sowhee, dat duurt bij mij meestal niet zo langquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
kan er soms wel 3 dagen last van hebbenmaarja moet niet klagen eigenlijk hoor maar het is wel wat zwaar 💩
jij bent een gezegend man god bless youquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:25 schreef aloa het volgende:
[..]
sowhee, dat duurt bij mij meestal niet zo lang
Thank you.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jij bent een gezegend man god bless you
op dit soort momenten denk ik altijd moet kappen en nooit meer drinkenquote:
wat had je allemaal gedronken dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
op dit soort momenten denk ik altijd moet kappen en nooit meer drinken
Er bestaat ook een gulden middenweg.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja oke goed puntquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
L Ekker toch zo'n blikje af en toe
Dat heb ik ook weleensquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
ja echt vaag is dat eigenlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens![]()
En toch elke keer weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |