Idd, koop je tientallen zonnepanelen en boilers vanquote:Op zaterdag 22 september 2018 22:04 schreef Leandra het volgende:
20.000 voor elektrciteit.... darn
Dan bleef ik mooi off-grid.
Vrij onwaarschijnlijk daar in zuid Spanjequote:Op zaterdag 22 september 2018 22:05 schreef Oscar. het volgende:
[..]
super als ej een week geen zon hebt
nooit bewolking, dat kennen ze daar nietquote:
Heb je alleen overdag stroom...quote:Op zaterdag 22 september 2018 22:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Voor dat geld leg je toch het hele hok vol zonnepannelen?
Gaan je gasten ook lekker op tijd naar bedquote:Op zaterdag 22 september 2018 22:06 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Heb je alleen overdag stroom...
Accupakket is niet zo snel rendabel.
Ik had vandaag nog 3.5 kWh, dankzij de panelen op m'n carport, 12 paneeltjes.quote:Op zaterdag 22 september 2018 22:05 schreef Oscar. het volgende:
[..]
super als ej een week geen zon hebt
dat is 1 wasje en droogje draaien.quote:Op zaterdag 22 september 2018 22:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had vandaag nog 3.5 kWh, dankzij de panelen op m'n carport, 12 paneeltjes.
Zo'n dag als je daar nu ziet zouden ze ook gewoon opbrengst hebben,
Ze hebben ¤ 20.000 uitgegeven om daar stroom te krijgen... daar kun je prima oplossingen van betalen, en het hoeft niet van Tesla te zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2018 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo'n powerwalletje is niet goedkoop.
Het is ook mooi, maar je zit in de middle of fucking nowherequote:Op zaterdag 22 september 2018 22:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Zie er wel mooi uit, al is het wel een erg kale berg.
ja, anders hadden ze in amsterdam kunnen blijven hequote:Op zaterdag 22 september 2018 22:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het is ook mooi, maar je zit in de middle of fucking nowhere
Heb je wel kroegen en borrels met vriendenquote:Op zaterdag 22 september 2018 22:08 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ja, anders hadden ze in amsterdam kunnen blijven he
Betwijfel het. Je moet niet alleen je woning er mee doen maar ook je gastenverblijf en je zwembadpomp. Vooral die laatste doet de hele dag door.quote:Op zaterdag 22 september 2018 22:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben ¤ 20.000 uitgegeven om daar stroom te krijgen... daar kun je prima oplossingen van betalen, en het hoeft niet van Tesla te zijn.
inderdaad, lekker back to basic op je berg.quote:Op zaterdag 22 september 2018 22:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en? Dat doen je dan dus als de zon schijnt, heb je de droger ook gelijk niet nodig.
Je was ophangen is nou ook niet heel erg Expeditie Robinsonquote:Op zaterdag 22 september 2018 22:09 schreef Oscar. het volgende:
[..]
inderdaad, lekker back to basic op je berg
Lol, een droger is daar toch echt overbodig.quote:Op zaterdag 22 september 2018 22:07 schreef Oscar. het volgende:
[..]
dat is 1 wasje en droogje draaien.
Een airco voor de gasten niet.quote:Op zaterdag 22 september 2018 22:10 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Lol, een droger is daar toch echt overbodig.
het is daar ook superwarm. Die mensen zitten met vesten en jassen aan zodat ze meer gaan zweten en daardoor afvallenquote:Op zaterdag 22 september 2018 22:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Een airco voor de gasten niet.
Ik heb nog geen bikini gezien....quote:Op zaterdag 22 september 2018 22:11 schreef Oscar. het volgende:
[..]
het is daar ook superwarm. Die mensen zitten met vesten en jassen aan zodat ze meer gaan zweten en daardoor afvallen
het was ook sarcastischquote:Op zaterdag 22 september 2018 22:12 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik heb nog geen bikini gezien....
Ruimte zat voor zonnepanelen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 22:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Een airco voor de gasten niet.
Sorry, had de rest van je bericht niet gelezen(faal)quote:
Jepquote:Op zaterdag 22 september 2018 22:13 schreef ijs_beer het volgende:
Deze mensen heb het wel goed voor elkaar.
spaans is best makkelijkquote:Op zaterdag 22 september 2018 22:15 schreef WcPot het volgende:
Toch knap dat ze zo goed Spaans kunnen spreken
En dat scheelt al 80% van de problemen. Maar badkleding is uit den boze daar begrijp ik.....quote:Op zaterdag 22 september 2018 22:15 schreef WcPot het volgende:
Is dat vaak niet een parttime baan naast iets anders?quote:Op zaterdag 22 september 2018 22:15 schreef RipCity het volgende:
Burgemeestertje zijn in Frankrijk en Spanje is ook een chille job he.
Ze hebben tijd zat.quote:Op zaterdag 22 september 2018 22:15 schreef WcPot het volgende:
*laten bijbouwen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 22:18 schreef Wave103 het volgende:
' een rustiger bestaan'
' 4 vrijstaande huizen bijbouwen'
ja uitbestedenquote:Op zaterdag 22 september 2018 22:18 schreef Wave103 het volgende:
' een rustiger bestaan'
wacht maar totdat je zelf personeel hebt, dan merk je dat het niet zo lekker isquote:Op zaterdag 22 september 2018 22:19 schreef tralalala het volgende:
[..]
*laten bijbouwen.
Waarschijnlijk ook nog eens schoonmaaksters in dienst.Lekker leventje hoor.
Je bent mn tweelingzus ofzo?quote:Op zaterdag 22 september 2018 22:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Uitbreiding
In 2019 gaat Villa Atalanta uitbreiden. Op het landgoed worden verspreid 4 prachtige nieuwe vrijstaande huizen gebouwd, net als de bestaande appartementen van alle gemakken en luxe voorzien. De nieuwe huizen zijn allemaal voor 4 personen geschikt en hebben een spectaculair uitzicht op de zee en de bergen. Er komen 2 slaapkamers, een luxe badkamer en een ruim uitgeruste keuken in. De huizen hebben aan de voor- of zijkant een ruim privéterras.
De bouw start naar verwachting in november van dit jaar. Het streven is om ze vóór de zomervakantie af te hebben. Via onze site en Facebook houden we je graag op de hoogte over de voortgang. Laat ons weten als je al interesse hebt in de verhuur van één van de nieuwe huizen gedurende een bepaalde periode. Dan reserveren we die voor je, mocht het betreffende huis dan al klaar zijn. Hieronder vind je een impressie van hoe het complex en de huizen eruit zullen komen te zien, voor gedetailleerde informatie over de nieuwe huizen
http://www.villa-atalanta.com
Sow koekoek
Wat er precies rustig aan hun nieuwe bestaan is, ontgaat me ook.quote:Op zaterdag 22 september 2018 22:18 schreef Wave103 het volgende:
' een rustiger bestaan'
Het joodse gezegde "ik wens je veel personeel"quote:Op zaterdag 22 september 2018 22:20 schreef Oscar. het volgende:
[..]
wacht maar totdat je zelf personeel hebt, dan merk je dat het niet zo lekker is
Dat was Griekenlandquote:Op zaterdag 22 september 2018 21:51 schreef WcPot het volgende:
Als ik dit landschap zie en het witte gebouwtje. Moet ik denken aan Bassie & Adriaan en de Baron die ook in een wit huisje zat in Spanje.
Die hebben ze weggeneukt in de slaapkamerquote:Op zaterdag 22 september 2018 22:29 schreef potjecreme het volgende:
Ze lieten niks van hun stress zien.
Dat is natuurlijk een argument wat je vaker langs hoort komen maar in de praktijk valt dat dan meestal tegen.quote:Op zaterdag 22 september 2018 22:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat er precies rustig aan hun nieuwe bestaan is, ontgaat me ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |