Ik heb vandaag al een collega verbeterd die zij zei ipv zeiquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:03 schreef I. het volgende:
[..]
True, true.En beter dat ik er zelf achter kom, en er niet op gewezen wordt.
Flipgodin!quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al een collega verbeterd die zij zei ipv zei
Zij zei zij ipv zei? Zei zij zij bewust of zei zij zij onbewust?quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al een collega verbeterd die zij zei ipv zei
Dan ikquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:08 schreef I. het volgende:
[..]
Zij zei zij ipv zei? Zei zij zij bewust of zei zij zij onbewust?
Maar wel matig ja.Ik moet ook regelmatig mensen verbeteren. Vinden ze niet leuk, maar ik blijf het doen. Ze zullen er uiteindelijk toch wel van leren. (hoop ik stiekem
)
Da's een legitieme reden.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik heb te veel bier op om te snappen welke vd 2 goed is![]()
Hoe is ie met jou dan
Tering ieieieie wat maak je het verwarrendquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:08 schreef I. het volgende:
[..]
Zij zei zij ipv zei? Zei zij zij bewust of zei zij zij onbewust?
Maar wel matig ja.Ik moet ook regelmatig mensen verbeteren. Vinden ze niet leuk, maar ik blijf het doen. Ze zullen er uiteindelijk toch wel van leren. (hoop ik stiekem
)
Neequote:Op zaterdag 1 september 2018 02:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Flipgodin!
Meeting nog beetje meegevallen?
Hoohhhh, ik weet niet of ik NICE moet roepen of JAMMERquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:13 schreef I. het volgende:
[..]
Da's een legitieme reden.
Prima man. En met jou?
Je hebt trouwens wel een mooie kans nu om te winnen in DTS, daar post ik niet meer.
Gingen naar een kroeg voor 16 jarigenquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tering ieieieie wat maak je het verwarrend
Ik ook. Werk met allemaal mensen die geen of nauwelijks Nederlands kunnen
[..]
Nee![]()
Hoe was jouw avond?
quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tering ieieieie wat maak je het verwarrend
Ik ook. Werk met allemaal mensen die geen of nauwelijks Nederlands kunnen
Zeg maar gewoon NICE hoor. Wordt deze SC ook weer wat drukker. (hoop ik)quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hoohhhh, ik weet niet of ik NICE moet roepen of JAMMER
Zal wel lekker saai worden zonder je..
Zelfs mn telefoon draait
Dat is wel echt kansloos. Blogs online zetten met spelfoutenquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:16 schreef I. het volgende:
[..]
Matig is dat.
Paar maandjes geleden werkte ik nog voor een internetbureau, dat wekelijks een stuk of 4 blogs online zette. Stuk voor stuk vol spellings- en grammaticafouten. En dan ben ik developer, die dat dan moet opmerken.
Jup.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel echt kansloos. Blogs online zetten met spelfouten
Echt heel genant. Goede marketing voor je bedrijf welquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:20 schreef I. het volgende:
[..]
Jup.De directeur had er zelf wel het meest een handje van, gewoon lekker zelf direct z'n gebrabbel online gooien, yolo.
Ik heb m'n best gedaan daar nog iets van een verschil in te maken, maar dat was kansloos. Ben ook blij dat ik daar nu weg ben.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt heel genant. Goede marketing voor je bedrijf wel
Dan ben je wel beter af jaquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:27 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb m'n best gedaan daar nog iets van een verschil in te maken, maar dat was kansloos. Ben ook blij dat ik daar nu weg ben.
Sowieso. als je daar al fouten in maaktquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:30 schreef I. het volgende:
[..]
Nu gewoon eigen baas, dus ook verantwoordelijk voor alle communicatie.Genot.
In dat geval had ik beter gewoon direct weer kunnen stoppen.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso. als je daar al fouten in maakt
had het dan ook wel opgegevenquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:36 schreef I. het volgende:
[..]
In dat geval had ik beter gewoon direct weer kunnen stoppen.
Als je het niet kan, moet je het gewoon aan anderen overlaten.quote:
ten opzichte van wat?quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:41 schreef devzero het volgende:
Wat een drukte hier. Toch zeker 50 posts erbij
tsja je zou maar toegeven dat je hulp nodig hebtquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:40 schreef I. het volgende:
[..]
Als je het niet kan, moet je het gewoon aan anderen overlaten.Helaas denken veel mensen daar anders over.
Goed planquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nee hier is de sc we kunnen wel weer terug naar de bagger
Schandalig ja.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
tsja je zou maar toegeven dat je hulp nodig hebt
Wat lievquote:Op zaterdag 1 september 2018 02:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja maar je bent altijd welkom hoor
Kleine volksverhuizing.quote:Op zaterdag 1 september 2018 02:41 schreef devzero het volgende:
Wat een drukte hier. Toch zeker 50 posts erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |