Het drink zwz lekker wegquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk alleen rode wijn tijdens kerst thuis, maar dan en alleen dan worden de goede flessen boven tafel getoverd![]()
Paar weken terug nog een fles van een tientje gehaald bij de slijter want we hadden iets te vieren, maar dat viel me toch een partij tegen
Een tientje kan net, maar je vind hoop goede dingen voor 2 tientjes. Boven de 50 euro proef ik het verschil niet meerquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik drink eigenlijk alleen rode wijn tijdens kerst thuis, maar dan en alleen dan worden de goede flessen boven tafel getoverd![]()
Paar weken terug nog een fles van een tientje gehaald bij de slijter want we hadden iets te vieren, maar dat viel me toch een partij tegen
Heel rare, droge nasmaak wat je eraan overhield. Kan het niet echt goed uitleggen, maar ik vond hem niet lekker.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Het drink zwz lekker wegwat viel er tegen aan?
Dat heb ik ook met rode wijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heel rare, droge nasmaak wat je eraan overhield. Kan het niet echt goed uitleggen, maar ik vond hem niet lekker.
ah jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heel rare, droge nasmaak wat je eraan overhield. Kan het niet echt goed uitleggen, maar ik vond hem niet lekker.
Te jong? Fles openen en een paar uur laten staan kan nog wel eens helpen. Of was het gewoon bocht?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, daar ben ik nog geen kenner van, dus zou kunnen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt sommige "cask strenght" whiskey die van een heel klein beetje water wel lekker smaken. Maar voor de meeste whiskeys is het zonde.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Een tientje kan net, maar je vind hoop goede dingen voor 2 tientjes. Boven de 50 euro proef ik het verschil niet meer
True true.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Een tientje kan net, maar je vind hoop goede dingen voor 2 tientjes. Boven de 50 euro proef ik het verschil niet meer
Was gewoon bocht, heb betere wijnen geproefd die minder kostequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Te jong? Fles openen en een paar uur laten staan kan nog wel eens helpen. Of was het gewoon bocht?
quote:
hmmm wij 8quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
All my tears have been used up
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |