
Wel knap. In 2012 voorspelde ze al dat Kavanaugh in de SC zou kunnen komen. ^O^
Hoeze knap? Het was algemeen bekend dat dat zijn doel was.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 27 september 2018 @ 16:54:58 #72
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182166752
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:52 schreef Ryan3 het volgende:
Sws toch een ernstig probleem aan het worden in die social media hoor. Al de mensen die hiermee te maken hebben ontvangen doodsbedreigingen, verwensingen etc. via de bekende social media.
Zorgelijke ontwikkeling hierbij is dat allerhande media een heksenjacht beginnen om politieke redenen tegen mensen die naar voren treden.
pi_182166804
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Zorgelijke ontwikkeling hierbij is dat allerhande media een heksenjacht beginnen om politieke redenen tegen mensen die naar voren treden.
Yep, plus mensen die zich ermee bemoeien via internet die eigenlijk in een gesticht behoren imho...

Maar goed, verhaal komt op mij geloofwaardig over, persoon van Dr. Ford komt ook geloofwaardig over.

Ben echter geen Amerikaan, zit niet in de senaat en ik zou sws tegen een conservatieve genomineerde stemmen.
I´m back.
  donderdag 27 september 2018 @ 17:00:56 #74
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182166853
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Yep, plus mensen die zich ermee bemoeien via internet die eigenlijk in een gesticht behoren imho...

Maar goed, verhaal komt op mij geloofwaardig over, persoon van Dr. Ford komt ook geloofwaardig over.

Ben echter geen Amerikaan, zit niet in de senaat en ik zou sws tegen een conservatieve genomineerde stemmen.
Ik zou in principe niet sowieso tegen een conservatieve rechter stemmen, omdat ik het niet relevant vind voor de vraag die gesteld wordt aan de senaat voor zover ik weet. Maareh ja, ze komt wel geloofwaardig over op me.
  Moderator donderdag 27 september 2018 @ 17:01:44 #75
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_182166867
Ik vind het heel lastig om naar te kijken en te luisteren zonder aan Dana Carvey te denken:

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_182166890
Kunnen voor één keer de flauwe plaatjes achterwege blijven? }:|
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182166892
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik zou in principe niet sowieso tegen een conservatieve rechter stemmen, omdat ik het niet relevant vind voor de vraag die gesteld wordt aan de senaat voor zover ik weet. Maareh ja, ze komt wel geloofwaardig over op me.
Ja, alleen de boel is gewoon gepolitiseerd dus, de conservatieven doen dat ook. En ja, ik ben wel partijdig. Sws staat er veel op het spel bij een benoeming van SCOTUS.

Overigens niet in beoordeling van deze vrouw, als ze ongeloofwaardig op me over zou komen zou ik dat ook zeggen.
I´m back.
pi_182166999
Is de dame die nu aan de beurt is de dame die de Reps hebben uitgenodigd om het vuile werk op te knappen?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2018 17:08:31 ]
  Overall beste user 2022 donderdag 27 september 2018 @ 17:08:41 #79
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182167013
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 16:49 schreef Ryan3 het volgende:
Is hij een champion on women's rights???
Trump is een champignon als ik Stormy moet geloven.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator donderdag 27 september 2018 @ 17:08:45 #80
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_182167015
quote:
7s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:08 schreef Sloggi het volgende:
Is de dame die nu aan de beurt is de dame die de Reps hebben uitgenodigd het vuile werk op te knappen?
Ja, zij krijgt de tijd van de Republikeinse senatoren.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  donderdag 27 september 2018 @ 17:08:58 #81
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_182167020
quote:
7s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:08 schreef Sloggi het volgende:
Is de dame die nu aan de beurt is de dame die de Reps hebben uitgenodigd het vuile werk op te knappen?
Ja: https://www.nytimes.com/2(...)-kavanaugh-case.html
  donderdag 27 september 2018 @ 17:09:27 #82
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182167033
Wel wat gek dat een aanklager haar ondervraagt. Zouden de republikeinen Kavanaugh ook door een aanklager laten ondervragen?
pi_182167053
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wel wat gek dat een aanklager haar ondervraagt. Zouden de republikeinen Kavanaugh ook door een aanklager laten ondervragen?
Hoezo, Ford wordt er toch van verdacht de boel te hebben verzonnen?
pi_182167056
Dit hele arrangement waarbij mevrouw Mitchell continu wordt onderbroken door 5 minuten van Dems is echt bizar.
pi_182167087
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:10 schreef westwoodblvd het volgende:
Dit hele arrangement waarbij mevrouw Mitchell continu wordt onderbroken door 5 minuten van Dems is echt bizar.
Hoezo? Ze heeft blijkbaar de spreektijd gekregen van de Reps. Rep senatoren mogen ook geen half uur achter elkaar praten en vragen stellen.
pi_182167113
quote:
7s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:12 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Hoezo? Ze heeft blijkbaar de spreektijd gekregen van de Reps. Rep senatoren mogen ook geen half uur achter elkaar praten en vragen stellen.
Dat weet ik, maar hierdoor wordt het geheel bijzonder verwarrend. Op papier zag dit er waarschijnlijk beter uit dan wanneer zij de vragen stellen, maar in de realiteit komt het heel raar over.
  Moderator donderdag 27 september 2018 @ 17:14:56 #87
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_182167143
Ondertussen zijn er 3 GOP gouverneurs die meer onderzoek willen naar Kavanaugh:

quote:
Three GOP governors call for delaying Kavanaugh vote

Three Republican governors called for the Senate to delay or forgo a vote on the nomination of Judge Brett Kavanaugh to the Supreme Court ahead of a hearing Thursday on Capitol Hill to examine sexual assault allegations against the nominee.

Larry Hogan of Maryland, Charlie Baker of Massachusetts and John Kasich of Ohio are part of a small faction of Republicans who are calling for independent probes to investigate the three public allegations that have come to light since Kavanaugh's July 9 nomination, even as the majority of their colleagues in the Senate have argued for pushing through the process.

"The accusations brought against Judge Kavanaugh are sickening and deserve an independent investigation," Baker said in a tweet as the hearing began. "There should be no vote in the Senate."

Kavanaugh has denied all allegations of misconduct. Kasich said Wednesday an independent probe was "in the best interest of our country and the integrity of the court."

Christine Blasey Ford, who says Kavanaugh held her down and groped her while at a party in the 1980s, is fielding questions from the Senate Judiciary Committee after she sent confidential letters to her representatives in Congress and her story became public. Since she came forward, two other named accusers, Deborah Ramirez and Julie Swetnick, have separately brought allegations of sexual assault against Kavanaugh from his time at Georgetown Preparatory School and at Yale University.

"There are credible charges and big concerns. They need to be heard," Hogan said on Tuesday. "They ought to take whatever time it takes to make sure these accusers are heard and he has a chance to respond to them.”
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_182167197
“Mag” Kavanaughty haar relaas horen?
Wie weet?
pi_182167433
De Republikeinen hebben feitelijk een slachtoffer van seksueel misbruik in het beklaagdenbankje gezet, voor de hele wereld te zien. En ze hebben niet eens de ballen om zelf de vragen te stellen. Niemand heeft voor mevrouw Mitchell gestemd.
pi_182167499
Onder ede:

kylegriffin1 twitterde op donderdag 27-09-2018 om 17:28:05 Dick Durbin: "With what degree of certainty do you believe Brett Kavanaugh assaulted you?"Dr. Ford: "100%" reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator donderdag 27 september 2018 @ 17:37:39 #91
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_182167617
Is er iemand die FOX News aan heeft staan? Ik ben benieuwd of zij het compleet anders behandelen dan CNN. Bij CNN zijn ze natuurlijk tot tranen geroerd.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_182167622
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:26 schreef westwoodblvd het volgende:
De Republikeinen hebben feitelijk een slachtoffer van seksueel misbruik in het beklaagdenbankje gezet, voor de hele wereld te zien. En ze hebben niet eens de ballen om zelf de vragen te stellen. Niemand heeft voor mevrouw Mitchell gestemd.
Benieuwd of mevrouw Mitchell na deze zitting haar mening zal geven...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182167626
Ow, de Kavanaugh zit thuis, met mannen voor de deur, en zijn vrouw op de bank?
Neuh, Kavanaugh zit bij Pence op de bank...zegt cnn.
Of loopt te ijsberen met Trump op zijn fone.
  Moderator donderdag 27 september 2018 @ 17:40:32 #94
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_182167657
Chris Wallace on Fox News calls it a "disaster for the Republicans" says Ford's testimony is "extremely emotional, extremely raw, and extremely credible" you can't watch and "have your heart not go out to her"

Het is natuurlijk ook nog het nieuwsgedeelte van de zender...de opinieprogramma's komen pas later.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_182167669
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:37 schreef Mike het volgende:
Is er iemand die FOX News aan heeft staan? Ik ben benieuwd of zij het compleet anders behandelen dan CNN. Bij CNN zijn ze natuurlijk tot tranen geroerd.
Chris Wallace noemt het een "ramp" voor Republikeinen.
  donderdag 27 september 2018 @ 17:41:16 #96
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_182167671
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:38 schreef AnneX het volgende:
Ow, de Kavanaugh zit thuis, met mannen voor de deur, en zijn vrouw op de bank?
Neuh, Kavanaugh zit bij Pence op de bank...zegt cnn.
Of loopt te ijsberen met Trump op zijn fone.
Benieuwd of zijn vrouw en dochters kijken.
  donderdag 27 september 2018 @ 17:41:27 #97
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182167679
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:40 schreef Mike het volgende:
Chris Wallace on Fox News calls it a "disaster for the Republicans" says Ford's testimony is "extremely emotional, extremely raw, and extremely credible" you can't watch and "have your heart not go out to her"

Het is natuurlijk ook nog het nieuwsgedeelte van de zender...de opinieprogramma's komen pas later.
Wallace heeft klaarblijkelijk ook van zijn eigen dochters eea te horen gekregen van vroeger: https://thehill.com/homen(...)iences-ahead-of-ford
pi_182167694
Zal ie de ballen hebben om zich gewoon terug te trekken?
pi_182167716
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:42 schreef Freak188 het volgende:
Zal ie de ballen hebben om zich gewoon terug te trekken?
Ik zie hem dat nog wel doen, ja.
  Moderator donderdag 27 september 2018 @ 17:45:07 #100
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_182167730
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:44 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik zie hem dat nog wel doen, ja.
Het lijkt me enorm zwaar om hierna nog onder ede voor deze commissie te verschijnen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  donderdag 27 september 2018 @ 17:45:16 #101
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182167735
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:44 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Ik zie hem dat nog wel doen, ja.
Zou het niet optisch beter zijn als Trump dat voor hem doet? Die zegt dan "de stemmen zijn er niet" en laat het in het midden. Zelf terugtrekken oogt als schuld tov zijn achterban.
pi_182167788
Het wordt met de minuut bizarder. :')
pi_182167791
Dat kapsel van die Mitchell 😬
  donderdag 27 september 2018 @ 17:53:00 #104
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182167859
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:48 schreef Freak188 het volgende:
Dat kapsel van die Mitchell 😬
Misschien kan ze dateren of het uit 1982, 1981 of een geheel ander decennium kwam.
pi_182167861
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:48 schreef westwoodblvd het volgende:
Het wordt met de minuut bizarder. :')
De “gebroken” frozen stem met samengeknepen stembanden is hopelijk spanning.
Dit is toch geen stemgebruik voor een ervaren hoogleraar.
pi_182167867
Ik begrijp echt niet wat ze met die Mitchell proberen te bereiken.
pi_182167872
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:53 schreef AnneX het volgende:

[..]

De “gebroken” frozen stem met samengeknepen stembanden is hopelijk spanning.
Dit is toch geen stemgebruik voor een ervaren hoogleraar.
Dit is een grapje, toch? Hoop ik?
pi_182167904
De (D) senatoren kletsen alleen voor de kijkers, stellen van alles, vullen in en maken een reuze empatische indruk.
En benadrukken nog eens om de fbi inschakelen.
pi_182167909
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:53 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik begrijp echt niet wat ze met die Mitchell proberen te bereiken.
maggieNYT twitterde op donderdag 27-09-2018 om 17:40:45 Almost every person close to Trump who had told me having a sex crimes prosecutor question Ford was good strategy is saying they think it was a mistake after the first portion of the hearing. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_182167923
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:54 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Dit is een grapje, toch? Hoop ik?
Van mij? euh nee.
Het valt mij op.
Sorry, het is lang geleden dat ik zó geëmotioneerd was en móest spreken.
In hindsight: dat gebeurt mij ook. Excuus.
pi_182167938
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:56 schreef AnneX het volgende:

[..]

Van mij? euh nee.
Het valt mij op.
Je begrijpt dat dit waarschijnlijk het moeilijkste is wat ze ooit in haar hele leven moet doen, dat ze de ogen van de hele wereld op zich heeft, en dan alsnog bekritiseer je haar dat ze een zenuwachtig stemgeluid heeft? Vind ik apart.
  donderdag 27 september 2018 @ 17:57:46 #112
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_182167942
Whitehouse gaat los.
pi_182167955
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:57 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Je begrijpt dat dit waarschijnlijk het moeilijkste is wat ze ooit in haar hele leven moet doen, dat ze de ogen van de hele wereld op zich heeft, en dan alsnog bekritiseer je haar dat ze een zenuwachtig stemgeluid heeft? Vind ik apart.
Zie correctie. Je hebt volkomen gelijk.
pi_182167963
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:14 schreef Mike het volgende:
Ondertussen zijn er 3 GOP gouverneurs die meer onderzoek willen naar Kavanaugh:

[..]

Niet geheel toevallig twee gouverneurs in flink blauwe staten en één uit een battleground state. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 27 september 2018 @ 18:00:11 #115
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182167987
Grassley vindt het niet leuk dat ze publiekelijk erop in hakken hoe het proces gelopen is.
pi_182167997
Grassley wordt steeds bozer. Snapt hij niet dat dit niet echt helpt? :')
pi_182168043
Mitchell: "laat ik anders alle pijnlijke herinneringen van deze mevrouw naar boven proberen te halen. Dat gaat zeker goed overkomen ."
pi_182168049
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 17:57 schreef Nibb-it het volgende:
Whitehouse gaat los.
kylegriffin1 twitterde op donderdag 27-09-2018 om 17:58:13 Sheldon Whitehouse: "I submit that never, never in the history of background investigations has an investigation not been pursued when new, credible, derogatory information was brought forward about the nominee or the candidate. I don't think this has ever happened." reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op donderdag 27-09-2018 om 18:02:05 Sheldon Whitehouse: "The very bare minimum that a person who comes forward is owed is sincere and thorough investigation ... I will make a perosnal pledge to you here that however long it takes ... I will do whatever's in my power to make sure that your claims get a full" probe. reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 27 september 2018 @ 18:05:56 #119
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_182168079
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:03 schreef westwoodblvd het volgende:
Mitchell: "laat ik anders alle pijnlijke herinneringen van deze mevrouw naar boven proberen te halen. Dat gaat zeker goed overkomen ."
De Republikeinen staan er mooi op, zo.
pi_182168086
Wat maakt het nou uit hoevaak ze vliegt. Die Mitchell is echt maf bezig.
  donderdag 27 september 2018 @ 18:07:47 #121
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182168115
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:06 schreef westwoodblvd het volgende:
Wat maakt het nou uit hoevaak ze vliegt. Die Mitchell is echt maf bezig.
Potentieel geloofwaardigheid ondermijnen I guess?
pi_182168166
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:06 schreef westwoodblvd het volgende:
Wat maakt het nou uit hoevaak ze vliegt. Die Mitchell is echt maf bezig.
Ze proberen te doen alsof ze voor Jan lul maandag thuis bleef.
pi_182168188
Ford is een hele slimme sterke en welbespraakte dame. Kavanaugh gaat dit nooit meer rechtspraten. Alleen een GOP powerplay kan Kavanaugh doorzetten, maar dan heb je de poppen wel aan het dansen.
  donderdag 27 september 2018 @ 18:18:24 #124
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182168310
Waarom hebben de Republikeinen eigenlijk voor specifiek déze ondervraagster gekozen?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 27 september 2018 @ 18:19:02 #125
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182168317
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:18 schreef Szura het volgende:
Waarom hebben de Republikeinen eigenlijk voor specifiek déze ondervraagster gekozen?
Afgezien van haar geslacht bedoel je? Sexmisdrijven is haar specialiteit... buiten dat weet ik niet.
  donderdag 27 september 2018 @ 18:21:21 #126
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182168350
quote:
5s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Afgezien van haar geslacht bedoel je? Sexmisdrijven is haar specialiteit... buiten dat weet ik niet.
Ja buiten geslacht.

Oké, ken haar verder niet maar moet dan toch een bepaald idee achter zitten.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 27 september 2018 @ 18:21:53 #127
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182168357
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:21 schreef Szura het volgende:

[..]

Ja buiten geslacht.

Oké, ken haar verder niet maar moet dan toch een bepaald idee achter zitten.
Adhv je vraag heb ik wat gezocht ... dit artikeltje geeft haar credentials weer: https://www.nytimes.com/2(...)chell-bio-facts.html Zo te zien wordt ze wel professioneel gerespecteerd...
  donderdag 27 september 2018 @ 18:25:16 #128
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182168416
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Adhv je vraag heb ik wat gezocht ... dit artikeltje geeft haar credentials weer: https://www.nytimes.com/2(...)chell-bio-facts.html Zo te zien wordt ze wel professioneel gerespecteerd...
Ah thanks ff lezen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182168557
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Adhv je vraag heb ik wat gezocht ... dit artikeltje geeft haar credentials weer: https://www.nytimes.com/2(...)chell-bio-facts.html Zo te zien wordt ze wel professioneel gerespecteerd...
zolang ze net zo doortastend is bij kavenaugh is hetgeen probleem.
pi_182168597
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:32 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

zolang ze net zo doortastend is bij kavenaugh is hetgeen probleem.
Ik dacht dat ze enkel daar was om Ford te ondervragen...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  donderdag 27 september 2018 @ 18:38:03 #131
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182168659
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:32 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

zolang ze net zo doortastend is bij kavenaugh is hetgeen probleem.
Als ze daar niet bij is snap ik niet zo goed waarom ze zich ervoor zou lenen, maar ik meen dat ze daar niet gepland staat om bij te zijn... dus tsjah ...
  donderdag 27 september 2018 @ 18:38:39 #132
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_182168672
DonaldJTrumpJr twitterde op donderdag 27-09-2018 om 18:32:59 I’m no psychology professor but it does seem weird to me that someone could have a selective fear of flying. Can’t do it to testify but for vacation, well it’s not a problem at all. reageer retweet
  donderdag 27 september 2018 @ 18:40:10 #133
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182168716
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:38 schreef Nibb-it het volgende:
DonaldJTrumpJr twitterde op donderdag 27-09-2018 om 18:32:59 I’m no psychology professor but it does seem weird to me that someone could have a selective fear of flying. Can’t do it to testify but for vacation, well it’s not a problem at all. reageer retweet
|:(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182168745
Die Mitchell is echt een ramp. Blijf er op terugkomen.
  donderdag 27 september 2018 @ 18:41:57 #135
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182168758
Had Grassley niet als punt van orde gevraagd om een pauze voor stemmingen in te lassen @ 18:40/12:40?

Edit: Ah, lunch. Door om 13:10/19:10.
  donderdag 27 september 2018 @ 18:43:10 #136
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182168787
Lunchpauze
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182168803
HeidiPrzybyla twitterde op donderdag 27-09-2018 om 16:44:39 Unsolicited text from a GOP source:'There's no way we can go forward with this nomination hearing this account. It's brutal.' reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 donderdag 27 september 2018 @ 18:44:08 #138
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182168809
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:38 schreef Nibb-it het volgende:
DonaldJTrumpJr twitterde op donderdag 27-09-2018 om 18:32:59 I’m no psychology professor but it does seem weird to me that someone could have a selective fear of flying. Can’t do it to testify but for vacation, well it’s not a problem at all. reageer retweet
Dat heb ik ook. Als het echt moet vlieg ik wel, maar niet als ik het kan voorkomen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182168817
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Had Grassley niet als punt van orde gevraagd om een pauze voor stemmingen in te lassen @ 18:40/12:40?
Klopt.


Het is boeiende tv.

Ik zit vooral te kijken naar de gezichtsuitdrukkingen van de mensen in de zaal. Veel meevoelende gezichten.

Chuck is boos.

Orrin Hatch zit met een grijns op zijn lippen.
Op het scherp van de snede.
  donderdag 27 september 2018 @ 18:44:28 #140
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182168818
Ze deed het tot nu toe behoorlijk goed naar mijn mening.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182168830
gabrielsherman twitterde op donderdag 27-09-2018 om 18:31:07 Trump telling people he’s furious that WH aides didn’t have advance knowledge of how credible Ford would seem, per 2nd source reageer retweet
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  donderdag 27 september 2018 @ 18:46:13 #142
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182168858
JenniferJJacobs twitterde op donderdag 27-09-2018 om 18:36:03 BREAKING: Trump spoke with Rod Rosenstein a few minutes ago and they plan to meet next week. "They do not want to do anything to interfere with the hearing," Sarah Huckabee Sanders says. reageer retweet
  donderdag 27 september 2018 @ 18:46:15 #143
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182168859
quote:
6s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:43 schreef Kijkertje het volgende:
HeidiPrzybyla twitterde op donderdag 27-09-2018 om 16:44:39 Unsolicited text from a GOP source:'There's no way we can go forward with this nomination hearing this account. It's brutal.' reageer retweet
Leer ons The Turtle kennen...
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 27 september 2018 @ 18:46:57 #144
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182168876
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
JenniferJJacobs twitterde op donderdag 27-09-2018 om 18:36:03 BREAKING: Trump spoke with Rod Rosenstein a few minutes ago and they plan to meet next week. "They do not want to do anything to interfere with the hearing," Sarah Huckabee Sanders says. reageer retweet
Dank voor de info ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 27 september 2018 @ 18:47:19 #145
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182168886
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:44 schreef DuizendGezichten het volgende:

[..]

Klopt.

Het is boeiende tv.

Ik zit vooral te kijken naar de gezichtsuitdrukkingen van de mensen in de zaal. Veel meevoelende gezichten.

Chuck is boos.

Orrin Hatch zit met een grijns op zijn lippen.
Grassley lijkt altijd pissig, dus ik weet niet hoeveel je daarvanaf moet lezen :P
  donderdag 27 september 2018 @ 18:47:34 #146
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182168893
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:44 schreef crystal_meth het volgende:
gabrielsherman twitterde op donderdag 27-09-2018 om 18:31:07 Trump telling people he’s furious that WH aides didn’t have advance knowledge of how credible Ford would seem, per 2nd source reageer retweet
:')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 27 september 2018 @ 18:49:03 #147
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182168920
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:46 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dank voor de info ^O^
Astu.
pi_182168943
Waarom vraagt Mitchell niet over de poging tot verkrachting zelf? In plaats daarvan komt ze met allerlei futiliteiten. "Zat er een badkamer in die kamer waar de leugendetector test werd afgenomen?". "Ging je met het vliegtuig naar Hawaï"? :')
  donderdag 27 september 2018 @ 18:51:26 #149
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_182168957
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:50 schreef westwoodblvd het volgende:
Waarom vraagt Mitchell niet over de poging tot verkrachting zelf? In plaats daarvan komt ze met allerlei futiliteiten. "Zat er een badkamer in die kamer waar de leugendetector test werd afgenomen?". "Ging je met het vliegtuig naar Hawaï"? :')
Vroeger heette dat tijdrekken.
  Moderator donderdag 27 september 2018 @ 18:51:49 #150
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_182168964
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:50 schreef westwoodblvd het volgende:
Waarom vraagt Mitchell niet over de poging tot verkrachting zelf? In plaats daarvan komt ze met allerlei futiliteiten. "Zat er een badkamer in die kamer waar de leugendetector test werd afgenomen?". "Ging je met het vliegtuig naar Hawaï"? :')
Je ziet op de rechtse sites dat ze vol losgaan over de geloofwaardigheid van Ford. Niet over haar Kavanaugh-verhaal, maar juist over dat vliegen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_182168981
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:50 schreef westwoodblvd het volgende:
Waarom vraagt Mitchell niet over de poging tot verkrachting zelf? In plaats daarvan komt ze met allerlei futiliteiten. "Zat er een badkamer in die kamer waar de leugendetector test werd afgenomen?". "Ging je met het vliegtuig naar Hawaï"? :')
Waarschijnlijk om een mogelijke samenzwering bloot te leggen van de Democrats, dus om de algehele geloofwaardigheid te ondermijnen.
  donderdag 27 september 2018 @ 18:53:16 #152
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182168985
Echt bizar hoe ver Kavanaugh en de Republikeinen dit uit de hand hebben laten lopen als je de commentaren zo een beetje op een rij zet :').
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 27 september 2018 @ 18:54:10 #153
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182168995
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:51 schreef Mike het volgende:

[..]

Je ziet op de rechtse sites dat ze vol losgaan over de geloofwaardigheid van Ford. Niet over haar Kavanaugh-verhaal, maar juist over dat vliegen.
Maar gaat die Mitchell volledig over haar eigen vragen of mochten de Republikeinen ook input leveren op haar vragenlijst?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 27 september 2018 @ 18:56:38 #154
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182169047
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:51 schreef Mike het volgende:

[..]

Je ziet op de rechtse sites dat ze vol losgaan over de geloofwaardigheid van Ford. Niet over haar Kavanaugh-verhaal, maar juist over dat vliegen.
Enige strohalm om aan te grijpen (om te pogen haar zwart te maken) tot nu toe ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 27 september 2018 @ 18:57:26 #155
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182169064
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:52 schreef STING het volgende:

[..]

Waarschijnlijk om een mogelijke samenzwering bloot te leggen van de Democrats, dus om de algehele geloofwaardigheid te ondermijnen.
Klopt, dat probeerde ze. Mislukt 😂
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182169065
Ik denk dat Mitchell stiekem een Democraat is.
  donderdag 27 september 2018 @ 18:58:57 #157
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_182169099
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:57 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik denk dat Mitchell stiekem een Democraat is.
gabrielsherman twitterde op donderdag 27-09-2018 om 18:02:28 One Trump ally just joked Mitchell must be working for the Democrats she’s been that bad. reageer retweet
  donderdag 27 september 2018 @ 19:01:05 #158
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182169141
Oh my ...
kateirby twitterde op donderdag 27-09-2018 om 18:46:46 Hatch just called Ford an “attractive witness.” Asked to elaborate what he meant, he said “she’s pleasing.” reageer retweet
pi_182169149
quote:
11s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Oh my ...
kateirby twitterde op donderdag 27-09-2018 om 18:46:46 Hatch just called Ford an “attractive witness.” Asked to elaborate what he meant, he said “she’s pleasing.” reageer retweet
What the fuck
  donderdag 27 september 2018 @ 19:02:06 #160
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182169160
quote:
11s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Oh my ...
kateirby twitterde op donderdag 27-09-2018 om 18:46:46 Hatch just called Ford an “attractive witness.” Asked to elaborate what he meant, he said “she’s pleasing.” reageer retweet
Bizar :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 27 september 2018 @ 19:02:09 #161
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182169163
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:58 schreef Tweek het volgende:

[..]

gabrielsherman twitterde op donderdag 27-09-2018 om 18:02:28 One Trump ally just joked Mitchell must be working for the Democrats she’s been that bad. reageer retweet
Even afgezien van alles: het is nogal raar een aanklager van verdachten in zedenzaken in te zwtten. Je zou namelijk verwachten dat de sympathie vd aanklager bij het slachtoffer ligt. En haar expertise het ondervragen vd verdachte is...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 27 september 2018 @ 19:03:46 #162
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182169198
quote:
11s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Oh my ...
kateirby twitterde op donderdag 27-09-2018 om 18:46:46 Hatch just called Ford an “attractive witness.” Asked to elaborate what he meant, he said “she’s pleasing.” reageer retweet
Serieus?! |:(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 27 september 2018 @ 19:04:19 #163
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182169209
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Serieus?! |:(
:Y

kateirby twitterde op donderdag 27-09-2018 om 18:49:00 Happened in a gaggle of reporters, and another woman amd I shared an unmistakable “did he really say that?” look afterward. reageer retweet
kateirby twitterde op donderdag 27-09-2018 om 19:00:52 Also, I have audio if anyone finds it unbelievable. reageer retweet
  donderdag 27 september 2018 @ 19:04:24 #164
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182169213
Rick Santorum :r
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182169226
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 18:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Klopt, dat probeerde ze. Mislukt 😂
Dat moet nog blijken natuurlijk :P
pi_182169230
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:04 schreef Szura het volgende:
Rick Santorum :r
Frothy substance.

Wat zegt 'ie?
pi_182169246
quote:
11s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Oh my ...
kateirby twitterde op donderdag 27-09-2018 om 18:46:46 Hatch just called Ford an “attractive witness.” Asked to elaborate what he meant, he said “she’s pleasing.” reageer retweet
Wow.

Rape culture in full swing.
Op het scherp van de snede.
  donderdag 27 september 2018 @ 19:08:53 #168
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182169279
quote:
9s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:05 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Frothy substance.

Wat zegt 'ie?
Probeerde haar neer te zetten als een ‘pawn’ maar na protesten van de andere analisten zwakte hij het toch maar af naar ‘being used as a pawn’ :').
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182169284
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

:Y

kateirby twitterde op donderdag 27-09-2018 om 18:49:00 Happened in a gaggle of reporters, and another woman amd I shared an unmistakable “did he really say that?” look afterward. reageer retweet
kateirby twitterde op donderdag 27-09-2018 om 19:00:52 Also, I have audio if anyone finds it unbelievable. reageer retweet
Als zoiets in een TV serie zou gebeuren zou men kritiek hebben dat het te ongeloofwaardig is.... Je verzint 't niet...

Maar ik sta nergens meer van te kijken...
pi_182169293
Is er een link waar ik het kan volgen?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_182169297
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Even afgezien van alles: het is nogal raar een aanklager van verdachten in zedenzaken in te zwtten. Je zou namelijk verwachten dat de sympathie vd aanklager bij het slachtoffer ligt. En haar expertise het ondervragen vd verdachte is...
Ach, ze zal ongetwijfeld wel ervaring hebben met het inschatten of een slachtoffer een geloofwaardig verhaal heeft. Je moet immers beoordelen of een zaak kans van slagen heeft.
Dat is echter doorgaans een proces dat zich achter gesloten deuren voltrekt en gaat en handelt om de vraag "krijgen we iemand veroordeeld?".

Hier gaat het om een publieke ondervraging en gaat het bovendien om de vraag of de vermeende dader geloofwaardig genoeg kan aantonen dat hij onterecht wordt beschuldigd.
Daarbij ook nog eens het politieke aspect dat karaktermoord op een vrij geloofwaardig dame een redelijk PR-drama is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182169301
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:09 schreef gbm het volgende:

[..]

Als zoiets in een TV serie zou gebeuren zou men kritiek hebben dat het te ongeloofwaardig is.... Je verzint 't niet...

Maar ik sta nergens meer van te kijken...
Van Hatch verbaast niets me meer.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  donderdag 27 september 2018 @ 19:11:10 #173
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182169302
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:10 schreef Voxs het volgende:
Is er een link waar ik het kan volgen?
Bijvoorbeeld, maar er is nu een lunchbreak, hoewel ze zo verder gaan
pi_182169312
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld, maar er is nu een lunchbreak, hoewel ze zo verder gaan
Merci! ^O^
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  donderdag 27 september 2018 @ 19:12:42 #175
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182169321
Ah volgens Trump moet Kavanaugh dus assertiever en agressiever zijn in z’n ontkenningen, topadvies.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 27 september 2018 @ 19:13:10 #176
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182169328
De verslaggeefster heeft trouwens ook dit geretweet, wat wel kan kloppen, want ze is naast een betrekkelijk aantrekkelijke vrouw inderdaad ook een goede, geloofwaardige, getuige, maar vind het wel echt nogal bizar ongelukkig gekozen dan...

mattdizwhitlock twitterde op donderdag 27-09-2018 om 18:57:46 @GarrettHaake @OrrinHatch Hatch uses “attractive” to describe personalities, not appearances. If you search his past quotes you’ll see he’s used it consistently for years for men and women he believed has compelling personalities. reageer retweet
Edit: Zojuist dit:
kateirby twitterde op donderdag 27-09-2018 om 19:11:30 Hatch's office says he has used "attractive" to describe people's personalities for years, both men and women. Reiterating that we asked him to explain and he said "pleasing." reageer retweet
pi_182169330
Wanneer komt K.? Ben even de weg kwijt in alle artikelen voor de time table.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  donderdag 27 september 2018 @ 19:15:03 #178
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_182169346
pi_182169401
Mitchell was een ongekend slechte zet zeg. Ze probeert een kruisverhoor op te zetten maar dat lukt niet in 5 minuten per keer. Het gebeuren met vliegen was... treurig [..]Zelfs Fox is verbaasd over hoe sterk het verhaal van Ford is

[ Bericht 11% gewijzigd door jogy op 27-09-2018 19:57:44 ]
pi_182169422
Lindsay Graham confirming he will vote for Kavanaugh despite this morning and no matter what the rest of the day will bring. Then stated " ...God help the Republican Party."
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182169437
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:13 schreef nostra het volgende:
Wanneer komt K.? Ben even de weg kwijt in alle artikelen voor de time table.
Eerst nog een half uur ondervraging van Ford. Dan waarschijnlijk een pauze en en dan een paar uur Kavanaugh.
pi_182169472
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:21 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Eerst nog een half uur ondervraging van Ford. Dan waarschijnlijk een pauze en en dan een paar uur Kavanaugh.
Thanks.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  donderdag 27 september 2018 @ 19:23:48 #183
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182169475
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ach, ze zal ongetwijfeld wel ervaring hebben met het inschatten of een slachtoffer een geloofwaardig verhaal heeft. Je moet immers beoordelen of een zaak kans van slagen heeft.
Dat is echter doorgaans een proces dat zich achter gesloten deuren voltrekt en gaat en handelt om de vraag "krijgen we iemand veroordeeld?".

Hier gaat het om een publieke ondervraging en gaat het bovendien om de vraag of de vermeende dader geloofwaardig genoeg kan aantonen dat hij onterecht wordt beschuldigd.
Daarbij ook nog eens het politieke aspect dat karaktermoord op een vrij geloofwaardig dame een redelijk PR-drama is.
Natuurlijk heeft ze daar ervaring in. Dat is het punt niet.

Ze vragen haar op te treden als "advocaat vd verdediging" ipv als "aanklager vd verdachte".
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 27 september 2018 @ 19:24:24 #184
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182169490
Lindsey Graham is de ranzigste man van heel Capitol Hill :r. Smerige warmonger.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 27 september 2018 @ 19:24:48 #185
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182169500
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:12 schreef Szura het volgende:
Ah volgens Trump moet Kavanaugh dus assertiever en agressiever zijn in z’n ontkenningen, topadvies.
_O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 27 september 2018 @ 19:25:53 #186
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182169517
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

_O-
Lindsey Graham heeft qua ‘agressiever’ wel geluisterd naar z’n oranje golfvriend, aan z’n statement van net te zien :').
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Overall beste user 2022 donderdag 27 september 2018 @ 19:27:43 #187
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182169545
kateirby twitterde op donderdag 27-09-2018 om 18:46:46 Hatch just called Ford an “attractive witness.” Asked to elaborate what he meant, he said “she’s pleasing.” reageer retweet
O man, so far out of touch.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182169588
SteveSchmidtSES twitterde op donderdag 27-09-2018 om 18:16:37 Every GOP campaign strategist and Hill staffer wishes they had the button to open the trap door under Rachel Mitchell’s chair. What a total and complete Political disaster for Republicans. reageer retweet
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  donderdag 27 september 2018 @ 19:29:59 #189
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182169594
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:25 schreef Szura het volgende:

[..]

Lindsey Graham heeft qua ‘agressiever’ wel geluisterd naar z’n oranje golfvriend, aan z’n statement van net te zien :').
Dat statement van daarnet is gewoon "partij boven ALLES".

Zelfs geen poging een schijn van onpartijdigheid te wekken.
Of open te staan voor het verhaal vd andere partij.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182169604
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft ze daar ervaring in. Dat is het punt niet.

Ze vragen haar op te treden als "advocaat vd verdediging" ipv als "aanklager vd verdachte".
Dat snap ik, dat is ook wat ik stel. Dit is een andere rol, maar zelfs dan nog niet vergelijkbaar met wat er in een echte zedenzaak gebeurt. Omdat het dertig jaar geleden is gebeurd, is er eigenlijk vrijwel geen bewijs te leveren anders dan getuigenverklaringen.
In zo'n geval zou de juridische strategie volgens mij vooral een karaktermoord op het vermeende slachtoffer zijn. Dat ligt in deze zaak ook nogal gevoelig, dus dat maakt het in mijn ogen tot een vrijwel onmogelijke taak.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182169607
Kavanaugh moet verkozen worden, iedereen die tegen is gaat onder de trump bus.
pi_182169608
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat statement van daarnet is gewoon "partij boven ALLES".

Zelfs geen poging een schijn van onpartijdigheid te wekken.
Of open te staan voor het verhaal vd andere partij.


http://www.msnbc.com/rach(...)g-party-over-country

:P
pi_182169630
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:29 schreef crystal_meth het volgende:
SteveSchmidtSES twitterde op donderdag 27-09-2018 om 18:16:37 Every GOP campaign strategist and Hill staffer wishes they had the button to open the trap door under Rachel Mitchell’s chair. What a total and complete Political disaster for Republicans. reageer retweet
Dat zegt best wat aangezien het van de man komt die McCain ertoe heeft bewogen om Palin als running mate te kiezen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 27 september 2018 @ 19:32:55 #194
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182169645
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat statement van daarnet is gewoon "partij boven ALLES".

Zelfs geen poging een schijn van onpartijdigheid te wekken.
Of open te staan voor het verhaal vd andere partij.
Uit hoe hij erbij zit spreekt ook totale minachting voor de verklaring van Ford.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182169673
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:30 schreef thesiren.nl het volgende:
Kavanaugh moet verkozen worden, iedereen die tegen is gaat onder de trump bus.
Get on board or get run over.

Hoewel het mij nog enigszins zou verbazen als ze die Kavanaugh toch groen licht geven.
pi_182169704
Ze krijgt de blaadjes met de leugens gewoon aangereikt uit een mapje en leest het lachend door.

Wat een farce dit. :')
pi_182169720
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:25 schreef Szura het volgende:

[..]

Lindsey Graham heeft qua ‘agressiever’ wel geluisterd naar z’n oranje golfvriend, aan z’n statement van net te zien :').
Deze statement?
brianbeutler twitterde op donderdag 27-09-2018 om 19:13:02 Lindsey Graham just falsely told a bunch of reporters that Democrats are never subjected to accusations of sexual misconduct, and warned them that if Kavanaugh fails, Republicans will gin up false accusations against future Democratic nominees to even the score. Wow. reageer retweet
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_182169731
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:34 schreef Nintex het volgende:

[..]

Get on board or get run over.

Hoewel het mij nog enigszins zou verbazen als ze die Kavanaugh toch groen licht geven.
Zou iemand de GOP kunnen inlichten dat zelfs Nintex er niet meer in geloofd? ^O^
  donderdag 27 september 2018 @ 19:38:22 #199
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182169741
Heel goed van deze vrouw, focus op de gebeurtenis met Kavanaugh zélf ipv al die randzaken.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 27 september 2018 @ 19:39:16 #200
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182169752
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:37 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Deze statement?
brianbeutler twitterde op donderdag 27-09-2018 om 19:13:02 Lindsey Graham just falsely told a bunch of reporters that Democrats are never subjected to accusations of sexual misconduct, and warned them that if Kavanaugh fails, Republicans will gin up false accusations against future Democratic nominees to even the score. Wow. reageer retweet
Nee dit is nog erger :').

Ze zonden een statement uit ‘waarom geloven jullie Kavanaugh niet?!!?!? Hij wordt kapot gemaakt en ik stem toch voor m!!’
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182169762
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:37 schreef gbm het volgende:

[..]

Zou iemand de GOP kunnen inlichten dat zelfs Nintex er niet meer in geloofd? ^O^
Mjah Kavanaugh was nog een soort 'middle of the road' keuze.

Die vrouw die op nummer 2 stond was veel conservatiever en rechtser.
  donderdag 27 september 2018 @ 19:41:07 #202
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182169782
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:39 schreef Nintex het volgende:

[..]

Mjah Kavanaugh was nog een soort 'middle of the road' keuze.

Die vrouw die op nummer 2 stond was veel conservatiever en rechtser.
Lul niet zo slap joh, middle of the road is een gematigde rechter uit het politieke midden mogelijk met wat rechtse inslag. Het is bij Trumps keuzes radicaal rechts of radicaal rechtser...
  donderdag 27 september 2018 @ 19:42:35 #203
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182169803
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:37 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Deze statement?
brianbeutler twitterde op donderdag 27-09-2018 om 19:13:02 Lindsey Graham just falsely told a bunch of reporters that Democrats are never subjected to accusations of sexual misconduct, and warned them that if Kavanaugh fails, Republicans will gin up false accusations against future Democratic nominees to even the score. Wow. reageer retweet
Wal-ge-lijk :r
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182169821
Trainwreck Mitchell gaat weer verder met het in de grond boren van de kansen van Kavanaugh. :')
pi_182169827
GoFundMe's?

Ah daar komt de aap uit de mouw. :')
pi_182169833
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wal-ge-lijk :r
Mja, walgelijker is nog dat ze er mee wegkomen.... Het failliet van het systeem imho...
  donderdag 27 september 2018 @ 19:44:24 #207
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182169835
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Wal-ge-lijk :r
Walgelijker dan Ted Cruz
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182169839
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:44 schreef Nintex het volgende:
GoFundMe's?

Ah daar komt de aap uit de mouw. :')
Want?
pi_182169844
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:39 schreef Nintex het volgende:

[..]

Mjah Kavanaugh was nog een soort 'middle of the road' keuze.

Die vrouw die op nummer 2 stond was veel conservatiever en rechtser.
Maar die gaat geen steun van Collins en Murkowski krijgen.
  donderdag 27 september 2018 @ 19:44:59 #210
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182169845
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:44 schreef Nintex het volgende:
GoFundMe's?

Ah daar komt de aap uit de mouw. :')
Niet selectief shoppen uit haar antwoord
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Overall beste user 2022 donderdag 27 september 2018 @ 19:45:04 #211
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_182169848
quote:
Republican Senator Orrin Hatch just called Dr Ford an “attractive witness.” Asked to elaborate what he meant, he said “she’s pleasing.”.
Out of touch much, you old fossil?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_182169879
David Frum was niet zo onder de indruk van Trump's laatste persconferentie:
https://www.theatlantic.c(...)ce-annotated/571486/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182169880
Voor een dokter is ze niet zo slim

"Did anyone speak on your behalf?"

"What do you mean?"

"Did anyone speak for you?"

:')
  donderdag 27 september 2018 @ 19:47:25 #214
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182169890
Wat zei ze nou tegen haar advocaat? Terwijl de mic nog aanstond?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182169894
Wat zouden ze vrouw en kinderen hiervan vinden? Dit moet je niet willen. Geldt trouwens ook voor die fossiele GOP senatoren. Maar die komen letterlijk en figuurlijk uit een andere tijd. God... wat zit daar een discriminatie en racisme probleem.
  donderdag 27 september 2018 @ 19:47:58 #216
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182169900
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:44 schreef gbm het volgende:

[..]

Mja, walgelijker is nog dat ze er mee wegkomen.... Het failliet van het systeem imho...
Dat zat inbegrepen in mijn walging ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182169902
-Laat maar-
  donderdag 27 september 2018 @ 19:48:10 #218
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182169907
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat zei ze nou tegen haar advocaat? Terwijl de mic nog aanstond?
Iets als "I don't understand what she asks" oid...
pi_182169916
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat zat inbegrepen in mijn walging ;)
Just checking ;)
  donderdag 27 september 2018 @ 19:48:36 #220
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182169919
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:44 schreef Nintex het volgende:
GoFundMe's?

Ah daar komt de aap uit de mouw. :')
:|W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182169925
Ben benieuwd of Mitchell nog met vragen komt over het 'alleged' voorval zelf.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 september 2018 @ 19:48:53 #222
862 Arcee
Look closer
pi_182169927
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:34 schreef Nintex het volgende:

[..]

Get on board or get run over.

Hoewel het mij nog enigszins zou verbazen als ze die Kavanaugh toch groen licht geven.
Dan onderschat je deze klootzak:



Reken maar dat Kavanaugh morgen die stoel krijgt.
pi_182169933
Cocaine Mitch takes no prisoners. :7
  donderdag 27 september 2018 @ 19:49:30 #224
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182169934
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Iets als "I don't understand what she asks" oid...
Dank :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 27 september 2018 @ 19:49:33 #225
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182169935
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:47 schreef Freak188 het volgende:
Wat zouden ze vrouw en kinderen hiervan vinden? Dit moet je niet willen. Geldt trouwens ook voor die fossiele GOP senatoren. Maar die komen letterlijk en figuurlijk uit een andere tijd. God... wat zit daar een discriminatie en racisme probleem.
Z’n onderdanige vrouw? Die vindt wat Brett zegt dat ze moet vinden.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182169938
-Laat maar-
pi_182169946
Wat een clusterfuck voor de republikeinen.
  donderdag 27 september 2018 @ 19:50:25 #228
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182169952
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:46 schreef Nintex het volgende:
Voor een dokter is ze niet zo slim

"Did anyone speak on your behalf?"

"What do you mean?"

"Did anyone speak for you?"

:')
Not working Nintex...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 27 september 2018 @ 19:51:00 #229
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_182169962
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:46 schreef Nintex het volgende:
Voor een dokter is ze niet zo slim

"Did anyone speak on your behalf?"

"What do you mean?"

"Did anyone speak for you?"

:')
Uit de context begrijp ik dat ze eigenlijk vraagt of het een geladen vraag is. Hij is ook nogal algemeen natuurlijk.
pi_182169975
Ach, wanhopige derailpogingen van het huistrolletje weer. Lekker negeren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182169977
Nu weten het wet Booker. Jesus christ. :')
  donderdag 27 september 2018 @ 19:55:11 #232
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182170017
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:52 schreef Nintex het volgende:
Nu weten het wet Nontex. Jesus christ. :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182170020
Waarom zijn dit soort vragen van belang? Ik doel op: Wie heeft je geholpen met het kiezen van je advocaat?
pi_182170051
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:55 schreef Beatific het volgende:
Waarom zijn dit soort vragen van belang? Ik doel op: Wie heeft je geholpen met het kiezen van je advocaat?
Ze willen nagaan of het geen false testimony is opgezet door de Democraten.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  donderdag 27 september 2018 @ 19:56:44 #235
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182170058
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:55 schreef Beatific het volgende:
Waarom zijn dit soort vragen van belang? Ik doel op: Wie heeft je geholpen met het kiezen van je advocaat?
Omdat ze een complot met de Democraten wil aantonen.

Ook mbt de vragen over financiering van eea, wie haar heeft geadviseerd het via de oers te spelen etc etc.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 27 september 2018 @ 19:57:17 #236
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182170070
jaketapper twitterde op donderdag 27-09-2018 om 19:11:11 .@ckmarie: Do you think Dr. Ford seems like a credible witness? @SenCapito: I think her testimony is riveting. reageer retweet
pi_182170084
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:55 schreef Beatific het volgende:
Waarom zijn dit soort vragen van belang? Ik doel op: Wie heeft je geholpen met het kiezen van je advocaat?
Misschien komt ze op het eind met een soort overarching theory waarbij ze alle informatie die ze heeft verzameld samenbindt. Of zoiets.
  donderdag 27 september 2018 @ 19:57:54 #238
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_182170086
Gaat ze ook nog inhoudelijke vragen stellen, of blijft het bij het rekken van de tijd?
  donderdag 27 september 2018 @ 19:59:14 #239
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182170116
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:57 schreef Nibb-it het volgende:
Gaat ze ook nog inhoudelijke vragen stellen, of blijft het bij het rekken van de tijd?
Het is geen tijdrekken. Ze probeert een ingang te vinden om een complot met de Dems aan te tonen of haar geloofwaardigheid te ondermijnen
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182170123
Trump is al een lange tijd niet op twitter voor zijn doen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  donderdag 27 september 2018 @ 19:59:51 #241
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182170132
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:57 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Misschien komt ze op het eind met een soort overarching theory waarbij ze alle informatie die ze heeft verzameld samenbindt. Of zoiets.
Het lijkt me dat het is om te kijken of het een samenzwering van democrats zou zijn, of om voor de base die case te kunnen maken cq die twijfel te kunnen zaaien.
  donderdag 27 september 2018 @ 20:00:15 #242
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182170142
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:56 schreef Voxs het volgende:

[..]

Ze willen nagaan of het geen false testimony is opgezet door de Democraten.
Nope. Ze probeert aanknopingspunten te vinden dat geloofwaardig te kunnen maken
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182170161
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Nope. Ze probeert aanknopingspunten te vinden dat geloofwaardig te kunnen maken
Ja, goede nuance.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  donderdag 27 september 2018 @ 20:01:26 #244
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182170166
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het lijkt me dat het is om te kijken of het een samenzwering van democrats zou zijn, of om voor de base die case te kunnen maken cq die twijfel te kunnen zaaien.
Die laatste 2 zijn het absoluut.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 27 september 2018 @ 20:01:38 #245
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_182170172


FOX. Gaat al aardig.
  donderdag 27 september 2018 @ 20:02:57 #246
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182170196
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:01 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ]

FOX. Gaat al aardig.
Quote voor het plaatje (dat ik anders niet kan zien).
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 27 september 2018 @ 20:03:00 #247
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182170197
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:01 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ]

FOX. Gaat al aardig.
Het is bovendien ook gewoon gezegd dat haar advocaten, die pro bono werken, daarvoor betaald hebben. Nou ja, een van de advocaten is geadviseerd door de staff van Feinstein en daar heb je je grote nepcomplot.
pi_182170206
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:01 schreef Nibb-it het volgende:
[ afbeelding ]

FOX. Gaat al aardig.
Dit slaat toch nergens op... Zojuist is aangegeven dat gebleken is dat haar advocaten het betaald hebben en dat dit standaard is. Hoe ziek moet je zijn om hier iets negatiefs van te maken en om dat te verspreiden onder miljoenen lezers.
pi_182170218
_O_ Kamala Harris _O_
pi_182170221
Zet Kavanaugh op zo'n polygraph en je hebt je antwoord
  donderdag 27 september 2018 @ 20:05:01 #251
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182170236
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:03 schreef Beatific het volgende:

[..]

Dit slaat toch nergens op... Zojuist is aangegeven dat gebleken is dat haar advocaten het betaald hebben en dat dit standaard is. Hoe ziek moet je zijn om hier iets negatiefs van te maken en om dat te verspreiden onder miljoenen lezers.
Het is Fox he? Die ad kant vd Reps en dus Kavanaugh staan. Standaardpraktijken van hen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182170241
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:04 schreef Nintex het volgende:
Zet Kavanaugh op zo'n polygraph en je hebt je antwoord
Polygraphs zijn pseudo science. Bullshit. Snap niet dat ze daar in Amerika nog waarde aan hechten.
pi_182170264
Ik snap die Amerikaanse obsessie met leugendetectoren sowieso niet. Er is geen bewijs dat ze met acceptabele accuratesse leugens detecteren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_182170288
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:06 schreef Monolith het volgende:
Ik snap die Amerikaanse obsessie met leugendetectoren sowieso niet. Er is geen bewijs dat ze met acceptabele accuratesse leugens detecteren.
Ja, dit wilde ik al een tijdje posten hier.
I´m back.
pi_182170313
Profiles in Courage: JFK (en/of ghostwriters, zoals sommigen beweren).
I´m back.
pi_182170390
Was dit de grote reveal van Mitchell? _O-
  donderdag 27 september 2018 @ 20:13:55 #257
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182170414
Mitchell’s nachtkaarsje dooft
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182170417
Als Ford kan bewijzen dat zij in 2012 al gesproken heeft over de aanranding dan weet men toch voldoende?
pi_182170426
Mr. WhiteHouse?

Waarom is hij niet president :P
pi_182170443
"let's be nice to Dr. Ford" zegt Grassley nu.
pi_182170474
Ik weet nu zeker dat Mitchell een stiekeme Democraat is.
pi_182170476
https://www.washingtonpos(...)m_term=.5b4ac5061218

Leuke pagina. Liveblog over hoe de grote netwerken hierover rapporteren.
  donderdag 27 september 2018 @ 20:17:32 #263
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182170484
Blijft toch vreemd inderdaad, zoals Tapper zegt, dat er zo weinig is gevraagd naar die specifieke avond...
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182170518
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:17 schreef Szura het volgende:
Blijft toch vreemd inderdaad, zoals Tapper zegt, dat er zo weinig is gevraagd naar die specifieke avond...
Misschien onderdeel van haar voorwaarden?
Dat ze dat niet op TV allemaal wilde vertellen.

Plus als ze dan iets anders gezegd had an in haar brief hadden de Republicans gemakkelijk een 'gatcha' kunnen doen.
  donderdag 27 september 2018 @ 20:19:52 #265
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182170535
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:19 schreef Nintex het volgende:

[..]

Misschien onderdeel van haar voorwaarden?
Dat ze dat niet op TV allemaal wilde vertellen.
Ja, of niet natuurlijk. Ik gok van niet, omdat dat volstrekt bezopen zou zijn.
pi_182170549
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:14 schreef Nintex het volgende:
Mr. WhiteHouse?

Waarom is hij niet president :P
Ja, of die John Neely Kennedy hè.
(Not related to de Kennedy family from Massachusettes).
I´m back.
  donderdag 27 september 2018 @ 20:20:57 #267
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182170554
Ja had het dan aan de FBI overgelaten, achterlijke republikein
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182170558
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:17 schreef Szura het volgende:
Blijft toch vreemd inderdaad, zoals Tapper zegt, dat er zo weinig is gevraagd naar die specifieke avond...
Niet als je bedenkt dat men vooral wil weten of het een complot was. Dan doen details over de avond er minder toe dan achterhalen wie haar adviseert, financiert etc.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  donderdag 27 september 2018 @ 20:21:17 #269
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182170565
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:16 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik weet nu zeker dat Mitchell een stiekeme Democraat is.
Haar tactiek was anders nogal duidelijk...

En onderdeel van die tactiek was om niet agressief (heksenjacht tegen de getuige) over te komen terwijl ze wel aan alle kanten poogde om aan de stoelpoten van haar geloofwaardigheid te zagen. Dus vriendelijk overkomen (geen theatrale stemverheffingen en directe beschuldigingen), af en toe een grapje maken etc.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 27 september 2018 @ 20:21:57 #270
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182170576
Graham :') :') :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 27 september 2018 @ 20:22:17 #271
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182170580
Graham is echt niet lekker hoor....
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 27 september 2018 @ 20:23:02 #272
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182170595
Wat een hypocriete rat
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 27 september 2018 @ 20:24:13 #273
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182170614
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:21 schreef Voxs het volgende:

[..]

Niet als je bedenkt dat men vooral wil weten of het een complot was. Dan doen details over de avond er minder toe dan achterhalen wie haar adviseert, financiert etc.
Exact. Ze probeerde aanknopingspunten te vinden om haar geloofwaardigheid aan te tasten, maar vooral pogingen om geloifwaardig een complot met de Dems te kunnen suggereren.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 27 september 2018 @ 20:25:37 #274
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182170642
netouhey twitterde op donderdag 27-09-2018 om 20:20:07 "I found no reason to find her not credible." - @JohnCornyn reageer retweet
  donderdag 27 september 2018 @ 20:26:24 #275
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182170657
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:25 schreef ExtraWaskracht het volgende:
netouhey twitterde op donderdag 27-09-2018 om 20:20:07 "I found no reason to find her not credible." - @JohnCornyn reageer retweet
Ik ook niet.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 27 september 2018 @ 20:26:39 #276
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182170664
Vlag gaat hier uit als Lindsey Graham ooit verdwijnt van Capitol Hill
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182170686
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Exact. Ze probeerde aanknopingspunten te vinden om haar geloofwaardigheid aan te tasten, maar vooral pogingen om geloifwaardig een complot met de Dems te kunnen suggereren.
Dat ging haar niet goed af, en lijkt mij ook lastig als je expert bent in zedenzaken..
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  donderdag 27 september 2018 @ 20:28:14 #278
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182170698
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Me neither. Maar goed, deze meneer is republikeins hooggeplaatste senator, net als Graham die echt van het padje af lijkt, dus het lijkt erop dat ze niet met 1 mond spreken hierover.
pi_182170701
Blijft bizar om te bedenken dat Graham tot recent nog een Trump-criticus was. Die is echt als een windvaan omgegaan. Bizar.
  donderdag 27 september 2018 @ 20:28:44 #280
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182170709
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:27 schreef Voxs het volgende:

[..]

Dat ging haar niet goed af, en lijkt mij ook lastig als je expert bent in zedenzaken..
Je lijkt mijn argumenten van eerder te herhalen :P

Dus eens :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 27 september 2018 @ 20:29:16 #281
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182170727
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:28 schreef westwoodblvd het volgende:
Blijft bizar om te bedenken dat Graham tot recent nog een Trump-criticus was. Die is echt als een windvaan omgegaan. Bizar.
Nou ja, in december 2016 werd bekend dat zijn campagnemails gehacked was door de Russen en de ommekeer lijkt ongeveer echt gekomen te zijn na zijn trip naar Rusland?
  donderdag 27 september 2018 @ 20:29:36 #282
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182170731
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nou ja, in december 2016 werd bekend dat zijn campagnemails gehacked was door de Russen en de ommekeer lijkt ongeveer echt gekomen te zijn na zijn trip naar Rusland?
En een potje golfen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182170771
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Je lijkt mijn argumenten van eerder te herhalen :P

Dus eens :D
oh! :D niet alles hier gevolgd.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_182171246
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:28 schreef westwoodblvd het volgende:
Blijft bizar om te bedenken dat Graham tot recent nog een Trump-criticus was. Die is echt als een windvaan omgegaan. Bizar.
Het is een beetje de Pechtold van Washington :')
  donderdag 27 september 2018 @ 20:48:52 #285
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182171285
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:47 schreef Nintex het volgende:

[..]

Het is een beetje de Pechtold van Washington :')
Pechtold kust nu Wilders' kont?
  donderdag 27 september 2018 @ 20:57:24 #286
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_182171506
Het feest gaat zo weer beginnen.
  donderdag 27 september 2018 @ 21:02:43 #287
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_182171643
Gewoon Roy Moore nu benoemen om de democraten te pesten :P
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  donderdag 27 september 2018 @ 21:04:26 #288
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182171693
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 20:57 schreef Nibb-it het volgende:
Het feest gaat zo weer beginnen.
Ben er klaar voor ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182171716
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 19:47 schreef Freak188 het volgende:
Wat zouden ze vrouw en kinderen hiervan vinden? Dit moet je niet willen. Geldt trouwens ook voor die fossiele GOP senatoren. Maar die komen letterlijk en figuurlijk uit een andere tijd. God... wat zit daar een discriminatie en racisme probleem.
Die lui zullen nooit hun ongelijk toe gaan geven gewoon je hakken in het zand zetten wat er ook op je afkomt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 27 september 2018 @ 21:07:13 #290
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182171761
Zijn vrouw erbij. Lopen symbolisch hand in hand.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182171781
Okee, zijn vrouw is het beu, zie ik. Vraag is wat of wie is ze beu.
I´m back.
pi_182171815
die man is echt niet gelukkig met z'n leven op dit moment.
  donderdag 27 september 2018 @ 21:09:39 #293
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_182171823
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:08 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, zijn vrouw is het beu, zie ik. Vraag is wat of wie is ze beu.
Hij oogt een tikje gespannen, to put it mildly...
  donderdag 27 september 2018 @ 21:10:38 #294
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_182171862
Het gezicht van Brett Kavanaugh spreekt boekdelen.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_182171873
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hij oogt een tikje gespannen, to put it mildly...
dat zegt niks, iedereen zou in deze situatie peulen schijten.
  donderdag 27 september 2018 @ 21:11:54 #296
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182171899
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 21:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Hij oogt een tikje gespannen, to put it mildly...
Staat ook nogal wat op het spel.

Zit daar ook symbolisch alleen. Flink symbolisch bezig dus.
"Wote it myself". Arme ik alleen tegen alle beschuldigingen en de hele wereld.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 27 september 2018 @ 21:12:13 #297
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_182171906
De sympathiefactor heeft ie sowieso al niet vanwege z’n mimiek :P
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_182171907
Ik zag een toneelspeelster.
pi_182171909
Kan bij nog harder schreeuwen? :')
  donderdag 27 september 2018 @ 21:13:06 #300
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_182171937
Beide spreken de waarheid(denken ze).
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')