SPOILER: ZOM-MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: En nu de echteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem gerust plaats![]()
Dat mag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:34 schreef Driepink het volgende:
Vriendelijke vrouwen zijn ook vaak aantrekkelijke vrouwen
En ik heb nog steeds zo'n suits beeld van je
WOOWWWquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:36 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb flips laatst nog gezien
toen kon ze wel een schoonheidsbehandeling gebruiken
hihi, het druipt er ook van af he, hihiquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet eens een grap gemaakt over een facial.
komt je wel goed uit he ouwe vogelverschrikkerquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:42 schreef devzero het volgende:
[..]
In dat geval zet ik iedereen nog een rondje voor
Die heb ik geen.quote:
Nee. Ik wil je gewoon graag in die Messi onderbroek zienquote:
zo goed verschrik ik de vogels niet hier blijkbaarquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
komt je wel goed uit he ouwe vogelverschrikker
Oh, had ik die foto's naar de verkeerde geDMed?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:43 schreef Already_in_use het volgende:
Nee. Ik wil je gewoon graag in die Messi onderbroek zien
jmrquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Die heb ik geen.
[..]
Nee. Ik wil je gewoon graag in die Messi onderbroek zien
Blijkbaar. Wil je het nog een keer proberen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, had ik die foto's naar de verkeerde geDMed?
Ja want ik heb niks ontvangenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, had ik die foto's naar de verkeerde geDMed?
picsquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:46 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Kan er wel één opzetten hoor.
Heel veel plezier. En niet te gek hè. Geen dingen doen die ik ook niet zou doen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:46 schreef Driepink het volgende:
Aiu![]()
Ik ben zo weg, ga ik mn avond overleven?
soooooooooowquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:36 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb flips laatst nog gezien
toen kon ze wel een schoonheidsbehandeling gebruiken
Dat scheelt er nog aanquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet eens een grap gemaakt over een facial.
En vind je dat raar????quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze heeft me via dm voor alles uitgemaakt ondertussen
Alles dus?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heel veel plezier. En niet te gek hè. Geen dingen doen die ik ook niet zou doen.
Ze communiceert nog met je, mij negeert zo totaal op whatsappquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze heeft me via dm voor alles uitgemaakt ondertussen
Ik had haar op waquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:54 schreef Driepink het volgende:
Ik wil flip ook op Whatsapp.
Of gaat het niet over flipgirl?
soooooooooooowquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze communiceert nog met je, mij negeert zo totaal op whatsapp
zal het niet meer doen hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:53 schreef Driepink het volgende:
Je moet flip ook niet behandelen als een 15 jarige
Ja, had jaren geleden beetje paniekaanval.quote:
Ahhh dat verklaart.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, had jaren geleden beetje paniekaanval.
Kon niet met WA omgaan.teveel prikkels.
Tegenwoordig andere telefoon, ander nummer.
Sorryquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik hem een keer benaderen hoe het gaat dit dat
Geeft nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry
Maar omdat ik mentor ben geworden, en bereikbaar moet zijn, heb ik weer wa.
reageerde er niet iemand andersquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik hem een keer benaderen hoe het gaat dit dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |