SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woonkamerspelletjeskoffiewijnkamerplantkaraokeverkapteverjaardagvan-Miauw-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie in de url van het plaatje dat het om ene Janny van der Heijden gaat. Ik ken haar niet. Doet me denken aan Loretta Schrijver.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik zie in de url van het plaatje dat het om ene Janny van der Heijden gaat. Ik ken haar niet. Doet me denken aan Loretta Schrijver.
Oh daar ga je al...quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wereldberoemd van "heel holland bakt" en "de nieuwe lekkerbek"
sowieso is omroep max mijn leverancier voor kneuterige feelgood tvquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dat lijkt mij best een gezellig mens.
Gezellig keuvelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso is omroep max mijn leverancier voor kneuterige feelgood tv
je bent sinds kort in het bezit van een fitbit?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:39 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb vannacht 08 uur en 1 minuut in bed gelegen en een groot gedeelte van de tijd geslapen. Dat is me al jaren niet meer gebeurd
Nee, sinds jaren gebruik ik de Sleep Cycle app.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent sinds kort in het bezit van een fitbit?
Maar nu de vraag...quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, sinds jaren gebruik ik de Sleep Cycle app.
[ afbeelding ]
Why?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ah oke.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar nu de vraag...
Voel je je ook uitgerust?
Herkenbaar, maar dan andersomquote:
is die al geweest:quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar dan andersom
Na de triathlon waren mijn spieren op, maar mijn conditie ging nog wel, en voelde mij best fris nog.
Collega van Koos loopt hem nu. Koos helemaal verbaasd tegen mij vertellen dat er mensen zijn die een wandeltocht doen bla blaquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dankzij omroep max wil ik nu ook de camino gaan lopen
Nu last van?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Na de triathlon waren mijn spieren op, maar mijn conditie ging nog wel, en voelde mij best fris nog.
Oom van mijn vrouw heeft zoiets 3 jaar geleden gelopen, Vanaf rotterdam naar Santiago en dan daarvandaan door naar Rome.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Collega van Koos loopt hem nu. Koos helemaal verbaasd tegen mij vertellen dat er mensen zijn die een wandeltocht doen bla bla
Serieus, van welke planeet komt mijn man?
Maar goed
Camino lijkt me ergens wel mooi om een keer te lopen. Fysiek en mentaal wel flinke uitdaging
Beetje spierpijn wel, maar valt mee. Zaterdag gewoon weer eerste wedstrijd voetballen.quote:
Ja het is wel echt een once in a life dingquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Oom van mijn vrouw heeft zoiets 3 jaar geleden gelopen, Vanaf rotterdam naar Santiago en dan daarvandaan door naar Rome.
5 maanden weggeweest of zo.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Collega van Koos loopt hem nu. Koos helemaal verbaasd tegen mij vertellen dat er mensen zijn die een wandeltocht doen bla bla
Serieus, van welke planeet komt mijn man?
Maar goed
Camino lijkt me ergens wel mooi om een keer te lopen. Fysiek en mentaal wel flinke uitdaging
dat is wel echt langquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:58 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Oom van mijn vrouw heeft zoiets 3 jaar geleden gelopen, Vanaf rotterdam naar Santiago en dan daarvandaan door naar Rome.
5 maanden weggeweest of zo.
Gewoon zorgen dat je ontslagen wordt in het najaar. Kun je 'm in de winter en voorjaar lopen terwijl je WW trektquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen die mensen in het programma van max liepen in de zomer. Dat is me te warm
[..]
dat is wel echt lang
In Aken in volgens mij ook een routepunt, maar zo veel tijd heb ik voorlopig niet voor een wandeling
Nee, dat wordt een weekje later als iedereen er weer is van ons team. Nu teveel van andere teams erbij, altijd ellende eerste wedstrijd.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, dat wordt een weekje later als iedereen er weer is van ons team. Nu teveel van andere teams erbij, altijd ellende eerste wedstrijd.
Even rustig aan doen dan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 08:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je hebt vakantiequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 09:51 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, weer eens lekekr door de wekker heen geslapen
Muziekje aan, gebakken pastei op een bordje, wietlucht, verwarming vol aan, geluk zit hem in de kleine dingenquote:
Eerst de poezen even begroet, daarna een bong, en nu even kijken hoe laat ik ga eten, heb best al honger.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Muziekje aan, gebakken pastei op een bordje, wietlucht, verwarming vol aan, geluk zit hem in de kleine dingen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Klusje van vandaag: battle met eBay verkoper.
Het gaat maar om 9 euro, maar ook voor iets van 9 euro wat kapot arriveert wil ik een oplossing.
Eerste optie van de verkoper was om het opnieuw op te sturen en de kapotte mag ik houden. An sich niets mis meer maar dat wilde ik niet, want volgens mij is het ding gewoon flut en gaat het weer snel kapot. Maar hey, als verkoper dat per se wil dan heb ik dat te accepteren.
Volgende aanbieding van de verkoper: 25% refund.
Dus ik check of het klopt dat ik nu lees dat de aanbieding om een nieuw item op te sturen is vervallen, en dat ik slechts 25% van het bedrag terugkrijg terwijl mijn item nu 100% onbruikbaar is.
Reactie: 50% refund. Het mooie Engels is bij verkoper inmiddels verdwenen en ik heb nu gedreigd met slechte feedback en dispute.
#TeamCatquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 12:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Klusje van vandaag: battle met eBay verkoper.
Het gaat maar om 9 euro, maar ook voor iets van 9 euro wat kapot arriveert wil ik een oplossing.
Eerste optie van de verkoper was om het opnieuw op te sturen en de kapotte mag ik houden. An sich niets mis meer maar dat wilde ik niet, want volgens mij is het ding gewoon flut en gaat het weer snel kapot. Maar hey, als verkoper dat per se wil dan heb ik dat te accepteren.
Volgende aanbieding van de verkoper: 25% refund.
Dus ik check of het klopt dat ik nu lees dat de aanbieding om een nieuw item op te sturen is vervallen, en dat ik slechts 25% van het bedrag terugkrijg terwijl mijn item nu 100% onbruikbaar is.
Reactie: 50% refund. Het mooie Engels is bij verkoper inmiddels verdwenen en ik heb nu gedreigd met slechte feedback en dispute.
beetje van de pot geruktquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
NWS / Bruid zegt bruiloft af omdat gasten geen CAD 1500 pp betalen
Wat een gek wijf zeg.
Kom je ook?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gore lef...."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Is het niet dat haar ex opeens het licht zag en geen bruloft meer wilde?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
NWS / Bruid zegt bruiloft af omdat gasten geen CAD 1500 pp betalen
Wat een gek wijf zeg.
Ik heb een hekel aan zulke lui, ik ben zelf snel tevreden en leef vrij sober, niks mis mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is het niet dat haar ex opeens het licht zag en geen bruloft meer wilde?
Ze hebben een zoon.... arm kind, met zo’n gestoorde moeder
Die doet dat wel slim. Alles en iedereen uitkotsen op FB, account wissen en lekker een paar maanden onderduiken.
Ja man, aan leuke dingen, heb geen behoefte om ermee te pochen, zolang ik er zelf maar blij van word.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:56 schreef Karzai het volgende:
Mijn god, ik geef m'n geld liever aan andere dingen uit
Fatsoenlijk dak boven mijn hoofd, en mijn natje en droogje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:05 schreef Karzai het volgende:
Heb ik ook totaal geen last van, ik hoef geen mercedes en ik loop niet in dure pakken
Voel me waar ik nu woon gelukkiger dan waar ik voorheen woonde, en dat was een ruim 3 verdiepingen woning met een flinke tuin (260 m2),quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:06 schreef Karzai het volgende:
Leuk huisje met een tuin zou wel fijn zijn, daar zou ik eerder geld aan uitgeven
Heel af en toe hoor ik eens wat, maar het is niet noemenswaardig, voel me gezegend hier.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:14 schreef Karzai het volgende:
Zit ook in twee kamer woning, ben ik opzich tevreden mee rustige buren, niet te veel herrie, toch in het centrum met alle geneugten
Groen zat hier, bomen en gras voor mijn deur.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:22 schreef Karzai het volgende:
Hier ook alles lekker dichtbij, maar mis wel wat groen in de buurt daarvoor moet ik naar het park
Ik ben niet zo bekend met de verschillen qua wijken in A'dam.quote:
Lekker op een broodje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:33 schreef Karzai het volgende:
Ik heb de speklappen vast uitgebakken denk niet dat die het avondeten halen
hnngggquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:33 schreef Karzai het volgende:
Ik heb de speklappen vast uitgebakken denk niet dat die het avondeten halen
Zuid-oost is behoorlijk groot denk net zo groot als Heerlen zit ook veel verschil tussen de wijken, maar het is wel heel groen. En de huizenprijzen zijn niet zo hoogquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met de verschillen qua wijken in A'dam.
Hier heb je Noord en Zuid, gescheiden door de spoorlijn, ik heb altijd aan de noordzijde gewoond.
Nu zit ik in het centrum aan de noordzijde, het merendeel van het echte centrum ligt in het zuidelijk deel, vandaar dat ik ook nooit last heb van activiteiten..
Deze stad is relatief smal en langgerekt, dus je hebt er eigenlijk geen westen en oosten, het is of Noord of Zuid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zuid-oost is behoorlijk groot denk net zo groot als Heerlen zit ook veel verschil tussen de wijken, maar het is wel heel groen. En de huizenprijzen zijn niet zo hoog
Geld 😍quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:57 schreef Karzai het volgende:
Ik hoef ook niet zoveel geld, werk liever minder
Via een andere collega.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:52 schreef Karzai het volgende:
via via? hing er een briefje op het koffie apparaat?
Lijkt me ook niet zo handig om bij je huidige werkgever rond te gaan bazuinen dat je weg wilquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Via een andere collega.
Ze zijn hier alles behalve direct #moeizaam
Lekkere manier om zoiets te horen te krijgenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Via een andere collega.
Ze zijn hier alles behalve direct #moeizaam
Doe ik dat danquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 15:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet zo handig om bij je huidige werkgever rond te gaan bazuinen dat je weg wil
Ja sukkelquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 15:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekkere manier om zoiets te horen te krijgen
Broodjes kipkerrie zijn echt het teken dat iemand verzaakt 😏quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 15:26 schreef Molo het volgende:
Ging net verhaal halen waarom ik geen reactie op mails krijg. Zit hij net tegen mij te piepen dat ze het zo extreem druk hebben op die afdeling.... Komt zijn ene collega net teruglopen met broodjes kipkerrie en de ander zit op LinkedIn het een en ander te liken
Uhmmm, matige assholes
Ik denk dat ze bang voor je zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 15:26 schreef Molo het volgende:
Ging net verhaal halen waarom ik geen reactie op mails krijg. Zit hij net tegen mij te piepen dat ze het zo extreem druk hebben op die afdeling.... Komt zijn ene collega net teruglopen met broodjes kipkerrie en de ander zit op LinkedIn het een en ander te liken
Uhmmm, matige assholes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net gesport en nu cremegebakje gehaald. Evenwicht
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Gestoorde doos, volkomen van de pot gerukt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 15:39 schreef gianni61 het volgende:
molo, veel leesplezier: NWS / Bruid zegt bruiloft af omdat gasten geen CAD 1500 pp betalen
Kipkerriesaladequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 15:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Broodje kip kerrie, is er iets smerigers te bedenken?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 15:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Broodje kip kerrie, is er iets smerigers te bedenken?
Je moet maar durven...quote:De rechtbank in Madrid heeft een verzoek van Jos B. afgewezen om hem voorlopig vrij te laten.
B's Spaanse advocaat deed dat verzoek omdat de verdachte in de zaak-Nicky Verstappen volgens hem vrijwillig naar Nederland wil reizen, meldt dagblad De Limburger.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 15:39 schreef gianni61 het volgende:
molo, veel leesplezier: NWS / Bruid zegt bruiloft af omdat gasten geen CAD 1500 pp betalen
Vragen staat vrij.quote:
Zulke vrouwen zijn een schot in de roos.quote:
ik zou daar heel snel vanaf komenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 15:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zulke vrouwen zijn een schot in de roos.
met een dubbelloops jachtgeweerquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 15:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zulke vrouwen zijn een schot in de roos.
Als je met zo'n wijf in zee gaat moet je wel behoorlijk desperaat zijn geweest.quote:
sommige zijn dat echt welquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je met zo'n wijf in zee gaat moet je wel behoorlijk desperaat zijn geweest.
Volkomen blind ook nog.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
sommige zijn dat echt wel
ik ken een gozer die wou moslim worden omdat zijn vriendin dat ook was
en zij was alleen maar uit op zijn geld
na een tijdje zag die het wel in en was het afgelopenquote:
Je kunt ze ook zo moeilijk waarschuwen, want als je dat doet vatten ze dat ook nog verkeerd op, dus je ziet het maar met lede ogen aan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
na een tijdje zag die het wel in en was het afgelopen
meiske wattie nu heeft is wel normaal zover ik weet
Mensen hun eigen levenservaring laten opdoenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kunt ze ook zo moeilijk waarschuwen, want als je dat doet vatten ze dat ook nog verkeerd op, dus je ziet het maar met lede ogen aan.
Maat van mij is al twee keer gescheiden na twee, 'bijzondere', huwelijken.
mja we hebben het em wel eens gezegd toen maar hij wou het gewoon niet horenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kunt ze ook zo moeilijk waarschuwen, want als je dat doet vatten ze dat ook nog verkeerd op, dus je ziet het maar met lede ogen aan.
Maat van mij is al twee keer gescheiden na twee, 'bijzondere', huwelijken.
Zijn eerste vrouw had een hekel aan mij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mensen hun eigen levenservaring laten opdoen
mja dat zou ik ook wel doen als uberhaupt ooit nog een relatie krijgquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben blij dat die meid van Baardaap een leuke meid is, en voor het geld hoeft ze het niet te doen.
Woning staat ook mooi op zijn naam, zij is welkom als medehuurder maar hij is hoofdbewoner, dat advies heb ik hem meegegeven.
Wat hebben haar ouders haar meegegeven?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben blij dat die meid van Baardaap een leuke meid is, en voor het geld hoeft ze het niet te doen.
Woning staat ook mooi op zijn naam, zij is welkom als medehuurder maar hij is hoofdbewoner, dat advies heb ik hem meegegeven.
Je bent ook wel een bemoeizuchtig besje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn eerste vrouw had een hekel aan mij.
Mocht het spaak lopen, hij zal haar niet stante pede buitenzetten, andersom heb je die garantie niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat zou ik ook wel doen als uberhaupt ooit nog een relatie krijg
Sommige doubleren wel meerdere ervaringen voor ze het echt goedbegrepen hebbenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mensen hun eigen levenservaring laten opdoen
Neuh, bij hem niet, ik hield altijd mijn mond, moest er wel vaak om lachen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je bent ook wel een bemoeizuchtig besje.
De beste manier om iets te leren!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sommige doubleren wel meerdere ervaringen voor ze het echt goedbegrepen hebben
En een enkeling zal het nooit leren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sommige doubleren wel meerdere ervaringen voor ze het echt goedbegrepen hebben
nee ik ken de nodige verhalen welquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mocht het spaak lopen, hij zal haar niet stante pede buitenzetten, andersom heb je die garantie niet.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat hebben haar ouders haar meegegeven?
Als hij de volledige huur betaalt heb ik niks gezegd trouwens.
True, true.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De beste manier om iets te leren!
Na twee maanden samenwonen? Kán.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Leuke story:
Mijn neef had een tijdje geleden een nieuwe vriendin, hij geeft na twee mndn zijn flat die hij al 10 jaar had op, trekt bij haar in, wordt twee mndn later buiten gezet en 'woont' nu bij zijn moeder in de kelder.![]()
Die kerel is ook een echte uilebal, maar goed, ik kan er niet mee zitten, hij zou in principe oud en wijs genoeg moeten zijn.
Dan LAT je toch eerst eens een tijdje om af te tasten, dan ga je toch niet meteen drastisch aan de gang.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Na twee maanden samenwonen? Kán.
Maar meteen je huis opgeven 😬
Die zou ik mooi aanhouden zolang het kan.
Ik vond een half jaar al aan de korte kantquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Leuke story:
Mijn neef had een tijdje geleden een nieuwe vriendin, hij geeft na twee mndn zijn flat die hij al 10 jaar had op, trekt bij haar in, wordt twee mndn later buiten gezet en 'woont' nu bij zijn moeder in de kelder.![]()
Die kerel is ook een echte uilebal, maar goed, ik kan er niet mee zitten, hij zou in principe oud en wijs genoeg moeten zijn.
Ik ben wel eens drastisch gaan samenwonen, maar ik had ook een back-up.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan LAT je toch eerst eens een tijdje om af te tasten, dan ga je toch niet meteen drastisch aan de gang.
Als het goed voelt, ik woonde met mijn ex(echtgenote) ook binnen een half jaar samen, zij trok wel bij mij in toen, en vrij snel daarna werden we ouders van een Baardaap, kort daarna waren er nog twee onderweg en toen zijn we tussendoor maar gaan trouwen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vond een half jaar al aan de korte kant
De situatie klinkt niet ideaal neequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:33 schreef Giertje het volgende:
ik heb toen ik bij mijn ouders woonde mijn toenmalige vriendin bij me laten wonen
nooit meer pure oorlogsvoering was het we zaten teveel bij elkaar in een te kleine ruimte
vriendje van mijn zusje woonde ook nog eens bij ons infeest
Ik sta niet meer echt open voor samenwonen, denk dat LAT het verst is dat ik nog zal gaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben wel eens drastisch gaan samenwonen, maar ik had ook een back-up.
Niets zo vervelend als afhankelijk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt ook niet eeuwig je ouders als back-up aanhouden.
Die worden ook een dagje ouder en staan daar helemaal niet op te wachten.
Hoe liep dat verhaal eigenlijk af?"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik sta niet meer echt open voor samenwonen, denk dat LAT het verst is dat ik nog zal gaan.Ik had mijn ouders niet als back-up hoor. Compleet eigen resources.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt ook niet eeuwig je ouders als back-up aanhouden.
Die worden ook een dagje ouder en staan daar helemaal niet op te wachten.
Samenwonen zie ik ook niet snel gebeuren. Misschien als ik helemaal head over heels verliefd ben, ooit, misschien.With the stars as her umbrella
Kinderen wacht ik nog maar even meequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als het goed voelt, ik woonde met mijn ex(echtgenote) ook binnen een half jaar samen, zij trok wel bij mij in toen, en vrij snel daarna werden we ouders van een Baardaap, kort daarna waren er nog twee onderweg en toen zijn we tussendoor maar gaan trouwen.
Ik beweerde ook niet dat jij....da's het laatste dat ik van jou zou verwachten, ik bedoelde in het algemeen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik had mijn ouders niet als back-up hoor. Compleet eigen resources.
Samenwonen zie ik ook niet snel gebeuren. Misschien als ik helemaal head over heels verliefd ben, ooit, misschien.
Jij met je editsquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik beweerde ook niet dat jij....da's het laatste dat ik van jou zou verwachten, ik bedoelde in het algemeen.
Het was bij ons ook niet nieuw, het was een soort van hereniging, we kenden elkaar toen al ruim 15 jaar, maar na school elkaar uit het oog verloren en uiteindelijk troffen we elkaar weer, en het klikte nog steeds.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kinderen wacht ik nog maar even mee
Gewoon je op gezette tijden terug kunnen trekken in je eigen domein.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:45 schreef -Miauw- het volgende:
En idd, onafhankelijk zijn is wel zo fijn. Niet je hand op hoeven te houden bij een ander
En wat voor revanchequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was bij ons ook niet nieuw, het was een soort van hereniging, we kenden elkaar toen al ruim 15 jaar, maar na school elkaar uit het oog verloren en uiteindelijk troffen we elkaar weer, en het klikte nog steeds.
We hadden als prille tieners al eens 'verkering' gehad.
Haar vader had mij ooit vakkundig de deur uit gewerkt, maar ik nam een revanche.
Dat is hij nooit te boven gekomen, de man haatte mij vanuit diep in zijn hart.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is hij nooit te boven gekomen, de man haatte mij vanuit diep in zijn hart.
Toen Baardaap geboren was zei hij: Het is precies Mo.![]()
![]()
Waarop mijn moeder boos werd....
Ja die vrijheid is wel lekker. Aan de andere kant vind ik het soms ook wel saai.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:53 schreef Giertje het volgende:
voor mij de hoofdreden om samen te wonen is om de kosten te delen
maar goed voorlopig vind ik het wel best zo alleen
kan doen wat ik wil
Hij is jaren geleden overleden, maar het komt bij mijn moeder nog af en toe naar boven.quote:
Gewoon weekend en de woensdag 'delen', en de rest van de dagen lekker vrijaf.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja die vrijheid is wel lekker. Aan de andere kant vind ik het soms ook wel saai.
wat bij mij vooral het geval is dat wanneer ik wat mee maak en ik wil er over praten ik kom thuis en er is niemandquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja die vrijheid is wel lekker. Aan de andere kant vind ik het soms ook wel saai.
Ja, dat is balen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat bij mij vooral het geval is dat wanneer ik wat mee maak en ik wil er over praten ik kom thuis en er is niemand
tuurlijk kan ik wel bij vrienden of ouders terecht maar das toch anders
Ik vind juist het schemaloze wel prettigquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gewoon weekend en de woensdag 'delen', en de rest van de dagen lekker vrijaf.
Dat ligt natuurlijk niet muurvast, je kan er op elk moment van afwijken, liefst met een klein beetje overleg, maar wel zonder veel gedoe, gewoon relaxt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind juist het schemaloze wel prettig
Ja datquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 16:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat bij mij vooral het geval is dat wanneer ik wat mee maak en ik wil er over praten ik kom thuis en er is niemand
tuurlijk kan ik wel bij vrienden of ouders terecht maar das toch anders
Ja relaxed is wel een voorwaarde.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk niet muurvast, je kan er op elk moment van afwijken, liefst met een klein beetje overleg, maar wel zonder veel gedoe, gewoon relaxt.
Theoretisch zou het mogelijk moeten zijn.
Ik loop de hele dag tegen die poezen aan te breuzelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat![]()
Of dat je niet altijd hoeft te koken. Of gewoon omdat gezellig.
koken is het minst van mijn problemen ik kan altijd wel ergens bij iemand eten als het moetquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat![]()
Of dat je niet altijd hoeft te koken. Of gewoon omdat gezellig.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik loop de hele dag tegen die poezen aan te breuzelen.
Handig!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
koken is het minst van mijn problemen ik kan altijd wel ergens bij iemand eten als het moet
Ik kan nergens eten, of beter, ik heb er geen zin in.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
koken is het minst van mijn problemen ik kan altijd wel ergens bij iemand eten als het moet
Een favoriet hierquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
https://www.ad.nl/koken-e(...)-gado-gado~afd95b2e/
Binnenkort maar eens maken.
Die pindasaus ziet er heerlijk uit.quote:
Ik vind bijna al die koks stom. Brabants geneuzelquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die pindasaus ziet er heerlijk uit.
En Danny Jansen is OK.
Grenzenloos koken, keek er wel eens naar, laatste tijd minder.
Vond alleen die Andrea van Lieshout een vreselijk irritant mens.
ik vind het ook niet erg om voor anderen te koken maar ik word gewoon vaak uitgenodigdquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan nergens eten, of beter, ik heb er geen zin in.
Zeker niet bij broertje.
Heb wel aan de overkant een ouwe bekende wonen waar ik wel eens kom, die gast kan goed koken (Indo) en biedt vaker aan, maar ik ben een heel bescheiden iemand.
Ben eerder iemand die zelf voor een ander kookt.
Had ik wel verwacht, en ik had eigenlijk verwacht dat je Giovanni Caminita wel OK had gevonden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:35 schreef -Miauw- het volgende:
Esteeeeee!
Miljuschka vind ik wel leuk.
Oja, leuke vent vind ik dat ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht, en ik had eigenlijk verwacht dat je Giovanni Caminita wel OK had gevonden.
Miljuschka is wel leuk, en ook zeer aangenaam naar te kijken.
Zag haar laatst dansen en ze heeft hele mooie billen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, leuke vent vind ik dat ook
En Miljuschka vind ik ook een heel mooie vrouw.
Ik durf nog altijd dat filmpje niet te bekijken uit angst dat mijn tiener herinneringen aan haar door de gehakt molen gaanquote:
Niks mis met een paar mooie vrouwenbillen.quote:
Eens hoor!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niks mis met een paar mooie vrouwenbillen.
Heb ik in deze broek een dikke kont?quote:
Goed, deze hang ik aan mijn spiegel!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb ik in deze broek een dikke kont?
Schei toch eens uit mens, je hebt een heerlijke kontlaat het eens tot je doordringen!
quote:
Ik vond het soms vermoeiend.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed, deze hang ik aan mijn spiegel!
"Die heb je zonder de broek ook wel"quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb ik in deze broek een dikke kont?
Schei toch eens uit mens, je hebt een heerlijke kontlaat het eens tot je doordringen!
Die neem ik ook af en toe, lekker.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wel met beenham met honing-mosterd saus.![]()
En mijn nieuwste vondst: mini rösti uit de airfryer
Ook dat nog.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Die heb je zonder de broek ook wel"
Was dat zo’n “kijk mij eens sexy mijn haar achterover gooien hoofd achterover move” die vrouwen vaak doen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:32 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zit op het station op het bankje te wachten en ik gooide even mijn hoofd achterover, op het zelfde moment dat de man achter mij ook zijn hoofd naar achteren boog *kloink*
Hahaha nee, zo ben ik nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Was dat zo’n “kijk mij eens sexy mijn haar achterover gooien hoofd achterover move” die vrouwen vaak doen?
een van de redenen waarom ik vroeger tmf keek en natuurlijk fabiennequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, leuke vent vind ik dat ook
En Miljuschka vind ik ook een heel mooie vrouw.
Mooie contactmaker, welquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha nee, zo ben ik niet![]()
Ik gooide mijn hoofd naar achteren sls een lompe koe die snakt naar een warme stal en vers hooi. Ik kon het nog net onderdrukken om er zo’n geluid bij te maken
Vijfgroentenpannetje, paprika, grove ui, aardappel en tomaat bakken in wat kruidenboter en knoflook, wat husselen met veldsla en azijn, klaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wist ik maar wat ik eventueel zou willen/kunnen eten...gaat de laatste tijd weer miserabel.
Die kwam ik vroeger vaak tegen bij het uitgaan. Ze straalt écht geen plezier uit. Zelf de bezem achter de bar is leuker om mee te praten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
een van de redenen waarom ik vroeger tmf keek en natuurlijk fabienne
Rafelsquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mooie contactmaker, wel![]()
Ik kom er net achter dat kater weer eens aan de verkeerde kant van de klauw van moederlief zat. Zal waarschijnlijk een verse rafel op zijn oor worden
Ik zie dit voor mequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die kwam ik vroeger vaak tegen bij het uitgaan. Ze straalt écht geen plezier uit. Zelf de bezem achter de bar is leuker om mee te praten.
Vond daar ook weinig aan, ze heeft zo'n lang hoofd ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die kwam ik vroeger vaak tegen bij het uitgaan. Ze straalt écht geen plezier uit. Zelf de bezem achter de bar is leuker om mee te praten.
Peuterenquote:
Ik vond TMF geweldig in het begin maar ik was dan ook 15 oid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vond daar ook weinig aan, ze heeft zo'n lang hoofd ook.![]()
Maar TMF was sws niet mijn ding, de hele vroege MTV vond ik nog leuk, maar dat ontaarde uiteindelijk ook in een baggerzender.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:21 schreef UitStraling het volgende:
Hoiiiiii, wat heb je mooie haren, kom je hier vaker?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Courgette-persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vond het ook een ontzettend mutserig zeikwijf
Da's toch die dwaas die onlangs met Johan Derksen in de clinch lag?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:27 schreef Giertje het volgende:
[..]dat is dan wel weer jammer
wij hebben een keer mental theo hier in de buurt gehad voor dat uitgaansprogramma van em
en een paar vrienden van me waren op tv gekomen
plaatsvervangende schaamte
Oh ja beschamend dat welquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:27 schreef Giertje het volgende:
wij hebben een keer mental theo hier in de buurt gehad voor dat uitgaansprogramma van em
geen idee volg al die gare bners niet meer zoquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's toch die dwaas die onlangs met Johan Derksen in de clinch lag?
Zou ik niet van onder de indruk zijn.
afgelopen serious request was ie hier samen met charly lownoise aan het draaien dat was dan wel weer coolquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ja beschamend dat wel![]()
Mijn hemel, ik vond dat eerst een knappe vent.
Maar uiteindelijk was en bleef hij Mental Theo.
Niet aantrekkelijk.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:28 schreef Giertje het volgende:
en vroeger mijn de telefoonrekening van mijn ouders oppompen op the box
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Nee ga weg eng stoffig figuur dat je er bent, hier heb je een veeg"
Ik zag die filmpjes van die fittie laatst.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
geen idee volg al die gare bners niet meer zo
mijn zusje heeft er voor gezorgd dat wij thuis een 06 blokkade kregenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn moeder had me ooit een vrijbrief gegeven om The Box te bellen. Met vriendinnetje dat thuis was en óók nummers bestelde, lekker de DJ uithangen. Dat hield op toen de telefoonrekening kwam
Kan me er niets bij voorstellenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
afgelopen serious request was ie hier samen met charly lownoise aan het draaien dat was dan wel weer cool
oow oke nou ja ze vechten het maar fijn uit dan het zal mij de reet roestenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag die filmpjes van die fittie laatst.
ik vond dat echt een ADHD mannetjequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kan me er niets bij voorstellen![]()
Jeroen Post vond ik ook zo’n kwal trouwens
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn zusje heeft er voor gezorgd dat wij thuis een 06 blokkade kregen
Sprak met consumptie ook, denk ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vond dat echt een ADHD mannetje
ik bel sowieso amper heb er een hekel aanquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]![]()
Toen ik nog thuis woonde belde ik nooit 06 want dat was nog geen ding toen
zo af en toe moet dat kunnen ik twijfel of ik nog een flesje drank ga halen voor vanavondquote:
Hahaha dat is wel weer leuk toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik bel sowieso amper heb er een hekel aan
wat ironisch is want jaren later kreeg ik werk als receptionist en moest ik de hele dag bellen
Waarom wel/niet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo af en toe moet dat kunnen ik twijfel of ik nog een flesje drank ga halen voor vanavond
oow ja ik vond het echt leuk om daar te werkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha dat is wel weer leuk toch?![]()
Ik werkte ooot bij een bedrijf dat koffieautomaten en frisdrankzooi installeert en onderhoudt. Vrijwel alleen maar mannen, monteurs, die ik de hele dag moest bellen. Dat was wel leuk 😅
nou ik slaap er beter opquote:
Wat hebbie gekocht?quote:
mijn beste vriendin als zij belde dan zat ik kalm 3 uur aan de lijn dan deed ik mijn mobiel op handsfree zetten en aan de lader en zij praatte gewoon doorquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik bel wel, zolang ik de rekening maar niet krijg, en af en toe de gelegenheid krijg een bong te roken.
Ben ook een prima luisteraar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn beste vriendin als zij belde dan zat ik kalm 3 uur aan de lijn dan deed ik mijn mobiel op handsfree zetten en aan de lader en zij praatte gewoon door
Beterrrquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:38 schreef Bos81 het volgende:
Weer wat vreten mogen testen. Beenham (als in broodbeleg) grillworst en appeltaart![]()
![]()
en ik krijg er ook nog geld voor ook.
zij had altijd wel wat te vertellen wat ze mee had gemaakt en ik kreeg het dan tot in de kleinste details te horenquote:
Slaap je er echt beter op?quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ja ik vond het echt leuk om daar te werken
lang leve wikipedia als ik niks te doen had
[..]
nou ik slaap er beter op
en nou ja het gaat tegen mijn regel in om niet te drinken doordeweeks
uhuh als ik aangeschoten ben slaap ik veel sneller inquote:
Ik wacht vol spanning afquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Beterrr![]()
Wanneer ga je naar Praag?
Tofheidquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
3 oktober vertrek ik, 6 oktober kom ik terug
Ik ga alleen idd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tofheid![]()
Je ging in je eentje, toch? Of een leuke groep gevonden?
Leukleuk, lekker vliegen vanaf Eindhoven neem ik aan?quote:
Foams: Ritual of Banyu (zo'n tijdelijke)quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Leukleuk, lekker vliegen vanaf Eindhoven neem ik aan?
In zo'n soort programma zat ik ook, ging over bingedrinking... Werd een dag voor start van mijn opleiding uitgezonden en iemand herkende me van dat programma...quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:27 schreef Giertje het volgende:
Wat een variatie in ritualsquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Foams: Ritual of Banyu (zo'n tijdelijke)
Ritual of Karma![]()
Ritual of Happy Buddha
Scrub: Ritual of Karma
Ik kreeg er Ritual of Ayurveda hand wash and hand balm bij en Ritual of Happy Buddha bodylotion en scrub
Ritualsquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 18:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Foams: Ritual of Banyu (zo'n tijdelijke)
Ritual of Karma![]()
Ritual of Happy Buddha
Scrub: Ritual of Karma
Ik kreeg er Ritual of Ayurveda hand wash and hand balm bij en Ritual of Happy Buddha bodylotion en scrub
mja ik had die reputatie ook maar dat was omdat ik op schoolkamp had zitten blowen en zuipen en ik was niet veel gewend toen dus flink kotsenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:02 schreef Molo het volgende:
[..]
In zo'n soort programma zat ik ook, ging over bingedrinking... Werd een dag voor start van mijn opleiding uitgezonden en iemand herkende me van dat programma...
Heb mijn complete studietijd het imago van wasted zatlap gehad
Ik had misschien twee glazen op daar, maar dat boeide natuurlijk niet. Ik was hartstikke onschuldig johquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik had die reputatie ook maar dat was omdat ik op schoolkamp had zitten blowen en zuipen en ik was niet veel gewend toen dus flink kotsen
whehehequote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had misschien twee glazen op daar, maar dat boeide natuurlijk niet. Ik was hartstikke onschuldig joh![]()
Toen
Ja die is waterig, houd ik wel vanquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat een variatie in rituals
Die Banyu heb ik ook gesnuffeld. Best oké.
Maar Happy Buddha blijft favoriet.
Ja, te suf somsquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:13 schreef Molo het volgende:
Karma boven alles. Wat wel grappig is, gezien de naam
Zo, nu stukkie fietsen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:13 schreef Giertje het volgende:
wij hadden ooit kookles en ik was knetterstoned heb iemand anders mijn eten laten afmaken want ik kon het niet meer
Drie jaar lang kookles gehad en ik was 24/7 stoned, en man oh man, de heerlijkste gerechten rolden eruit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:13 schreef Giertje het volgende:
wij hadden ooit kookles en ik was knetterstoned heb iemand anders mijn eten laten afmaken want ik kon het niet meer
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:17 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben één keer knetterstoned geweest en toen heb ik een glas omgevallen champagne opgezopen uit het tapijt
En één keer was ik toch aardig heen en toen heb ik iemand voor schut gezet toen hij het over zijn prostaat orgasmes had. Never mind.
Vond jij iigquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Drie jaar lang kookles gehad en ik was 24/7 stoned, en man oh man, de heerlijkste gerechten rolden eruit.
mja het opeten ervan ging als een treinquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Drie jaar lang kookles gehad en ik was 24/7 stoned, en man oh man, de heerlijkste gerechten rolden eruit.
Nee, serieus, de lerares was altijd vol lof, en ik had ook een hoog cijfer.quote:
Okokok.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, serieus, de lerares was altijd vol lof, en ik had ook een hoog cijfer.
Ik kookte altijd met dezelfde klasgenoot, we moesten dat per twee doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja het opeten ervan ging als een treindat wou wel
indos kunnen meestal wel belachelijk lekker koken jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kookte altijd met dezelfde klasgenoot, we moesten dat per twee doen.
Maar ik was samen met hem aan de opleiding begonnen, we kenden elkaar al vanaf jochie, en hij was net als ik geïnteresseerd in koken, dus we waren een perfect team.
En dat hij een Indo is kwam ook goed van pas.
Als je het op school zelf moet maken en eten dan zorg je wel dat het ook lekker wordt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
indos kunnen meestal wel belachelijk lekker koken ja
ik was gemiddeld in kookles op middelbaar ik kon het wel maar het sprong er niet echt uitquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je het op school zelf moet maken en eten dan zorg je wel dat het ook lekker wordt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik keek even op balkon, broertje zwaaideik zwaaide terug
en dat was wel weer voldoende voor deze week.
dat herinnert me ik moet die van mij deze week effe bellen om te vragen hoe het met em gaatquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik keek even op balkon, broertje zwaaideik zwaaide terug
en dat was wel weer voldoende voor deze week.
Hij was net als ik vroeger met moeder al in de weer in de keuken, en we hadden altijd een duidelijke taakverdeling.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik was gemiddeld in kookles op middelbaar ik kon het wel maar het sprong er niet echt uit
het was verder wel eetbaar
Ik zag hem gisteren ook al even kort bij moeder.....moet wel een beetje draaglijk blijven.quote:
dat is wel leuk jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij was net als ik vroeger met moeder al in de weer in de keuken, en we hadden altijd een duidelijke taakverdeling.
We kregen een menu, dan was het spullen verzamelen, en daarna even vastleggen wie welk onderdeel voor zijn rekening nam.
Niet te gekquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag hem gisteren ook al even kort bij moeder.....moet wel een beetje draaglijk blijven.
We hadden ook vaak tussenuren, en we woonden allebei dichtbij school, dan gingen we snel naar een van ons huis, maakten daar iets te eten, uitsmijters en tosti's en zo, dan snel een bong erachteraan en weer terug naar school.quote:
Bongquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 19:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We hadden ook vaak tussenuren, en we woonden allebei dichtbij school, dan gingen we snel naar een van ons huis, maakten daar iets te eten, uitsmijters en tosti's en zo, dan snel een bong erachteraan en weer terug naar school.
Behalve op de dagen dat we kookles hadden natuurlijk, dan bleef het bij een bong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |