Met vlagen gaat het hier ook wel redelijk snel hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:40 schreef I. het volgende:
[..]
Zou toch leuker zijn als de SC weer een beetje opbloeit.
Vooral als Flippie of Hexxenbiest er zijnquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Met vlagen gaat het hier ook wel redelijk snel hoor.
Welke film word het dit weekend?quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vooral als Flippie of Hexxenbiest er zijn
quote:laatste bezoek: 14 dagen geleden.
Nice! Hoe lang fiets je normaal?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
morgen bij een maatje op bezoek zondag voetbal kijken en fietsen waarschijnlijk.
Mission Impossible, nog steeds.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welke film word het dit weekend?
quote:
Heb je die nu nog steeds niet gezien?quote:
20kmquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nice! Hoe lang fiets je normaal?
AIU trekt anders ook een hoop mannenquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vooral als Flippie of Hexxenbiest er zijn
Nope.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Heb je die nu nog steeds niet gezien?![]()
Ik heb hem 3 weken terug al gezien
Man man manquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:46 schreef devzero het volgende:
[..]
AIU trekt anders ook een hoop mannen
Oh sorry, ik bedoelde dat er een hoop mannen in dit topic posten als zij er is. Sorry AIUquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Netjes!quote:
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Is wel een echte MI film!quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:46 schreef I. het volgende:
[..]
Nope.Ik zou hem ook drie weken terug gaan kijken, maar ging toen niet door.
Nog niet de moeite genomen om naar de bios te rijden ondertussen.
Lijkt me ook wel weer tof.quote:
Dat je zover rijd om naar de film te gaan, al heb ik dat ook twee keer gedaan voor premièresquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:49 schreef I. het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel weer tof.Maar ik moet daar toch weer even anderhalf uur voor in de auto zitten.
Morgen gaat het gebeuren.
Ik vind 15 minuten naar de bioscoop rijden al veelquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:49 schreef I. het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel weer tof.Maar ik moet daar toch weer even anderhalf uur voor in de auto zitten.
Morgen gaat het gebeuren.
Het is het waard, vind ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat je zover rijd om naar de film te gaan, al heb ik dat ook twee keer gedaan voor premières
Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind 15 minuten naar de bioscoop rijden al veel
Ik kan me voorstellen dat beter geluid en zo een film leuker maken om te bekijken, maar ik zou niet meer dan 30 minuten willen rijden; dan ben je al een uur kwijt voor een film die misschien helemaal niet leuk is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 20:56 schreef I. het volgende:
[..]
Het is het waard, vind ik.Kan het wel goed begrijpen dat anderen daar anders over denken.
Daarom ga ik ook alleen naar films waarvan ik zeker weet dat ze wel wat zijn. Films die me bij voorbaat al niet heel erg de moeite lijken, skip ik dan al.quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat beter geluid en zo een film leuker maken om te bekijken, maar ik zou niet meer dan 30 minuten willen rijden; dan ben je al een uur kwijt voor een film die misschien helemaal niet leuk is.
Dan is MI wel een film die het waard is als je van de franchise houd!quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:07 schreef I. het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook alleen naar films waarvan ik zeker weet dat ze wel wat zijn. Films die me bij voorbaat al niet heel erg de moeite lijken, skip ik dan al.
Dat dacht ik al jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2018 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan is MI wel een film die het waard is als je van de franchise houd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |