Maar wat doe je met films die misschien wel goed kunnen zijn maar waar je het niet zeker van weet? Ik had zoiets met BlackKklansman. Achteraf hele goed film.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:07 schreef I. het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook alleen naar films waarvan ik zeker weet dat ze wel wat zijn. Films die me bij voorbaat al niet heel erg de moeite lijken, skip ik dan al.
Vanwege de acteurs had ik er al een heel goed gevoel bij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar wat doe je met films die misschien wel goed kunnen zijn maar waar je het niet zeker van weet? Ik had zoiets met BlackKklansman. Achteraf hele goed film.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hoeft ons niet weg te lokken van de bar, hier heb je je eigen pilsje:
In dit geval was ik dus niet zeker vanwege Spike Lee. Kan goed zijn, maar misschien een of andere #blacklivesmatter rant.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:21 schreef I. het volgende:
[..]
Vanwege de acteurs had ik er al een heel goed gevoel bij.Het blijft inderdaad wel een gevoelskwestie, maar tot nu toe gaat het me vrij goed af.
Ah zo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:24 schreef devzero het volgende:
[..]
In dit geval was ik dus niet zeker vanwege Spike Lee. Kan goed zijn, maar misschien een of andere #blacklivesmatter rant.
Heerlijk toch.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
rustig nu de storm is gaan liggen
Dat doet een mens goed.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, nu is de nacht pas echt mooi
Mwah nee kan beetje uitslapen wel. Jij nog plannen?quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:07 schreef I. het volgende:
[..]
Dat doet een mens goed.
Morgen weer vroeg werken?
Redelijk zo lekker slapen.quote:
Nice, scheelt weer.quote:Op zaterdag 1 september 2018 01:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah nee kan beetje uitslapen wel. Jij nog plannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |