Woehoe gezelligquote:Op zaterdag 1 september 2018 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga deze maand niet voor de punten, dus wellicht meld ik me hier vaker
Pfffquote:Op zaterdag 1 september 2018 15:20 schreef naatje_1 het volgende:
Hee flipsebips, nog bedankt voor de tips, we zijn uiteindelijk toch voor waterloopleincafé gegaan, autistisch als we zijn...
Ik ga sowieso wel een keer die uitproberen hoorquote:Op zaterdag 1 september 2018 15:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PfffDan gebruik je mijn locaties maar voor de andere situaties
Nice.quote:Op zaterdag 1 september 2018 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga deze maand niet voor de punten, dus wellicht meld ik me hier vaker
Ben bang van niet. We kunnen er wel een sprookjesmeet van maken.quote:Op zaterdag 1 september 2018 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
Zonder hexx gaat die Dracula meet niet door zeker
Oh, je hebt die DM van hexx niet gehadquote:Op zaterdag 1 september 2018 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
Zonder hexx gaat die Dracula meet niet door zeker
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 1 september 2018 15:39 schreef naatje_1 het volgende:
maar is hexx niet gewoon even met een FOK!pauze bezig ofzo?
Even uithuilen in een hoekje ja. Komt hopelijk wel weer terugquote:Op zaterdag 1 september 2018 15:39 schreef naatje_1 het volgende:
maar is hexx niet gewoon even met een FOK!pauze bezig ofzo?
nopequote:Op zaterdag 1 september 2018 15:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, je hebt die DM van hexx niet gehad
iiiiiiiiiiii.quote:Op zaterdag 1 september 2018 15:44 schreef I. het volgende:
[..]
Ik hoop hetZou zonde zijn als ze hier gewoon wegbleef.
Jup, laatste bezoek: 14 dagen, 19 uur geleden.quote:Op zaterdag 1 september 2018 15:58 schreef Driepink het volgende:
Die FOK! Pauze duurt nu al 2 weken ofzo?
God dat werd tijdquote:Op zaterdag 1 september 2018 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga sowieso wel een keer die uitproberen hoorToch een beetje Amsterdam wat meer leren kennen
Ja, dat krijg je als je in Nieuw-West woont en verder eigenlijk alleen maar tijd op de VU spendeertquote:
kakzooiquote:Op zaterdag 1 september 2018 15:58 schreef I. het volgende:
[..]
Jup, laatste bezoek: 14 dagen, 19 uur geleden.
Nice. Net even youtube gecheckt, zit wel toffe muziek tussen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
Volgende week zaterdag ga ik wellicht naar Liquicity Family Day(als er dan nog kaartjes beschikbaar komen op ticketswap)
Zeker, ik houd wel van een beetje DnB, ben alleen niet echt bekend met de scene zegmaar. Ga er heen met wat vrienden.quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:13 schreef I. het volgende:
[..]
Nice. Net even youtube gecheckt, zit wel toffe muziek tussen.
Ah zo, da's altijd maar even zien idd.quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeker, ik houd wel van een beetje DnB, ben alleen niet echt bekend met de scene zegmaar. Ga er heen met wat vrienden.
Fight? Wat?quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, die fight in dat laatste uurtje van DTS, man man man
Nice.quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo hehe ik kan eindelijk naar huis
Hé, daar stond eerst tracknaam etc, nu zie ik enkel de link en je hebt geen nosml gedaan, hoe kan dit?quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:53 schreef I. het volgende:
http://open.spotify.com/track/103BGrVcg5pwZqpFyfm2pC
Hoe bevalt de eerste schoolweek?quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
A playlist featuring S.U.N. Project, DARK NEBULA, Highko Vs. Paranoise, and others
Ik luister nu dit
Volgende week pas aan de studiequote:Op zaterdag 1 september 2018 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe bevalt de eerste schoolweek?
ah ok. Dacht dat je al begonnen was.quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Volgende week pas aan de studie
Da's wel weer even matig ja.quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ben nog wel even onderweg
Kan er mee door, niet mijn favorietquote:Op zaterdag 1 september 2018 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
A playlist featuring S.U.N. Project, DARK NEBULA, Highko Vs. Paranoise, and others
Ik luister nu dit
Https naar http veranderd. Als je er nu met je muis overheen hangt verandert het in een embedded spotify plug-in.quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hé, daar stond eerst tracknaam etc, nu zie ik enkel de link en je hebt geen nosml gedaan, hoe kan dit?
Introweek van kindjes, dus vooral veel bier gedronken afgelopen week...quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ah ok. Dacht dat je al begonnen was.
niks mis mee.quote:Op zaterdag 1 september 2018 16:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Introweek van kindjes, dus vooral veel bier gedronken afgelopen week...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |