Misschien dacht je dat je redelijk ontnuchterd was, maar was het net even stilte voor de storm.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja klopt maar weetje wat het was had al zeg maar genoeg gehad dat was rond half 3 toen denk ik heb ik colaatjes gedronken 2 of 3 maarja het heeft niet geholpenen oja toen ik redelijk ontnuchterd was dus zo rond 5 uur heb ik nog een wijntje gedronken 👻
ja was het ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:34 schreef I. het volgende:
[..]
Misschien dacht je dat je redelijk ontnuchterd was, maar was het net even stilte voor de storm.
niet dat ik weet,,quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
bestaat niet of wel zo'n mix? Jillz ?
Dat sowieso. Lekker verdunnen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:35 schreef aloa het volgende:
Gewoon tussendoor water drinken. Geen cola of wat voor rotzooi...
Beste post van vanavond chocobier met mayo hemarookworstquote:
gat in de markt opeens weet je het! Wijnbierbrouwerij 🙌quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:35 schreef aloa het volgende:
dat was tijdje geledenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:36 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Beste post van vanavond chocobier met mayo hemarookworst
Bij de whisky vind ik het wel zonde.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Idd, daarom doen mensen vaak ijs in wijn of whisky...
idd cola brrrr eigenlijk water is idd het bestequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:35 schreef aloa het volgende:
In wijn doe je bevroren druiven en whiskey drink je straight upquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Idd, daarom doen mensen vaak ijs in wijn of whisky...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |