Ik ben niet zo bekend met de verschillen qua wijken in A'dam.quote:
Lekker op een broodje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:33 schreef Karzai het volgende:
Ik heb de speklappen vast uitgebakken denk niet dat die het avondeten halen
hnngggquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:33 schreef Karzai het volgende:
Ik heb de speklappen vast uitgebakken denk niet dat die het avondeten halen
Zuid-oost is behoorlijk groot denk net zo groot als Heerlen zit ook veel verschil tussen de wijken, maar het is wel heel groen. En de huizenprijzen zijn niet zo hoogquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met de verschillen qua wijken in A'dam.
Hier heb je Noord en Zuid, gescheiden door de spoorlijn, ik heb altijd aan de noordzijde gewoond.
Nu zit ik in het centrum aan de noordzijde, het merendeel van het echte centrum ligt in het zuidelijk deel, vandaar dat ik ook nooit last heb van activiteiten..
Deze stad is relatief smal en langgerekt, dus je hebt er eigenlijk geen westen en oosten, het is of Noord of Zuid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zuid-oost is behoorlijk groot denk net zo groot als Heerlen zit ook veel verschil tussen de wijken, maar het is wel heel groen. En de huizenprijzen zijn niet zo hoog
Geld 😍quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 13:57 schreef Karzai het volgende:
Ik hoef ook niet zoveel geld, werk liever minder
Via een andere collega.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:52 schreef Karzai het volgende:
via via? hing er een briefje op het koffie apparaat?
Lijkt me ook niet zo handig om bij je huidige werkgever rond te gaan bazuinen dat je weg wilquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Via een andere collega.
Ze zijn hier alles behalve direct #moeizaam
Lekkere manier om zoiets te horen te krijgenquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 14:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Via een andere collega.
Ze zijn hier alles behalve direct #moeizaam
Doe ik dat danquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 15:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet zo handig om bij je huidige werkgever rond te gaan bazuinen dat je weg wil
Ja sukkelquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 15:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekkere manier om zoiets te horen te krijgen
Broodjes kipkerrie zijn echt het teken dat iemand verzaakt 😏quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 15:26 schreef Molo het volgende:
Ging net verhaal halen waarom ik geen reactie op mails krijg. Zit hij net tegen mij te piepen dat ze het zo extreem druk hebben op die afdeling.... Komt zijn ene collega net teruglopen met broodjes kipkerrie en de ander zit op LinkedIn het een en ander te liken
Uhmmm, matige assholes
Ik denk dat ze bang voor je zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 15:26 schreef Molo het volgende:
Ging net verhaal halen waarom ik geen reactie op mails krijg. Zit hij net tegen mij te piepen dat ze het zo extreem druk hebben op die afdeling.... Komt zijn ene collega net teruglopen met broodjes kipkerrie en de ander zit op LinkedIn het een en ander te liken
Uhmmm, matige assholes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net gesport en nu cremegebakje gehaald. Evenwicht
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |