waarom nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geeft nietMisschien moet ik vaker in R&P komen, maar ik voel me er niet echt thuis
hoorde vandaag op de radio stukje van een vrouw die d'r kinderen een mobiel had gegeven. Nummer bleek voorheen van een hoer geweest te zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat godzijdank niet. Dat lijkt me zo awkward.
Weet niet, voel me er altijd een beetje vreemd.quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoorde vandaag op de radio stukje van een vrouw die d'r kinderen een mobiel had gegeven. Nummer bleek voorheen van een hoer geweest te zijn
Herkenbaar. Ik heb het oude telefoon nummer van I. en ik word dagelijks gebeld door een hoop huilende meisjes.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoorde vandaag op de radio stukje van een vrouw die d'r kinderen een mobiel had gegeven. Nummer bleek voorheen van een hoer geweest te zijn
Ben blij dat ik in ieder geval van ze af ben. Wat een gejank.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb het oude telefoon nummer van I. en ik word dagelijks gebeld door een hoop huilende meisjes.
Mja, snap ik wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geeft nietMisschien moet ik vaker in R&P komen, maar ik voel me er niet echt thuis
zijn wel allemaal zielige verhalen, dus ik sta ze gewoon vriendelijk te woord hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:28 schreef I. het volgende:
[..]
Ben blij dat ik in ieder geval van ze af ben. Wat een gejank.
Oh ik dacht al dat ik de enige wasquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, snap ik wel.
Is anders dan vroeger. Ben er eigenlijk alleen uit gewoonte.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb het oude telefoon nummer van I. en ik word dagelijks gebeld door een hoop huilende meisjes.
Ik de progress van mijn buikje naar je gestuurdquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al die nudies van Flips, Silk etc gemist.
Hnnnngggg
Oh. Nou, doe ze de groeten.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:29 schreef devzero het volgende:
[..]
zijn wel allemaal zielige verhalen, dus ik sta ze gewoon vriendelijk te woord hoor.
Wanneer kwam de baby nou? December?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik de progress van mijn buikje naar je gestuurd
WOOOOOWquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Wanneer kwam de baby nou? December?
Jaaajaaquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, verkeerde flip. Ik dacht dat je flippingcoin was
leeft die nog eigenlijk, Silkquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al die nudies van Flips, Silk etc gemist.
Hnnnngggg
Die krijg ik later deze maand ook. Maar misschien kan je het als troostvoer zienquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan ik het nog goed maken? Heb nog een zakje pretzels liggen, echte Delta pretzels.
Zonde, dit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik de progress van mijn buikje naar je gestuurd
Weet niet, heb haar nummer niet meer.quote:
Deze maand nog wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die krijg ik later deze maand ook. Maar misschien kan je het als troostvoer zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |