Ho ho, ze staat in haar kracht hè!quote:Op dinsdag 18 september 2018 11:47 schreef potjecreme het volgende:
Ik kon de aflevering niet afkijken...Wat een vermoeiende vrouw.
quote:Op dinsdag 18 september 2018 14:16 schreef queixume het volgende:
Nog eentje uit het bedrijfsplan:
[ afbeelding ]
Eerst even langs de dokter voor een negatief advies dus
1 | [img=524,116]https://i.imgur.com/Sr1GAow.png[/img] |
Ik geloof dat als je ze daar op zou wijzen dat je ze discrimineert. Het zal wel weer zo'n westerling zijn die het zo goed weet, maar die heeft natuurlijk makkelijk praten.quote:Op dinsdag 18 september 2018 14:23 schreef Lienekien het volgende:
Wat ik triest vind, is dat deze mensen zo onbewust onbekwaam zijn. Als ze zich nou maar bewust waren van wat ze niet in huis hebben, dan lieten ze wel iemand helpen met dat bedrijfsplan die er meer kijk op heeft. Zo gaat hun enthousiasme geheid weer uitlopen op een deceptie.
Mee eens, kom dit veel tegen in mijn werk en aangeboden hulp vind men onzin.quote:Op dinsdag 18 september 2018 14:23 schreef Lienekien het volgende:
Wat ik triest vind, is dat deze mensen zo onbewust onbekwaam zijn. Als ze zich nou maar bewust waren van wat ze niet in huis hebben, dan lieten ze wel iemand helpen met dat bedrijfsplan die er meer kijk op heeft. Zo gaat hun enthousiasme geheid weer uitlopen op een deceptie.
*dit soort afbeeldingen zijn niet gewenst*quote:Op dinsdag 18 september 2018 15:50 schreef NothingHappened het volgende:
Ik heb trouwens ‘ik vertrek’ net ontdekt. Prachtprogramma wel![]()
Gelijk npo plus en bingen die handel...vanaf 2009 ergens
Ja daar zeg je zo wat. Ik keek wel rijdende rechter enzo, ook zo een pracht programma. Ben me er nu pas in aan het verdiepen. Al dat moois!quote:Op dinsdag 18 september 2018 15:57 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hoe kun je dit pareltje nu pas ontdekken?
Denk dat de achtergelaten vrienden allemaal negatieve energie naar Noorwegen uitbliezen.quote:Op dinsdag 18 september 2018 15:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Heb gisteren de aflevering pas gekeken, geweldig weer.Hoort wat mij betreft thuis in het rijtje klassiekers zoals Biodanza.
Die vrouwen in het begin met dat in hun kracht staan. Waar halen ze die vandaan?
Nee, winst = inkomsten (omzet) - kosten (lease & electra), ook bij hun. Dat ze die kosten veel te laag inschatten en van alles vergeten mee te nemen is iets anders.quote:Op maandag 17 september 2018 23:08 schreef hondonspain het volgende:
[..]
Ojaah, belasting ook niet, want hun omzet is gelijk hun winst
Instant klassieker, zeker weten!quote:Op dinsdag 18 september 2018 15:55 schreef bloodymary1 het volgende:
Heb gisteren de aflevering pas gekeken, geweldig weer.Hoort wat mij betreft thuis in het rijtje klassiekers zoals Biodanza.
Die vrouwen in het begin met dat in hun kracht staan. Waar halen ze die vandaan?
Nou dat zeggen ze, maar ik geloof eerder dat ze dit idee al 10 jaar hebben. Niet dat ze zich al 10 jaar voorbereiden. Denk niet dat ze dat onderscheid kunnen maken.quote:Op dinsdag 18 september 2018 17:08 schreef Cynix ® het volgende:
En dan nog iets: 10 jaar voorbereiding!
En dan niet weten wat het dagelijks leven daar zo'n beetje kost of wat je moet doen om daar te kunnen werken. Dat is te achterhalen in 1 of 2 muisklikken, maar dat is hen in die 10 jaar dus niet gelukt.![]()
![]()
Nou, dat verbaasde me dus het meest. Ik moest ook even terugspoelen om te horen of ze nou echt 10 jaar zeiquote:Op dinsdag 18 september 2018 17:08 schreef Cynix ® het volgende:
En dan nog iets: 10 jaar voorbereiding!
En dan niet weten wat het dagelijks leven daar zo'n beetje kost of wat je moet doen om daar te kunnen werken. Dat is te achterhalen in 1 of 2 muisklikken, maar dat is hen in die 10 jaar dus niet gelukt.![]()
![]()
*doe normaal*quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:05 schreef Lienekien het volgende:
Zo kan die wel weer, zeg. Jullie gedragen je ook soms ook als halve gestoorden in dit topic.
Oeps, klopt, wel bijzonder dat de leasekosten voor een bedrijf in de UK zijn en grootste kostenpost als huur niet genoemd word. Hun winst is wat lager inderdaad.quote:Op dinsdag 18 september 2018 16:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, winst = inkomsten (omzet) - kosten (lease & electra), ook bij hun. Dat ze die kosten veel te laag inschatten en van alles vergeten mee te nemen is iets anders.
Laten we deze discussie hier afronden, ok?quote:Op dinsdag 18 september 2018 19:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Had je nog een nuttige opmerking over het programma zelf?
quote:Marketeer Dirk (45) en Economie docent Feikje (32) hebben samen met hun zoons Jep (2) en Siem (10 maanden) een perfect leven in Amsterdam-West. Ze wonen in een fijn huis, hebben een goede baan en een hechte vriendenkring. Maar perfect is ook maar zo saai...
Het stel verkoopt hun Amsterdamse bovenwoning en schaft met de overwaarde een casco-pand op een berg in Andalusië aan. Hier aan de Costa Tropical willen ze drie appartementen bouwen en op hun vijf hectare grond moeten ingerichte tenten komen. Dat wordt een leuke uitdaging want er is helemaal niks, en op water of elektriciteit zijn ze niet aangesloten.
ONVOORSTELBAAR VEEL GROND
Dirk en Feikje zijn geen doe-het-zelvers en dus nemen ze een aannemer in de arm om hun vakantieparadijs te bouwen. Nu is het leven met twee jonge kinderen al heftig genoeg, laat staan als dit leven zich afspeelt in een vreemd land, tussen de slijptollen en graafmachines. Van de rust – waar ze voor kwamen - is weinig sprake en het geld vliegt eruit.
Maar volgens Feikje komt alles aan het einde goed.
EN ALS HET NIET GOED KOMT, IS HET NOG NIET HET EINDE.
Jep, helaas wel.quote:Op vrijdag 21 september 2018 22:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Klinkt als saaie uitzending want genoeg geld om alles door bedrijven te laten doen.
Helaas belooft de promo vanavond op tv ook weinig leedvermaak.quote:Op vrijdag 21 september 2018 22:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Klinkt als saaie uitzending want genoeg geld om alles door bedrijven te laten doen.
Ben benieuwd of ze wel stap 1 doen en is een vergunning aanvragen en ook krijgen of word misschien weer niet in beeld gebracht.quote:Op vrijdag 21 september 2018 22:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wim Kieft, ben jij dat?quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:36 schreef tralalala het volgende:
Ik word nu al moe van dit gezinnetje
Nou inderdaad zeg, kan om één of andere reden heel slecht tegen deze types, vooral die vrouw.quote:
Jij kan geen leeftijden gokkenquote:Op zaterdag 22 september 2018 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarvoor lijkt hij wat te jong...denk dat hij ongeveer 35 ofzo is.
Inderdaad, vond het erg verhelderend.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:41 schreef amaranta het volgende:
Wel fijn dat pa een berg uitbeeld voor ons
Anders is het reclame en wil iedereen morgen in een Opel rijden ofzo.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:45 schreef WcPot het volgende:
Waarom het Opel logo blurren op het stuur
Inderdaad zegquote:Op zaterdag 22 september 2018 21:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Slechts een paar jaar jonger dan die lui van de midgetgolfbaan
Heb je de Veluwe gezien na afgelopen zomer?quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:45 schreef tralalala het volgende:
Ik vind de Veluwe er mooier uitzien dan een villa op één of andere dode heuvel.
Dank! Over half uurtje aubquote:Op zaterdag 22 september 2018 21:44 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Wel hun website, maar wil het einde niet verklappen
En nog geen 10 seconden later zie je het Opel logo in het digitale schermquote:Op zaterdag 22 september 2018 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Anders is het reclame en wil iedereen morgen in een Opel rijden ofzo.
Idd, en DAF en Ajax mag wel.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:45 schreef WcPot het volgende:
Geloof dat elk merk maar 1x in beeld mag komenquote:Op zaterdag 22 september 2018 21:45 schreef WcPot het volgende:
Doe maar posten zodra de aflevering klaar isquote:Op zaterdag 22 september 2018 21:44 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Wel hun website, maar wil het einde niet verklappen
Zo komt het wel heeeeeel dichtbij WcPot !!!quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:51 schreef WcPot het volgende:
Als ik dit landschap zie en het witte gebouwtje. Moet ik denken aan Bassie & Adriaan en de Baron die ook in een wit huisje zat in Spanje.
Ja als het allemaal maar goed gaatquote:Op zaterdag 22 september 2018 21:52 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Zo komt het wel heeeeeel dichtbij WcPot !!!
Die bouwvakkers zijn volgens mij ook van het niveau Bassie en B1.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:51 schreef WcPot het volgende:
Als ik dit landschap zie en het witte gebouwtje. Moet ik denken aan Bassie & Adriaan en de Baron die ook in een wit huisje zat in Spanje.
Er zit een knop op je tv...quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:55 schreef tralalala het volgende:
Dit is echt stom, ze besteden alles uit.
Het gebouw kan nog instorten, vergunning die toch niet verstrekt worden, heimwee, etc, ik blijf voor de zekerheid even hangen.quote:
Stroom en water is volgens mij nog niet geregeld.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het gebouw kan nog instorten, vergunning die toch niet verstrekt worden, heimwee, etc, ik blijf voor de zekerheid even hangen.
Ja jammer genoeg geen hurricanes of tornado's in spanje.quote:Op zaterdag 22 september 2018 21:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het gebouw kan nog instorten, vergunning die toch niet verstrekt worden, heimwee, etc, ik blijf voor de zekerheid even hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |