abonnement Unibet Coolblue
pi_181929341


Ik Vertrek
Serie reportages waarin Nederlanders, die hun geluk in het buitenland gaan beproeven, worden gevolgd. Om uiteenlopende redenen vertrekken steeds meer mensen uit Nederland. De zon, de vrijheid, de mentaliteit of ouderwets ondernemersschap spelen een rol in de verstrekkende beslissing om je voorgoed in het buitenland te vestigen en hier huis en haard op te zeggen. Ook dit seizoen volgen we uiteenlopende gezinnen en stellen. Waar gaan ze naar toe? Waarom en wat laten ze achter? We zien de laatste voorbereidingen in Nederland, het emotionele afscheid van vrienden en familie en de eerste onzekere stappen in het land van bestemming. Van alle voorspoed en tegenslag is de kijker direct getuige gedurende de eerste spannende maanden in het nieuwe thuisland.

De Ik Vertrek-bingokaart: https://bingobaker.com/play/111385
pi_181929358
Ze worden gediscrimineerd door de banken!
SOONY
pi_181929399
Mocht het te koud zijn in de caravan dan kunnen ze bij andere mensen slapen!

Dit is goud _O_
SOONY
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:35:12 #4
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_181929456
Dit soort mensen moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
pi_181929473
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:33 schreef DKUp het volgende:
Mocht het te koud zijn in de caravan dan kunnen ze bij andere mensen slapen!

Dit is goud _O_
Aangezien ze in een caravan wonen: in feite zijn ze dus dakloos?

Dat gun je hen dan ook weer niet.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  † In Memoriam † zaterdag 15 september 2018 @ 22:36:17 #6
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_181929484
Zij heeft spinazie academie als hoogst genoten opleiding...oftewel de huishoudschool.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_181929485
Maandags hadden wij een afspraak op het gemeentehuis in Dalen. De nieuwe medewerker Torgeir en medewerkster Gunnhild hebben ons geweldig geholpen. Of dat nu kwam omdat wij best goed noors spraken?? :X


Bron: http://andreabenny.simplesite.com/437788893
pi_181929500
Maar hebben ze nu uitgevonden of ze wel een floatcentrum daaar mogen beginnen? Wat een suf stelletje, wat zoekt een man bij zo'n .....nou ja, ik wil niet beledigend zijn!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:36:45 #9
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181929502
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit soort mensen moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Ja.. echt. Pijnlijk.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:38:00 #10
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181929542
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:36 schreef ietjefietje het volgende:
Maar hebben ze nu uitgevonden of ze wel een floatcentrum daaar mogen beginnen? Wat een suf stelletje, wat zoekt een man bij zo'n .....nou ja, ik wil niet beledigend zijn!
Ze moet toch íets heel goed kunnen, zou je zeggen :9
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_181929556
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit soort mensen moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Toch hadden ze, volgens mij, al jaren gewoon een aardig tot goed lopende fietsenwinkel?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_181929584
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:36 schreef Snowsquall het volgende:
Zij heeft spinazie academie als hoogst genoten opleiding...oftewel de huishoudschool.
Volgens mij zijn ze 1x naar Noorwegen geweest.....en leek het hen daar wel leuk....
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_181929585
Het is allemaal “hunnie” schuld!
SOONY
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:39:44 #14
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181929606
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:38 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Toch hadden ze, volgens mij, al jaren gewoon een aardig tot goed lopende fietsenwinkel?
Zo goed dat als je alles verkoopt er bijna niks overblijft en je in Noorwegen op een lening zit te hopen.. Volgens mij liep dat niet zo heel goed.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:39:58 #15
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_181929613
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:38 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Toch hadden ze, volgens mij, al jaren gewoon een aardig tot goed lopende fietsenwinkel?
Mwuah, dan zouden ze nu niet in een caravan hoeven slapen
Dit is gewoon raar :l
pi_181929632
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:39 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze 1x naar Noorwegen geweest.....en leek het hen daar wel leuk....
Als je hun blog leest gingen ze blijkbaar al een paar jaar naar Noorwegen op vakantie.
pi_181929669
Wat heb ik gezien! 10 jaar voorbereiden? Met wat? Geen onderzoek gedaan, geen bedrijfsplan, niet even met banken van te voren contact gezocht mbt lening? Waar is hun geld van de verkoop fietsenwinkel?

Ze hadden gewoon geen cent te makken, en dan denken dat de bank ze wel ff geld geeft, zonder enig bedrijfsplan. En dan de gemeente de schuld geven. Ze hebben ook geen kut uitgevoerd daar.

En dan in NL in een caravan kopen, die gast werkt zich de tering, zij doet niks. En dan weer een floatcentrum op willen zetten. Zonder geld, en “ik weet niet of er vraag naar is”

Raap me op...raap me op...zijn dit niet gewoon André en Henka 20 jaar later? Alhoewel, die had tenminste nog een zaak.
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:42:42 #18
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_181929691
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:38 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Toch hadden ze, volgens mij, al jaren gewoon een aardig tot goed lopende fietsenwinkel?
Klopt, dit zijn harde werkers (vooral Bennie)...maar dit floatcentrum plan is kansloos.
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:43:55 #19
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181929717
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Klopt, dit zijn harde werkers (vooral Bennie)...maar dit floatcentrum plan is kansloos.
Andrea heb ik 0,0 zien doen. :{
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  † In Memoriam † zaterdag 15 september 2018 @ 22:45:20 #20
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_181929749
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:39 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze 1x naar Noorwegen geweest.....en leek het hen daar wel leuk....
Daar lijkt het wel op.
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_181929785
Dat plan van hun staat ook bol van de spelfouten, even vluchtig gekeken en binnen 5 seconden er al 3 uitgehaald.
-Marktetingplan
-Mensen kennis en mensenkennis (beiden gebruiken)
-flaotcentrum
pi_181929801
Nog een anekdote uit hun blog;

Wij konden dus weer met ongedane zaken terug. Maar toch eerst wat inkopen gedaan bij de europis en andere winkels. In een parkeergarage heeft Benny met Anneken Schlenzig (boekhoudster) gebeld. Zij kon gelijk mededelen, dat zij die d-nummer kon aanvragen. Poeh! Dat was een lichte opluchting. Eindelijk iemand die meehielp. Wij weten nu ook hoe een asielzoeker zich moet voelen. :X
pi_181929928
Ze leren ook niet zo snel hey :X

Wij hebben op dit moment een huurcontract afgesloten onder voorbehoud van financiering, voor een bedrijfsruimte in Roden om daar een floatcentrum neer te kunnen zetten. Alleen moeten wij nog geld lenen en de banken doen nog moeilijk.
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:52:13 #24
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_181929947
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:46 schreef alopio het volgende:
Dat plan van hun staat ook bol van de spelfouten, even vluchtig gekeken en binnen 5 seconden er al 3 uitgehaald.
-Marktetingplan
-Mensen kennis en mensenkennis (beiden gebruiken)
-flaotcentrum
In iedere zin staat wel een taal- of spellingsfout. Niks mis mee als je fietsenmaker bent, maar kan best begrijpen dat een bank hier geen genoegen mee neemt.
  zaterdag 15 september 2018 @ 22:53:20 #25
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181929978
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

In iedere zin staat wel een taal- of spellingsfout. Niks mis mee als je fietsenmaker bent, maar kan best begrijpen dat een bank hier geen genoegen mee neemt.
Die gaan geen cent meer terugzien van die lening, natuurlijk.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_181930005
Hij is dus een trage denker en haar zwakke punt is dat haar perfectionisme haar soms de das om doet. Wie zal dat toch geschreven hebben?

Wel lekker om dat over je partner te zeggen..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_181930040
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:43 schreef Perrin het volgende:

[..]

Andrea heb ik 0,0 zien doen. :{
alleen maar zien janken
pi_181930047
Er staat ook vrij gevoelige informatie in dat bedrijfsplan. Lekker intelligent om dat zo online te laten staan.
I'm a peace-loving decoy, ready for retaliation
pi_181930064
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:47 schreef praadje het volgende:
Nog een anekdote uit hun blog;

Wij konden dus weer met ongedane zaken terug. Maar toch eerst wat inkopen gedaan bij de europis en andere winkels. In een parkeergarage heeft Benny met Anneken Schlenzig (boekhoudster) gebeld. Zij kon gelijk mededelen, dat zij die d-nummer kon aanvragen. Poeh! Dat was een lichte opluchting. Eindelijk iemand die meehielp. Wij weten nu ook hoe een asielzoeker zich moet voelen. :X
_O- te erg voor woorden, schaamteloos, elke keer die slachtofferrol
pi_181930070
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:47 schreef praadje het volgende:
Nog een anekdote uit hun blog;

Wij konden dus weer met ongedane zaken terug. Maar toch eerst wat inkopen gedaan bij de europis en andere winkels. In een parkeergarage heeft Benny met Anneken Schlenzig (boekhoudster) gebeld. Zij kon gelijk mededelen, dat zij die d-nummer kon aanvragen. Poeh! Dat was een lichte opluchting. Eindelijk iemand die meehielp. Wij weten nu ook hoe een asielzoeker zich moet voelen. :X
Zo zie je maar dat gelukszoekers niet altijd krijgen wat ze willen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181930100
Hoeveel geld zijn ze eigenlijk kwijtgeraakt in Noorwegen?
pi_181930310
Wat een ongelooflijke knurften die iedereen en alles de schuld geven, zonder de hand in eigen boezem te steken.
Geen enkel vooronderzoek gedaan naar haalbaarheid en regelgeving in Noorwegen en terug in Nederland ook alweer geen onderzoek gedaan of er wel behoefte is aan een floatingcentrum.

Mevrouw die last heeft van huilbuien en liefst geen flikker doet en meneer de goedsul die maar blijft werken en positief blijft.

De zo spirituele zweefteef die eerst zei dat alles zo was voorbestemd kan daar dus geen andere draai aan geven.

Triest verhaal.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_181930335
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:47 schreef praadje het volgende:
Nog een anekdote uit hun blog;

Zij kon gelijk mededelen, dat zij die d-nummer kon aanvragen. Poeh! Dat was een lichte opluchting. Eindelijk iemand die meehielp. Wij weten nu ook hoe een asielzoeker zich moet voelen. :X
Te erg voor woorden. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_181931490
Tja, als je niet flink eigen geld in zo’n plan kan stoppen is het bij voorbaat kansloos. Die Floatkamers begrijp ik ook niet goed, leuk idee maar niet op het platteland van Noorwegen.

Die vrouw is vooral kansloos. Ga gewoon werken voor je geld. De mooiste opmerking was wel dat ze perfectionistisch was. Please, dan1. Zie je er Niet zo uit. 2. Zorg je voor een goede voorbereiding.
pi_181931602
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:51 schreef praadje het volgende:
Ze leren ook niet zo snel hey :X

Wij hebben op dit moment een huurcontract afgesloten onder voorbehoud van financiering, voor een bedrijfsruimte in Roden om daar een floatcentrum neer te kunnen zetten. Alleen moeten wij nog geld lenen en de banken doen nog moeilijk.
Dat stukje eronder is erger. Tenminste de eerste. Die wisten wat de floatcentrum in Zeeland en Noord-Holland deden (die hebben een leasecontract met hun) maar ze durven het in Roden niet aan! Discriminatie???

Die Andrea is echt een achterlijke kut.
pi_181932084
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:46 schreef alopio het volgende:
Dat plan van hun staat ook bol van de spelfouten, even vluchtig gekeken en binnen 5 seconden er al 3 uitgehaald.
-Marktetingplan
-Mensen kennis en mensenkennis (beiden gebruiken)
-flaotcentrum
Er staat ook ergens, geschikt voor iedereen mits de dokter het verbied o.i.d. :')

En op de KRO hoe is het nu met staat 'de nering naar de tering zetten' :D
pi_181933812
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:36 schreef Snowsquall het volgende:
Zij heeft spinazie academie als hoogst genoten opleiding...oftewel de huishoudschool.
Gezond koken was daar wellicht geen vereiste.


Hopelijk krijgen zij wat krautfunding voor een hapkar of iets dergelijks :')
pi_181934214
Alles voor de kijkcijfers?

Eigenlijk hadden de mensen tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen.
pi_181934479
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:51 schreef praadje het volgende:
Ze leren ook niet zo snel hey :X

Wij hebben op dit moment een huurcontract afgesloten onder voorbehoud van financiering, voor een bedrijfsruimte in Roden om daar een floatcentrum neer te kunnen zetten. Alleen moeten wij nog geld lenen en de banken doen nog moeilijk.
Nog steeds niet in de gaten hebben dat de banken realistisch zijn. :'(
pi_181935020
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 23:03 schreef golfer het volgende:
Wat een ongelooflijke knurften die iedereen en alles de schuld geven, zonder de hand in eigen boezem te steken.
Geen enkel vooronderzoek gedaan naar haalbaarheid en regelgeving in Noorwegen en terug in Nederland ook alweer geen onderzoek gedaan of er wel behoefte is aan een floatingcentrum.

Mevrouw die last heeft van huilbuien en liefst geen flikker doet en meneer de goedsul die maar blijft werken en positief blijft.

De zo spirituele zweefteef die eerst zei dat alles zo was voorbestemd kan daar dus geen andere draai aan geven.

Triest verhaal.
Ergens is het best zielig als je denkt dat alles wat misgaat, de schuld van anderen is. En dat jij gediscrimineerd wordt, zie ook https://www.avrotros.nl/i(...)en-hun-floatcentrum/ het verhaal over het niet doorgaande bed&breakfast, (zielig doen: Dit is de tweede keer dat het gebeurt. 10 Jaar geleden zagen wij op een site ook een pand staan dat wij wel geschikt vonden voor een B&B, maar dat werd ons afgeraden. Een jaar later zat er een B&B in en door Noren gerund!)

Ik zou ook niet graag in zo'n bak gaan liggen (ze weten niet of er vraag naar is), want hoe vaak wordt dat water schoongemaakt? LIg je in andermans huidschilvers, transpiratie of pis te floaten, jakkie.
Volgens mij willen ze een floatcentrum, omdat zij dan zelf er elke dag in willen kunnen. Maar dan gaat het vast net als bij mijn voormalige huisgenote die graag een ligbad wilde: na een maand was de lol er al af. Maar ik heb nog steeds een ligbad in de badkamer.
pi_181935441
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 08:43 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Ergens is het best zielig als je denkt dat alles wat misgaat, de schuld van anderen is. En dat jij gediscrimineerd wordt, zie ook https://www.avrotros.nl/i(...)en-hun-floatcentrum/ het verhaal over het niet doorgaande bed&breakfast, (zielig doen: Dit is de tweede keer dat het gebeurt. 10 Jaar geleden zagen wij op een site ook een pand staan dat wij wel geschikt vonden voor een B&B, maar dat werd ons afgeraden. Een jaar later zat er een B&B in en door Noren gerund!)

Ik zou ook niet graag in zo'n bak gaan liggen (ze weten niet of er vraag naar is), want hoe vaak wordt dat water schoongemaakt? LIg je in andermans huidschilvers, transpiratie of pis te floaten, jakkie.
Volgens mij willen ze een floatcentrum, omdat zij dan zelf er elke dag in willen kunnen. Maar dan gaat het vast net als bij mijn voormalige huisgenote die graag een ligbad wilde: na een maand was de lol er al af. Maar ik heb nog steeds een ligbad in de badkamer.
Totaal geen realiteitszin. Inderdaad zielig dat ze denken dat de hele wereld tegen ze is. Wie maakt deze mensen wakker? Geen lening omdat ze niet zien zitten dat je inkomsten genoeg hebt om de lening af te betalen, niks bureaucratie.
pi_181935494
Het is dus de moeite om het terug te kijken?
  zondag 16 september 2018 @ 09:19:54 #43
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181935519
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 09:18 schreef MisChrartin het volgende:
Het is dus de moeite om het terug te kijken?
Mja, het is vooral een treurige bedoening. Uiteindelijk vind ik dat je zoiets eigenlijk niet moet uitzenden. :{
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 16 september 2018 @ 09:20:27 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181935531
Hij zag er gelijk stukken beter uit toen hij op het station aan het werk was, volgens mij hoeft hij helemaal niet zo graag een zelfstandige met een floatcenter te zijn, maar wil zij vooral graag aan een onrendabel plan beginnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181935620
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 09:15 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

Totaal geen realiteitszin. Inderdaad zielig dat ze denken dat de hele wereld tegen ze is. Wie maakt deze mensen wakker? Geen lening omdat ze niet zien zitten dat je inkomsten genoeg hebt om de lening af te betalen, niks bureaucratie.
Ze vinden dat zij zijn tegengewerkt omdat iemand anders dat gebouw heeft kunnen kopen voor 20.000 E minder, en er toen een vakantieverblijf van heeft gemaakt!
Ik denk, had dan eerst de stap gezet van vakantieverblijven, en begin daarna, als het een beetje loopt die floatkamers!

Maar het hele gedoetje schoot bij iedereen in het verkeerde keelgat omdat anderen in het begin van de uitzending die vrouw verzekerden dat ze zo sterk is, mentaal dan, en in contact met het universum. Waarna ze bijna de hele uitzending loopt te grienen!

Tsja, het universum gaat zijn gang, al miljarden jaren, misschien kun je beter je zaakjes zelf goed uitzoeken!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_181935656
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 09:18 schreef MisChrartin het volgende:
Het is dus de moeite om het terug te kijken?
Als je er van houdt om te kijken naar sneeuwscheppen en huilen.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_181935907
Haha heerlijk om die dikke taart te zien drijven _O- _O- :D Alsof er een nijlpaard voorbij kwam drijven _O-
pi_181937221
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 09:26 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Ze vinden dat zij zijn tegengewerkt omdat iemand anders dat gebouw heeft kunnen kopen voor 20.000 E minder, en er toen een vakantieverblijf van heeft gemaakt!
Ik denk, had dan eerst de stap gezet van vakantieverblijven, en begin daarna, als het een beetje loopt die floatkamers!

Maar het hele gedoetje schoot bij iedereen in het verkeerde keelgat omdat anderen in het begin van de uitzending die vrouw verzekerden dat ze zo sterk is, mentaal dan, en in contact met het universum. Waarna ze bijna de hele uitzending loopt te grienen!

Tsja, het universum gaat zijn gang, al miljarden jaren, misschien kun je beter je zaakjes zelf goed uitzoeken!
In een interview wat onder andere in Dagblad van het Noorden en de Leeuwarder Courant stond wordt duidelijk dat de bank een vast inkomen eiste. Logisch, ze komen zonder een cent naar Noorwegen. Daarbij zijn ze (staat ook in dat interview) al eens eerder failliet gegaan.
Tel daarbij het vage bedrijfsplan...
Volgens dat interview spreken ze trouwens vloeiend Noors :X
pi_181937690
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 09:26 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Ze vinden dat zij zijn tegengewerkt omdat iemand anders dat gebouw heeft kunnen kopen voor 20.000 E minder, en er toen een vakantieverblijf van heeft gemaakt!
Ik denk, had dan eerst de stap gezet van vakantieverblijven, en begin daarna, als het een beetje loopt die floatkamers!

Inderdaad, dat gefixeerd zijn op dat floaten terwijl ze zelf al zeggen dat ze niet weten of er vraag naar is. Wat is dat voor een bedrijfsplan? :N 8)7 |:( Als ze er zelf een vakantieverblijf van hadden gemaakt, was het hun vast ook gelukt (mits die vrouw wat meer in beweging was gekomen). Als dat een beetje was gaan lopen, hadden ze altijd nog iets met dat (in mijn ogen vieze en onhygiënische) floaten kunnen gaan doen, of een sauna, met duik in de verse sneeuw erbij.
Die Noor die er nou zit verwijten daar wel een bedrijf te hebben lopen... die doet in ieder geval niet aan floaten.
Die man doet tenminste wat, maar zij zit als een parasiet op zijn nek, voerde geen klap uit, was "mentaal zo sterk en in contact met het universum" 8)7 Nou, dat praatje hoeft ze na deze uitzending ook niet meer te houden.
pi_181937744
De burgemeester van Tokke heeft ze 'warm' welkom geheten... misschien ook onder invloed van het hele programma/de camera's.
Maar hij kan toch ook niet weten of zij hun zaakjes wel op orde hebben :? Waarom noemt zij het in godsnaam discriminatie :?
pi_181938182
Ik begrijp niet waarom ze zichzelf als geboren ondernemers zien. Als je die man bezig zag bij die fietsenstalling dan beviel hem dat prima. Gewoon in loondienst gaan bij een fietsenmaker, of jezelf desnoods als freelance fietsenmaker verhuren (als vervanger bij ziekte/vakantie).

Gewoon ophouden met dat ondernemen of anders iets doen wat je naast een reguliere baan kan doen en niet kapitaalintensief is. En misschien is een floatcentrum wel een goed idee, maar doe dat dan op een betere plek. Een grote stad of bij een uniek stuk natuur. In al die bedrijfsplannen lees ik geen enkele berekening, geen enkele omzetprognose. Dan stopt een bank er hopelijk geen cent in. Al is het maar om die mensen niet nog meer in de ellende te storten.
pi_181939197
Ze hebben de site aangepast :D

https://oceanfloatcentergieten.jouwweb.nl

Dus eerst geven ze 2000 sessies ‘weg’ aan investeerders. Dus komende 5 jaar kunnen ze geen normale klanten ontvangen als alle ‘investeerders’ eerst langs gaan komen! :D

Een kind van 8 zou er nog niet in investeren met zijn zakgeld.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_181939418
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 12:47 schreef RipCity het volgende:
Ze hebben de site aangepast :D

https://oceanfloatcentergieten.jouwweb.nl

Dus eerst geven ze 2000 sessies ‘weg’ aan investeerders. Dus komende 5 jaar kunnen ze geen normale klanten ontvangen als alle ‘investeerders’ eerst langs gaan komen! :D

Een kind van 8 zou er nog niet in investeren met zijn zakgeld.
quote:
Sabine de Jong 5 minuten geleden
Het slechtste bedrijfsplan van de afgelopen 20 jaar..

Arme Benny: hoop dat hij die vrouw snel verlaat. Financiële Zelfmoord is het om hier bij te blijven.
Hahahahaha :W :W :R
pi_181939957
Terugkijken waard?
  zondag 16 september 2018 @ 13:28:50 #55
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181940060
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 13:24 schreef TargaFlorio het volgende:
Terugkijken waard?
Mwah. Als je van facepalmen houdt.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_181940333
Zou in dat bad wel een bolus willen persen om te zien of die blijft...
pi_181940672
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 12:57 schreef Beursaap het volgende:

[..]

[..]

Hahahahaha :W :W :R
Wasn't me lol.

"Alberto Stegeman
een uur geleden
Manmanman... dat dit kan in Noorwegen. "

:')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  † In Memoriam † zondag 16 september 2018 @ 14:26:03 #58
43556 miss_dynastie
pi_181941314
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 12:47 schreef RipCity het volgende:
Ze hebben de site aangepast :D

https://oceanfloatcentergieten.jouwweb.nl

Dus eerst geven ze 2000 sessies ‘weg’ aan investeerders. Dus komende 5 jaar kunnen ze geen normale klanten ontvangen als alle ‘investeerders’ eerst langs gaan komen! :D

Een kind van 8 zou er nog niet in investeren met zijn zakgeld.
Het bedrijfsplan is eraf :(
Zo jammer want ik ben dol op sprookjes :7
pi_181941502
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 14:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het bedrijfsplan is eraf :(
Zo jammer want ik ben dol op sprookjes :7
wayback machine heeft m heus wel ;)
pi_181944692
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 12:47 schreef RipCity het volgende:
Ze hebben de site aangepast :D

https://oceanfloatcentergieten.jouwweb.nl

Dus eerst geven ze 2000 sessies ‘weg’ aan investeerders. Dus komende 5 jaar kunnen ze geen normale klanten ontvangen als alle ‘investeerders’ eerst langs gaan komen! :D

Een kind van 8 zou er nog niet in investeren met zijn zakgeld.
quote:
Dikke_zeug een uur geleden
Ga weg bij die dikke zeug van je idd! Jij bent een prima gozer alleen laat je je ruïneren door zo'n drijvende olietanker. Ga lekker door met je fietsen en zoek een mooi vrouwtje in het Oostblok dat WEL blijft drijven :D
quote:
Dries een uur geleden
Benny! Ga weg bij Zweefteef Andrea en red je leven! Al je geld gaat op aan de sprookjes van haar!
:D
pi_181944794
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 14:38 schreef liedetector het volgende:

[..]

wayback machine heeft m heus wel ;)
Niet... ;(

Oplichter! :D
pi_181944812
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 17:17 schreef jevl het volgende:

[..]

[..]

[..]

:D
Freddy Fish
4 minuten geleden
Ik blijf gelukkig gewoon door floaten in de zee. Groetjes trouwens van Nemo!

PS: Hebben jullie Dory gezien?

:') :') :') HAHA..


Ben wel benieuwd over paar maanden hoe het met ze gaat. Deze aflevering schreeuwt om vervolg
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 16 september 2018 @ 18:05:51 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181945526
Ze schrijven in dat crowdfundingdocument over floaten dat in het westen des lands in opkomst is. Zouden ze dan echt het welnesscentrum in ‘hun’ Assen niet kennen?
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 16 september 2018 @ 18:10:30 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181945627
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 18:05 schreef Lienekien het volgende:
Ze schrijven in dat crowdfundingdocument over floaten dat in het westen des lands in opkomst is. Zouden ze dan echt het welnesscentrum in ‘hun’ Assen niet kennen?
Dat was volgens mij niet de locatie die ze in beeld brachten voor het floatverhaal begon.
Die in Westerbork ook niet trouwens, en dat weet ik wel zeker, want daarvan weet ik waar dat bedrijf zit, dat had ik direct herkend op de beelden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 16 september 2018 @ 18:10:33 #65
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_181945628
Wat een rare aflevering joh :')
  zondag 16 september 2018 @ 18:28:53 #66
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_181946043
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 18:10 schreef klabbakus het volgende:
Wat een rare aflevering joh :')
Wel een typisch soort goddelijk karma dat ze naar de Noorse plaats Tokkie verhuizen.

Daar kan geen tarotkaart tegenop.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zondag 16 september 2018 @ 19:04:36 #67
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181947154
Omfg blijkbaar hebben ze daar zelfs nog een begeleider gekregen die zou helpen met het bedrijfsplan, maar die zei dat ze eerst een baan moesten zoeken voor ze een nummer en lening konden krijgen maar dit was natuurlijk niet de bedoeling :') _O-
En toen ze ook nog zei dat Andrea en Benny een taalbarrière hadden, toen was de maat vol want iedereen zei dat ze goed Noors spraken _O-
Dag erna hebben ze het contract opgezegd :')

Dat er zulke mensen bestaan.
  zondag 16 september 2018 @ 21:19:49 #68
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_181950795
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 17:23 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Niet... ;(

Oplichter! :D
Discriminatie is het!


Ondertussen heb ik ook het businessplan gemist....
pi_181952309
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 22:43 schreef Perrin het volgende:

[..]

Andrea heb ik 0,0 zien doen. :{
Op hun Blog staat op 4 augustus dat ze enthousiast aan een nieuwe baan is begonnen: Ik voel mij wat minder. Zit in een burnout te knoeien. Maar ik heb inmiddels wel werk gevonden. Niet het leukste werk, maar ik kan nu in elk geval mij minder zorgen maken om Benny straks. Hij gaat straks stoppen met de weekenden te werken. Ik maak nu bungalows schoon op een bungalowpark in Ees. Hopelijk niet voor lang.
life is like a box of chocolates
pi_181952378
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 22:22 schreef hondonspain het volgende:

[..]

Op hun Blog staat op 4 augustus dat ze enthousiast aan een nieuwe baan is begonnen: Ik voel mij wat minder. Zit in een burnout te knoeien. Maar ik heb inmiddels wel werk gevonden. Niet het leukste werk, maar ik kan nu in elk geval mij minder zorgen maken om Benny straks. Hij gaat straks stoppen met de weekenden te werken. Ik maak nu bungalows schoon op een bungalowpark in Ees. Hopelijk niet voor lang.
Fijn zo'n gemotiveerde medewerker. Zou haar meteen onslaan als ik dat las als werkgever.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  † In Memoriam † zondag 16 september 2018 @ 23:18:58 #71
43556 miss_dynastie
pi_181953190
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 14:38 schreef liedetector het volgende:

[..]

wayback machine heeft m heus wel ;)
Heb hem vanochtend gelezen maar wilde hem even doorsturen naar wat liefhebbers... helaas _O-

Was er eigenlijk überhaupt opbrengst uit de verkoop van pand en winkel? Beetje verf en het laatste spaargeld was op?
pi_181953894
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 22:25 schreef RipCity het volgende:

[..]

Fijn zo'n gemotiveerde medewerker. Zou haar meteen onslaan als ik dat las als werkgever.
Dan doe je haar nog een plezier ook.
Ik zou haar gewoon keihard toiletten laten schrobben :9 zij staat immers in haar kracht :7
  maandag 17 september 2018 @ 01:21:16 #73
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_181955349
Is dat bedrijfsplan nog ergens te zien?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_181956407
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2018 19:04 schreef Ceviche het volgende:
Omfg blijkbaar hebben ze daar zelfs nog een begeleider gekregen die zou helpen met het bedrijfsplan, maar die zei dat ze eerst een baan moesten zoeken voor ze een nummer en lening konden krijgen maar dit was natuurlijk niet de bedoeling :') _O-
En toen ze ook nog zei dat Andrea en Benny een taalbarrière hadden, toen was de maat vol want iedereen zei dat ze goed Noors spraken _O-
Dag erna hebben ze het contract opgezegd :')

Dat er zulke mensen bestaan.
Hahaha achja zelfs Sonja Bakker kan die olietanker niet op andere gedachten brengen.
  maandag 17 september 2018 @ 12:08:10 #75
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181960862
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 23:18 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Heb hem vanochtend gelezen maar wilde hem even doorsturen naar wat liefhebbers... helaas _O-

Was er eigenlijk überhaupt opbrengst uit de verkoop van pand en winkel? Beetje verf en het laatste spaargeld was op?
Ze hebben iig 40.000 eigen geld om te investeren in het floatinggebeuren.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 17 september 2018 @ 12:10:37 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181960902
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 12:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ze hebben iig 40.000 eigen geld om te investeren in het floatinggebeuren.
Daar koop je amper 2 cabines voor....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 17 september 2018 @ 12:12:52 #77
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181960939
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 12:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daar koop je amper 2 cabines voor....
Daarom ook die crowdfunding.
The love you take is equal to the love you make.
pi_181961545
Kort interviewtje met Benny op Radio 5: hij werkt als postbode, zij als schoonmaakster. Hij mocht nog even reclame maken voor zijn site.
  † In Memoriam † maandag 17 september 2018 @ 13:24:36 #79
43556 miss_dynastie
pi_181962078
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 12:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ze hebben iig 40.000 eigen geld om te investeren in het floatinggebeuren.
Ze hadden het over ‘eigen vermogen’ en ik hoop oprecht dat ze begrijpen dat dat iets anders is dan ‘contant geld’. Ik heb om eerlijk te zijn zo mijn twijfels...

quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 12:51 schreef Jester65 het volgende:
Kort interviewtje met Benny op Radio 5: hij werkt als postbode, zij als schoonmaakster. Hij mocht nog even reclame maken voor zijn site.
Is denk ik niet zo goed bevallen want de site is leeg nu...
pi_181962217
quote:
1s.gif Op zondag 16 september 2018 12:47 schreef RipCity het volgende:
Ze hebben de site aangepast :D

https://oceanfloatcentergieten.jouwweb.nl

Dus eerst geven ze 2000 sessies ‘weg’ aan investeerders. Dus komende 5 jaar kunnen ze geen normale klanten ontvangen als alle ‘investeerders’ eerst langs gaan komen! :D

Een kind van 8 zou er nog niet in investeren met zijn zakgeld.
quote:
Wij hebben nodig: ¤ 120.000,=. Met een eigen vermogen van ¤ 40.000,=, komen we nog ¤ 80.000,= tekort.
Nog 80k tekort komen na een eerste bizarre investeringsronde. _O-
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_181962411
Plan staat weer online, voor de mensen die willen investeren, float on
life is like a box of chocolates
pi_181962437
Voor het geval ze het weghalen. Voor het archief:

*knip: plaatsen van persoonsgegevens is niet toegestaan*

[ Bericht 93% gewijzigd door zoem op 17-09-2018 14:16:36 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  † In Memoriam † maandag 17 september 2018 @ 15:26:23 #83
43556 miss_dynastie
pi_181963970
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 13:46 schreef hondonspain het volgende:
Plan staat weer online, voor de mensen die willen investeren, float on
Ha! Thnx!

Zo mooi ook als vijftigers denken dat het relevant is of ze uit een ondernemersgezin komen. Het feit dat het aanvragen van een BSN al teveel stress gaf, vind ik een veel belangrijkere reden om haar mijn geld niet te geven _O-
pi_181964703
Via hun Blog:
quote:
Het begon voor Benny al jaren geleden, toen wij nog niet eens samenwoonden. Hij wilde wel emigreren, naar een warm land. Kon hij makkelijk zeggen, ik heb namelijk vliegangst. Als ik moet ga ik in een vliegtuig, maar anders echt niet.
uuuhhh, Spanje, maar ook daar waren ze tegen nog meer bureaucratie aangelopen, papieren regeln binnen 3 maanden is redelijk snel, hadden ze een specialist ingehuurd waarschijnlijk een stuk sneller.
life is like a box of chocolates
pi_181964756
In Noorwegen was het het inderdaad heel warm........... :7

Zij heeft vliegangst ja. Spanje met de auto of Noorwegen :{w
SOONY
  † In Memoriam † maandag 17 september 2018 @ 16:53:08 #86
43556 miss_dynastie
pi_181965260
Een zweefteef die niet durft te vliegen, de ironie _O-
Als ik Benny was ging ik lekker alsnog met het vliegtuig naar een warm land om daar te wonen. Wat let hem? Zijn levenswerk is 'ie toch kwijt en opnieuw beginnen moet 'ie toch.
pi_181966165
ze halen er geen salaris uit volgens het bedrijfsplan ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  † In Memoriam † maandag 17 september 2018 @ 19:28:04 #88
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_181968262
Heeeejj het bedrijfsplan staat weer op de site :D *O* *O*
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_181968730
quote:
5s.gif Op maandag 17 september 2018 17:45 schreef Joene het volgende:
ze halen er geen salaris uit volgens het bedrijfsplan ?
Godsamme. Dat stukje omzet-winst.
Ze doen gewoon 40 euro*30 dagen* 2= 2400 euro.
De kosten die ze noemen? 510 euro leasekosten (dat zijn de floatkamers denk ik?) en 40 euro kosten voor elektriciteit/zout/chemicaliën. Ze rekenen op 1850 euro winst.
-Btw?
-Electriciteitskosten erg laag (Dat floaten is in warm water)
-Verzekeringen/Bankkosten/software/internet etc.


Het stukje financiele projecties gemaakt door een administratiekantoor komt ook totaal niet overheen met hun eigen berekeningen. Tering waar zijn die mensen mee bezig. Dit kan de gemiddelde scholier beter.
Dit bedrijfsplan is nog erger. Een grote faal dit.
pi_181968917
dapper dat het terug is
  maandag 17 september 2018 @ 20:12:44 #91
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181969195
Ik zit dat bedrijfsplan te lezen, maar staat er nou echt dat Gieten 90.000 inwoners heeft? Misschien heb ik het bedrijfsplan verkeerd gelezen, maar volgens Wikipedia wonen daar maar 5000 mensen?

Oh wel handig dat 1 uur floaten vergelijkbaar is met 5 uur slapen, scheelt een hoop tijd 's nachts.
En blijkbaar helpt het ook bij een burnout, misschien moet ze er zelf ook maar eens in gaan liggen.

Ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat zij 2400 euro winst behalen op 2 klanten per dag... Klinkt wel heel optimistisch.
pi_181969626
quote:
Godsamme. Dat stukje omzet-winst.
Ze doen gewoon 40 euro*30 dagen* 2= 2400 euro.
De kosten die ze noemen? 510 euro leasekosten (dat zijn de floatkamers denk ik?) en 40 euro kosten voor elektriciteit/zout/chemicaliën. Ze rekenen op 1850 euro winst.
-Btw?
-Electriciteitskosten erg laag (Dat floaten is in warm water)
-Verzekeringen/Bankkosten/software/internet etc.

Het stukje financiele projecties gemaakt door een administratiekantoor komt ook totaal niet overheen met hun eigen berekeningen. Tering waar zijn die mensen mee bezig. Dit kan de gemiddelde scholier beter.
Dit bedrijfsplan is nog erger. Een grote faal dit.
Tja als je omzet-winst berekening een eenvoudige copy-paste is https://www.oceanfloatrooms.com/nl/omzet-winst _O-
pi_181969735
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 19:52 schreef Bucketlist het volgende:

[..]

Godsamme. Dat stukje omzet-winst.
Ze doen gewoon 40 euro*30 dagen* 2= 2400 euro.
De kosten die ze noemen? 510 euro leasekosten (dat zijn de floatkamers denk ik?) en 40 euro kosten voor elektriciteit/zout/chemicaliën. Ze rekenen op 1850 euro winst.
-Btw?
-Electriciteitskosten erg laag (Dat floaten is in warm water)
-Verzekeringen/Bankkosten/software/internet etc.


Het stukje financiele projecties gemaakt door een administratiekantoor komt ook totaal niet overheen met hun eigen berekeningen. Tering waar zijn die mensen mee bezig. Dit kan de gemiddelde scholier beter.
Dit bedrijfsplan is nog erger. Een grote faal dit.
En ze hoeven ook geen huur te betalen _O- _O-, onderhoud, overige kosten...etc etc
pi_181971541
Mijn god dat plan :') ook duidelijk wie het geschreven heeft, hij heeft vier karakterzwakten en zij maar twee waarvan eentje ‘te perfectionistisch’ is :') :') :')
pi_181973739
quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2018 20:37 schreef alopio het volgende:

[..]

En ze hoeven ook geen huur te betalen _O- _O-, onderhoud, overige kosten...etc etc
Ojaah, belasting ook niet, want hun omzet is gelijk hun winst
life is like a box of chocolates
pi_181979278
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 20:32 schreef Gyongy het volgende:

[..]

Tja als je omzet-winst berekening een eenvoudige copy-paste is https://www.oceanfloatrooms.com/nl/omzet-winst _O-
Wut!
Vroeg me al af wat "Alleen voor VK" betekende. Deze getallen gelden dus niet eens voor NL.
  † In Memoriam † dinsdag 18 september 2018 @ 10:07:20 #97
43556 miss_dynastie
pi_181979388
Maar 2 klanten per dag ook he, dan zit je toch gruwelijk uit je neus te vreten? Ja voor haar geen probleem, lekker zweven, maar kom op lieve Benny, daar werk je toch niet aan mee? #freebenny :7
pi_181979425
Die mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen.. Die man maar werken
I solemnly swear i'm up to no good
pi_181979457
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 09:58 schreef queixume het volgende:

[..]

Wut!
Vroeg me al af wat "Alleen voor VK" betekende. Deze getallen gelden dus niet eens voor NL.
Engelse prijzen inderdaad, dus in euries word dat ook duurder.
life is like a box of chocolates
pi_181979466
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 10:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen.. Die man maar werken
In hun (haar) blog staat dat de man al meerdere malen is ingestort, maar met zo'n vrouw zou ik 24/7 werk zoeken.
life is like a box of chocolates
pi_181980858
Ik kon de aflevering niet afkijken...Wat een vermoeiende vrouw.
pi_181981267
Als particulier krijg je nog korting op electriciteit, als bedrijf wat minder.
Die baden elektrisch verwarmen? Heul erg duur.
  dinsdag 18 september 2018 @ 12:20:31 #103
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_181981418
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 11:47 schreef potjecreme het volgende:
Ik kon de aflevering niet afkijken...Wat een vermoeiende vrouw.
Ho ho, ze staat in haar kracht hè!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_181984094
Nog eentje uit het bedrijfsplan:



Eerst even langs de dokter voor een negatief advies dus :)

[ Bericht 19% gewijzigd door queixume op 18-09-2018 14:24:03 ]
pi_181984154
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 14:16 schreef queixume het volgende:
Nog eentje uit het bedrijfsplan:

[ afbeelding ]

Eerst even langs de dokter voor een negatief advies dus :)

1[img=524,116]https://i.imgur.com/Sr1GAow.png[/img]
  dinsdag 18 september 2018 @ 14:23:58 #106
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181984218
Wat ik triest vind, is dat deze mensen zo onbewust onbekwaam zijn. Als ze zich nou maar bewust waren van wat ze niet in huis hebben, dan lieten ze wel iemand helpen met dat bedrijfsplan die er meer kijk op heeft. Zo gaat hun enthousiasme geheid weer uitlopen op een deceptie.
The love you take is equal to the love you make.
pi_181984854
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 14:23 schreef Lienekien het volgende:
Wat ik triest vind, is dat deze mensen zo onbewust onbekwaam zijn. Als ze zich nou maar bewust waren van wat ze niet in huis hebben, dan lieten ze wel iemand helpen met dat bedrijfsplan die er meer kijk op heeft. Zo gaat hun enthousiasme geheid weer uitlopen op een deceptie.
Ik geloof dat als je ze daar op zou wijzen dat je ze discrimineert. Het zal wel weer zo'n westerling zijn die het zo goed weet, maar die heeft natuurlijk makkelijk praten.
pi_181985061
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 14:23 schreef Lienekien het volgende:
Wat ik triest vind, is dat deze mensen zo onbewust onbekwaam zijn. Als ze zich nou maar bewust waren van wat ze niet in huis hebben, dan lieten ze wel iemand helpen met dat bedrijfsplan die er meer kijk op heeft. Zo gaat hun enthousiasme geheid weer uitlopen op een deceptie.
Mee eens, kom dit veel tegen in mijn werk en aangeboden hulp vind men onzin.
life is like a box of chocolates
pi_181986222
Dit zijn toch dezelfde mensen die 19 jaar lang een eigen fietsenwinkel hebben gehad? Ik heb me daar zo over verwonderd. Je zou toch zeggen dat ze wel een beetje van de hoed en de rand weten, omzet, btw, salaris etc.
Ze zullen wel een goeie accountant gehad hebben die dat bootje 19 jaar lang heeft laten drijven. Ik zie ze dat niet zelf doen. Hij kon net een band plakken en zij kon niet eens fietsen.

En dan op een slecht hersenwindje, zonder geld naar Noorwegen...geen idee hebben van taal, cultuur, voorwaarden etc. Hup zaak van 19 jaar om zeep en met een pak laminaat en 50 euro boodschappen ergens in een pak sneeuw een zwembad openen. Het is gewoon bizar. Wat bezielt die mensen?
pi_181986245
Ik heb trouwens ‘ik vertrek’ net ontdekt. Prachtprogramma wel O+
Gelijk npo plus en bingen die handel...vanaf 2009 ergens ^O^
pi_181986279
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 15:50 schreef NothingHappened het volgende:
Ik heb trouwens ‘ik vertrek’ net ontdekt. Prachtprogramma wel O+
Gelijk npo plus en bingen die handel...vanaf 2009 ergens ^O^
*dit soort afbeeldingen zijn niet gewenst*

[ Bericht 11% gewijzigd door zoem op 18-09-2018 19:57:59 ]
pi_181986291
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 15:52 schreef Bronson het volgende:

[..]

*weg*
Lol das :?

[ Bericht 9% gewijzigd door zoem op 18-09-2018 19:58:11 ]
pi_181986311
Heb gisteren de aflevering pas gekeken, geweldig weer. _O- Hoort wat mij betreft thuis in het rijtje klassiekers zoals Biodanza.
Die vrouwen in het begin met dat in hun kracht staan. Waar halen ze die vandaan?
pi_181986335
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 15:53 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Lol das :?
Hoe kun je dit pareltje nu pas ontdekken?
pi_181986411
Biodanza was de eerste die ik zag, op aanraden van mijn gezuster _O-
Vanaf dat moment hooked c_/
pi_181986480
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 15:57 schreef Bronson het volgende:

[..]

Hoe kun je dit pareltje nu pas ontdekken?
Ja daar zeg je zo wat. Ik keek wel rijdende rechter enzo, ook zo een pracht programma. Ben me er nu pas in aan het verdiepen. Al dat moois!

(Ander pareltje; ‘Bed & Breakfast’:
”...he bah, WIJ houden helemáaaal niet van een ruitje, het kan wel....maar IK zou het niet doen” :7
pi_181986544
Oohhh de enige echte topper Henka& André. Was er niet laatst een link naar die aflevering in deze reeks.
pi_181986855
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 15:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Heb gisteren de aflevering pas gekeken, geweldig weer. _O- Hoort wat mij betreft thuis in het rijtje klassiekers zoals Biodanza.
Die vrouwen in het begin met dat in hun kracht staan. Waar halen ze die vandaan?
Denk dat de achtergelaten vrienden allemaal negatieve energie naar Noorwegen uitbliezen.
life is like a box of chocolates
  † In Memoriam † dinsdag 18 september 2018 @ 16:55:48 #119
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_181987255
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2018 23:08 schreef hondonspain het volgende:

[..]

Ojaah, belasting ook niet, want hun omzet is gelijk hun winst
Nee, winst = inkomsten (omzet) - kosten (lease & electra), ook bij hun. Dat ze die kosten veel te laag inschatten en van alles vergeten mee te nemen is iets anders.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 18 september 2018 @ 16:59:17 #120
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_181987307
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2018 15:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Heb gisteren de aflevering pas gekeken, geweldig weer. _O- Hoort wat mij betreft thuis in het rijtje klassiekers zoals Biodanza.
Die vrouwen in het begin met dat in hun kracht staan. Waar halen ze die vandaan?
Instant klassieker, zeker weten! :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † dinsdag 18 september 2018 @ 17:08:52 #121
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_181987505
En dan nog iets: 10 jaar voorbereiding! :o

En dan niet weten wat het dagelijks leven daar zo'n beetje kost of wat je moet doen om daar te kunnen werken. Dat is te achterhalen in 1 of 2 muisklikken, maar dat is hen in die 10 jaar dus niet gelukt. 8)7 8)7 8)7
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 18 september 2018 @ 17:49:40 #122
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_181988230
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 september 2018 17:08 schreef Cynix ® het volgende:
En dan nog iets: 10 jaar voorbereiding! :o

En dan niet weten wat het dagelijks leven daar zo'n beetje kost of wat je moet doen om daar te kunnen werken. Dat is te achterhalen in 1 of 2 muisklikken, maar dat is hen in die 10 jaar dus niet gelukt. 8)7 8)7 8)7
Nou dat zeggen ze, maar ik geloof eerder dat ze dit idee al 10 jaar hebben. Niet dat ze zich al 10 jaar voorbereiden. Denk niet dat ze dat onderscheid kunnen maken.
pi_181989493
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 september 2018 17:08 schreef Cynix ® het volgende:
En dan nog iets: 10 jaar voorbereiding! :o

En dan niet weten wat het dagelijks leven daar zo'n beetje kost of wat je moet doen om daar te kunnen werken. Dat is te achterhalen in 1 of 2 muisklikken, maar dat is hen in die 10 jaar dus niet gelukt. 8)7 8)7 8)7
Nou, dat verbaasde me dus het meest. Ik moest ook even terugspoelen om te horen of ze nou echt 10 jaar zei :{
En maar wachten op een lening waarvan ‘iemand’ ooit eens gezegd heeft’ dat het ‘daar’ zo makkelijk gaat. Man man man...geen bedrijfsplan, niks....een vrachtwagen met kliklaminaat kon je krijgen en oh oh oh wat doen de instanties toch moelek....jank. Dat hele gezicht van haar is naar beneden gegroeid van wat ze allemaal toch mee moet maken met die vervelende mensen. En die arme naïeve Benny.
Z’n mooie fietsenwinkeltje kwijt...negentien jaar voor een spiritueel gehandicapte vleesbult in een bak met magnesiumwater :'(
  dinsdag 18 september 2018 @ 19:05:45 #124
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_181989618
Zo kan die wel weer, zeg. Jullie gedragen je ook soms ook als halve gestoorden in dit topic. :X
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 18 september 2018 @ 19:06:26 #125
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_181989635
Ik kijken omdat ik dacht een heerlijke epische rampaflevering te gaan zien...
Vond ik het wel meevallen. Ook nodeloos om te doen alsof die kerel het grote slachtoffer is. Volgens mij vinden ze elkaar best lief. :) Dom plan ongetwijfeld, gezien ook de reacties op het gevonden bedrijfsplan. Maar geen nare mensen, denk ik. Dus ach. Jammer voor ze. :)

Afschuwelijk trouwens hoe sommigen van jullie die vrouw omschrijven. Vraag me af of je ook over 'vleesbulten' praat als dit toevallig je zus of nichtje is. Deze mensen maakten genoeg domme fouten in hun emigratie om je onbedwingbare kritiek en hoon dáárop los te laten, me dunkt.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_181989638
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 19:05 schreef Lienekien het volgende:
Zo kan die wel weer, zeg. Jullie gedragen je ook soms ook als halve gestoorden in dit topic. :X
*doe normaal*

[ Bericht 6% gewijzigd door zoem op 18-09-2018 20:01:49 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_181989890
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 september 2018 16:55 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nee, winst = inkomsten (omzet) - kosten (lease & electra), ook bij hun. Dat ze die kosten veel te laag inschatten en van alles vergeten mee te nemen is iets anders.
Oeps, klopt, wel bijzonder dat de leasekosten voor een bedrijf in de UK zijn en grootste kostenpost als huur niet genoemd word. Hun winst is wat lager inderdaad.
life is like a box of chocolates
  † In Memoriam † dinsdag 18 september 2018 @ 19:20:42 #128
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_181990016
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 september 2018 19:14 schreef RipCity het volgende:

[..]

Had je nog een nuttige opmerking over het programma zelf?
Laten we deze discussie hier afronden, ok?
En inderdaad, het mag een tikje respectvoller, zowel óver anderen als tégen anderen. }:|
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_182055257
Zaterdag 21.30 uur NPO1:
quote:
Marketeer Dirk (45) en Economie docent Feikje (32) hebben samen met hun zoons Jep (2) en Siem (10 maanden) een perfect leven in Amsterdam-West. Ze wonen in een fijn huis, hebben een goede baan en een hechte vriendenkring. Maar perfect is ook maar zo saai...

Het stel verkoopt hun Amsterdamse bovenwoning en schaft met de overwaarde een casco-pand op een berg in Andalusië aan. Hier aan de Costa Tropical willen ze drie appartementen bouwen en op hun vijf hectare grond moeten ingerichte tenten komen. Dat wordt een leuke uitdaging want er is helemaal niks, en op water of elektriciteit zijn ze niet aangesloten.

ONVOORSTELBAAR VEEL GROND
Dirk en Feikje zijn geen doe-het-zelvers en dus nemen ze een aannemer in de arm om hun vakantieparadijs te bouwen. Nu is het leven met twee jonge kinderen al heftig genoeg, laat staan als dit leven zich afspeelt in een vreemd land, tussen de slijptollen en graafmachines. Van de rust – waar ze voor kwamen - is weinig sprake en het geld vliegt eruit.

Maar volgens Feikje komt alles aan het einde goed.

EN ALS HET NIET GOED KOMT, IS HET NOG NIET HET EINDE.
pi_182056374
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 september 2018 21:37 schreef JayHovah het volgende:
Zaterdag 21.30 uur NPO1:

[..]

Klinkt als saaie uitzending want genoeg geld om alles door bedrijven te laten doen.
pi_182057898
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 22:34 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Klinkt als saaie uitzending want genoeg geld om alles door bedrijven te laten doen.
Jep, helaas wel.
pi_182058614
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 22:34 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Klinkt als saaie uitzending want genoeg geld om alles door bedrijven te laten doen.
Helaas belooft de promo vanavond op tv ook weinig leedvermaak. :(

Meestal laten ze in de promo al behoorlijk veel cliffhangers zien, maar bij dit stel waren er schijnbaar geen fragmenten beschikbaar die als cliffhanger gebracht (of geknipt en geplakt) kunnen worden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_182068160
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2018 22:34 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Klinkt als saaie uitzending want genoeg geld om alles door bedrijven te laten doen.
Ben benieuwd of ze wel stap 1 doen en is een vergunning aanvragen en ook krijgen of word misschien weer niet in beeld gebracht.
life is like a box of chocolates
pi_182071121
Dooooooorrrr
pi_182071135
Navond
pi_182071144
Ik word echt mad van die samenvattingen aan het begin van elke aflevering. :')
pi_182071156
Dirk en Feitje
  zaterdag 22 september 2018 @ 21:34:59 #139
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_182071165
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:34 schreef amaranta het volgende:
Dirk en Feitje
Feikje :P
pi_182071167
Amsterdammers :r
pi_182071189
Groter contrast is er bijna niet. Van Amsterdam naar Andalusië.
pi_182071191
Zo'n overdreven opgewekt gezin
  zaterdag 22 september 2018 @ 21:36:38 #143
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_182071193
Ze gaan voor hun rust emigreren
pi_182071194
Ik word nu al moe van dit gezinnetje
pi_182071206
Is het zijn 2e leg?
pi_182071209
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:36 schreef tralalala het volgende:
Ik word nu al moe van dit gezinnetje
Wim Kieft, ben jij dat?
pi_182071213
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:36 schreef Wereldgozer het volgende:
Zo'n overdreven opgewekt gezin
Nou inderdaad zeg, kan om één of andere reden heel slecht tegen deze types, vooral die vrouw. :r
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_182071222
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:38 schreef amaranta het volgende:
Is het zijn 2e leg?
Wat is zijn leeftijd?
pi_182071224
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze gaan voor hun rust emigreren
hij had ook een condoompje kunnen gebruiken
  zaterdag 22 september 2018 @ 21:39:09 #150
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_182071225
Jep, "ze" ???
  zaterdag 22 september 2018 @ 21:39:27 #151
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_182071231
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:38 schreef amaranta het volgende:
Is het zijn 2e leg?
Daarvoor lijkt hij wat te jong...denk dat hij ongeveer 35 ofzo is.
pi_182071233
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:39 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Wat is zijn leeftijd?
45
Kan makkelijk dus
  Moderator zaterdag 22 september 2018 @ 21:39:34 #153
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_182071235
Die kleintjes.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_182071254
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Daarvoor lijkt hij wat te jong...denk dat hij ongeveer 35 ofzo is.
Jij kan geen leeftijden gokken ;)
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 22 september 2018 @ 21:40:45 #155
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_182071265
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:40 schreef RipCity het volgende:

[..]

Jij kan geen leeftijden gokken ;)
Oepsie :@
pi_182071271
Wel fijn dat pa een berg uitbeeld voor ons
pi_182071291
Hij ziet er best goed uit.
pi_182071298
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:41 schreef amaranta het volgende:
Wel fijn dat pa een berg uitbeeld voor ons
Inderdaad, vond het erg verhelderend.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 22 september 2018 @ 21:43:00 #159
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_182071308
Ik gok dat deze het langer volhouden dan die van vorige week :D
pi_182071313
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:42 schreef potjecreme het volgende:
Hij ziet er best goed uit.
krijg jij er een vochtige kale heuvel van?
  zaterdag 22 september 2018 @ 21:43:22 #161
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_182071318
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:42 schreef potjecreme het volgende:
Hij ziet er best goed uit.
Slechts een paar jaar jonger dan die lui van de midgetgolfbaan :@
pi_182071327
Deze mensen hebben teveel geld. :r Dit kan nooit een topshow worden.
  zaterdag 22 september 2018 @ 21:44:10 #163
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_182071329
Wie heeft hun FB pagina al gevonden?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zaterdag 22 september 2018 @ 21:44:39 #164
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_182071341
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:44 schreef nils7 het volgende:
Wie heeft hun FB pagina al gevonden?
Wel hun website, maar wil het einde niet verklappen :P
pi_182071351
Waarom het Opel logo blurren op het stuur :@
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_182071353
Ik vind de Veluwe er mooier uitzien dan een villa op één of andere dode heuvel.
  zaterdag 22 september 2018 @ 21:46:11 #167
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_182071372
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:45 schreef WcPot het volgende:
Waarom het Opel logo blurren op het stuur :@
Anders is het reclame en wil iedereen morgen in een Opel rijden ofzo. :P
  † In Memoriam † zaterdag 22 september 2018 @ 21:46:14 #168
230491 Zith
pls tip
pi_182071374
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Slechts een paar jaar jonger dan die lui van de midgetgolfbaan :@
Inderdaad zeg _O-
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_182071376
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:45 schreef tralalala het volgende:
Ik vind de Veluwe er mooier uitzien dan een villa op één of andere dode heuvel.
Heb je de Veluwe gezien na afgelopen zomer?
pi_182071406
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:44 schreef butz0rs het volgende:

[..]

Wel hun website, maar wil het einde niet verklappen :P
Dank! Over half uurtje aub ;)
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_182071412
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Anders is het reclame en wil iedereen morgen in een Opel rijden ofzo. :P
En nog geen 10 seconden later zie je het Opel logo in het digitale scherm :D
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_182071416
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:45 schreef WcPot het volgende:
Waarom het Opel logo blurren op het stuur :@
Idd, en DAF en Ajax mag wel.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_182071419
Die Ajaxsjaal op het dashboard van de vrachtwagen. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 22 september 2018 @ 21:48:29 #174
414827 Wave103
It's not pop music
pi_182071428
Goeie vlek op dat matras
pi_182071435
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:48 schreef Wave103 het volgende:
Goeie vlek op dat matras
Eew idd gooi je toch weg.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator zaterdag 22 september 2018 @ 21:48:50 #176
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_182071436
Gelukkig zijn ze niet zo handig. Die ene "hulp" is ook een klojo :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_182071444
Ze spreken de taal :r
  † In Memoriam † zaterdag 22 september 2018 @ 21:49:38 #178
230491 Zith
pls tip
pi_182071454
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:45 schreef WcPot het volgende:
Waarom het Opel logo blurren op het stuur :@
Geloof dat elk merk maar 1x in beeld mag komen
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_182071455
Spaanse slag grens bepalen.
pi_182071464
Kadastergoden
  † In Memoriam † zaterdag 22 september 2018 @ 21:50:18 #181
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_182071473
Op het woord geloven...... o|O Vraag dat nou na bij de notaris of zo!!
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  zaterdag 22 september 2018 @ 21:51:14 #182
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_182071498
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:44 schreef butz0rs het volgende:

[..]

Wel hun website, maar wil het einde niet verklappen :P
Doe maar posten zodra de aflevering klaar is
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_182071505
Als ik dit landschap zie en het witte gebouwtje. Moet ik denken aan Bassie & Adriaan en de Baron die ook in een wit huisje zat in Spanje.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_182071512
Het enige wat mis kan gaan is heimwee :')
  † In Memoriam † zaterdag 22 september 2018 @ 21:52:35 #185
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_182071524
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:51 schreef WcPot het volgende:
Als ik dit landschap zie en het witte gebouwtje. Moet ik denken aan Bassie & Adriaan en de Baron die ook in een wit huisje zat in Spanje.
Zo komt het wel heeeeeel dichtbij WcPot !!!
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_182071548
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:52 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Zo komt het wel heeeeeel dichtbij WcPot !!!
Ja als het allemaal maar goed gaat :D :P
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_182071549
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:51 schreef WcPot het volgende:
Als ik dit landschap zie en het witte gebouwtje. Moet ik denken aan Bassie & Adriaan en de Baron die ook in een wit huisje zat in Spanje.
Die bouwvakkers zijn volgens mij ook van het niveau Bassie en B1.
pi_182071587
Is feikje al zwanger?
pi_182071599
Dit is echt stom, ze besteden alles uit. :')
  zaterdag 22 september 2018 @ 21:56:32 #191
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_182071610
Hij spreekt ook beter Spaans dan Van Gaal...saaie aflevering :O
pi_182071616
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:55 schreef tralalala het volgende:
Dit is echt stom, ze besteden alles uit. :')
Er zit een knop op je tv...
pi_182071622
Maar wat doen ze zelf de hele dag dan al die maanden ?
  Eindredactie Games zaterdag 22 september 2018 @ 21:57:16 #194
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182071629
wat een kutkind
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_182071632
Yep :')
pi_182071649
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:56 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Er zit een knop op je tv...
Het gebouw kan nog instorten, vergunning die toch niet verstrekt worden, heimwee, etc, ik blijf voor de zekerheid even hangen.
pi_182071651
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:57 schreef Wereldgozer het volgende:
Yep :')
Wat een naam he pfff.. Groenlinks volk.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_182071662
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:58 schreef tralalala het volgende:

[..]

Het gebouw kan nog instorten, vergunning die toch niet verstrekt worden, heimwee, etc, ik blijf voor de zekerheid even hangen.
Stroom en water is volgens mij nog niet geregeld.
pi_182071669
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:58 schreef tralalala het volgende:

[..]

Het gebouw kan nog instorten, vergunning die toch niet verstrekt worden, heimwee, etc, ik blijf voor de zekerheid even hangen.
Ja jammer genoeg geen hurricanes of tornado's in spanje.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_182071679
Waterleiding is sneller geregeld als bij die uitzending van jaren terug.
pi_182071692
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:58 schreef RipCity het volgende:

[..]

Wat een naam he pfff.. Groenlinks volk.
Zouden ook net zo goed D66-ers of VVD-ers kunnen zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_182071696
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:58 schreef RipCity het volgende:

[..]

Ja jammer genoeg geen hurricanes of tornado's in spanje.
Begin dit jaar wel een tornado :

https://inspanje.nl/algem(...)hade-in-zuid-spanje/
pi_182071707
Kindje rookt zware shag
pi_182071708
Rookt yep al?
pi_182071713
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:00 schreef tralalala het volgende:
Kindje rookt zware shag
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Rookt yep al?
:D
pi_182071716
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:00 schreef tralalala het volgende:
Kindje rookt zware shag
Zich schor gehuild maar super dag gehad.
  zaterdag 22 september 2018 @ 22:01:06 #207
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182071720
Waarom ga je in godsnaam een vermogen investeren om elektriciteit te krijgen, voor dat bedrag kun je een behoorlijke voorraad panelen en accu's plaatsen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182071722
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:59 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zouden ook net zo goed D66-ers of VVD-ers kunnen zijn.
Of Franco
  Moderator zaterdag 22 september 2018 @ 22:01:31 #209
155227 crew  Guppy
dus
pi_182071728
Zij hebben zelf een klamboe en de kinderen niet?? :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Eindredactie Games zaterdag 22 september 2018 @ 22:01:49 #210
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182071736
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:01 schreef Leandra het volgende:
Waarom ga je in godsnaam een vermogen investeren om elektriciteit te krijgen, voor dat bedrag kun je een behoorlijke voorraad panelen en accu's plaatsen.
of electriciteit
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games zaterdag 22 september 2018 @ 22:02:16 #211
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182071752
amsterdam _O_
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_182071754
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Zij hebben zelf een klamboe en de kinderen niet?? :D
Kinderen lagen net wel onder een klamboerka
pi_182071762
quote:
4s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:02 schreef Oscar. het volgende:
amsterdam _O_
Amsterdam :´)
  zaterdag 22 september 2018 @ 22:02:59 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182071767
quote:
4s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:01 schreef Oscar. het volgende:

[..]

of electriciteit
Die je vervolgens ook nog moet betalen ja.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182071776
Lol grens problemen.
  zaterdag 22 september 2018 @ 22:04:00 #216
414827 Wave103
It's not pop music
pi_182071785
De bbq is omgewaaid!!
  zaterdag 22 september 2018 @ 22:04:01 #217
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182071787
20.000 voor elektrciteit.... darn :X
Dan bleef ik mooi off-grid.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182071798
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:03 schreef potjecreme het volgende:
Lol grens problemen.
Hebben ze een Rijdende Rechter in Spanje?
  Moderator zaterdag 22 september 2018 @ 22:04:49 #219
155227 crew  Guppy
dus
pi_182071805
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:04 schreef Leandra het volgende:
20.000 voor elektrciteit.... darn :X
Dan bleef ik mooi off-grid.
Voor dat geld leg je toch het hele hok vol zonnepannelen?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_182071811
Toch nog een paar tegenslagen
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  Eindredactie Games zaterdag 22 september 2018 @ 22:05:13 #221
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182071815
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:04 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Voor dat geld leg je toch het hele hok vol zonnepannelen?
super als ej een week geen zon hebt
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  † In Memoriam † zaterdag 22 september 2018 @ 22:05:15 #222
230491 Zith
pls tip
pi_182071816
Oei wat plastic kapot gewaaid, wat een tegenslag
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zaterdag 22 september 2018 @ 22:05:22 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182071821
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:04 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Voor dat geld leg je toch het hele hok vol zonnepannelen?
En een paar accu's idd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182071822
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:05 schreef WcPot het volgende:
Toch nog een paar tegenslagen
Een omgewaaide barbecue ;(
pi_182071825
quote:
4s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:05 schreef Oscar. het volgende:

[..]

super als ej een week geen zon hebt
In Spanje schijnt altijd de zon.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  † In Memoriam † zaterdag 22 september 2018 @ 22:05:59 #226
230491 Zith
pls tip
pi_182071834
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:04 schreef Leandra het volgende:
20.000 voor elektrciteit.... darn :X
Dan bleef ik mooi off-grid.
Idd, koop je tientallen zonnepanelen en boilers van
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_182071835
quote:
4s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:05 schreef Oscar. het volgende:

[..]

super als ej een week geen zon hebt
Vrij onwaarschijnlijk daar in zuid Spanje
pi_182071836
Die schroefboormachine :D _O-
  Eindredactie Games zaterdag 22 september 2018 @ 22:06:05 #229
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182071839
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:05 schreef WcPot het volgende:

[..]

In Spanje schijnt altijd de zon.
nooit bewolking, dat kennen ze daar niet
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 22 september 2018 @ 22:06:08 #230
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_182071843
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:04 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Voor dat geld leg je toch het hele hok vol zonnepannelen?
Heb je alleen overdag stroom...

Accupakket is niet zo snel rendabel.
The colour of her eyes were the colour of insanity
  zaterdag 22 september 2018 @ 22:06:43 #231
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_182071857
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

En een paar accu's idd.
Zo'n powerwalletje is niet goedkoop.
  Moderator zaterdag 22 september 2018 @ 22:06:57 #232
155227 crew  Guppy
dus
pi_182071862
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:06 schreef BORRREETJEEE het volgende:

[..]

Heb je alleen overdag stroom...

Accupakket is niet zo snel rendabel.
Gaan je gasten ook lekker op tijd naar bed :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 22 september 2018 @ 22:07:02 #233
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_182071864
Ik snap al waarom ie niet zoveel zelf doet
pi_182071865
Hoe gaat dit aflopen?
  zaterdag 22 september 2018 @ 22:07:07 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182071866
quote:
4s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:05 schreef Oscar. het volgende:

[..]

super als ej een week geen zon hebt
Ik had vandaag nog 3.5 kWh, dankzij de panelen op m'n carport, 12 paneeltjes.
Zo'n dag als je daar nu ziet zouden ze ook gewoon opbrengst hebben,
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_182071871
Zie er wel mooi uit, al is het wel een erg kale berg.
  Eindredactie Games zaterdag 22 september 2018 @ 22:07:40 #237
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182071878
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik had vandaag nog 3.5 kWh, dankzij de panelen op m'n carport, 12 paneeltjes.
Zo'n dag als je daar nu ziet zouden ze ook gewoon opbrengst hebben,
dat is 1 wasje en droogje draaien.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 22 september 2018 @ 22:08:01 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182071888
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Zo'n powerwalletje is niet goedkoop.
Ze hebben ¤ 20.000 uitgegeven om daar stroom te krijgen... daar kun je prima oplossingen van betalen, en het hoeft niet van Tesla te zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zaterdag 22 september 2018 @ 22:08:02 #239
155227 crew  Guppy
dus
pi_182071889
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Zie er wel mooi uit, al is het wel een erg kale berg.
Het is ook mooi, maar je zit in de middle of fucking nowhere -O-
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 22 september 2018 @ 22:08:31 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_182071900
quote:
4s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:07 schreef Oscar. het volgende:

[..]

dat is 1 wasje en droogje draaien.
Ja en? Dat doen je dan dus als de zon schijnt, heb je de droger ook gelijk niet nodig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eindredactie Games zaterdag 22 september 2018 @ 22:08:35 #241
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182071901
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:08 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Het is ook mooi, maar je zit in de middle of fucking nowhere -O-
ja, anders hadden ze in amsterdam kunnen blijven he :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_182071918
En dan klus gereedschap van parkside :D
Huismerk van de Lidl ;)
  Moderator zaterdag 22 september 2018 @ 22:09:19 #243
155227 crew  Guppy
dus
pi_182071928
quote:
4s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:08 schreef Oscar. het volgende:

[..]

ja, anders hadden ze in amsterdam kunnen blijven he :P
Heb je wel kroegen en borrels met vrienden :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 22 september 2018 @ 22:09:21 #244
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_182071930
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze hebben ¤ 20.000 uitgegeven om daar stroom te krijgen... daar kun je prima oplossingen van betalen, en het hoeft niet van Tesla te zijn.
Betwijfel het. Je moet niet alleen je woning er mee doen maar ook je gastenverblijf en je zwembadpomp. Vooral die laatste doet de hele dag door.
The colour of her eyes were the colour of insanity
  Eindredactie Games zaterdag 22 september 2018 @ 22:09:26 #245
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182071932
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja en? Dat doen je dan dus als de zon schijnt, heb je de droger ook gelijk niet nodig.
inderdaad, lekker back to basic op je berg.

koelkast uit, computer uit, tv uit.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 22 september 2018 @ 22:10:05 #246
414827 Wave103
It's not pop music
pi_182071949
Ik denk dat zodra dit klaar is deze mensen zich gaan vervelen
pi_182071950
Mooi geworden wel!
  Moderator zaterdag 22 september 2018 @ 22:10:23 #248
155227 crew  Guppy
dus
pi_182071954
quote:
4s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:09 schreef Oscar. het volgende:

[..]

inderdaad, lekker back to basic op je berg
Je was ophangen is nou ook niet heel erg Expeditie Robinson :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_182071957
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:10 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Mooi geworden wel!
Ja echt wel :Y
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_182071960
quote:
4s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:07 schreef Oscar. het volgende:

[..]

dat is 1 wasje en droogje draaien.
Lol, een droger is daar toch echt overbodig.
pi_182071973
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:10 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Lol, een droger is daar toch echt overbodig.
Een airco voor de gasten niet.
  Eindredactie Games zaterdag 22 september 2018 @ 22:11:57 #252
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182071980
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:11 schreef tralalala het volgende:

[..]

Een airco voor de gasten niet.
het is daar ook superwarm. Die mensen zitten met vesten en jassen aan zodat ze meer gaan zweten en daardoor afvallen :Y
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_182071983
Lekker wn mooi plekje hoor! Mogen ze echt trots op zijn
  zaterdag 22 september 2018 @ 22:12:04 #254
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_182071985
Is wel netjes geworden moet ik zeggen

Nu alleen die tenten nog alhoewel ik daar dan eerder blokhutten van zou maken gezien de storm
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  † In Memoriam † zaterdag 22 september 2018 @ 22:12:50 #255
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_182071996
quote:
4s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:11 schreef Oscar. het volgende:

[..]

het is daar ook superwarm. Die mensen zitten met vesten en jassen aan zodat ze meer gaan zweten en daardoor afvallen :Y
Ik heb nog geen bikini gezien....
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  Moderator zaterdag 22 september 2018 @ 22:13:05 #256
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_182072003
Deze mensen heb het wel goed voor elkaar.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_182072005
Toch nog een tegenvaller ;(
  Eindredactie Games zaterdag 22 september 2018 @ 22:13:19 #258
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182072007
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:12 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Ik heb nog geen bikini gezien....
het was ook sarcastisch :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_182072008
Boven op een berg zal het wel iets koeler zijn.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  zaterdag 22 september 2018 @ 22:13:30 #260
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_182072012
Yep, Drama :o
pi_182072016
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:11 schreef tralalala het volgende:

[..]

Een airco voor de gasten niet.
Ruimte zat voor zonnepanelen.
  † In Memoriam † zaterdag 22 september 2018 @ 22:14:26 #262
230491 Zith
pls tip
pi_182072027
Die YEP is ook altijd huilerig zeg
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † zaterdag 22 september 2018 @ 22:15:12 #263
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_182072038
quote:
4s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:13 schreef Oscar. het volgende:

[..]

het was ook sarcastisch :P
Sorry, had de rest van je bericht niet gelezen(faal) :@
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  zaterdag 22 september 2018 @ 22:15:12 #264
14505 OProg
A Life in Music
pi_182072039
Er is geld, het loopt op schema, ze spreken de taal...

Knap maar voor de uitzending niet echt superboeiend natuurlijk.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  zaterdag 22 september 2018 @ 22:15:27 #265
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_182072047
Burgemeester present *O*
pi_182072050
Toch knap dat ze zo goed Spaans kunnen spreken ^O^
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_182072051
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:13 schreef ijs_beer het volgende:
Deze mensen heb het wel goed voor elkaar.
Jep

Het begint al met dat ze de taal goed spreken. ^O^

Goed voor ons kijkers is dit misschien wat saai.
pi_182072054
Burgemeestertje zijn in Frankrijk en Spanje is ook een chille job he.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Eindredactie Games zaterdag 22 september 2018 @ 22:15:58 #269
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182072062
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:15 schreef WcPot het volgende:
Toch knap dat ze zo goed Spaans kunnen spreken ^O^
spaans is best makkelijk
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  † In Memoriam † zaterdag 22 september 2018 @ 22:16:28 #270
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_182072069
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:15 schreef WcPot het volgende:
Toch knap dat ze zo goed Spaans kunnen spreken ^O^
En dat scheelt al 80% van de problemen. Maar badkleding is uit den boze daar begrijp ik.....
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_182072070
Beetje saaie uitzending -O-
pi_182072071
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:15 schreef RipCity het volgende:
Burgemeestertje zijn in Frankrijk en Spanje is ook een chille job he.
Is dat vaak niet een parttime baan naast iets anders?
  Eindredactie Games zaterdag 22 september 2018 @ 22:16:34 #273
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182072072
Dirk is 45 : :'( en Feikje 32 :'(
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_182072075
quote:
4s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:15 schreef Oscar. het volgende:

[..]

spaans is best makkelijk
Ola
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_182072078
Tja...
  † In Memoriam † zaterdag 22 september 2018 @ 22:17:01 #276
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_182072082
Alle lof voor Almhoooooooooofffffff
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  zaterdag 22 september 2018 @ 22:17:02 #277
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_182072083
Nog niet failliet *G*
http://www.villa-atalanta.com/
  Eindredactie Games zaterdag 22 september 2018 @ 22:17:07 #278
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182072087
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:16 schreef WcPot het volgende:

[..]

Ola
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_182072088
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:15 schreef WcPot het volgende:
Toch knap dat ze zo goed Spaans kunnen spreken ^O^
Ze hebben tijd zat.

/salty
pi_182072094
quote:
4s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:16 schreef Oscar. het volgende:
Dirk is 45 : :'( en Feikje 32 :'(
Jep
pi_182072095
quote:
4s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:16 schreef Oscar. het volgende:
Dirk is 45 : :'( en Feikje 32 :'(
Dirk heeft het goed voor elkaar :9
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_182072119
In 2019 gaat Villa Atalanta uitbreiden. Op het landgoed worden verspreid 4 prachtige nieuwe vrijstaande huizen gebouwd, net als de bestaande appartementen van alle gemakken en luxe voorzien. De nieuwe huizen zijn allemaal voor 4 personen geschikt en hebben een spectaculair uitzicht op de zee en de bergen. Er komen 2 slaapkamers, een luxe badkamer en een ruim uitgeruste keuken in. De huizen hebben aan de voor- of zijkant een ruim privéterras.

De bouw start naar verwachting in november van dit jaar. Het streven is om ze vóór de zomervakantie af te hebben.

Zooow KOEKOEK
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 22 september 2018 @ 22:18:44 #284
414827 Wave103
It's not pop music
pi_182072134
' een rustiger bestaan'

' 4 vrijstaande huizen bijbouwen'
  zaterdag 22 september 2018 @ 22:19:23 #285
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_182072150
Wel een lekkere Milf.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_182072151
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:18 schreef Wave103 het volgende:
' een rustiger bestaan'

' 4 vrijstaande huizen bijbouwen'
*laten bijbouwen.
Waarschijnlijk ook nog eens schoonmaaksters in dienst. _O- Lekker leventje hoor.
  Eindredactie Games zaterdag 22 september 2018 @ 22:19:27 #287
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182072153
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:18 schreef Wave103 het volgende:
' een rustiger bestaan'

' 4 vrijstaande huizen bijbouwen'
ja uitbesteden
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_182072160
Mooie website iig. Beter dan een .jouwweb :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_182072162
Het gaat dus goed!
pi_182072163
Uitbreiding :D

In 2019 gaat Villa Atalanta uitbreiden. Op het landgoed worden verspreid 4 prachtige nieuwe vrijstaande huizen gebouwd, net als de bestaande appartementen van alle gemakken en luxe voorzien. De nieuwe huizen zijn allemaal voor 4 personen geschikt en hebben een spectaculair uitzicht op de zee en de bergen. Er komen 2 slaapkamers, een luxe badkamer en een ruim uitgeruste keuken in. De huizen hebben aan de voor- of zijkant een ruim privéterras.

De bouw start naar verwachting in november van dit jaar. Het streven is om ze vóór de zomervakantie af te hebben. Via onze site en Facebook houden we je graag op de hoogte over de voortgang. Laat ons weten als je al interesse hebt in de verhuur van één van de nieuwe huizen gedurende een bepaalde periode. Dan reserveren we die voor je, mocht het betreffende huis dan al klaar zijn. Hieronder vind je een impressie van hoe het complex en de huizen eruit zullen komen te zien, voor gedetailleerde informatie over de nieuwe huizen

http://www.villa-atalanta.com

Sow koekoek
  Eindredactie Games zaterdag 22 september 2018 @ 22:20:03 #291
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_182072166
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:19 schreef tralalala het volgende:

[..]

*laten bijbouwen.
Waarschijnlijk ook nog eens schoonmaaksters in dienst. _O- Lekker leventje hoor.
wacht maar totdat je zelf personeel hebt, dan merk je dat het niet zo lekker is :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_182072176
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Uitbreiding :D

In 2019 gaat Villa Atalanta uitbreiden. Op het landgoed worden verspreid 4 prachtige nieuwe vrijstaande huizen gebouwd, net als de bestaande appartementen van alle gemakken en luxe voorzien. De nieuwe huizen zijn allemaal voor 4 personen geschikt en hebben een spectaculair uitzicht op de zee en de bergen. Er komen 2 slaapkamers, een luxe badkamer en een ruim uitgeruste keuken in. De huizen hebben aan de voor- of zijkant een ruim privéterras.

De bouw start naar verwachting in november van dit jaar. Het streven is om ze vóór de zomervakantie af te hebben. Via onze site en Facebook houden we je graag op de hoogte over de voortgang. Laat ons weten als je al interesse hebt in de verhuur van één van de nieuwe huizen gedurende een bepaalde periode. Dan reserveren we die voor je, mocht het betreffende huis dan al klaar zijn. Hieronder vind je een impressie van hoe het complex en de huizen eruit zullen komen te zien, voor gedetailleerde informatie over de nieuwe huizen

http://www.villa-atalanta.com

Sow koekoek
Je bent mn tweelingzus ofzo?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 22 september 2018 @ 22:20:57 #293
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182072177
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:18 schreef Wave103 het volgende:
' een rustiger bestaan'

' 4 vrijstaande huizen bijbouwen'
Wat er precies rustig aan hun nieuwe bestaan is, ontgaat me ook.

En altijd andere mensen over de vloer, lijkt me persoonlijk echt horror.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  zaterdag 22 september 2018 @ 22:23:27 #294
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_182072222
quote:
4s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:20 schreef Oscar. het volgende:

[..]

wacht maar totdat je zelf personeel hebt, dan merk je dat het niet zo lekker is :P
Het joodse gezegde "ik wens je veel personeel"
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_182072233
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:20 schreef RipCity het volgende:
Je bent mn tweelingzus ofzo?
:D _O-
pi_182072244
De McDonald’s-achtige formule van Ik Vertrek zorgt er voor dat je altijd met trek voor de buis gaat zitten. Deze keer viel de uitzending tegen, als een echt McMenu was er nauwelijks een hoogte- of een dieptepunt, laat staan een voldaan gevoel aan het eind.

Het is toch waar je voor gaat zitten. De montere, positieve stellen die vol goede moed vertrekken om hun droom elders te verwezenlijken. Tot de ontberingen, de vertwijfeling toeslaat, het stel zich in het totale ongeluk lijkt te hebben gestort. Om aan het eind van de uitzending te zien dat alles min of meer op zijn pootjes terechtgekomen is. Het is de Mc-formule van Ik Vertrek. Je weet wat je krijgt.

Ook deze uitzending begint hoopvol. De familie Geurts, vader Dirk, moeder Feikje en zoons Jep en Siem verruilen hun geliefde Amsterdam voor een berg in het Zuid-Spaanse Andalusië. Op de berg staan vier muren en een dak. Die moeten omgetoverd tot een luxe woning met appartementen voor toeristische verhuur. In de korte samenvatting vooraf, het ’lekkermakertje’, zie je Feike al met een pruillipje zeggen: „Hmm, niet leuk”, als haar moeder net vertrokken is uit Spanje. Heimwee denk je, dat is leed. Dat belooft wat.

Sowieso: van die types die hun van alle gemakken voorziene drukke stadse biotoop binnen de A10 verlaten voor een stille berg zonder ook maar stroom of water voorspelt al veel goeds, voor de kijker dan. En opmerkingen van Feikje als ’we zoeken een relaxter leven’, of van Dirk als ’echte vriendschap laat zich niet afschrikken door een paar duizend kilometer’, of Feikjes moeder Tineke als ’ze spreekt geen woord Spaans’, zijn ook goede verwijzingen naar wat allemaal komen gaat. Namelijk grote drukte, vrienden die ze laten zitten en grote problemen door een taalbarrière.

Maar eenmaal in Spanje zakt de uitzending als een plumpudding in elkaar. De verbouwing loopt, op een paar kleine overkomelijke incidentjes na, vlekkeloos. Het huis wordt prachtig, er is geen gezanik over vergunningen of erfgrenzen. Dirk blijkt verdomd goed Spaans te spreken en zelfs de budgetoverschrijding lijkt rimpelloos opgelost. De jonge kinderen wennen snel en voelen zich thuis op school en opvang. Enige zorgelijke is een ontsteking aan de luchtwegen van de jongste telg. Een paar flinke shots medicijnen verhelpt het euvel.

En voor je het weet staan we op de opening van het prachtig herbouwde huis en verwelkomt Feikje de gasten in uitmuntend Spaans. „Hola, bienvenidos.” De gasten zijn tevreden en vinden het huis zelfs mooier dan op de foto’s.

Eind goed al goed. Nu is dat bij Ik Vertrek altijd wel zo. Maar deze keer heb je niet het idee dat je meegeleefd hebt met een lijdend stel. Het is een beetje gedachteloos naar binnen gegaan. Als een quarter pounder-menu met zouteloze frites.

Hoogtepunt

Als er enige twijfel over het plan is, is het bij Dirk. Die vertelt al rijdend door het uitgestrekte landschap over zijn emoties. De onzekerheid van zijn plan, zijn nostalgische hang naar Amsterdam, met vrienden de kroeg in.

Dieptepunt

Na een lange reis komt dan eindelijk de vrachtwagen met inboedel. Als de klep naar beneden gaat, valt meteen een grote aardewerk pot kapot en sneuvelt de spiegeldeur van de Ikeakast. Waarom nemen mensen al die rotzooi duizenden kilometers mee? In Malaga zit heus een Ikea. Koop er een nieuwe!

Verrassing
De Spaanse bouwvakkers. Het blijken vaklui die er ook nog eens een redelijke planning op na houden.

Telegraaf ^
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 22 september 2018 @ 22:27:50 #297
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_182072300
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 21:51 schreef WcPot het volgende:
Als ik dit landschap zie en het witte gebouwtje. Moet ik denken aan Bassie & Adriaan en de Baron die ook in een wit huisje zat in Spanje.
Dat was Griekenland :@

Verder niks te melden over deze aflevering, het is erg mooi geworden (maar ja ze hadden dan ook een boel geld) en het was verder enorm saai.
pi_182072324
Ze lieten niks van hun stress zien.
pi_182072525
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:29 schreef potjecreme het volgende:
Ze lieten niks van hun stress zien.
Die hebben ze weggeneukt in de slaapkamer :P
pi_182072588
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:20 schreef Perrin het volgende:

[..]

Wat er precies rustig aan hun nieuwe bestaan is, ontgaat me ook.
Dat is natuurlijk een argument wat je vaker langs hoort komen maar in de praktijk valt dat dan meestal tegen.
pi_182072845
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2018 22:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze hebben ¤ 20.000 uitgegeven om daar stroom te krijgen... daar kun je prima oplossingen van betalen, en het hoeft niet van Tesla te zijn.
Dat was bekend toen ze huis kochten, kom je overal tegen in Spanje.
life is like a box of chocolates
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')