Misschien dacht je dat je redelijk ontnuchterd was, maar was het net even stilte voor de storm.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja klopt maar weetje wat het was had al zeg maar genoeg gehad dat was rond half 3 toen denk ik heb ik colaatjes gedronken 2 of 3 maarja het heeft niet geholpenen oja toen ik redelijk ontnuchterd was dus zo rond 5 uur heb ik nog een wijntje gedronken 👻
ja was het ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:34 schreef I. het volgende:
[..]
Misschien dacht je dat je redelijk ontnuchterd was, maar was het net even stilte voor de storm.
niet dat ik weet,,quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
bestaat niet of wel zo'n mix? Jillz ?
Dat sowieso. Lekker verdunnen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:35 schreef aloa het volgende:
Gewoon tussendoor water drinken. Geen cola of wat voor rotzooi...
Beste post van vanavond chocobier met mayo hemarookworstquote:
gat in de markt opeens weet je het! Wijnbierbrouwerij 🙌quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:35 schreef aloa het volgende:
dat was tijdje geledenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:36 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Beste post van vanavond chocobier met mayo hemarookworst
Bij de whisky vind ik het wel zonde.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Idd, daarom doen mensen vaak ijs in wijn of whisky...
idd cola brrrr eigenlijk water is idd het bestequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:35 schreef aloa het volgende:
In wijn doe je bevroren druiven en whiskey drink je straight upquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Idd, daarom doen mensen vaak ijs in wijn of whisky...
Nooit geprobeerd te brouwen, maar ik heb wel bier recepten gezien met druivenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
gat in de markt opeens weet je het! Wijnbierbrouwerij 🙌
idd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In wijn doe je bevroren druiven en whiskey drink je straight up
Je hebt sommige "cask strenght" whiskey die van een heel klein beetje water wel lekker smaken. Maar voor de meeste whiskeys is het zonde.quote:
Jij hebt wat met colaquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:41 schreef aloa het volgende:
[..]
idd.
En vooral niet mixen met cola ofzo
Dat kan alleen met pauper whiskey, maar dan kun je beter meteen spiritus vodka kopen als je toch wil gaan mixenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:41 schreef aloa het volgende:
[..]
idd.
En vooral niet mixen met cola ofzo
Alleen het beste van het beste voor mevrouw. Nog een glaasje van deze excellente 1947 mouton rothschild?quote:
Ik drink eigenlijk alleen rode wijn tijdens kerst thuis, maar dan en alleen dan worden de goede flessen boven tafel getoverdquote:
ben wel snel tevredenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen het beste van het beste voor mevrouw. Nog een glaasje van deze excellente 1947 mouton rothschild?
De huismerken zijn meestal goed te doen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk alleen rode wijn tijdens kerst thuis, maar dan en alleen dan worden de goede flessen boven tafel getoverd![]()
Paar weken terug nog een fles van een tientje gehaald bij de slijter want we hadden iets te vieren, maar dat viel me toch een partij tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |