Heyo! Vandaag genoten van mijn laatste dagje hier! Morgen vlieg ik naar Nederland.. heel dagje op Dublin Airport dus dat gaat fokken worden!quote:
druk dagje gehad?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:06 schreef Anneloos het volgende:
1 dag niet posten, niemand die mij mist.. kan net zo goed stoppen
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik post soms naren niet in niemand die het merkt
Blij om weer naar huis te gaan of was je liever wat langer gebleven?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:08 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Heyo! Vandaag genoten van mijn laatste dagje hier! Morgen vlieg ik naar Nederland.. heel dagje op Dublin Airport dus dat gaat fokken worden!![]()
kijk nu tweede aflevering duurt wel lang allemaal maar zit goed in elkaar.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:06 schreef Anneloos het volgende:
Ja het zijn lange afleveringenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kijk nu tweede aflevering duurt wel lang allemaal maar zit goed in elkaar.
Ja! Lekker wezen shoppen, naar het strand geweest, weer wat liedjes op mijn karaokeapp gepost en nu lekker chillenquote:
Blij om naar huis te gaan welquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Blij om weer naar huis te gaan of was je liever wat langer gebleven?
okquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:06 schreef Anneloos het volgende:
wat een held.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:12 schreef I. het volgende:
Eminem is weer lekker bezig hoor, met z'n nieuwe album
Nicequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:12 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja! Lekker wezen shoppen, naar het strand geweest, weer wat liedjes op mijn karaokeapp gepost en nu lekker chillen
dat album met Ed Sheeranquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:12 schreef I. het volgende:
Eminem is weer lekker bezig hoor, met z'n nieuwe album
Dus dat heeft ze wel bereikt. Heeft zij ook iets veranderd?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
true maar ik ben oa gestopt met blowen sinds de break.
oh dat zag ik op fb voorbij komen twee albums in een jaar ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:16 schreef I. het volgende:
[..]
Nee joh, hij heeft nu een nieuw album uitgebrachtKamikaze
Nope, dat met Ed Sheeran is alweer van vorig jaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
oh dat zag ik op fb voorbij komen twee albums in een jaar ?
wat voor opleiding doe je?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 22:20 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Eerst dit weekend ‘leuke plannen’ en maandag op kamp met school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |