moest even snelquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:39 schreef hemarookworst het volgende:
godver weer schaken, valt tegen mikey
dat is heel veel idd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:43 schreef HPLC het volgende:
ik vind 12000 posts in deze reeks best veel trouwens
Ongeveer 80% van al m'n posts afgelopen maand, heb ik hier gemaakt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:43 schreef HPLC het volgende:
ik vind 12000 posts in deze reeks best veel trouwens
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:45 schreef I. het volgende:
[..]
Ongeveer 80% van al m'n posts afgelopen maand, heb ik hier gemaakt.
is er weer kans dat jullie het gaan proberen?quote:
idk het voelt wel goed zo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
is er weer kans dat jullie het gaan proberen?
ok okquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
idk het voelt wel goed zo.
maar ze gaat eerst op vakantie.
Precies, en ik heb deze maand 14462 posts gedaan in totaal.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:46 schreef aloa het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Het Dodetopicspel" van 01-08-2018 t/m 31-08-2018
nr / aantal posts / gebruiker
01 12152 I.
Daarna hoop ik elkaar in oktober te zien.quote:
toch zou ik waakzaam zijn voor je gevoelens ook een beetje op jezelf letten maar het kan ook goed gaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Daarna hoop ik elkaar in oktober te zien.
bedankt ik snap je bezorgdheid maar het voelt alsof het steeds beter gaat.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
toch zou ik waakzaam zijn voor je gevoelens ook een beetje op jezelf letten maar het kan ook goed gaan
geen probleem, ja dat is wel fijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
bedankt ik snap je bezorgdheid maar het voelt alsof het steeds beter gaat.
Ik ben nog vrienden met mijn ex maar ik zou noooooooooit meer iets met haar beginnen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
idk het voelt wel goed zo.
maar ze gaat eerst op vakantie.
hoelang zijn jullie samen geweest?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben nog vrienden met mijn ex maar ik zou noooooooooit meer iets met haar beginnen.
7 jaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hoelang zijn jullie samen geweest?
alleen is maar alleenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:56 schreef aloa het volgende:
Ik heb geen ex..
Niet dat ik het mis ofzo
met een smileyquote:
Oke sterkte ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Voel me best wel slecht nog morgen gaat zwaar worden
oke zei ik tochquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:20 schreef Homijn het volgende:
[..]
Jullie geratel. Ik moet punten scoren.![]()
Wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Voel me best wel slecht nog morgen gaat zwaar worden
nu nogquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
niks ergs, nog steeds een aanwezige kater
Ik haat spamquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Mark die gaat bolken 👻 Prepare for spam
kan er soms wel 3 dagen last van hebbenquote:
Geen puntjes voor markquote:
Oei, die is er flink ingehakt dan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
niks ergs, nog steeds een aanwezige kater
sowhee, dat duurt bij mij meestal niet zo langquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
kan er soms wel 3 dagen last van hebbenmaarja moet niet klagen eigenlijk hoor maar het is wel wat zwaar 💩
jij bent een gezegend man god bless youquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:25 schreef aloa het volgende:
[..]
sowhee, dat duurt bij mij meestal niet zo lang
Thank you.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jij bent een gezegend man god bless you
op dit soort momenten denk ik altijd moet kappen en nooit meer drinkenquote:
wat had je allemaal gedronken dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
op dit soort momenten denk ik altijd moet kappen en nooit meer drinken
Er bestaat ook een gulden middenweg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja oke goed puntquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
L Ekker toch zo'n blikje af en toe
Dat heb ik ook weleensquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
ja echt vaag is dat eigenlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens![]()
En toch elke keer weer
wijn en bierquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat had je allemaal gedronken dan?
En als niets meer werkt gewoon tequilla erachteraan gooien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:31 schreef I. het volgende:
[..]
wijn na bier geeft plezier
bier na wijn geeft venijn.
ja klopt maar weetje wat het was had al zeg maar genoeg gehad dat was rond half 3 toen denk ik heb ik colaatjes gedronken 2 of 3 maarja het heeft niet geholpenquote:
Dan weet je er gewoon helemaal niks meer van de volgende dag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En als niets meer werkt gewoon tequilla erachteraan gooien.
gawd afschuwelijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En als niets meer werkt gewoon tequilla erachteraan gooien.
Precies, scheelt een hoop trauma'squote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:32 schreef I. het volgende:
[..]
Dan weet je er gewoon helemaal niks meer van de volgende dag.![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:31 schreef I. het volgende:
[..]
wijn na bier geeft plezier
bier na wijn geeft venijn.
4 real ja 😜quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je hebt goed geacclimatiseerd iig
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat zou genoeg moeten zijn voor mij om 20ste te blijven.
Misschien dacht je dat je redelijk ontnuchterd was, maar was het net even stilte voor de storm.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja klopt maar weetje wat het was had al zeg maar genoeg gehad dat was rond half 3 toen denk ik heb ik colaatjes gedronken 2 of 3 maarja het heeft niet geholpenen oja toen ik redelijk ontnuchterd was dus zo rond 5 uur heb ik nog een wijntje gedronken 👻
ja was het ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:34 schreef I. het volgende:
[..]
Misschien dacht je dat je redelijk ontnuchterd was, maar was het net even stilte voor de storm.
niet dat ik weet,,quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
bestaat niet of wel zo'n mix? Jillz ?
Dat sowieso. Lekker verdunnen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:35 schreef aloa het volgende:
Gewoon tussendoor water drinken. Geen cola of wat voor rotzooi...
Beste post van vanavond chocobier met mayo hemarookworstquote:
gat in de markt opeens weet je het! Wijnbierbrouwerij 🙌quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:35 schreef aloa het volgende:
dat was tijdje geledenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:36 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Beste post van vanavond chocobier met mayo hemarookworst
Bij de whisky vind ik het wel zonde.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Idd, daarom doen mensen vaak ijs in wijn of whisky...
idd cola brrrr eigenlijk water is idd het bestequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:35 schreef aloa het volgende:
In wijn doe je bevroren druiven en whiskey drink je straight upquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Idd, daarom doen mensen vaak ijs in wijn of whisky...
Nooit geprobeerd te brouwen, maar ik heb wel bier recepten gezien met druivenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
gat in de markt opeens weet je het! Wijnbierbrouwerij 🙌
idd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In wijn doe je bevroren druiven en whiskey drink je straight up
Je hebt sommige "cask strenght" whiskey die van een heel klein beetje water wel lekker smaken. Maar voor de meeste whiskeys is het zonde.quote:
Jij hebt wat met colaquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:41 schreef aloa het volgende:
[..]
idd.
En vooral niet mixen met cola ofzo
Dat kan alleen met pauper whiskey, maar dan kun je beter meteen spiritus vodka kopen als je toch wil gaan mixenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:41 schreef aloa het volgende:
[..]
idd.
En vooral niet mixen met cola ofzo
Alleen het beste van het beste voor mevrouw. Nog een glaasje van deze excellente 1947 mouton rothschild?quote:
Ik drink eigenlijk alleen rode wijn tijdens kerst thuis, maar dan en alleen dan worden de goede flessen boven tafel getoverdquote:
ben wel snel tevredenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen het beste van het beste voor mevrouw. Nog een glaasje van deze excellente 1947 mouton rothschild?
De huismerken zijn meestal goed te doen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk alleen rode wijn tijdens kerst thuis, maar dan en alleen dan worden de goede flessen boven tafel getoverd![]()
Paar weken terug nog een fles van een tientje gehaald bij de slijter want we hadden iets te vieren, maar dat viel me toch een partij tegen
Het drink zwz lekker wegquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk alleen rode wijn tijdens kerst thuis, maar dan en alleen dan worden de goede flessen boven tafel getoverd![]()
Paar weken terug nog een fles van een tientje gehaald bij de slijter want we hadden iets te vieren, maar dat viel me toch een partij tegen
Een tientje kan net, maar je vind hoop goede dingen voor 2 tientjes. Boven de 50 euro proef ik het verschil niet meerquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heel rare, droge nasmaak wat je eraan overhield. Kan het niet echt goed uitleggen, maar ik vond hem niet lekker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Het drink zwz lekker wegwat viel er tegen aan?
Dat heb ik ook met rode wijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heel rare, droge nasmaak wat je eraan overhield. Kan het niet echt goed uitleggen, maar ik vond hem niet lekker.
ah jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heel rare, droge nasmaak wat je eraan overhield. Kan het niet echt goed uitleggen, maar ik vond hem niet lekker.
Te jong? Fles openen en een paar uur laten staan kan nog wel eens helpen. Of was het gewoon bocht?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, daar ben ik nog geen kenner van, dus zou kunnen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt sommige "cask strenght" whiskey die van een heel klein beetje water wel lekker smaken. Maar voor de meeste whiskeys is het zonde.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Een tientje kan net, maar je vind hoop goede dingen voor 2 tientjes. Boven de 50 euro proef ik het verschil niet meer
True true.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Een tientje kan net, maar je vind hoop goede dingen voor 2 tientjes. Boven de 50 euro proef ik het verschil niet meer
Was gewoon bocht, heb betere wijnen geproefd die minder kostequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Te jong? Fles openen en een paar uur laten staan kan nog wel eens helpen. Of was het gewoon bocht?
quote:
hmmm wij 8quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
All my tears have been used up
mag je zelf bedenkenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:03 schreef devzero het volgende:
Hoe toepasselijk is je nieuwe UI aloa?
true maar ik ben oa gestopt met blowen sinds de break.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mijn mening is dat je niet voor niets uit elkaar ging.
Hoi! waar was je gebleven?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:06 schreef Anneloos het volgende:
1 dag niet posten, niemand die mij mist.. kan net zo goed stoppen
Na 1 dag...quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:06 schreef Anneloos het volgende:
Heyo! Vandaag genoten van mijn laatste dagje hier! Morgen vlieg ik naar Nederland.. heel dagje op Dublin Airport dus dat gaat fokken worden!quote:
druk dagje gehad?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:06 schreef Anneloos het volgende:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik post soms naren niet in niemand die het merkt
Blij om weer naar huis te gaan of was je liever wat langer gebleven?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:08 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Heyo! Vandaag genoten van mijn laatste dagje hier! Morgen vlieg ik naar Nederland.. heel dagje op Dublin Airport dus dat gaat fokken worden!![]()
kijk nu tweede aflevering duurt wel lang allemaal maar zit goed in elkaar.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:06 schreef Anneloos het volgende:
Ja het zijn lange afleveringenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kijk nu tweede aflevering duurt wel lang allemaal maar zit goed in elkaar.
Ja! Lekker wezen shoppen, naar het strand geweest, weer wat liedjes op mijn karaokeapp gepost en nu lekker chillenquote:
Blij om naar huis te gaan welquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Blij om weer naar huis te gaan of was je liever wat langer gebleven?
okquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:06 schreef Anneloos het volgende:
wat een held.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:12 schreef I. het volgende:
Eminem is weer lekker bezig hoor, met z'n nieuwe album
Nicequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:12 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja! Lekker wezen shoppen, naar het strand geweest, weer wat liedjes op mijn karaokeapp gepost en nu lekker chillen
dat album met Ed Sheeranquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:12 schreef I. het volgende:
Eminem is weer lekker bezig hoor, met z'n nieuwe album
Dus dat heeft ze wel bereikt. Heeft zij ook iets veranderd?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
true maar ik ben oa gestopt met blowen sinds de break.
oh dat zag ik op fb voorbij komen twee albums in een jaar ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:16 schreef I. het volgende:
[..]
Nee joh, hij heeft nu een nieuw album uitgebrachtKamikaze
Nope, dat met Ed Sheeran is alweer van vorig jaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
oh dat zag ik op fb voorbij komen twee albums in een jaar ?
wat voor opleiding doe je?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:20 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Eerst dit weekend ‘leuke plannen’ en maandag op kamp met school
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |