SPOILER: ZOM-MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: En nu de echteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem gerust plaats![]()
Dat mag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:34 schreef Driepink het volgende:
Vriendelijke vrouwen zijn ook vaak aantrekkelijke vrouwen
En ik heb nog steeds zo'n suits beeld van je
WOOWWWquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:36 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb flips laatst nog gezien
toen kon ze wel een schoonheidsbehandeling gebruiken
hihi, het druipt er ook van af he, hihiquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet eens een grap gemaakt over een facial.
komt je wel goed uit he ouwe vogelverschrikkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:42 schreef devzero het volgende:
[..]
In dat geval zet ik iedereen nog een rondje voor
Die heb ik geen.quote:
Nee. Ik wil je gewoon graag in die Messi onderbroek zienquote:
zo goed verschrik ik de vogels niet hier blijkbaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
komt je wel goed uit he ouwe vogelverschrikker
Oh, had ik die foto's naar de verkeerde geDMed?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:43 schreef Already_in_use het volgende:
Nee. Ik wil je gewoon graag in die Messi onderbroek zien
jmrquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Die heb ik geen.
[..]
Nee. Ik wil je gewoon graag in die Messi onderbroek zien
Blijkbaar. Wil je het nog een keer proberen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, had ik die foto's naar de verkeerde geDMed?
Ja want ik heb niks ontvangenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, had ik die foto's naar de verkeerde geDMed?
picsquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Kan er wel één opzetten hoor.
Heel veel plezier. En niet te gek hè. Geen dingen doen die ik ook niet zou doen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:46 schreef Driepink het volgende:
Aiu![]()
Ik ben zo weg, ga ik mn avond overleven?
soooooooooowquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:36 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb flips laatst nog gezien
toen kon ze wel een schoonheidsbehandeling gebruiken
Dat scheelt er nog aanquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet eens een grap gemaakt over een facial.
En vind je dat raar????quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze heeft me via dm voor alles uitgemaakt ondertussen
Alles dus?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heel veel plezier. En niet te gek hè. Geen dingen doen die ik ook niet zou doen.
Ze communiceert nog met je, mij negeert zo totaal op whatsappquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze heeft me via dm voor alles uitgemaakt ondertussen
Ik had haar op waquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:54 schreef Driepink het volgende:
Ik wil flip ook op Whatsapp.
Of gaat het niet over flipgirl?
soooooooooooowquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze communiceert nog met je, mij negeert zo totaal op whatsapp
zal het niet meer doen hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:53 schreef Driepink het volgende:
Je moet flip ook niet behandelen als een 15 jarige
Ja, had jaren geleden beetje paniekaanval.quote:
Ahhh dat verklaart.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, had jaren geleden beetje paniekaanval.
Kon niet met WA omgaan.teveel prikkels.
Tegenwoordig andere telefoon, ander nummer.
Sorryquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik hem een keer benaderen hoe het gaat dit dat
Geeft nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry
Maar omdat ik mentor ben geworden, en bereikbaar moet zijn, heb ik weer wa.
reageerde er niet iemand andersquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik hem een keer benaderen hoe het gaat dit dat
waarom nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geeft nietMisschien moet ik vaker in R&P komen, maar ik voel me er niet echt thuis
hoorde vandaag op de radio stukje van een vrouw die d'r kinderen een mobiel had gegeven. Nummer bleek voorheen van een hoer geweest te zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat godzijdank niet. Dat lijkt me zo awkward.
Weet niet, voel me er altijd een beetje vreemd.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoorde vandaag op de radio stukje van een vrouw die d'r kinderen een mobiel had gegeven. Nummer bleek voorheen van een hoer geweest te zijn
Herkenbaar. Ik heb het oude telefoon nummer van I. en ik word dagelijks gebeld door een hoop huilende meisjes.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoorde vandaag op de radio stukje van een vrouw die d'r kinderen een mobiel had gegeven. Nummer bleek voorheen van een hoer geweest te zijn
Ben blij dat ik in ieder geval van ze af ben. Wat een gejank.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb het oude telefoon nummer van I. en ik word dagelijks gebeld door een hoop huilende meisjes.
Mja, snap ik wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geeft nietMisschien moet ik vaker in R&P komen, maar ik voel me er niet echt thuis
zijn wel allemaal zielige verhalen, dus ik sta ze gewoon vriendelijk te woord hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:28 schreef I. het volgende:
[..]
Ben blij dat ik in ieder geval van ze af ben. Wat een gejank.
Oh ik dacht al dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, snap ik wel.
Is anders dan vroeger. Ben er eigenlijk alleen uit gewoonte.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb het oude telefoon nummer van I. en ik word dagelijks gebeld door een hoop huilende meisjes.
Ik de progress van mijn buikje naar je gestuurdquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al die nudies van Flips, Silk etc gemist.
Hnnnngggg
Oh. Nou, doe ze de groeten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:29 schreef devzero het volgende:
[..]
zijn wel allemaal zielige verhalen, dus ik sta ze gewoon vriendelijk te woord hoor.
Wanneer kwam de baby nou? December?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik de progress van mijn buikje naar je gestuurd
WOOOOOWquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Wanneer kwam de baby nou? December?
Jaaajaaquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, verkeerde flip. Ik dacht dat je flippingcoin was
leeft die nog eigenlijk, Silkquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al die nudies van Flips, Silk etc gemist.
Hnnnngggg
Die krijg ik later deze maand ook. Maar misschien kan je het als troostvoer zienquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan ik het nog goed maken? Heb nog een zakje pretzels liggen, echte Delta pretzels.
Zonde, dit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik de progress van mijn buikje naar je gestuurd
Weet niet, heb haar nummer niet meer.quote:
Deze maand nog wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die krijg ik later deze maand ook. Maar misschien kan je het als troostvoer zien
Ze lieten mij ook binnen, dus ga zitten en neem een biertjequote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:59 schreef hemarookworst het volgende:
Ik mag zeker wegblijven van deze sc gezien de TT?
Kut volgende maand bedoel Ik:(quote:
Hartstikke welkomquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:59 schreef hemarookworst het volgende:
Ik mag zeker wegblijven van deze sc gezien de TT?
ik vond je moeder en zusje anders wel heel aantrekkelijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze lieten mij ook binnen, dus ga zitten en neem een biertje
Dat was wederzijds, dus je mag morgenavond weer terug komenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vond je moeder en zusje anders wel heel aantrekkelijk
Die blikken zijn bij Murp te bestellen, maar er zit wel een wachttijd van 450 uur opquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:26 schreef I. het volgende:
Waar kunnen we een blik ONZ-SC'ers opentrekken?
Geen idee, zolang er geen puntjes te verdienen zijn, zullen de meeste dts spelers hier niet komen. Maar omdat er geen puntjes te verdienen zijn, hebben we gelukkig geen smiley-spam ofquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:26 schreef I. het volgende:
Waar kunnen we een blik ONZ-SC'ers opentrekken?
Alleen maar voordelenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee, zolang er geen puntjes te verdienen zijn, zullen de meeste dts spelers hier niet komen. Maar omdat er geen puntjes te verdienen zijn, hebben we gelukkig geen smiley-spam of
En de inhoud is vaak nog bedorven ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die blikken zijn bij Murp te bestellen, maar er zit wel een wachttijd van 450 uur op
Da's niet zo fantastisch.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die blikken zijn bij Murp te bestellen, maar er zit wel een wachttijd van 450 uur op
Dat scheelt wel ja. Voor een spel / grap topic is het ook wel een beetje uit de hand gelopen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee, zolang er geen puntjes te verdienen zijn, zullen de meeste dts spelers hier niet komen. Maar omdat er geen puntjes te verdienen zijn, hebben we gelukkig geen smiley-spam of
Zo gaat het wel vaker met reeksen hier op Fok!quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:32 schreef I. het volgende:
[..]
Dat scheelt wel ja. Voor een spel / grap topic is het ook wel een beetje uit de hand gelopen.
haaha bolk tsjilp halloquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Na 3 a 4 maanden leek het er op dat het afgelopen was. Dus goed dat het weer is opgebloeid. Alleen erg weinig puntjes; geloof dat haags ooit eens meer dan 10K punten had in een maand, daar zit je nu ver van afquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:32 schreef I. het volgende:
[..]
Dat scheelt wel ja. Voor een spel / grap topic is het ook wel een beetje uit de hand gelopen.
ook hier nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
Iemand nog spannende plannen voor het weekend?
tsja, Haags, daar noem je ook watquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Na 3 a 4 maanden leek het er op dat het afgelopen was. Dus goed dat het weer is opgebloeid. Alleen erg weinig puntjes; geloof dat haags ooit eens meer dan 10K punten had in een maand, daar zit je nu ver van af
True.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo gaat het wel vaker met reeksen hier op Fok!
Filmpje, meer niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
Zou toch leuker zijn als de SC weer een beetje opbloeit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Na 3 a 4 maanden leek het er op dat het afgelopen was. Dus goed dat het weer is opgebloeid. Alleen erg weinig puntjes; geloof dat haags ooit eens meer dan 10K punten had in een maand, daar zit je nu ver van af
morgen bij een maatje op bezoek zondag voetbal kijken en fietsen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
Met vlagen gaat het hier ook wel redelijk snel hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:40 schreef I. het volgende:
[..]
Zou toch leuker zijn als de SC weer een beetje opbloeit.
Vooral als Flippie of Hexxenbiest er zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Met vlagen gaat het hier ook wel redelijk snel hoor.
Welke film word het dit weekend?quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vooral als Flippie of Hexxenbiest er zijn
quote:laatste bezoek: 14 dagen geleden.
Nice! Hoe lang fiets je normaal?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
morgen bij een maatje op bezoek zondag voetbal kijken en fietsen waarschijnlijk.
Mission Impossible, nog steeds.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welke film word het dit weekend?
quote:
Heb je die nu nog steeds niet gezien?quote:
20kmquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nice! Hoe lang fiets je normaal?
AIU trekt anders ook een hoop mannenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vooral als Flippie of Hexxenbiest er zijn
Nope.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Heb je die nu nog steeds niet gezien?![]()
Ik heb hem 3 weken terug al gezien
Man man manquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:46 schreef devzero het volgende:
[..]
AIU trekt anders ook een hoop mannen
Oh sorry, ik bedoelde dat er een hoop mannen in dit topic posten als zij er is. Sorry AIUquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Netjes!quote:
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Is wel een echte MI film!quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:46 schreef I. het volgende:
[..]
Nope.Ik zou hem ook drie weken terug gaan kijken, maar ging toen niet door.
Nog niet de moeite genomen om naar de bios te rijden ondertussen.
Lijkt me ook wel weer tof.quote:
Dat je zover rijd om naar de film te gaan, al heb ik dat ook twee keer gedaan voor premièresquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:49 schreef I. het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel weer tof.Maar ik moet daar toch weer even anderhalf uur voor in de auto zitten.
Morgen gaat het gebeuren.
Ik vind 15 minuten naar de bioscoop rijden al veelquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:49 schreef I. het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel weer tof.Maar ik moet daar toch weer even anderhalf uur voor in de auto zitten.
Morgen gaat het gebeuren.
Het is het waard, vind ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat je zover rijd om naar de film te gaan, al heb ik dat ook twee keer gedaan voor premières
Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind 15 minuten naar de bioscoop rijden al veel
Ik kan me voorstellen dat beter geluid en zo een film leuker maken om te bekijken, maar ik zou niet meer dan 30 minuten willen rijden; dan ben je al een uur kwijt voor een film die misschien helemaal niet leuk is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:56 schreef I. het volgende:
[..]
Het is het waard, vind ik.Kan het wel goed begrijpen dat anderen daar anders over denken.
Daarom ga ik ook alleen naar films waarvan ik zeker weet dat ze wel wat zijn. Films die me bij voorbaat al niet heel erg de moeite lijken, skip ik dan al.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat beter geluid en zo een film leuker maken om te bekijken, maar ik zou niet meer dan 30 minuten willen rijden; dan ben je al een uur kwijt voor een film die misschien helemaal niet leuk is.
Dan is MI wel een film die het waard is als je van de franchise houd!quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:07 schreef I. het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook alleen naar films waarvan ik zeker weet dat ze wel wat zijn. Films die me bij voorbaat al niet heel erg de moeite lijken, skip ik dan al.
Dat dacht ik al jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan is MI wel een film die het waard is als je van de franchise houd!
Maar wat doe je met films die misschien wel goed kunnen zijn maar waar je het niet zeker van weet? Ik had zoiets met BlackKklansman. Achteraf hele goed film.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:07 schreef I. het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook alleen naar films waarvan ik zeker weet dat ze wel wat zijn. Films die me bij voorbaat al niet heel erg de moeite lijken, skip ik dan al.
Vanwege de acteurs had ik er al een heel goed gevoel bij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar wat doe je met films die misschien wel goed kunnen zijn maar waar je het niet zeker van weet? Ik had zoiets met BlackKklansman. Achteraf hele goed film.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hoeft ons niet weg te lokken van de bar, hier heb je je eigen pilsje:
In dit geval was ik dus niet zeker vanwege Spike Lee. Kan goed zijn, maar misschien een of andere #blacklivesmatter rant.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:21 schreef I. het volgende:
[..]
Vanwege de acteurs had ik er al een heel goed gevoel bij.Het blijft inderdaad wel een gevoelskwestie, maar tot nu toe gaat het me vrij goed af.
Ah zo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:24 schreef devzero het volgende:
[..]
In dit geval was ik dus niet zeker vanwege Spike Lee. Kan goed zijn, maar misschien een of andere #blacklivesmatter rant.
Heerlijk toch.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
rustig nu de storm is gaan liggen
Dat doet een mens goed.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, nu is de nacht pas echt mooi
Mwah nee kan beetje uitslapen wel. Jij nog plannen?quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:07 schreef I. het volgende:
[..]
Dat doet een mens goed.
Morgen weer vroeg werken?
Redelijk zo lekker slapen.quote:
Nice, scheelt weer.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah nee kan beetje uitslapen wel. Jij nog plannen?
Goed punt, goed punt.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
yesh, anders was ik nu niet online geweest.
lkkr lkkr, ff langs mijn oudersquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:09 schreef I. het volgende:
[..]
Nice, scheelt weer.Nope, alleen filmpje.
Jij verder?
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:10 schreef I. het volgende:
[..]
Goed punt, goed punt.
Je hebt me wel even te vroeg gequote man, was nog aan het editten.
Nice. Oh, ja, daar moet ik misschien ook nog even langs.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lkkr lkkr, ff langs mijn ouders
Keertje uitslapen denk ik.quote:
ghehe ja soms wel even nodig. Ze zijn net terug na 2.5 maand vakantiequote:Op zaterdag 1 september 2018 01:15 schreef I. het volgende:
[..]
Nice. Oh, ja, daar moet ik misschien ook nog even langs.
Ja ben een beetje hard gegaan de laatste tijd maar lijkt zijn vruchten af te werpen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:16 schreef I. het volgende:
[..]
Altijd goed toch. Even je rust pakken.
Ah, da's wel een flinke tijd ja.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ghehe ja soms wel even nodig. Ze zijn net terug na 2.5 maand vakantie
meer dan zat, toch?quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:18 schreef I. het volgende:
[..]
Ah, da's wel een flinke tijd ja.Dan is 't wel weer hoognodig.
Ik zie m'n ouders vrijwel elke maand wel een keertje, meestal twee keer.
Nice.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ben een beetje hard gegaan de laatste tijd maar lijkt zijn vruchten af te werpen.
netjes netjes, dat geeft de burger moed.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al 3 dagen telefonisch contact nu meetingen gaan vormen aan nemen.
Dat is helemaal goed om te horenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Merci krijf zelfs nu van haar complimenten over hoe ik bezig ben.
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Merci krijf zelfs nu van haar complimenten over hoe ik bezig ben.
nooit.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:49 schreef Flippiee het volgende:
Zijn we straks allemaal fitgirls en fitboys
Ja toch. Elkaars stats vergelijken enzo, pochen met vetpercentages en gains.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:49 schreef Flippiee het volgende:
Zijn we straks allemaal fitgirls en fitboys
Jawel Haags. Jij gaat er ook aan gelovenquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:53 schreef I. het volgende:
(Ik noem nu random termen die ik ooit heb horen vallen, dus als het niet klopt, joh, weet ik veel)
quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel Haags. Jij gaat er ook aan geloven
[..]Dat idee heb ik sowieso bij alles wat je roept.
Zo leef ik m'n leven een beetje.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]Dat idee heb ik sowieso bij alles wat je roept.
Neee Haags. Het is net gezelligquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga lekker slapen. Val om!
Ziels, ZIELS gelukkig.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als jij daar gelukkig van wordt.
i knowquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neee Haags. Het is net gezellig
Slaap lekker
valt tegenquote:Op zaterdag 1 september 2018 01:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga lekker slapen. Val om!
Dat was ook weer zo'n term.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou meid, helemaal fantastisch joh
Jawel, maar 'ziels gelukkig', zou ik doorgaans nooit zelf gebruiken.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ziels? Je snapt het woord ziels niet?
Niet? Je mist wel wat hoorquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:00 schreef I. het volgende:
[..]
Jawel, maar 'ziels gelukkig', zou ik doorgaans nooit zelf gebruiken.
quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:01 schreef I. het volgende:
Kom er wel net achter dat je het blijkbaar aan elkaar schrijft, als één woord.
Ik heb vandaag al een collega verbeterd die zij zei ipv zeiquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:03 schreef I. het volgende:
[..]
True, true.En beter dat ik er zelf achter kom, en er niet op gewezen wordt.
Flipgodin!quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al een collega verbeterd die zij zei ipv zei
Zij zei zij ipv zei? Zei zij zij bewust of zei zij zij onbewust?quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al een collega verbeterd die zij zei ipv zei
Dan ikquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:08 schreef I. het volgende:
[..]
Zij zei zij ipv zei? Zei zij zij bewust of zei zij zij onbewust?
Maar wel matig ja.Ik moet ook regelmatig mensen verbeteren. Vinden ze niet leuk, maar ik blijf het doen. Ze zullen er uiteindelijk toch wel van leren. (hoop ik stiekem
)
Da's een legitieme reden.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb te veel bier op om te snappen welke vd 2 goed is![]()
Hoe is ie met jou dan
Tering ieieieie wat maak je het verwarrendquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:08 schreef I. het volgende:
[..]
Zij zei zij ipv zei? Zei zij zij bewust of zei zij zij onbewust?
Maar wel matig ja.Ik moet ook regelmatig mensen verbeteren. Vinden ze niet leuk, maar ik blijf het doen. Ze zullen er uiteindelijk toch wel van leren. (hoop ik stiekem
)
Neequote:Op zaterdag 1 september 2018 02:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Flipgodin!
Meeting nog beetje meegevallen?
Hoohhhh, ik weet niet of ik NICE moet roepen of JAMMERquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:13 schreef I. het volgende:
[..]
Da's een legitieme reden.
Prima man. En met jou?
Je hebt trouwens wel een mooie kans nu om te winnen in DTS, daar post ik niet meer.
Gingen naar een kroeg voor 16 jarigenquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tering ieieieie wat maak je het verwarrend
Ik ook. Werk met allemaal mensen die geen of nauwelijks Nederlands kunnen
[..]
Nee![]()
Hoe was jouw avond?
quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tering ieieieie wat maak je het verwarrend
Ik ook. Werk met allemaal mensen die geen of nauwelijks Nederlands kunnen
Zeg maar gewoon NICE hoor. Wordt deze SC ook weer wat drukker. (hoop ik)quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hoohhhh, ik weet niet of ik NICE moet roepen of JAMMER
Zal wel lekker saai worden zonder je..
Zelfs mn telefoon draait
Dat is wel echt kansloos. Blogs online zetten met spelfoutenquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:16 schreef I. het volgende:
[..]
Matig is dat.
Paar maandjes geleden werkte ik nog voor een internetbureau, dat wekelijks een stuk of 4 blogs online zette. Stuk voor stuk vol spellings- en grammaticafouten. En dan ben ik developer, die dat dan moet opmerken.
Jup.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel echt kansloos. Blogs online zetten met spelfouten
Echt heel genant. Goede marketing voor je bedrijf welquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:20 schreef I. het volgende:
[..]
Jup.De directeur had er zelf wel het meest een handje van, gewoon lekker zelf direct z'n gebrabbel online gooien, yolo.
Ik heb m'n best gedaan daar nog iets van een verschil in te maken, maar dat was kansloos. Ben ook blij dat ik daar nu weg ben.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt heel genant. Goede marketing voor je bedrijf wel
Dan ben je wel beter af jaquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:27 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb m'n best gedaan daar nog iets van een verschil in te maken, maar dat was kansloos. Ben ook blij dat ik daar nu weg ben.
Sowieso. als je daar al fouten in maaktquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:30 schreef I. het volgende:
[..]
Nu gewoon eigen baas, dus ook verantwoordelijk voor alle communicatie.Genot.
In dat geval had ik beter gewoon direct weer kunnen stoppen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso. als je daar al fouten in maakt
had het dan ook wel opgegevenquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:36 schreef I. het volgende:
[..]
In dat geval had ik beter gewoon direct weer kunnen stoppen.
Als je het niet kan, moet je het gewoon aan anderen overlaten.quote:
ten opzichte van wat?quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:41 schreef devzero het volgende:
Wat een drukte hier. Toch zeker 50 posts erbij
tsja je zou maar toegeven dat je hulp nodig hebtquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:40 schreef I. het volgende:
[..]
Als je het niet kan, moet je het gewoon aan anderen overlaten.Helaas denken veel mensen daar anders over.
Goed planquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nee hier is de sc we kunnen wel weer terug naar de bagger
Schandalig ja.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
tsja je zou maar toegeven dat je hulp nodig hebt
Wat lievquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja maar je bent altijd welkom hoor
Kleine volksverhuizing.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:41 schreef devzero het volgende:
Wat een drukte hier. Toch zeker 50 posts erbij
Woehoe gezelligquote:Op zaterdag 1 september 2018 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga deze maand niet voor de punten, dus wellicht meld ik me hier vaker
Pfffquote:Op zaterdag 1 september 2018 15:20 schreef naatje_1 het volgende:
Hee flipsebips, nog bedankt voor de tips, we zijn uiteindelijk toch voor waterloopleincafé gegaan, autistisch als we zijn...
Ik ga sowieso wel een keer die uitproberen hoorquote:Op zaterdag 1 september 2018 15:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PfffDan gebruik je mijn locaties maar voor de andere situaties
Nice.quote:Op zaterdag 1 september 2018 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga deze maand niet voor de punten, dus wellicht meld ik me hier vaker
Ben bang van niet. We kunnen er wel een sprookjesmeet van maken.quote:Op zaterdag 1 september 2018 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
Zonder hexx gaat die Dracula meet niet door zeker
Oh, je hebt die DM van hexx niet gehadquote:Op zaterdag 1 september 2018 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
Zonder hexx gaat die Dracula meet niet door zeker
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 1 september 2018 15:39 schreef naatje_1 het volgende:
maar is hexx niet gewoon even met een FOK!pauze bezig ofzo?
Even uithuilen in een hoekje ja. Komt hopelijk wel weer terugquote:Op zaterdag 1 september 2018 15:39 schreef naatje_1 het volgende:
maar is hexx niet gewoon even met een FOK!pauze bezig ofzo?
nopequote:Op zaterdag 1 september 2018 15:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, je hebt die DM van hexx niet gehad
iiiiiiiiiiii.quote:Op zaterdag 1 september 2018 15:44 schreef I. het volgende:
[..]
Ik hoop hetZou zonde zijn als ze hier gewoon wegbleef.
Jup, laatste bezoek: 14 dagen, 19 uur geleden.quote:Op zaterdag 1 september 2018 15:58 schreef Driepink het volgende:
Die FOK! Pauze duurt nu al 2 weken ofzo?
God dat werd tijdquote:Op zaterdag 1 september 2018 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga sowieso wel een keer die uitproberen hoorToch een beetje Amsterdam wat meer leren kennen
Ja, dat krijg je als je in Nieuw-West woont en verder eigenlijk alleen maar tijd op de VU spendeertquote:
kakzooiquote:Op zaterdag 1 september 2018 15:58 schreef I. het volgende:
[..]
Jup, laatste bezoek: 14 dagen, 19 uur geleden.
Nice. Net even youtube gecheckt, zit wel toffe muziek tussen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
Volgende week zaterdag ga ik wellicht naar Liquicity Family Day(als er dan nog kaartjes beschikbaar komen op ticketswap)
Zeker, ik houd wel van een beetje DnB, ben alleen niet echt bekend met de scene zegmaar. Ga er heen met wat vrienden.quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:13 schreef I. het volgende:
[..]
Nice. Net even youtube gecheckt, zit wel toffe muziek tussen.
Ah zo, da's altijd maar even zien idd.quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeker, ik houd wel van een beetje DnB, ben alleen niet echt bekend met de scene zegmaar. Ga er heen met wat vrienden.
Fight? Wat?quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, die fight in dat laatste uurtje van DTS, man man man
Nice.quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo hehe ik kan eindelijk naar huis
Hé, daar stond eerst tracknaam etc, nu zie ik enkel de link en je hebt geen nosml gedaan, hoe kan dit?quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:53 schreef I. het volgende:
http://open.spotify.com/track/103BGrVcg5pwZqpFyfm2pC
Hoe bevalt de eerste schoolweek?quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
A playlist featuring S.U.N. Project, DARK NEBULA, Highko Vs. Paranoise, and others
Ik luister nu dit
Volgende week pas aan de studiequote:Op zaterdag 1 september 2018 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe bevalt de eerste schoolweek?
ah ok. Dacht dat je al begonnen was.quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgende week pas aan de studie
Da's wel weer even matig ja.quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ben nog wel even onderweg
Kan er mee door, niet mijn favorietquote:Op zaterdag 1 september 2018 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
A playlist featuring S.U.N. Project, DARK NEBULA, Highko Vs. Paranoise, and others
Ik luister nu dit
Https naar http veranderd. Als je er nu met je muis overheen hangt verandert het in een embedded spotify plug-in.quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hé, daar stond eerst tracknaam etc, nu zie ik enkel de link en je hebt geen nosml gedaan, hoe kan dit?
Introweek van kindjes, dus vooral veel bier gedronken afgelopen week...quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ah ok. Dacht dat je al begonnen was.
niks mis mee.quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Introweek van kindjes, dus vooral veel bier gedronken afgelopen week...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |