Een favoriet hierquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
https://www.ad.nl/koken-e(...)-gado-gado~afd95b2e/
Binnenkort maar eens maken.
Die pindasaus ziet er heerlijk uit.quote:
Ik vind bijna al die koks stom. Brabants geneuzelquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die pindasaus ziet er heerlijk uit.
En Danny Jansen is OK.
Grenzenloos koken, keek er wel eens naar, laatste tijd minder.
Vond alleen die Andrea van Lieshout een vreselijk irritant mens.
ik vind het ook niet erg om voor anderen te koken maar ik word gewoon vaak uitgenodigdquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan nergens eten, of beter, ik heb er geen zin in.
Zeker niet bij broertje.
Heb wel aan de overkant een ouwe bekende wonen waar ik wel eens kom, die gast kan goed koken (Indo) en biedt vaker aan, maar ik ben een heel bescheiden iemand.
Ben eerder iemand die zelf voor een ander kookt.
Had ik wel verwacht, en ik had eigenlijk verwacht dat je Giovanni Caminita wel OK had gevonden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:35 schreef -Miauw- het volgende:
Esteeeeee!
Miljuschka vind ik wel leuk.
Oja, leuke vent vind ik dat ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht, en ik had eigenlijk verwacht dat je Giovanni Caminita wel OK had gevonden.
Miljuschka is wel leuk, en ook zeer aangenaam naar te kijken.
Zag haar laatst dansen en ze heeft hele mooie billen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, leuke vent vind ik dat ook
En Miljuschka vind ik ook een heel mooie vrouw.
Ik durf nog altijd dat filmpje niet te bekijken uit angst dat mijn tiener herinneringen aan haar door de gehakt molen gaanquote:
Niks mis met een paar mooie vrouwenbillen.quote:
Eens hoor!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niks mis met een paar mooie vrouwenbillen.
Heb ik in deze broek een dikke kont?quote:
Goed, deze hang ik aan mijn spiegel!quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb ik in deze broek een dikke kont?
Schei toch eens uit mens, je hebt een heerlijke kontlaat het eens tot je doordringen!
quote:
Ik vond het soms vermoeiend.quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 17:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed, deze hang ik aan mijn spiegel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |