Nice. Net even youtube gecheckt, zit wel toffe muziek tussen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
Volgende week zaterdag ga ik wellicht naar Liquicity Family Day(als er dan nog kaartjes beschikbaar komen op ticketswap)
Zeker, ik houd wel van een beetje DnB, ben alleen niet echt bekend met de scene zegmaar. Ga er heen met wat vrienden.quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:13 schreef I. het volgende:
[..]
Nice. Net even youtube gecheckt, zit wel toffe muziek tussen.
Ah zo, da's altijd maar even zien idd.quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeker, ik houd wel van een beetje DnB, ben alleen niet echt bekend met de scene zegmaar. Ga er heen met wat vrienden.
Fight? Wat?quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, die fight in dat laatste uurtje van DTS, man man man
Nice.quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo hehe ik kan eindelijk naar huis
Hé, daar stond eerst tracknaam etc, nu zie ik enkel de link en je hebt geen nosml gedaan, hoe kan dit?quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:53 schreef I. het volgende:
http://open.spotify.com/track/103BGrVcg5pwZqpFyfm2pC
Hoe bevalt de eerste schoolweek?quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
A playlist featuring S.U.N. Project, DARK NEBULA, Highko Vs. Paranoise, and others
Ik luister nu dit
Volgende week pas aan de studiequote:Op zaterdag 1 september 2018 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe bevalt de eerste schoolweek?
ah ok. Dacht dat je al begonnen was.quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgende week pas aan de studie
Da's wel weer even matig ja.quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ben nog wel even onderweg
Kan er mee door, niet mijn favorietquote:Op zaterdag 1 september 2018 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
A playlist featuring S.U.N. Project, DARK NEBULA, Highko Vs. Paranoise, and others
Ik luister nu dit
Https naar http veranderd. Als je er nu met je muis overheen hangt verandert het in een embedded spotify plug-in.quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hé, daar stond eerst tracknaam etc, nu zie ik enkel de link en je hebt geen nosml gedaan, hoe kan dit?
Introweek van kindjes, dus vooral veel bier gedronken afgelopen week...quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ah ok. Dacht dat je al begonnen was.
niks mis mee.quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Introweek van kindjes, dus vooral veel bier gedronken afgelopen week...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |